DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Από τα ουφάδικα, στην άνεση του καναπέ μας.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Εικόνα

Όλοι ξέρουμε το DOOM, το παιχνίδι που μαζί με το αδελφάκι του, το QUAKE, έβαλε τα θεμέλια για το gaming όπως το γνωρίζουμε σήμερα.

Το στόρι; Απλό. Είσαι ένας space marine και μετατίθεσαι σε μονάδα ανεπιθύμητων στον πλανήτη Άρη μετά από απείθεια / επίθεση προς ανωτέρους σου (σσ: σε διέταξαν να πυροβολήσεις εναντιον αμαχων, αλλά εσύ δεν κάνεις τέτοια πραγματα). Η ζωή στον Άρη κυλάει πιο βαρετά και από φυλάκιο στις Οινούσσες, όταν ένα διαπλανητικό πείραμα πάει στραβά και οι πύλες της κολάσεως ανοίγουν διάπλατα. Οι διαβόλοι ξεχύνονται στον κόσμο μας, και μάντεψε: ΕΣΥ, ο "doomguy", πρέπει να σταματήσεις τις ορδές των εισβολέων και να σώσεις την ανθρωπότητα.

Εικόνα
Πιστολίδι, πιστολίδι, πιστολίδι :pepe:

Σπλατεριές, πυροβόλα, κοντόκανες, αλυσοπρίονα, BFG, δαιμόνια και τριβόλια, και γενικά το οπτικό mayhem που λάμβανε μέρος στις ασήκωτες CRT οθόνες μας, ίιιιισως και να μην ήταν και ο,τι καλύτερο για τα -τότε- αθώα μυαλουδάκια μας. Παρόλα αυτά το λιώσαμε. Σκαλώσαμε άσχημα με το gameplay και το γρήγορο pace του παιχνιδιού, και από την στιγμή που «περπατήσαμε» στις τρεις διαστάσεις του, ο κόσμος μας δεν ήταν ποτέ ξανα ο ίδιος. Σε ευχαριστούμε ID Software :love2:

Ένα από τα πράγματα που πάντα μου άρεσαν στα DOOM I + II είναι τα soundtrack. Αν και 100% midi -με ψιλοάθλιο για τα σημερινά δεδομένα ήχο- μπορούσες να διακρίνεις εύκολα τις rock και metal καταβολές της εποχής. Όποιος δεν πιστεύει, ας πατήσει play σε ένα από τα πιο iconic κομμάτια του παιχνιδιού:



Ήταν από τις λίγες περιπτώσεις που η μουσική είχε πρωταγωνιστικό ρόλο χωρίς να «κλέβει» από το gameplay, που είναι και το βασικό ζητούμενο για ένα video game. Κατάφερνε με ένα γ*μημένο τρόπο να σου περάσει στον εγκέφαλο το όλο experience ενισχυμένο κατα 1000%, πράγμα σπάνιο για εκείνη την εποχή (γκουχ γκουχ Wolfenstein 3D). Το design του παιχνιδιού, αν και άγουρο, ήταν πρωτοποριακό, και σε κρατούσε «βιδωμένο» στην καρέκλα σου για ώρες. Για την ιστορία, το μουσικό μαστερμάιντ πίσω από όλα αυτά ήταν ο Bobby Prince, ο οποίος, πέρα από το DOOM, έχει γράψει μεταξύ άλλων τη μουσική για το Wolfenstein 3D και κάποια παιχνίδια της σειράς Duke Nukem.

Αυτά, λοιπόν, γίνονταν πίσω στο μακρινό 1993 και 1994.

Μετά από ένα αδιάφορο για τα γούστα μου DOOM 3 -που παρεμπιπτόντως είχε την ατυχία να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2004-, η σειρά έφαγε ολικό reboot και επέστρεψε στις ρίζες της το 2016. Με ένα ξερό "DOOM" για όνομα και τα μυαλά στο μπλέντερ, το παιχνίδι στην κυριολεξία θέρισε κώλους για ακόμα μια φορά, καθώς τη συγκεκριμένη χρονιά αποτέλεσε όαση στον βούρκο των ΑΑΑ παιχνιδιών που έπνιξε το gaming industry.

