ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΟΧΑΝ ΠΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ:
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
- Scrollkeeper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5979
- Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
- Επικοινωνία:
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
διαφωνώ και απλά βάζω αυτό εδώ.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Μπανταρα οι BOC.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
η αλήθεια βρίσκεται ως συνήθως στη μέση
το θέμα καριέρα δεν είναι πάντα συνυφασμένο με το ταλέντο. οι παράγοντες και οι παράμετροι που παίζουν ρόλο τείνουν στο άπειρο ξερωγώ
οι Lethal παίζοντας τη μουσική τους από το ανύπαρκτο Κεντάκυ ξεκινούν με χάντικαπ απέναντι στην οποιαδήποτε μπάντα ξεκινούσε στο Λος Αντζελες
αυτό ας πούμε το πήραν χαμπάρι οι Malice που βολόδερναν στο Όρεγκον και μετακόμισαν στο LA για να μπορέσουν να κάνουν το επόμενο βήμα και τα κατάφεραν έστω για κάποια χρόνια. οι Gargoyle έμειναν στο Όρεγκον και δεν έκαναν τίποτα τελικά. ποιός όμως μπορεί να πει πως δεν παρήγαγαν ΑΨΟΓΟ καλλιτεχνικό έργο?
το θέμα καριέρα δεν είναι πάντα συνυφασμένο με το ταλέντο. οι παράγοντες και οι παράμετροι που παίζουν ρόλο τείνουν στο άπειρο ξερωγώ
οι Lethal παίζοντας τη μουσική τους από το ανύπαρκτο Κεντάκυ ξεκινούν με χάντικαπ απέναντι στην οποιαδήποτε μπάντα ξεκινούσε στο Λος Αντζελες
αυτό ας πούμε το πήραν χαμπάρι οι Malice που βολόδερναν στο Όρεγκον και μετακόμισαν στο LA για να μπορέσουν να κάνουν το επόμενο βήμα και τα κατάφεραν έστω για κάποια χρόνια. οι Gargoyle έμειναν στο Όρεγκον και δεν έκαναν τίποτα τελικά. ποιός όμως μπορεί να πει πως δεν παρήγαγαν ΑΨΟΓΟ καλλιτεχνικό έργο?
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
E Βγαζει μια ντουμιλα εδω που τα λεμε....Scrollkeeper έγραψε: ↑Τετ 13 Μαρ 2019, 00:05ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΟΧΑΝ ΠΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ:
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Δεν έπιασαν κανένα πάνθεον οι Kiss στο Music. Δυο καλά κομμάτια έχει ο δίσκος. Αυτό που έβαλες και το άλλο που έβαλα πιο πριν, το A world without heroes. Ήθελαν να κάνουν κάτι ψαγμένο, αλλά δεν το υπηρέτησαν συνθετικά όσο έπρεπε. Ακόμα όμως και αν βγάζανε την σούπερ δισκάρα δύσκολα ο κόσμος θα δεχόταν αυτό το νέο πρόσωπο. Αντίστοιχη φάση με Accept που πήγαν να το παίξουν εμπορικό hard rock με τον Reece και εν τέλει δεν έγραψαν αρκετά καλά κομμάτια συν ότι είχαν απέναντί τους το fanbase τους. Η μόνη διαφορά η αντίστροφη πορεία, οι μεν πήγαν να το παίξουν ποιοτικοί, οι δε εμπορικοί.
''Οι τσιρίδες στο "Winter kill" όλη η δισκογραφία του Simmons από το '85 και μετά να τα λέμε αυτά.''
Δεν συμφωνώ, αλλά γιατί δεν λες για την δισκογραφία πριν το 1985; Να τα λέμε και αυτά.
Και επειδή το έχω δει σε αρκετά ποστ, μιλάτε για το που κατέληξαν κάποιες μπάντες μετά από πολλά χρόνια καριέρας, αν οι Metallica ξεπουλήθηκαν, αν κάποιες μπάντες μετά από 10+ χρόνια καριέρας βγάζουν δίσκους ρουτίνας κτλ. Συγγνώμη τώρα, θα μιλάμε σοβαρά ή θα κλάνουμε; Αν μιλάμε για Metallica θα μιλάμε για μέχρι το 1991, γενικά αν μιλάμε για οποιαδήποτε μπάντα θα μιλάμε για την ακμή της και όχι για τα τελευταία ένσημα. Ο Simmons δεν εννοεί ότι θα έπρεπε οι Kiss στα 70 τους να είναι νούμερο 1 στα τσαρτς, αλλά ότι θα έπρεπε να υπάρχουν οι νέοι Kiss με το αντίστοιχο attitude αντί να βγουν οι μιζερογκραντζάδες.
