STRYPER - Even the Devil Believes (Νέος δίσκος στα σκαριά)

Κους-κους για τα άλμπουμ που γουστάρουμε.
Απάντηση
Site Admin
Επικοινωνία:

Σάβ 30 Μάιος 2020, 20:05

Ο Μιχαλάρας έχει πάρει φωτιά :fire: Μετά το προπέρσινο "God Damn Evil" των STRYPER και το περσινό προσωπικό του "Ten", δουλεύει σε νέο υλικό με την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ. Ο δίσκος αναμένεται μέσα στο Σεπτέμβρη, ενώ σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει κ το πρώτο singleακι το δίσκου.
"It's a great album," he said (hear audio below). "There's 11 tracks on it. I get poked fun at for saying it's our best album. I say that with every album, but I really believe that with every album; I think that we're getting better as we go, and each album, I think, really literally gets better. And we're honing in and perfecting our craft and getting better at what we do. And I'm excited about this one. This is a really exceptionally great album. It's got a really great feel to it. We have a new bandmate on the album, [bassist] Perry Richardson. He's put on a lot to the table in terms of the groove and the foundation with his bass playing and also with his vocal harmonies. And I can't wait for everyone to hear it."
Περισσότερα στο podcast:

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.

STRYPER: Νέος δίσκος στα σκαριά

Κυρ 31 Μάιος 2020, 13:07

είμαστε Stryper hooligans
1 Scrollkeeper
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you

Οι STRYPER επιστρέφουν

Σάβ 20 Ιουν 2020, 00:09

Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Site Admin
Επικοινωνία:

Κυρ 28 Ιουν 2020, 10:19

Έσκασε μύτη και το πρώτο lyric video :woohoo:

1 JimmyF
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.

Κυρ 28 Ιουν 2020, 11:17

μπάσιμο με Θεία Τσιρίδα, ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΜΠΑΝΤΑΡΑ
2 ScrollkeeperJimmyF

Δευ 29 Ιουν 2020, 12:14

Γλέντι ατελείωτο. 2020 και οι Stryper είναι πιο METAL από την μισή σκηνή under 30's.
2 JimmyFScrollkeeper
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.

Δευ 29 Ιουν 2020, 12:34

ΥΕΑΗΗΗ! Η χροιά μπορεί να δείχνει λίγο τα χρονάκια της, αλλά το κομμάτι διδάσκει wannabeδες πώς γίνεται η δουλίτσα, όπως ευγενικά πριν είπε ο @Zippo190 .
1 Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Δευ 29 Ιουν 2020, 12:54

Μόνο αγάπη για κιτρινόμαυρη παε κ ας μην την δούμε ποτέ εντός έδρας :D

Τρί 30 Ιουν 2020, 01:05

Ψεύτικος ήχος στις κιθάρες και συλλαβιστό ρεφραίν, ε μπορούν και καλύτερα...

Τετ 01 Ιούλ 2020, 19:16

τα συνηθισμένα ούρα τσοβόλα πάνω στη χαρά μας
Site Admin
Επικοινωνία:

Δευ 06 Ιούλ 2020, 04:05

Και ένα preview που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες:

Site Admin
Επικοινωνία:

Παρ 31 Ιούλ 2020, 15:02

Νέο single στα πλαίσια του MAGA "Make Love Great Again" :D

Παρ 31 Ιούλ 2020, 17:07

Ήχος βαρύς όσο πρέπει και ταυτόχρονα τσαχπίνικος όσο χρειάζεται. Έτσι ξεχωρίζουν οι μεγάλες μπάντες. Γαμάει.
1 Scrollkeeper
Απάντηση

Επιστροφή στο “Metal Κυκλοφορίες”