Με μια ID Software να κεντάει στα production values, το DOOM άφησε πίσω του τις παθογένειες του DOOM 3 και κατάφερε -ούτε εγώ ξέρω πως- να μεταφέρει αυτούσια την εμπειρία του 93/94 στο 2016. Οι δαίμονες που πολεμούσες έδειχναν πιο ζωντανοί από ποτέ, οι πιξελιασμένες «πίστες» έδωσαν τη θέση τους σε ζοφερά τοπία που μύριζαν αίμα, και το πάτημα της σκανδάλης ήταν ικανό για να κάψει το subwoofer σου. Και ναι, αυτό που ήταν 100% εκεί μετά από 10+ χρόνια, ήταν το soundtrack :twisted:

Με τον Mick Gordon να έχει αναλάβει πλέον χρέη «μαέστρου», το soundtrack είναι τίγκα μεταλ μοντερνιά και δένει για ακόμα μία φορά ΑΨΟΓΑ με το gameplay. Δεν είναι κάτι που θα έβαζα για να «ακούσω μουσική», αλλά για αυτό που προσφέρει το DOOM είναι κάτι παραπάνω από εθιστικό. Τραβήξτε τζούρα:





Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως την ίδια χρονιά κέρδισε βραβείο στην κατηγορία Best Music / Sound Design.

Θα μου πείτε τώρα, καλά τι σε έπιασε και τα γράφεις όλα αυτά; Η αλήθεια είναι πως δεν είχα σκοπό να κανω κάποια αναφορά στο συγκεκριμένο game, αλλά κάπου πήρε το μάτι μου πως κυκλοφόρησε το soundtrack από το νέο παιχνίδι της σειράς, DOOM ETERNAL. Με τον Mick Gordon να είναι πάλι υπευθυνος για τη μουσική διεύθυνση, είπα να το ψάξω λίγο παραπάνω για να δω τι γίνεται με την όλη φάση.

Εκεί, λοιπόν, που έψαχνα, κάτι πήρε το μάτι μου για κάποιο Heavy Metal Choir που ηχογράφησε στο Τέξας για τις ανάγκες του soundtrack. Έχε γούστο να τραγουδάει κανας γνωστός, λέω. Και εκεί που χάζευα τα making off, κλπ, μαντέψτε ποιος έκανε πέρασμα:

Εικόνα

Μα φυσικά ο φίλος μας και αγαπημένος του [mention]Zippo190[/mention] (και του [mention]rbrigade[/mention] :D ), James Rivera :twisted: Απ' ό,τι κατάλαβα δεν είχε κάποιο σόλο κομμάτι, παρα μόνο συμμετείχε σε χορωδιακά μέρη. Παρόλα αυτά έχει το ενδιαφέρον του νομίζω. Σε όλο αυτό συμμετέχουν και κάποιοι άλλοι καλλιτέχνες, επίσης γνωστοί από την τοπική -κ όχι μόνο- σκηνή, αλλά είναι από πιο μοντερνες μπαντες και δεν ήξερα σχεδόν κανένα.

Για όποιον θέλει να τσεκάρει, το στιγμιότυπο με τον Ριβέρα είναι από το παρακάτω βίντεο και πατώντας τα related σε πετάει σε μερικά ακόμα making off videos. Enjoy :woohoo:

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Zippo190
Δημοσιεύσεις: 8722
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 22:12

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Zippo190 »

βλέπεις Rivera δεν μπορεί παρά να είναι τέλειο.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από theBox »

Αν και adventuras απο μικρος, το ντουμ αρεσε ακομα και σε εμενα. Το quake το πρωτο δε, ΑΚΟΜΑ περισσότερο! Shubb Niggurath τερματισμος. Τέλος.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Το κραταγα στην άκρη για να το βάλω στο τελος του ποστ αλλά το ξέχασα =]

