Scream for Me Sarajevo

Τα πάντα γύρω από τις αγαπημένες μας ταινίες, κινηματογραφικές και μή.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Εικόνα

Εικόνα
In 1994 Sarajevo was a city under siege. Mortars and rocket propelled grenades rained onto the city, killing indiscriminately, ever day. Amongst the madness, two United Nations personnel: a British military officer and another Brit working for the UN Fire Department, decided it would be fun to persuade a global rock star, Bruce Dickinson of Iron Maiden, to come and play a gig to the population. Scream for Me Sarajevo brings that story, in all its madness, to the big screen. A story of musicians who risked their lives to play a gig to people who risked their lives to live them.

—Trevor Gibson
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt6481232

Το έχει τσεκάρει/βρει κανείς; 8-]
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

Re: Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από LuciferSteele »

πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, δεν τη γνώριζα καν
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Re: Scream for Me Sarajevo

Το έψαξα σε μερικά τορεντάδικα αλλά νο λακ... με βάση το IMDB πρέπει να έχει κυκλοφορήσει..
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Scream for Me Sarajevo

Χμμμ απότι φαίνεται θα κυκλοφορήσει φέτος τον Απρίλη... Το IMDB μαλλον αναφέρει ημερομηνία παραγωγής, όχι κυκλοφορίας...

https://ironmaiden.com/news/article/scr ... al-release
Άβαταρ μέλους
vasilis2112

Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από vasilis2112 »

Έχει βρεί κανείς κανα tor****t ή κανα streaming να το δουμε;
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Scream for Me Sarajevo

Το έχω κατεβασει αλλά δεν το εχω δει ακομα. Τσέκαρε το rarbg για τορεντ. Από εκεί το είχα βρει αλλά δεν ξερω σε τι φαση ειναι αυτή τη στιγμή. Αν δεν βγαλεις ακρη πες μου μπας κ το μοντάρουμε αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
vasilis2112

Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από vasilis2112 »

Εγινε! Ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
Zippo190

Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από Zippo190 »

Scrollkeeper έγραψε: Τετ 21 Μαρ 2018, 13:05 Εικόνα

Εικόνα
In 1994 Sarajevo was a city under siege. Mortars and rocket propelled grenades rained onto the city, killing indiscriminately, ever day. Amongst the madness, two United Nations personnel: a British military officer and another Brit working for the UN Fire Department, decided it would be fun to persuade a global rock star, Bruce Dickinson of Iron Maiden, to come and play a gig to the population. Scream for Me Sarajevo brings that story, in all its madness, to the big screen. A story of musicians who risked their lives to play a gig to people who risked their lives to live them.

—Trevor Gibson
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt6481232

Το έχει τσεκάρει/βρει κανείς; 8-]
γατάκι Μπρούς παραιτήσου....

Το 1994, οι Εξόριστοι εμφανίστηκαν στο μεγαλύτερο βαλκανικό φεστιβάλ “Gitariada” στο Ζάγετσαρ του Βελιγραδίου στην Σερβία. Έπαιξαν μπροστά σε ένα ένθερμο κοινό 40 χιλιάδων. Την κάθε χώρα εκπροσωπούσε μια αντίστοιχη μπάντα, η πρόταση έγινε απευθείας και κατευθείαν στους Εξόριστους. Να σημειώσουμε, ότι η συναυλία έλαβε χώρα στο μέσο ενός καταστροφικού εμφυλίου μεταξύ Σερβίας και Βοσνίας. Επίσης, ο Δημήτρης Κατής απέρριψε την πορεία προς το Βελιγράδι μέσα από τα Σκόπια, ώστε τα διαβατήρια να μην σφραγιστούν με τον ψευδο-όρο «Μakedonia». Έτσι «ταλαιπώρησε» το γκρουπ κάνοντας μια τεράστια παράκαμψη από Βουλγαρία και Ρουμανία σε επικίνδυνους δρόμους.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
White Wolf

Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από White Wolf »

Να τα λεμε αυτα... Ο Βρασιδας ειναι μια σταγονα στον Ωκεανο του Κατη.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

Scream for Me Sarajevo

Δημοσίευση από LuciferSteele »

επιτέλους αποκαταστάθηκε η αλήθεια
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινηματογράφος & Ταινίες”