Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα
Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο σε ένα φόρουμ να υπάρχει ένα τόπικ που να ασχολείται μόνο με στιβαρές, αντρίκιες, λεβέντικες ταινίες, γεμάτες δράση, συγκίνηση και ηλιοκαμένους ατσάλινους τύπους που δεν χαμπαριάζουν. Ως εκ τούτου αποφασίζω να κάνω την αρχή με μια ταινία ορόσημο στο λεβέντικο σθένος:
ο τιτάνας Φράνκο Νέρο επιστρέφει στο ρόλο του Κεόμα ενός μισού λευκού-μισού ινδιάνου που επιστρέφει σπίτι μετά τον εμφύλιο για να ανακαλύψει ότι μια βδελυρή συμμορία έχει λάβει τον έλεγχο της πόλης.
ο τιτάνας Φράνκο Νέρο επιστρέφει στο ρόλο του Κεόμα ενός μισού λευκού-μισού ινδιάνου που επιστρέφει σπίτι μετά τον εμφύλιο για να ανακαλύψει ότι μια βδελυρή συμμορία έχει λάβει τον έλεγχο της πόλης.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
Τι τιτάνιο έπος είναι αυτό; Πραγματικά δεν ξέρω αν είμαι αρκετά άντρας για να το δω ολόκληρο!
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
ΤΑΙΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΣΚΑΤΕΝΙΑ ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ ΚΛΑΟΥΣ ΚΙΝΣΚΙ ΣΕ ΡΟΛΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΚΟΥ.
..............απευθύνεται και σε σινεφίλ για να το παίζετε ψαγμένοι και καλά. Το σκοτεινότερο γουέστερν του Sergio Corbucci με τον μουγκό ήρωα Σάϊλενς να πολεμάει μια μάταια μάχη εναντίων μιας ομάδας κυνηγών επικηρυγμένων. Σε αντίθεση με τα γουέστερν της εποχής το σκηνικό αλλάζει και αντί για νότια Αμερική έχουμε χιονισμένα τοπία και αποκλεισμένα χωριά. Δείτε το καλού κακού και με το εναλλακτικό φινάλε γιατί αυτό του έργου μπορεί να σας κάτσει λίγο βαρύ...
..............απευθύνεται και σε σινεφίλ για να το παίζετε ψαγμένοι και καλά. Το σκοτεινότερο γουέστερν του Sergio Corbucci με τον μουγκό ήρωα Σάϊλενς να πολεμάει μια μάταια μάχη εναντίων μιας ομάδας κυνηγών επικηρυγμένων. Σε αντίθεση με τα γουέστερν της εποχής το σκηνικό αλλάζει και αντί για νότια Αμερική έχουμε χιονισμένα τοπία και αποκλεισμένα χωριά. Δείτε το καλού κακού και με το εναλλακτικό φινάλε γιατί αυτό του έργου μπορεί να σας κάτσει λίγο βαρύ...
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
όποιος ανοίξει το λεξικό δίπλα στην λέξη "σκληρός" θα δει μια φωτογραφία. Αυτή:
Gian Maria Volonté - τεράστιος-ανεπανάληπτός-δυναμικός!!!!
μια αυθεντική σκληρή ταινία, γεμάτη συγκίνηση και δυναμισμό με τον Gian Maria Volonte στον ρόλο ενός επαναστάτη τς Μεξικάνικης επανάστασης!! Αυθεντική Ιταλική σαπίλα κατευθείαν από τις ονειρώξεις του Ταραντίνο.
Gian Maria Volonté - τεράστιος-ανεπανάληπτός-δυναμικός!!!!
μια αυθεντική σκληρή ταινία, γεμάτη συγκίνηση και δυναμισμό με τον Gian Maria Volonte στον ρόλο ενός επαναστάτη τς Μεξικάνικης επανάστασης!! Αυθεντική Ιταλική σαπίλα κατευθείαν από τις ονειρώξεις του Ταραντίνο.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
Δεν νομίζω ότι στην κινηματογραφική ιστορία να έχει υπάρξει πιο σκληρός καριόλης από τον Jack Carter. Μακριά από τις σύγχρονες πολιτικά ορθές φλωριές με τα six packs και τα μπράτσα σαν χοιρομέρια ένας Βρετανός τζέντλμαν με κόκνι προφορά δείχνει πως γίνεται να είσαι σκληρός χωρίς να γίνεσαι γελοίος. To σκοτεινό βιομηχανικό Newcastle είναι η τέλεια τοποθεσία για την ζοφερή αναμέτρηση του Κάρτερ με την μαφία. Χωρίς εφέ, φίλτρα, παρλαπίπες.