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Heddigan
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Τετ 24 Ιούλ 2019, 11:09
Τοποθεσία: Dublin

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Heddigan »

Scrollkeeper έγραψε: Τρί 12 Μάιος 2020, 13:22
Όλοι ξέρουμε το DOOM, το παιχνίδι που μαζί με το αδελφάκι του, το QUAKE, έβαλε τα θεμέλια για το gaming όπως το γνωρίζουμε σήμερα.
Αδελφέ τα είπες όλα, για ένα μνημείο της ηλεκτρονικής διασκέδασης. Όσοι είναι fan, δείτε το 20 years anniversary expansion που έβγαλε η Machine Games για το Quake, στο οποίο έχει γίνει εκπληκτική δουλειά (και για κάποιο λόγο, πολύ Doom/Quake fans το αγνοούν)

https://www.quaddicted.com/reviews/dopa.html

Και το playthrough, για όσους θέλουν να δουν τι παίζει.

Άβαταρ μέλους
Priamos
Δημοσιεύσεις: 3368
Εγγραφή: Δευ 01 Ιαν 2018, 23:06

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Priamos »

Ωραία τα doom/quake αλλά αν δεν είχε βγει το Wolfenstein θα παίζατε ακόμα με τη Μπιμπιμπο σας! :P
Surreal Killer
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Ισχύει αυτό που λέει ο παππούς [mention]Priamos[/mention] από πάνω :D Η επιτυχία του Wolfenstein 3D ήταν αυτό που έδωσε στην ID Software τους πόρους και την ελευθερία για να κάνουν το -μετέπειτα- κέφι τους με το DOOM και το QUAKE.

Το leap of faith όμως που έκανε το DOOM σε ό,τι αφορά την θεματολογία και το design, κάνει το W3D να μοιάζει με γατάκι ακόμα και σήμερα :D Γιατί, ΟΚ, το να βάζεις κόσμο να σκοτώνει τους χαμένους του WWII είναι κουλ by default, αλλά πόσο κουλ να θεωρηθείς όταν βάζεις πιτσιρίκια αντιμέτωπα με gore / satanic σκηνικά; :twisted:

Το DOOM παρά τον επιφανειακό action σαματά που προσφέρει στον παίκτη, διακατέχεται από μια «σκουριασμένη Giger-ίλα» που υποβόσκει σε κάθε γωνιά των επιπέδων του. Και η μηχανή των γραφικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Πλέον μπορούσες να διακρίνεις αποχρώσεις, να «νιώσεις» το perspective του χώρου, και γενικά να ξεφύγεις από το flat σχεδιασμό των μέχρι τότε παιχνιδιών. Αυτό ήταν που επέτρεψε στον Κάρμακ (lead designer) να «ξεκλειδώσει» και να «ζωγραφίσει», σε βαθμό που ακόμα και σήμερα το design του να θεωρείται αξεπέραστο.

Φαν φακτ: πρόσφατα -πριν μερικά χρόνια δλδ- κυκλοφόρησε ένα νέο επίπεδο για το DOOM από τον έτερο σχεδιαστή του παιχνιδιού, John Romero:



Ένα άλλο στοιχείο που έκανε το DOOM τόσο γαμάτο όταν κυκλοφόρησε (οκ, λίγο αργότερα στην Ελλάδα), ήταν πως αποτελούσε και λίγο το απόσταγμα της ποπ κουλτούρας της εποχής του. Ο ματσό ήρωας με τα χάι-τεκ κ σάι-φάι μπλιμπλίκια, που ακούει χέβυ μέταλ, και που σφαζει αρχέγονους δαίμονες που ματώνουν πατόκορφα και όχι τπτ φλώρους «κεφάλες» εξωγήινους με πράσινο αίμα, πάτησε πολλά «κουμπιά» στο κοινό, και εν τέλει έπιασε. Απλά θυμηθείτε ποιες ταινίες και ποιοι δίσκοι κυκλοφόρησαν τότε και θα καταλάβετε ποσο έξυπνο ήταν σαν κίνηση ;)