Για να γυρίσω στους Metallica, δεν έγιναν επαγγελματική μπάντα το 1995 που κουρεύτηκαν. Πριν γίνει αυτό είχαν πουλήσει τον κώλο τους και όλα αυτά τα Load ξεLoad δεν πούλησαν τίποτα σε σχέση με τα προηγούμενα. Οι Metallica έγιναν επαγγελματική μπάντα την στιγμή που αποφάσισαν ότι θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο. Τότε, που ακόμα βγάζανε ντέμο. Γενικά οτιδήποτε γίνεται με σκοπό την καταξίωση ανήκει στον επαγγελματικό χώρο. Ακόμα και μπάντες τύπου Crimson Glory, Leatherwolf κτλ που δεν κατάφεραν να γίνουν mainstream, δούλεψαν για κάποια χρόνια σε επαγγελματικά πλαίσια και με το πλάνο να κατακτήσουν την επιτυχία. Δεν είναι παραδείγματα underground νοοτροπίας ή φάσης ''λίγα λεφτουδάκια και διατηρώ την καλλιτεχνική μου ακεραιότητα''.
''Οι τσιρίδες στο "Winter kill" όλη η δισκογραφία του Simmons από το '85 και μετά να τα λέμε αυτά.''
Δεν συμφωνώ, αλλά γιατί δεν λες για την δισκογραφία πριν το 1985; Να τα λέμε και αυτά.
Και επειδή το έχω δει σε αρκετά ποστ, μιλάτε για το που κατέληξαν κάποιες μπάντες μετά από πολλά χρόνια καριέρας, αν οι Metallica ξεπουλήθηκαν, αν κάποιες μπάντες μετά από 10+ χρόνια καριέρας βγάζουν δίσκους ρουτίνας κτλ. Συγγνώμη τώρα, θα μιλάμε σοβαρά ή θα κλάνουμε; Αν μιλάμε για Metallica θα μιλάμε για μέχρι το 1991, γενικά αν μιλάμε για οποιαδήποτε μπάντα θα μιλάμε για την ακμή της και όχι για τα τελευταία ένσημα. Ο Simmons δεν εννοεί ότι θα έπρεπε οι Kiss στα 70 τους να είναι νούμερο 1 στα τσαρτς, αλλά ότι θα έπρεπε να υπάρχουν οι νέοι Kiss με το αντίστοιχο attitude αντί να βγουν οι μιζερογκραντζάδες.
Για να γυρίσω στους Metallica, δεν έγιναν επαγγελματική μπάντα το 1995 που κουρεύτηκαν. Πριν γίνει αυτό είχαν πουλήσει τον κώλο τους και όλα αυτά τα Load ξεLoad δεν πούλησαν τίποτα σε σχέση με τα προηγούμενα. Οι Metallica έγιναν επαγγελματική μπάντα την στιγμή που αποφάσισαν ότι θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο. Τότε, που ακόμα βγάζανε ντέμο. Γενικά οτιδήποτε γίνεται με σκοπό την καταξίωση ανήκει στον επαγγελματικό χώρο. Ακόμα και μπάντες τύπου Crimson Glory, Leatherwolf κτλ που δεν κατάφεραν να γίνουν mainstream, δούλεψαν για κάποια χρόνια σε επαγγελματικά πλαίσια και με το πλάνο να κατακτήσουν την επιτυχία. Δεν είναι παραδείγματα underground νοοτροπίας ή φάσης ''λίγα λεφτουδάκια και διατηρώ την καλλιτεχνική μου ακεραιότητα''.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Επειδη το ζητησε ο Count παραθετω την αποψη μου για το τελευταιο Ghost
Το Prequelle ειναι ενας ωραιος ποπ δισκος 80ς αισθητικης με καμποσα κλεμμενα αλα Κing Diamond κουπλε γιατι η μπαντα που τον εγραψε εχει γινει γνωστη ως metal? μπαντα οποτε επρεπε καπως να δικαιολογησει και το genre zone της, στην ουσια του δισκου τα κομματια ειναι το κλασικο ποπ στησιμο με τα 2-3 hitακια κραχτες και απο εκει και περα γεμισματα του χρονου του δισκου. Τα κομματια κραχτες θα μπορουσαν να βρισκονται σε μια συλλογη με κομματια της Kim Wilde και της Sandra χωρις ομως να ειναι καλυτερα κομματια απο τις προαναφερθεισες καλλιτεχνιδες η να μπορουν να παρουν διαχρονικη αξια..ηδη νομιζω ελαχιστοι πλεον ακουνε τον συγκεκριμενο δισκο κυριως οπαδοι του bieber που ψαχνουν πιο χορευτικα μονοπατια. Γενικα ειναι ενας δισκος ευπεπτος, γραμμενος στο ποδι για τις μαζες με την δοκιμασμενη συνταγη τραγουδιαρικο ρεφραιν και ολα κομπλε. Συστηνεται ωστοσο για τα 80ς παρτυ της παρεας που μπορουν να γεμισουν χρονο πετωντας κανενα κομματι απο εδω ετσι κι αλλιως κανεις δεν θα το καταλαβει.