GET CARTER.....
fun fact: Ο Μαϊκλ Κείν χρησιμοποίησε στοιχεία από γνωστούς του (μούτρα του υποκόσμου) για να πλάσει τον χαρακτήρα του Κάρτερ. ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΡΙΟΛΗΣ.....
GET CARTER.....
fun fact: Ο Μαϊκλ Κείν χρησιμοποίησε στοιχεία από γνωστούς του (μούτρα του υποκόσμου) για να πλάσει τον χαρακτήρα του Κάρτερ. ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΡΙΟΛΗΣ.....
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
εμένα μου άρεσε πολύ και η εκδοχή του Σταλόνε
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
από ένα γκρούπ για σκληρούς καριόληδες που δεν μασάνε δεν θα μπορούσε να λείπει ο τιτάνας Lee Van Cleef. Εδώ επιλέγουμε ίσως το καλύτερο έργο της καριέρας του:
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
Lee Van Cleef, άλλος ένας από εκείνη τη χαμένη πιά γενιά των ηθοποιών που με ένα βλέμμα μέσα από τα σχιστά τους μάτια έκαναν το αίμα σου να παγώνει. Jack Palance, Charles Bronson, James Coburn κλπ
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
τώρα έχεις Τσάνικγ Τάτουμ και τον υπερτροφικό φλώρο Δε Ροκ...LuciferSteele έγραψε: ↑Κυρ 21 Ιαν 2018, 19:26 Lee Van Cleef, άλλος ένας από εκείνη τη χαμένη πιά γενιά των ηθοποιών που με ένα βλέμμα μέσα από τα σχιστά τους μάτια έκαναν το αίμα σου να παγώνει. Jack Palance, Charles Bronson, James Coburn κλπ
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
καλά τσάνινγκ τέητουμ γελάνε και οι μαρμαροκολώνες, καλός είναι γιά καμία κωμωδία τύπου 21 jump street
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα.
Πρέπει να έρθετε σε επαφή με την θηλυκή πλευρά σας για να σταματήσετε αυτές τις σεξιστικές αηδίες!
...NOT!
Re: Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα
Δεν νομίζω ότι υπήρξε/υπάρχει κινηματογραφιστής/δημιουργός/σκηνοθέτης στην ιστορία του κινηματογράφου που να έχει αποθεώσει την βία και τους σκληρούς καιρόληδες πιο πολύ από τον σκληρό καριόλη της σκηνοθεσίας, τον τεράστιο τιτάνα Σαμ Πέκινπαχ. Για την κινηματογραφική μας λέσχη επιλέγω ένα σχετικά άγνωστο έργο του παρόλα αυτά άκρως διασκεδαστικό: The Killer Elite.
Γυρισμένο το 1975 το έργο ακολουθεί τα βήματα του σκληρού Τζέημς Καάν στην προσπάθεια του να πάρει εκδίκηση από τον πρώην συνεργάτη του Ρόμπερτ Ντιβάλ. Ο Ντιβάλ πρόδοσε τον Κααν και προσπάθησε να τον δολοφονήσει. Δεν τα κατάφερε αλλά αντίθετα του έκανε μόνιμη ζημιά στο πόδι. Ξεχασμένος από την C.I.A., προδομένος και ημισακάτης σε ποιόν θα πρέπει να αποταθεί προκειμένου να πάρει εκδίκηση; Μα φυσικά στον Μάκο που εκπαίδευσε τον Κόναν τον βάρβαρο, οπότε μαζί με τον συνεργάτη του που τον παίζει ο Μπάρτ Γιούνγκ (ναι ρε ο κουνιάδος του Ρόκυ) αντιμετωπίζουν τον Ντιβάλ μαζί με την δολοφονική ομάδα γιαπωνέζων νίντζα.