[mention]Heddigan[/mention] το Quake έχει ακόμα σκηνή, αλλά είναι αρκετά περιορισμένη. Ο λόγος είναι πως παιχνίδια σαν το Quake θέλουν skills (aim / map control / αντανακλαστικά κλπ), κάτι που η σημερινή βιομηχανία του gaming απεχθάνεται γιατί είναι κάτι που δεν μπορεί να πουλήσει εύκολα. Έτσι, τα παιχνίδια αυτά έχουν δώσει τη θέση τους σε κάτι battle royale εκτρώματα που έχουν το θράσος να αυτοαποκαλούνται FPS, ενώ έχουν προοπτική 3ου προσώπου... Περίεργοι καιροί :meh:
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Metal_Warrior
Δημοσιεύσεις: 1158
Εγγραφή: Τρί 02 Ιαν 2018, 19:18

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Metal_Warrior »

Scrollkeeper έγραψε: Τρί 12 Μάιος 2020, 16:48 @Heddigan το Quake έχει ακόμα σκηνή, αλλά είναι αρκετά περιορισμένη. Ο λόγος είναι πως παιχνίδια σαν το Quake θέλουν skills (aim / map control / αντανακλαστικά κλπ), κάτι που η σημερινή βιομηχανία του gaming απεχθάνεται γιατί είναι κάτι που δεν μπορεί να πουλήσει εύκολα. Έτσι, τα παιχνίδια αυτά έχουν δώσει τη θέση τους σε κάτι battle royale εκτρώματα που έχουν το θράσος να αυτοαποκαλούνται FPS, ενώ έχουν προοπτική 3ου προσώπου... Περίεργοι καιροί :meh:
quake 2 veteran speaking here, να τον ακούτε!
Άβαταρ μέλους
Heddigan
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Τετ 24 Ιούλ 2019, 11:09
Τοποθεσία: Dublin

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Heddigan »

[mention]Scrollkeeper[/mention] Τα Battle Royale video games, τυπου Fortnite που γνωρίζουν τεράστια επιτυχία είναι εφήμερα δίχως αντοχή στο χρόνο. Θα πεθάνουν σύντομα και δεν θα το πάρει κανείς είδηση. Από την άλλη, το Doom σε λίγα χρόνια θα κλείσει 30 χρόνια κι είναι ακόμη από τα πιο hot franchise στα video games, χωρίς να υπάρξει η ανάγκη για mainstream multiplayer edition όπως έγινε στο Quake III ή την ψιλοαποτυχία Quake Champions.

To "old school" Doom (2016) ήταν η τρανή απόδειξη πως η σωστή συνταγή που πέτυχε στα 90s είναι διαχρονική. Ομοίως με το Quake που τα αψεγάδιαστια physics της QuakeEngine δύσκολα τα συναντάς σε μοντέρνους τίτλους ή το Quake II που έκανε βήματα στην A.I των bots.

Σε κατ'ιδίαν συζήτηση με τον John Romero, του είχα ζητήσει να ξαναμπεί στο παιχνίδι των shoot em up με την Romero Games (η οποία εδρεύει εδώ στο Galway), και δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο για μία σύμπραξη με την ID Software για μία εξέλιξη της σειράς Quake, επιστρέφοντας στο original story (κι όχι στην Strogg ιστορία όπως έγινε στο IV).
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Heddigan έγραψε: Τετ 13 Μάιος 2020, 01:09 @Scrollkeeper Τα Battle Royale video games, τυπου Fortnite που γνωρίζουν τεράστια επιτυχία είναι εφήμερα δίχως αντοχή στο χρόνο. Θα πεθάνουν σύντομα και δεν θα το πάρει κανείς είδηση.
Να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω. (Δυστυχώς) έχω δει πράγματα που αρχικά μου φαίνονταν αδιανόητο να πετύχουν, όχι μονο να πετυχαίνουν, αλλά και να αλλάζουν το τοπίο της gaming βιομηχανίας. Πάρε για παράδειγμα το LOL. Ενώ ξεκίνησε σαν το κακομαθημένο ξαδερφάκι της DOTA (ναι ρε, είναι γένους θηλυκού :P ), κατέληξε να της «ρίχνει στα αυτιά». Από την άλλη, το μερίδιο των «χαζών mobile games» στην αγορά ολοένα και μεγαλώνει. Μέχρι και η Activision-Blizzard βγάζει περισσότερα $$ από τα mobile games της, παρά από τα υπόλοιπα franchises της.

