HAMMERFALL, REFUGE, BLAZON STONE, ARMOURED DAWN @ Principal, Θεσσαλονίκη, 27/10 & Piraeus 117 Academy, Αθήνα, 28/10

Συναυλίες που έγιναν το 2018.
Άβαταρ μέλους
castledemon

27-28/10 Hammerfall, Refuge, Blazon Stone, Armoured Dawn

Δημοσίευση από castledemon »

για το κουτσουρεμένο πακέτο στην Θεσσαλονικη δεν εχει να πει κανεις τιποτα;
Άβαταρ μέλους
Xstroyer

Δημοσίευση από Xstroyer »

castledemon έγραψε: Τρί 05 Ιουν 2018, 10:23 για το κουτσουρεμένο πακέτο στην Θεσσαλονικη δεν εχει να πει κανεις τιποτα;
Οι Blazon Stone πάντως, αναφέρουν πως δεν τους ήθελε το venue και αυτοί ήθελαν να παίξουν Θεσσαλονίκη. Tο έγραψαν και δημόσια σε σχόλια στο FB, στη σελίδα τους.
Άβαταρ μέλους
trigger

Δημοσίευση από trigger »

Xstroyer έγραψε: Τρί 05 Ιουν 2018, 10:18

Λειτουργούν όμως ωραία σαν όνομα σε ένα τέτοιο πακετάκι, αρκεί να στέκονται καλά στη σκηνή αφού αυτό είναι το βασικό ερωτηματικό
Νομιζω ότι αυτός είναι κι ο βασικός λόγος της σειράς που παίρνουν στο line up. Δεν υπάρχει ουσιαστικά μπάντα, αλλά δημιουργείται μια για τη συναυλία.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

Δημοσίευση από LuciferSteele »

castledemon έγραψε: Τρί 05 Ιουν 2018, 10:23 για το κουτσουρεμένο πακέτο στην Θεσσαλονικη δεν εχει να πει κανεις τιποτα;
νομίζω πως έχει να κάνει με τη χαμηλή προσέλευση σε τέτοιου είδους λάηβ οπότε ο διοργανωτής (ο οποίος γνωρίζει την πόλη καλύτερα) επιχειρεί να μετριάσει τυχόν χασούρα
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
Zippo190

Δημοσίευση από Zippo190 »

Καλά αν οι παλιοί Rage δεν μπορούν να γεμίσουν την Θεσσαλονίκη τι να πω...μου φαίνεται απίστευτο. Και δεν είναι καθόλου όμορφο να διώχνουν το μικρό όνομα...
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

επειδή ήμουνα στη Θεσσαλονίκη στο τελευταίο λάηβ των Rage, (το οποίο ήταν και το επετειακό του black in mind) είχαν δεν είχαν 150 άτομα
Άβαταρ μέλους
Xstroyer

Δημοσίευση από Xstroyer »

Καλά, και στην Αθήνα καμιά 300αρα είχαν... Αναλογικά με το πληθυσμό, μπορεί να πήγε καλύτερα στη Θεσσαλονίκη...
Άβαταρ μέλους
rbrigade

Δημοσίευση από rbrigade »

Rage πρέπει να έχουν ξενερώσει απίστευτα πολύ κόσμο με την δισκογραφία της τελευταίας εικοσαετίας...
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

ναι πραγματικά, μόνο 5-6 ΔΙΣΚΑΡΕΣ
Άβαταρ μέλους
rbrigade

Δημοσίευση από rbrigade »

Viktor εσύ;
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

HAMMERFALL, REFUGE, BLAZON STONE, ARMOURED DAWN @ Principal, Θεσσαλονίκη, 27/10 & Piraeus 117 Academy, Αθήνα, 28/10

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Athens gig cancelled because I had the wrong kind of passport and wasnt allowed on the plane... i am very sorry to let all you down who expected to see Blazon in Athens, as well as Harry the promoter... I should have read up on the different kinds of passports but now its too late. I will make sure this wont happen again
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

απίστευτα πράγματα... μεγάλη ξενέρα
Άβαταρ μέλους
Zippo190

τεράστια ξενέρα, ελπίζω να ευθύνεται μόνο η βλακεία του αποκλειστικά και τίποτε άλλο.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

[mention]Zippo190[/mention] είναι κ ο ερμής ανάδρομος σήμερα :P
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Zippo190

θεούλης...

TO ALL OUR GREEK FANS WHO WAS ATTENDING THE SHOW TODAY!
The only way I can think of redeeming my stupid passport mistake is to first off reveal that Blazon Stone has a new album + EP in the works, but MOST IMPORTANTLY: e-mail or PM me a photo of you and todays concert ticket and I will ship you a free copy of the album CD and EP CD once it's released. I owe you that!

I will leave this opportunity up a couple of days until I feel I have covered the most engaged fans (offers like this opens up the risk of attracting "free stuff hunters"... This is for the GREAT FANS of Blazon Stone!)

PM photo to facebook... or:
E-mail adress: rockarollasmetal@hotmail.com

I hope you will appreciate my gesture...

(The album/ep is not finished yet and I have no release date.
It has been worked on in secrecy behind locked doors to avoid release date delays, and while I have intended on keeping this a policy (not telling about albums in the making in public) for me in the time to come, I will because of todays unfortunate events make an exception!)

(another thing: there might possibly be vinyl and t-shirts of the new album, but I will only offer CDs for the make up give away)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο 2018”