KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Flashbacks και αναδρομές σε «ιστορικές» συναυλίες.
Απάντηση
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5081
Επικοινωνία:

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Τρί 15 Σεπ 2020, 14:09

Αν και ανεβασμένο εδώ και καιρό στο τιουμπ, κάπου το πήρε το μάτι μου κ είπα να το ανεβάσω και εδώ. Εντζόυ.


CONAN were a HARD ROCK / HEAVY BAND established in the early 80's in Orestiada Greece and moved to Thessaloniki where they changed their line up and won quite a loyal following.They recorded a record which unfortunately was never released since the original tapes disappeared at some point.
This is the only existing Video(to my knowledge)it is quite rough but it captures vividly the atmosphere of the mid 80's Scene.The band disbanded in 1987 when several members got involved with other projects.There is talk of a Reunion for a series of concerts which should be recorded with the purpose of finally releasing the material that never saw the light of day....

The Line up of the band in this concert was:
Tolis Marinopoulos/Drums
Kostas Tzounis/Bass
Panagiotis Baxevanis/Guitar
Kleanthis Nesoudis/Guitar
Vasilis Papadopoulos/Vocals
2 Starmanapeitharxos
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Δημοσιεύσεις: 1388
Τοποθεσία: ATHENS

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Τρί 15 Σεπ 2020, 17:36

Δεν το είχα δει. Κειμήλιο.
Δημοσιεύσεις: 690

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Τρί 15 Σεπ 2020, 19:02

Φοβερή μπάντα! Είναι εντυπωσιακό ο κόσμος που έχει μέσα, αδιανότητο για την σημερινή εποχή!
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Δημοσιεύσεις: 5461

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Τρί 15 Σεπ 2020, 22:17

το έχω ξαναδεί, μεγάλη μπάντα ειδικά για την εποχή, αδιανόητο αυτό που συμβαίνει
βέβαια χάθηκε ιστορική ευκαιρία για μπάσιμο και καλάθι, εγώ τουλάχιστον θα το επιχειρούσα αν έπαιζα εκεί
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Δημοσιεύσεις: 4941

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Τετ 16 Σεπ 2020, 22:08

Μπαντάρα και αν είχε βγει ο δίσκος πιστεύω ότι θα τον είχαμε πολύ ψηλά, κάπου ανάμεσα σε Spitfire και Crush. Κάναν live reunion to 2013 και έχουν ανεβάσει το υλικό από δω και από κει. Υποτίθεται ότι θα έβγαζαν και δίσκο, αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Κάθε φορά που έρχεται ο τραγουδιστής από τα μέρη μου με τα διασκευοπρότζεκτ του τον ρωτάω και η απάντηση είναι η ίδια, το ετοιμάζουμε...

Ψάξτε τα βιντεάκια από Conan στο πορφίλ του τραγουδιστή Βασίλη Παπαδόπουλου
https://www.reverbnation.com/vasilispapadopoulos/videos
Δημοσιεύσεις: 1388
Τοποθεσία: ATHENS

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Πέμ 17 Σεπ 2020, 09:46

Όλες αυτές οι Ελληνικές μπάντες που κατά καιρούς μνημονεύουμε, που έδρασαν στα 80s θα μπορούσαν να συνεχίσουν και να αλλάξουν τον Ευρωπαϊκό χάρτη της metal σκηνής. Δυστυχώς τα γνωστά οικονομικά προβλήματα της εποχής, ο κοινωνικός αποκλεισμός για τους “μαλλιάδες”, η θητεία των 24 – 26 μηνών και η απομόνωση της Ελλάδας από την υπόλοιπη Ευρώπη δεν άφησαν να αναπτυχθεί μια σκηνή που θα πήγαινε ψηλά. Απόρροια των παραπάνω ήταν οι γνωστές παθογένειες (ερασιτεχνισμός) και οι αντιπάθειες μεταξύ των μπαντών μήπως και επιπλεύσει κάποιος με οποιοδήποτε τίμημα. Ο δρόμος όχι μόνο δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα, αλλά με καρφιά. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το τρέξιμο που έριχναν αυτοί οι άνθρωποι για τις μπάντες τους σε ένα χρόνο, οι αντίστοιχοι Γερμανοί ούτε σε 10 χρόνια δεν έριχναν. Ακόμα και αυτοί της Ανατολικής Γερμανίας. Αυτό που με στενοχωρεί είναι ότι δεν έχει υπάρξει ένας δίαυλος ώστε οι ηχογραφήσεις τέτοιων συγκροτημάτων να μη χαθούν στην ιστορία. Οι KONAN είναι ένα χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα.
1 Aphelian
Δημοσιεύσεις: 4941