Γυρισμένο το 1975 το έργο ακολουθεί τα βήματα του σκληρού Τζέημς Καάν στην προσπάθεια του να πάρει εκδίκηση από τον πρώην συνεργάτη του Ρόμπερτ Ντιβάλ. Ο Ντιβάλ πρόδοσε τον Κααν και προσπάθησε να τον δολοφονήσει. Δεν τα κατάφερε αλλά αντίθετα του έκανε μόνιμη ζημιά στο πόδι. Ξεχασμένος από την C.I.A., προδομένος και ημισακάτης σε ποιόν θα πρέπει να αποταθεί προκειμένου να πάρει εκδίκηση; Μα φυσικά στον Μάκο που εκπαίδευσε τον Κόναν τον βάρβαρο, οπότε μαζί με τον συνεργάτη του που τον παίζει ο Μπάρτ Γιούνγκ (ναι ρε ο κουνιάδος του Ρόκυ) αντιμετωπίζουν τον Ντιβάλ μαζί με την δολοφονική ομάδα γιαπωνέζων νίντζα.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα
Zippo's official vault of manly movies, manly presents:
Light the Fuse...Sartana is Coming
Τα spaghetti westerns αποτέλεσαν βάση για πολούς σκληρούς καριόληδες και ένας από τους πιο γνωστούς είναι ο θρυλικός Sartana. Δημιουργημένος το 1968 για την ταινία "If You Meet Sartana Pray for Your Death" ο ήρωας, ενσαρκωμένος από τον ηθοποιό Gianni Garko εμφανίστηκε σε πέντε συνολικά ταινίες (και δεκάδες άλλες ανεπίσημες όπως και με τον Djanko του Franco Nero), αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα ρέπλικα του ανώνυμου ήρωα του Sergio Leone. Όπως όλοι οι ήρωες των spaghetti westerns είναι αμοραλιστής, έτοιμος να πυροβολήσει αλλά έχει έναν άτυπο κώδικα ηθικής.
Το ενδιαφέρον με τον Sartana είναι ότι προσθέτει στύλ στους άκομψους τρόπους των υπόλοιπων ηρώων: ξεκινώντας από τα καλοφτιαγμένα ρούχα (μαύρο κουστούμι με κόκκινη γραβάτα) και φτάνοντας στα ταχυδαχτυλουργικά κόλπα και την χρήση gadget ξεφεύγει από το τυποποιημένο μοντέλο του αμοραλιστή πιστολέρο. Το συγκεκριμένο έργο είναι το τελευταίο επίσημο έργο με τον Sartana και όπως όλα περιλαμβάνει σκηνές δράσης αλλά και ένα πολύπλοκο σενάριο γύρω από ένα θυσαυρό καθώς επίσης και πληθώρα χαρακτήρων. Η μουσική όπως πάντα είναι του θεούλη Bruno Nicolai.
Light the Fuse...Sartana is Coming
Τα spaghetti westerns αποτέλεσαν βάση για πολούς σκληρούς καριόληδες και ένας από τους πιο γνωστούς είναι ο θρυλικός Sartana. Δημιουργημένος το 1968 για την ταινία "If You Meet Sartana Pray for Your Death" ο ήρωας, ενσαρκωμένος από τον ηθοποιό Gianni Garko εμφανίστηκε σε πέντε συνολικά ταινίες (και δεκάδες άλλες ανεπίσημες όπως και με τον Djanko του Franco Nero), αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα ρέπλικα του ανώνυμου ήρωα του Sergio Leone. Όπως όλοι οι ήρωες των spaghetti westerns είναι αμοραλιστής, έτοιμος να πυροβολήσει αλλά έχει έναν άτυπο κώδικα ηθικής.
Το ενδιαφέρον με τον Sartana είναι ότι προσθέτει στύλ στους άκομψους τρόπους των υπόλοιπων ηρώων: ξεκινώντας από τα καλοφτιαγμένα ρούχα (μαύρο κουστούμι με κόκκινη γραβάτα) και φτάνοντας στα ταχυδαχτυλουργικά κόλπα και την χρήση gadget ξεφεύγει από το τυποποιημένο μοντέλο του αμοραλιστή πιστολέρο. Το συγκεκριμένο έργο είναι το τελευταίο επίσημο έργο με τον Sartana και όπως όλα περιλαμβάνει σκηνές δράσης αλλά και ένα πολύπλοκο σενάριο γύρω από ένα θυσαυρό καθώς επίσης και πληθώρα χαρακτήρων. Η μουσική όπως πάντα είναι του θεούλη Bruno Nicolai.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Zippo's official vault of manly movies, manly presents:
Βρισκόμαστε στο 1986 και αφού τα μεγάλα στούντιο "άδειασαν" κανονικά τον Sylvester Stallone και τις ιδέες που είχε για ένα έργο με έναν Νεουορκέζο μπάτσο που πάει στο Μπέβερλι Χίλς (αργότερα τις χρησιμοποίησαν στο "Beverly Hills Cop") εκείνος δεν έχασε καιρό. Μάζεψε τις ιδέες του, τις μπόλιασε με μια ισχυρή δόση Ιταλικών ταινιών δράσης και γύρισε μια αποκλειστικά για σκληρούς καριόληδες:
"A tough-on-crime street cop must protect the only surviving witness to a strange murderous cult with far reaching plans."