Θέλω πω, πως τα πράγματα έχουν πάρει μια γενικότερη λάθος τροπη κατα τη γνώμη μου, και πως δεν είναι θέμα ενός συγκεκριμένου είδους παιχνιδιού. Η συνταγή του Battle Royale, όσο και να ξεθωριάσει, ήρθε για να μείνει γιατί ήταν κάτι που έφερε την αλλαγή στα μάτια του κοινού. Κάτι αντίστοιχο με το CTF mode, τους διαφορετικούς ρόλους στο CS (counter / terrorist), το class based "meta" του TF2 κ Overwatch, κλπ. Σαν concept μου αρέσει, αλλά η υλοποίηση του πάσχει οικτρά καθώς έχει δοθεί βάση στα λάθος mechanics IMHO: καμπέρωμα και over-the-shoulder picking από τις γωνίες. Σε shooting game. Είμαστε σοβαροί; :P
Heddigan έγραψε: Τετ 13 Μάιος 2020, 01:09 To "old school" Doom (2016) ήταν η τρανή απόδειξη πως η σωστή συνταγή που πέτυχε στα 90s είναι διαχρονική. Ομοίως με το Quake που τα αψεγάδιαστια physics της QuakeEngine δύσκολα τα συναντάς σε μοντέρνους τίτλους ή το Quake II που έκανε βήματα στην A.I των bots.
Ισχύει 100%. Πέρα όμως από αλήθεια, ό,τι έγραψες αποτελεί και εμπόδιο για να επιστρέψουν τα FPS στις ρίζες τους. Τι θα γίνει αν βάλεις ένα bot με unforgiving AI απέναντι σε ένα πιτσιρίκι με χειριστήριο XBOX στα χέρια; By design, το rage quit θα έρθει μέσα σε λίγα λεπτά και ο πατέρας του θα αναγκαστεί να λάβει έκτακτα μέτρα :P

Κατα καιρούς παρακολουθώ τον τυπά που λινκάρω από κάτω. Αν και ώρες ώρες είναι κουραστικός με την γκρίνια του, έχει βγάλει κάποια βίντεο σαν το "Devolution of the Gaming Industry" που είναι 100% ον σποτ:



Η μετάβαση από τα «κακά» PC των 90ς στις «κουλ» κονσόλες των ημερών μας έκανε το gaming πιο προσβάσιμο και κατα συνέπεια πιο εύκολο λόγω περιορισμών του hardware. Βάλε στην εξίσωση και το κυνήγι για εύκολο κ γρήγορο κέρδος και τις επιπτώσεις αυτού στο development (GB από hotfix λίγες ώρες μετά το launch), και μπορείς να καταλάβεις που κυμαίνεται σήμερα η ποιότητα της πλειοψηφίας των games. Πολύ θα ήθελα να δω ΑΙ που να κόβει κώλους, όχι μόνο στα FPS, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο νομίζω πως θα πρέπει το gaming να ξαναγίνει σπορ για "mancaves" και όχι για φωταγωγημένες αρένες με έπαθλα εκατομμυρίων :(
Heddigan έγραψε: Τετ 13 Μάιος 2020, 01:09 Σε κατ'ιδίαν συζήτηση με τον John Romero, του είχα ζητήσει να ξαναμπεί στο παιχνίδι των shoot em up με την Romero Games (η οποία εδρεύει εδώ στο Galway), και δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο για μία σύμπραξη με την ID Software για μία εξέλιξη της σειράς Quake, επιστρέφοντας στο original story (κι όχι στην Strogg ιστορία όπως έγινε στο IV).
Έποc βασικά! Μακάρι να κάνει καμια καλή να γουστάρουμε. Ο Romero δεν ήταν ο θεούλης που είχε πει για το story του Doom πως «Η ιστορία στα games είναι σαν το σενάριο στις τσόντες. Περιμένεις να υπάρχει, αλλά δε βασίζεσαι σε αυτό» :D
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Zippo190
Δημοσιεύσεις: 8722
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 22:12