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Παρ 18 Σεπ 2020, 01:42

Που το στηρίζεις αυτό το ''θα μπορούσαν να αλλάξουν τον χάρτη''; Είχαμε κάποιες σχετικά λίγες καλές μπάντες αλλά δεν έπαιζαν κάτι πρωτοποριακό ούτε ήταν παικτικά σε top επίπεδο. Εξαιρώ τους Northwind, που όμως ήταν αρκετά παρωχημένοι ηχητικά όταν έβγαλαν τον δεύτερο δίσκο.
Δημοσιεύσεις: 1388
Τοποθεσία: ATHENS

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Παρ 18 Σεπ 2020, 10:04

Η πιο χαρακτηριστική σκηνή στα 80s στην ηπειρωτική Ευρώπη, σίγουρα ήταν η Γερμανική. Η Δυτική Γερμανία για την ακρίβεια με 60 εκ. πληθυσμό. Κάνοντας λοιπόν μια άτυπη σύγκριση με τη δυνατότερη σκηνή της εποχής και αφού αποκλείσουμε μπάντες που δραστηριοποιήθηκαν από τη προηγούμενη δεκαετία (Scorpions, Accept) καθώς και τους Helloween που ήταν μπάντα φαινόμενο, καταλήγω σε κάποιες διαπιστώσεις. Και εξηγώ. Πάρε μεγάλες Γερμανικές μπάντες που συνεχίζουν ακόμα και σήμερα με επιτυχία και σύγκρινε ντεμπούτα με Ελληνικές. Grave Digger – Heavy Metal Breakdown, Avenger (pre-Rage) – Prayers Of Steel, Stormwitch – Walpurgis Night, Axxis – Kingdom Of The Night, Cacumen (pre-Bonfire) – Same, Running Wild – Gates To Purgatory. Σταματάω εδώ γιατί έχει τον ατελείωτο η σκηνή τους. Τι έχουν να ζηλέψουν στο songwriting, γιατί σε όλα τα άλλα φυσικά υπερτερούν λόγο συνθηκών που ανάφερα στο προηγούμενο post, τα αντίστοιχα δικά μας Spitfire – First Attack, Raw Silk – Silk Under The Skin, ομώνυμο Vice Human, ομώνυμο Vavel, Rust – Shoot Them Higher; Και φυσικά το Mythology αφού πρόκειται για καθαρό heavy σε αντίθεση με το Northcomin’ που είναι αμιγώς hard rock.

Είναι καλύτερο το Danger In The Air των Attack από το Kingdom Of The Kings των Crush; Μπορεί το δεύτερο να κυκλοφόρησε το 1992, αλλά σίγουρα δουλευόταν πολλά χρόνια πριν. Προφανώς για τα γνωστά προβλήματα άργησε τόσο.

Αν είναι ατσούμπαλο και κουλό το Made In Hell των Flames τότε τι είναι το In The Sign Of Evil των Sodom; Ήταν χειρότερο το Life Ltd των Thanatos Inc από το Endless Pain των Kreator; Κοίτα που βρίσκονται σήμερα οι Sodom και οι Kreator.

Εγώ δε βλέπω πολλές διαφορές στη γραφή, παρά μόνο στην απόδοση και στη παραγωγή. Διαφορά που έχει να κάνει φυσικά με τα στούντιο και τις ώρες που είχες σε αυτά. Βλέπεις ότι πιάνω μόνο ντεμπούτα, γιατί για κανέναν δεν υπήρξε συνέχεια με φυσική ροή.

