Motorhead (UK)

Παρουσιάσεις, αφιερώματα και συζητήσεις για συγκροτήματα και καλλιτέχνες.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Count Brass

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Count Brass »

Εικόνα

Lemmy:
"They'll be the dirtiest Rock and Roll band in the world.
If we moved in next door, your lawn would die..."

Αντιστοιχες πομπωδεις δηλωσεις εχουν γινει απο παρα πολλους (απο μισο-διασημους εως και παντελως ασημους) και στην συντριπτικη τους πλειοψηφια αποδειχτηκαν ισοδυναμες της εγκεφαλικης κλανιας...

Lemmy does not lie though. Το πε, και το εκανε.

Επισημως απο το 1977 με το αλμπουμ Motorhead εως και το 2015 με το Bad Magic.
38 χρονια μουσικη με αλητεια, βρωμα και παθος. Ροκαμπιλια στο μεταλ. Μεταλλικο ροκ μεχρι τελους.

Ετοιμολογος, ουσιαστικος, ασωτος, παντα ειλικρινης ο αρχηγος της μπαντας και τα καλυτερα ερχονται...

Motorhead - 1977
"That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!"

Overkill - 1979
"A kid once said to me "Do you get hangovers?" I said, "To get hangovers you have to stop drinking."

Bomber - 1979
"I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you?"

On Parole - 1979
"Sex, death and war. And justice. There's no shortage of lyrics there."

Ace of Spades - 1980
"if you like to gameble, i tell you i'm your man, you win some, lose some, all the same to me."

Iron First - 1982
"Communism and Nazism are religions as well, make no mistake about it."

Another Perfect Day - 1983
"People lose their lives in the drug wars and you don't have to prove it to yourself because others have proved it for you."

Orgasmatron - 1986
"I have done interviews in the past, and they cut everything out except for the outrageous line, and then they take it out of context."

Rock 'n' Roll - 1987
"Reading's the only thing that allows you to use your imagination."

1916 - 1991
"It's just that I am too old now to chase all the woman involved; which just seems a shame."

March ör Die - 1992
"The only interesting thing about religion is how many people it's slaughtered."

Bastards - 1993
"why make your only driving force hate? Seems really f***ing dumb to me."

Sacrifice - 1995
"A good friend is someone who'd hide you if you were on the run for murder. How many of them do you know?"

Overnight Sensation - 1996
"My entire social life is spent in bars, so I don't see giving up drinking as a viable option."

Snake Bite Love - 1998
"The only time I've seen any rebellion was in the fifties, sixties and early seventies. The rest of it you can keep."

We Are Motörhead - 2000
"Born to lose. Live to win."

Hammered - 2002
"Don't look to me. Don't ask for help. Don't ask for anything that you can do yourself."

Inferno - 2004
"I’ve always liked America because it’s...eager. The British get on my tits all the time."

Kiss of Death - 2006
"Death is an inevitability, isn't it? You become more aware of that when you get to my age. I don't worry about it. I'm ready for it. "

Motörizer - 2008
"Being fired from Hawkwind for drugs is a bit like being pushed off the Empire State Building for liking heights, you know?"

The Wörld Is Yours - 2010
"It’s all random, everything is random. We like to put our patterns on things, but nature never wrote a straight line."

Aftershock - 2013
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late!"

Bad Magic - 2015
"We can’t have everything, ’cause where would we put it."
Άβαταρ μέλους
Blackwinged

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Blackwinged »

Με αφορμή το αφιέρωμα, μόλις έβαλα ν' ακούσω το Another Perfect Day, το οποίο είναι αγαπημένο μου από Motorhead. Μετά έρχεται το 1916, το οποίο είναι ίσως στην κατηγορία "ορισμός του υποτιμημένου". Βέβαια ίσως έχουν κάποια άλλα καλύτερα σα σύνολο, Overkill, Bomber, Ace of Spades αλλά αυτά για κάποιο λόγο μου άρεσαν πάντα περισσότερο. Υποτιμημένα είναι επίσης τα 90's albums. Το Sacrifice πηδά χωρίς καπότα, ενώ χωρίς αναισθητικό σε πασπατεύεουν τα We are Motorhead, Inferno. ΟΚ το Bastards είναι μνημείο τέχνης και πεζοδρομιακού λόγου.
Άβαταρ μέλους
Zippo190

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Zippo190 »

Δεν είμαι και ο μεγαλύτερος οπαδός αλλά είναι αδιαμφισβήτητο ιερό τέρας. Η πρώτη περίοδος είναι classic αλλά νομίζω ότι οι καλύτεροι δίσκοι ήταν οι αυθεντικά μεταλλικοί, από "Iron fist" έως το "March or die", η πρώτη τριάδα ήταν είναι και θα είναι larger than life και γενικά από τις λίγες μπάντες που μπόρεσαν να έχουν τόσο ετερόκλητο κοινό.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
theBox

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από theBox »

Η δισκογραφια motorhead κανει το painkiller να φαντάζει nightfall in middle earth.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
Starman

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Starman »

Τους έμαθα από το Another Perfect Day και τους ακολούθησα έως το τέλος. Σαν καλύτερό τους έχω το Orgasmatron και μάλλον αυτό έχω ακούσει περισσότερες φορές από τις δουλειές τους. Αξέχαστη η πρώτη φορά που τους είδα στο Σπόρτιγκ. Ο Lemmy επίσης ήταν υπεύθυνος για το ότι ασχολήθηκα με τους Hawkwind και έμαθα κάποια πράγματα για το space rock γενικότερα.

Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Advancing Yokeda

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Advancing Yokeda »

Μπορούν 3 τεράστιες προσωπικότητες - ορόσημα για τη μουσική μας να βρεθούν αρμονικά σε ένα στούντιο?
Οι δύο όταν μιλούν δε χρειάζονται υπότιτλους.
Ο ένας απ τους τρεις συνεχίζει ακόμα...

*** Μόνο ο Lemmy πίνει στο interview
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Άβαταρ μέλους
Zippo190

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Zippo190 »

Ο Ross the Boss που είναι, γιατί δεν βγαίνει να μιλήσει στο interview;
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
Count Brass

Motorhead (UK)

Δημοσίευση από Count Brass »

De Maio likes to kiss beautiful women...
That's a first!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Συγκροτήματα & Καλλιτέχνες”