ή αλλιώς...
Ο Μάριον "Κόμπρα" Κομπρέτι, το διαμάντι στης Zombie Squad της ομάδας που ενεργεί όταν οι διαπραγματεύσεις πιάνουν ταβάνι, καλείται να απαλάξει την πόλη από κακόποια στοιχεία: Οδηγώντας ένα αμάξι-αντίκα (μέσα 80s πρίν γίνει το ρετρό μόδα) έχοντας ένα όπλο με ανάγλυφη λαβή (ρετρό πριν γίνει μόδα) και μια οδοντογλυφίδα στα χείλη του απλά παραδίδει σεμινάρια αντρίλας. Χωρίς να του ξεφεύγει κανένα κλισέ και κοιτώντας από την μία μεριά στον Clint Eastwood και από την άλλη στον Charles Bronson ο Stallone απλά ζωγραφίζει δημιουργώντας ένα αυθεντικό κινηματογράφικο luben σκουπίδι που (πολύ χαλαρά) προσβάλλει την νεώτερη πολιτικά ορθή γενιά. Η σκηνοθεσία του Κοσμάτου (που αργότερα θα γυρίσει την ταινία-ορισμό στην τετοστερόνη "Tombstone") είναι άγαρμπη, άκοψη και άμεση: χωρίς περιττά πλάνα και αμπελοφιλοσοφίες δημιουργεί μια αντρίκια ταινία δράσης, b-movie που δεν παίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά (αφού σχεδόν τα πάντα είναι στην υπερβολή) και ενδείκνειται για βραδυά πίτσας-μπύρας.
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι θάφτηκε από τους κριτικούς ενώ μέχρι και σήμερα συνεχίζει να προκαλεί: https://www.rottentomatoes.com/m/100440 ... ort=rotten
http://www.metacritic.com/movie/cobra
Βρισκόμαστε στο 1986 και αφού τα μεγάλα στούντιο "άδειασαν" κανονικά τον Sylvester Stallone και τις ιδέες που είχε για ένα έργο με έναν Νεουορκέζο μπάτσο που πάει στο Μπέβερλι Χίλς (αργότερα τις χρησιμοποίησαν στο "Beverly Hills Cop") εκείνος δεν έχασε καιρό. Μάζεψε τις ιδέες του, τις μπόλιασε με μια ισχυρή δόση Ιταλικών ταινιών δράσης και γύρισε μια αποκλειστικά για σκληρούς καριόληδες:
"A tough-on-crime street cop must protect the only surviving witness to a strange murderous cult with far reaching plans."
ή αλλιώς...
Ο Μάριον "Κόμπρα" Κομπρέτι, το διαμάντι στης Zombie Squad της ομάδας που ενεργεί όταν οι διαπραγματεύσεις πιάνουν ταβάνι, καλείται να απαλάξει την πόλη από κακόποια στοιχεία: Οδηγώντας ένα αμάξι-αντίκα (μέσα 80s πρίν γίνει το ρετρό μόδα) έχοντας ένα όπλο με ανάγλυφη λαβή (ρετρό πριν γίνει μόδα) και μια οδοντογλυφίδα στα χείλη του απλά παραδίδει σεμινάρια αντρίλας. Χωρίς να του ξεφεύγει κανένα κλισέ και κοιτώντας από την μία μεριά στον Clint Eastwood και από την άλλη στον Charles Bronson ο Stallone απλά ζωγραφίζει δημιουργώντας ένα αυθεντικό κινηματογράφικο luben σκουπίδι που (πολύ χαλαρά) προσβάλλει την νεώτερη πολιτικά ορθή γενιά. Η σκηνοθεσία του Κοσμάτου (που αργότερα θα γυρίσει την ταινία-ορισμό στην τετοστερόνη "Tombstone") είναι άγαρμπη, άκοψη και άμεση: χωρίς περιττά πλάνα και αμπελοφιλοσοφίες δημιουργεί μια αντρίκια ταινία δράσης, b-movie που δεν παίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά (αφού σχεδόν τα πάντα είναι στην υπερβολή) και ενδείκνειται για βραδυά πίτσας-μπύρας.
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι θάφτηκε από τους κριτικούς ενώ μέχρι και σήμερα συνεχίζει να προκαλεί: https://www.rottentomatoes.com/m/100440 ... ort=rotten
http://www.metacritic.com/movie/cobra
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- Scrollkeeper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5979
- Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
- Επικοινωνία:
Κινηματογράφος: Η γωνιά του άντρα
Επική ταινία. Καρικατούρα του Τονι Μοντάνα από την απέναντι μεριά.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.