Ποια θα ήταν η εξέλιξη των Vaal αν δεν πάλευαν για χρόνια μέχρι να καταφέρουν να βάλουν ένα τραγούδι τους (Necrology) σε μια επίσημη κυκλοφορία; Αν το τραγούδι τους ήταν σε καμιά Γερμανική συλλογή δεν θα τους υπέγραφε η Noise; Ποια θα ήταν η εξέλιξη των 17χρονων Danger Cross του Only Death Is Real, στη death/thrash σκηνή αν ήταν σε άλλη χώρα;

Guardian Angel, Nemesis, Denial Price, Sacrament, Gladiators, Outcast, Deceptor, Dark Nova, φυσικά οι Konan και πολλοί ακόμα αν είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν με άλλες συνθήκες θα είχαν και άλλη εξέλιξη. Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα κοιτούσαν στα μάτια Blind Guardian και λοιπούς τιτάνες. Δυστυχώς οι δυσκολίες και οι παθογένειες κράτησαν τη σκηνή για πολλά χρόνια πίσω.

Με τα what if όμως δεν γίνεται δουλειά και ευτυχώς σήμερα παίρνουμε το αίμα μας πίσω. Οι νέες Ελληνικές μπάντες κοιτάζουν αφ’ υψηλού τις αντίστοιχες νέες Γερμανικές. Μεγάλη η διαφορά ποιότητας έχοντας πάντα ως γνώμονα την πληθυσμιακή αναλογία. Η συγκεκριμένη σκηνή στηρίζεται ποιοτικά ακόμα στους παλιούς.
Δημοσιεύσεις: 4941

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Κυρ 20 Σεπ 2020, 23:09

Ε κάπου χάνεται το νόημα γιατί έχεις κάνει ένα ατελείωτο name dropping όλης της ελληνικής σκηνής λες και όλοι αυτοί ήταν σούπερ μπάντες. Επίσης κάνεις κάποια λογικά άλματα τύπου ''το ντεμπούτο Rage είναι μέτριο, άρα οι Spitfire που είχαν καλό ντεμπούτο αν συνέχιζαν θα είχαν ακόμα πιο ανοδική πορεία από τους Rage και τώρα θα είχαν κατακτήσει το σύμπαν''. Επίσης είναι και λίγο αυθαίρετη η αφαίρεση από την εξίσωση των μεγάλων ονομάτων (ε βγάλε και από δω Spitfire, Northwind, Raw Silk, τι θα μείνει). Η γερμανική 80's σκηνή έχει άπειρες μπαντάρες και ακόμα και αναλογικά με τον πληθυσμό πολύ περισσότερες από εμάς. Επίσης υπάρχει η Σουηδική σκηνή (τι να πεις και εκεί...), η βρετανική και ακόμα και η ισπανική με μυθικές μπαντάρες με τεράστια εγχώρια επιτυχία. Και δεν καταλαβαίνω που στηρίζεται αυτό το ''σήμερα παίρνουμε το αίμα μας πίσω''. Ποιος δίσκος ελληνικής μπάντας θεωρείται κλασικός έξω; Τα γνωστά black/death, τα εξής δύο δηλαδή, Rotting Christ-Septic Flesh και αυτά δεν ξέρω κατά πόσο ακριβώς θεωρούνται κλασικά ή απλά σεβαστά λόγω πολύχρονης παρουσίας. Ποια ξένη μπάντα δηλαδή θα πει ''έχουμε επιρροές Rotting Christ'';
Δημοσιεύσεις: 1388
Τοποθεσία: ATHENS

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Δευ 21 Σεπ 2020, 08:33

@rbrigade δεν λέω ουσιαστικά κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφεις. Η ιστορία στα 80s γράφτηκε με χρυσές σελίδες για το Γερμανικό metal ενώ η Ελληνική σκηνή δεν ακούμπησε. Τα πολύ χτυπητά παραδείγματα που χρησιμοποίησα ήταν για να τεκμηριώσω ότι ακόμα και οι λίγες καλές στιγμές δεν πήραν την ευκαιρία που άξιζαν λόγω συγκυριών της εποχής στη χώρα μας. Για αυτό το ποστ ακούγεται τραβηγμένο και υπερβολικό.

