Πληροφορίες & Κανόνες για το Forum

Σχετικά με το φόρουμ και το site γενικότερα.
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

Πληροφορίες & Κανόνες για το Forum

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Σκέφτηκα να γράψω λίγα λόγια για το πως λειτουργεί το φόρουμ και να αναφέρω και 4 -5 τυπικούς κανόνες για να υπάρχουν. Οτιδήποτε απορία έχετε σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του φόρουμ ή σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να ποστάρετε στο Troubleshooting ή αν είναι κάτι πιο επείγον να στείλετε προσωπικό μήνυμα σε εμένα ή στον CountRaven.

Πληροφορίες για το Forum
  • Εγγραφή νέων μελών: για την ενεργοποίηση λογαριασμών νέων μελλών θα απαιτείται η έγκριση από κάποιον διαχειριστή. Ο λόγος για τον οποίο γίνεται αυτό είναι κυρίως η αποφυγή επιθέσεων από ρομπότ/σπάμμερς/βιάγκρα/κλπ. Δεν είναι ό,τι καλύτερο απο άποψη ταχύτητας, αλλά πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει στο να κρατήσουμε το board καθαρό και ζουμερό. Προσπαθούμε οι εγκρίσεις να γίνονται εντός λίγων ωρών, αλλά στη περίπτωση που για τον Χ, Ψ λόγο η διαδικασία "κολλήσει", στείλτε μας ένα μήνυμα για να το δούμε. Άνθρωποι είμαστε, κάποια στιγμή ακούσαμε Κορν καταλάθος :S
  • Αλλαγή username: για τους χρήστες που κάνουν εγγραφή/σύνδεση μέσω social networks (Facebook, Google, κλπ), υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του nickname τους. Αυτό μπορεί να γίνει από τον Πίνακα Ελέγχου του κάθε χρήστη.
  • Avatars: μπορείτε να ανεβάσετε άβαταρ με διαστάσεις μέχρι 180x180px και μεγέθους 20Kbyte.
  • Υπογραφές: μπορείτε να έχετε ένα μήνυμα 255 χαρακτήρων για υπογραφή. Προς το παρόν δεν υποστηρίζονται λινκς και εικόνες, αλλά είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.
  • Κινητά: το board είναι στημένο για να είναι 100% responsive/adaptive σε κινητά και tablets. Όποιος έχει Android 5+ νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα αν συνδεθεί μέσω Chrome. Για iPhone ικάζω πως θα ισχύει το ίδιο, αλλά δεν έχω iPhone για να ξέρω 100%. Προτίμησα να φάω τα λεφτά μου σε σουβλάκια.
Κανόνες για το Forum
  1. Ένας λογαριασμός ανά μέλος. Νομίζω αυτό είναι αυτονόητο.
  2. Δεν προσβάλουμε, δε βρίζουμε, δε προκαλούμε. Μεγάλα παιδιά είμαστε, πιστεύω μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ιβρυστικά ποστς θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Δεν είμαστε εδω για να κάνουμε τον μπαμπούλα, αλλά προκειμένου να διατηρηθεί η τάξη στο φόρουμ, ίσως χρειαστεί να προχωρήσουμε σε προσωρινούς ή και μόνιμους αποκλεισμούς των μελών που δημιουργούν το πρόβλημα.
  3. Ποστάρουμε στο σωστό φόρουμ. Ποστς που ποστάρονται σε λάθος φόρουμ θα μεταφέρονται χωρίς προειδοποίηση στο σωστό section. Τα εντελώς off-topic θα πηγαίνουν στο Into the Void... όπου κ θα παραμείνουν μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
  4. Γράφουμε Ελληνικά στο ελληνικό section και Αγγλικά στο αγγλικό section. Ο λόγος για τον οποίο γίνεται αυτό είναι για να μπορούμε να διαβάζουμε και να ψάχνουμε σαν άνθρωποι. Εξαιρούνται περιπτώσεις που λόγω ανωτέρας βίας αυτό δεν είναι εφικτό (χαλασμένο πι-σι/πληκτρολόγιο, εγκεφαλικό κλπ)
  5. Απαγορεύεται το σπαμ. Δεν ποστάρουμε άκυρα πράγματα μόνο και μόνο για να αυξήσουμε τον αριθμό των posts μας. Ούτως ή άλλως, προς το παρόν δεν υπάρχουν user ranks οπότε δεν θα δείτε κάποια αλλαγή στο προφίλ σας. Στο μέλλον ίσως προστεθούν.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανακοινώσεις”