MANOWAR @ Πλατεία Νερού, Αθήνα 14/06/2019

Συναυλίες που έγιναν το 2019.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Starman

Δημοσίευση από Starman »

Scrollkeeper έγραψε: Παρ 21 Ιουν 2019, 16:37 Δεν είχαν ούπα για το αμόνι που πλάκωσε τον DeMaio στην Αθήνα; :P Ο λαός θέλει ζουμερές λεπτομέρειες, τι είναι αυτά τα μισόλογα;
Πωωωωωωωω ρε φίλε...….. Άκου ούπα για το αμόνι. Μόνο κλάμα. :D :D :D
Άβαταρ μέλους
castledemon

Re: MANOWAR @ Πλατεία Νερού, Αθήνα 14/06/2019

Δημοσίευση από castledemon »

Scrollkeeper έγραψε:
Τι εννοεί γιατί δεν ξέρω να διαβάζω τουιτιστικα. Δεν είχαν προπληρωθει ;
Άβαταρ μέλους
Coroner

Δημοσίευση από Coroner »

Προβα/soundcheck ηθελαν απο την πεμπτη αλλα γινοταν αλλη συναυλια και δεν ηταν δυνατον. Τουλαχιστον, αυτο λεει το tweet
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Οι MANOWAR ήθελαν να κάνουν sound balancing (?) τη Πέμπτη, αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό γιατί εκείνη τη στιγμή έπαιζε το Knotfest (δεν έχω ιδέα τι είναι) κ οι διοργανωτές τους αντιπρότειναν να το κάνουν την Τρίτη ή την Τετάρτη κ δεν δέχθηκαν. Βέβαια απο τη στιγμή που κανείς από τους δύο δεν έχει βγάλει επίσημη ανακοίνωση που να λέει το τι έγινε επι της ουσίας, όλα είναι στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας :P
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Άβαταρ μέλους
Xstroyer

Δημοσίευση από Xstroyer »

Δεν τον πιάνεις πουθενά τον Ελληναρά παντουαποψάκια. Εκτός από διοργανωτής και ηχολήπτης, έχει γίνει και συμβολαιογράφος, αφού τα ξέρει όλα από τις πρώτες ώρες.

Κόψτε τα ιντερνετς τώρα!
Άβαταρ μέλους
Zippo190

Δημοσίευση από Zippo190 »

Καλά κάνανε και ακυρώσανε αφού οι διοργανωτές τον έπαιξαν, δεν γίνεται αυτό το υπερθέαμα να χωρέσει σε μικρότερη σκηνή, ας το χωνέψουν μερικοί ξερόλες.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Κάποια γεγονότα σχετικά με την ακύρωση στο Hellfest από το μπασίστα των SABATON:
We were playing something called Knotfest which was an additional day of Hellfest, it was like the warm-up day of Hellfest or something like that, and we were all ending that one. After that show, there were some rumors that there might not be a Manowar show [the next night] and I was asked if I could be available during the whole night, so I kept my production. The production was supposed to leave directly after the show and go to the next show in Belgium, but I told my production to stay, I told my crew members to be on standby. And at eight o’clock in the morning I go out, I have a meeting with the promoter, and we talk about the possibility of Sabaton filling in if Manowar are not playing, which at that time they had already decided that they’re not going to.

“So I said ‘yes’ to that, and then we started to prepare for a show. So we got to play our own Hellfest set… but just a few hours before the show our singer [Joakim Brodén] is really looking bad in his voice. We’ve been there before but 20 minutes before the show it always just starts up, and when he goes out onto the stage it works fine. For 20 years it’s been doing that and we haven’t had to cancel shows, so we felt that his voice was just going to wake up. It sounds horrible, but it will wake up.

“We didn’t really have a back-up plan, and we couldn’t cancel since we’d accepted the offer, so let’s go out and do it. And after three songs we realized that Joakim’s voice would not wake up. So, OK, other guys can sing the songs. We had to print the lyric sheets for them during the show because Chris [Rörland, guitars] and Tommy [Johansson, guitars], who would be filling in most of the songs, they didn’t know [the words].
https://www.metalsucks.net/2019/07/19/s ... -hellfest/
Άβαταρ μέλους
Advancing Yokeda

Δημοσίευση από Advancing Yokeda »

Δεν έχω κάτι να σχολιάσω... κάποια από τα ονόματα μου είναι γνωστά...

Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Άβαταρ μέλους
Xstroyer

Δημοσίευση από Xstroyer »

Scrollkeeper έγραψε: Κυρ 01 Μαρ 2020, 21:14
Συγκίνηση! Περιμένω πως και πως να τους ξαναδώ!
Άβαταρ μέλους
Aphelian

Δημοσίευση από Aphelian »

Ειμαι πλεον και σε Official Manowar video, δεν εχω κατι αλλο να περιμενω απο τη Live καριερα μου :eric:
Άβαταρ μέλους
Zippo190

Δημοσίευση από Zippo190 »

τι να λέμε τώρα, η κορυφαία συναυλιακή στιγμή των τελευταίων δέκα ετών.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

Δημοσίευση από LuciferSteele »

οκτώ ετών
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο 2019”