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Zippo190 »

Δοθείσης της ευκαιρίας να ξαναθυμηθούμε μερικά άρτια ανάλογα παιχνίδια της εποχής που είχα την τύχη να ψιλο-παίξω μερικά χρόνια αργότερα:



Rise of the Triad: υπερβολικά βίαιο για την εποχή (highlight το μάτι που έπεφτε όταν έκανες κιμά κάποιον) με ιδιαίτερα γραφικά που ξεχώριζαν. Μπορούσες να βρείς τρόπο να παίξεις σαν σκύλος (!!) ή να έχεις για όπλο ένα μπαστούνι του μπείσμπολ (!!!).



Witchaven ότι πιο δύσκολο λόγω χειρισμού και gameplay σε βαθμό παράνοιας. Σκοτεινά γραφικά και αρκετά θρίλερ ατμόσφαιρα με γκροτέσκα τέρατα.



Heretic πολύ καλύτερο από το προηγούμενο αν και με περισσότερο κοπιούτερ γραφικά.



Star Wars: Dark Forces από τα καλύτερα του είδους (ίσως το καλύτερο τεχνικά/αισθητικά/gameplay) και ένα από τα καλύτερα Star Wars παιχνίδια έβερ.




System Shock 1 & 2 κάπου ανάμεσα στο rpg/shoot-em-up/dungeon crawling πρόκειται για ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ με έναν από τους καλύτερους και τρομακτικότερους κακούς ΕΒΕΡ (ναι λέω για την Shodan).
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
Heddigan
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Τετ 24 Ιούλ 2019, 11:09
Τοποθεσία: Dublin

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Heddigan »

Scrollkeeper έγραψε: Τετ 13 Μάιος 2020, 11:13 Έποc βασικά! Μακάρι να κάνει καμια καλή να γουστάρουμε. Ο Romero δεν ήταν ο θεούλης που είχε πει για το story του Doom πως «Η ιστορία στα games είναι σαν το σενάριο στις τσόντες. Περιμένεις να υπάρχει, αλλά δε βασίζεσαι σε αυτό» :D
Αυτή η ατάκα ανήκει στον John Carmack, o έτερος μπαμπάς του Doom.

[mention]Zippo190[/mention] all time classic (κι υπέρτατες καλτίλες) FPS εκείνης της εποχής τα παρακάτω. Νομίζω πως κάποια έχουν κυκλοφορήσει σε HD edition, ή υποστηρίζονται από το zDoom port, γενικότερα υπάρχει υλικό, από εκείνη τη μαγική εποχή, που μπορεί να τρέξει σε σημερινά μηχανήματα.

Redneck Rampage



Blood



Shadow Warrior

Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Μιας και πιασαμε τις καλτίλες να παραθέσω το καλύτεροτερο Christian Doom clone όλων των εποχών. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο :D

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Άσχετο αλλά βρήκα αυτό:



Και το σχόλιο από κάτω που με γονάτισε:
at this point, im convinced doom and crysis are two sides of the same coin.

one can run on anything, and the other runs on nothing.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Heddigan
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Τετ 24 Ιούλ 2019, 11:09
Τοποθεσία: Dublin

DOOM: Κάτι περισσότερο από ένα «ακόμα» video game...

Δημοσίευση από Heddigan »

To Doom τρέχει ακόμη και σε gameboy. Μόνο σε tamagotchi δεν έχει τρέξει (ακόμη). Το Crysis θα το παίξουμε όταν κυκλοφορήσουν home edition κβαντικοί υπολογιστές.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Video Games”