Έκανα αναφορά στη Γερμανική σκηνή σαν πιο χαρακτηριστική όπως είπα. Τη Βρετανική δεν την ακούμπησα γιατί είναι η πρωτοπόρος όλης της σκηνής, αφού από εκεί ξεκίνησαν όλα. Την ισπανική την απέκλεισα λόγω ιδιαιτερότητας με τη γλώσσα, καθώς οι περισσότεροι δισκογραφούσαν στα Ισπανικά και απευθύνονταν σε αγορές ανάλογες. Η Σκανδιναβική από την άλλη άρχισε να παίρνει μορφή προς το τέλος της δεκαετίας με τα νέα μουσικά ρεύματα που ήρθαν.

Το “σήμερα παίρνουμε το αίμα μας πίσω” στηρίζεται στο ότι οι νέες μπάντες μας, κοιτούν στα μάτια τους υπόλοιπους. Πιάσε τους Sacred Outcry που μιλάμε αυτές τις μέρες. Δεν μπορώ να θυμηθώ καινούργια ξένη Ευρωπαϊκή μπάντα που στον πρώτο της δίσκο να μου κάνει τόση αίσθηση από τις κυκλοφορίες του 2020.

Οι KONAN σήμερα δεν θα είχαν την ευκαιρία να υπογράψουν σε εταιρεία και να ακουσθεί η δουλειά τους παρά έξω; Μιλάμε για εξαιρετική μπάντα που μόνο κάποιοι σαν εμάς εδώ, γνωρίζουν. Η κοινωνική και οικονομική κατάσταση της εποχής όμως την πέρασαν στην ιστορία.

Γενικά δες το και ανάποδα. Ποια πιστεύεις ότι θα ήταν η εξέλιξη του Kasparek, του Millie και του Boltendahl αν προσπαθούσαν να φορμάρουν μπάντα και να κινηθούν επαγγελματικά στην Ελλάδα εν έτη 1983; Θα υπήρχαν προοπτικές για καριέρα; Δεν θα ήμουν τόσο αισιόδοξος για το μέλλον τους.
Δημοσιεύσεις: 4941

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Δευ 21 Σεπ 2020, 20:00

Οκ, προφανώς συμφωνούμε ότι το ελληνικό μουσικό και κοινωνικό περιβάλλον δεν ήταν ευνοϊκό (βασικά ούτε και τώρα είναι), αλλά και σε άλλες χώρες που ήταν ευνοϊκό (Γαλλία, Βέλγιο, Ελβετία, Αυστρία κτλ) δεν είδαμε τίποτα φοβερό. Γι' αυτό λέω είναι αυθαίρετο να λέμε ότι θα άλλαζε ο χάρτης κτλ. Δεν ξέρουμε τι θα γινόταν και δεν είχαμε σοβαρές ενδείξεις περί αυτού. Όταν δεν έχεις ούτε ένα δείγμα καθιερωμένης εγχώριας μπάντας (εννοώ να πουλάει στην εγχώρια αγορά, να μπαίνει τσαρτς, να είναι mainstream -μην πείτε για Εξόριστους, γελάνε και τα τσιμέντα) και ούτε ένα δείγμα μπάντας που βγήκε έξω και τα κατάφερε εμπορικά (μιλάω για κάτι σοβαρά πετυχημένο, όχι αυτά τα ''τους ψαρώσαμε όλους αλλά τελικά πήραμε τα αρχίδια μας'' των Socrates), τότε θεωρώ ότι δεν δικαιούμαστε να τα λέμε αυτά. Δηλαδή ok, Προφανώς ο καθένας μας δικαιούται να έχει την γνώμη του, αλλά θέλω να πω ότι δεν βλέπω να έχει βάση.
1 Starman
Δημοσιεύσεις: 1388
Τοποθεσία: ATHENS

KONAN: Ζωντανά στη Θεσσαλονίκη 2/3/85

Δευ 21 Σεπ 2020, 20:16

Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Βασικά δεν διαφωνούμε, διαφορετική οπτική έχουμε για τους λόγους που δεν πήγαμε μπροστά. Το πουλάκι πέταξε πριν από πολλά χρόνια. Τουλάχιστον ας ευχαριστηθούμε τις καλές δουλειές που βγαίνουν από τους δικούς μας χωρίς προκατάληψη πια.
Εξόριστοι = μπάντα πολύ μπροστά από την εποχή τους. Ποιός άλλος είχε τότε live κυκλοφορία από τη Σερβία; :twisted:
2 rbrigadeAphelian
Απάντηση

Επιστροφή στο “Στιγμές στο Χρόνο”