Το Prequelle ειναι ενας ωραιος ποπ δισκος 80ς αισθητικης με καμποσα κλεμμενα αλα Κing Diamond κουπλε γιατι η μπαντα που τον εγραψε εχει γινει γνωστη ως metal? μπαντα οποτε επρεπε καπως να δικαιολογησει και το genre zone της, στην ουσια του δισκου τα κομματια ειναι το κλασικο ποπ στησιμο με τα 2-3 hitακια κραχτες και απο εκει και περα γεμισματα του χρονου του δισκου. Τα κομματια κραχτες θα μπορουσαν να βρισκονται σε μια συλλογη με κομματια της Kim Wilde και της Sandra χωρις ομως να ειναι καλυτερα κομματια απο τις προαναφερθεισες καλλιτεχνιδες η να μπορουν να παρουν διαχρονικη αξια..ηδη νομιζω ελαχιστοι πλεον ακουνε τον συγκεκριμενο δισκο κυριως οπαδοι του bieber που ψαχνουν πιο χορευτικα μονοπατια. Γενικα ειναι ενας δισκος ευπεπτος, γραμμενος στο ποδι για τις μαζες με την δοκιμασμενη συνταγη τραγουδιαρικο ρεφραιν και ολα κομπλε. Συστηνεται ωστοσο για τα 80ς παρτυ της παρεας που μπορουν να γεμισουν χρονο πετωντας κανενα κομματι απο εδω ετσι κι αλλιως κανεις δεν θα το καταλαβει.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Δηλαδή ρε φίλε λίγα βυζιά είδαμε από τους μπλακμεταλλάδες; Που κάθε δεύτερο εξώφυλλο είχε ξώβυζη και κάθε κλιπ βυζιά λουσμένα στο αίμα ξέρω γω; Άμα τις γυμνές τις πηδάς πριν (ποιος ξέρει, ίσως και μετά) από τελετουργικές θυσίες δεν πιάνονται για γυμνές;theBox έγραψε: ↑Τρί 12 Μαρ 2019, 23:46 Παιδια το ειπα και στο 2ο (νομιζω) ποστ μου. Αν το θεμα ειναι αυτο που λεμε αμερικανικο hard rock/arena rock ktl ktl τοτε ΝΑΙ ο ανθρωπος έχει δικιο. Αυτα ήταν τα προτυπα. Ομως στην συνεντευξη, και κατ επεκταση και στη συζητηση μας εδω, νομιζω οτι το γενικευει για ολο το φασμα του ροκ, απο πανκ (το αναφερει ο ιδιος) μεχρι heavy/power/black whatever metal. Μιλαει για την Music industry γενικά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rbrigade την Τετ 13 Μαρ 2019, 00:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Το ερώτημα δεν είναι ποιος τελικά έπιασε την καλή, αλλά ποιος προσπάθησε έστω και για λίγο σε αυτήν την κατεύθυνση. Οι Malice όπως λες το πήραν ζεστά και μετακόμισαν μπας και τα καταφέρουν. Οι Lethal κατά την γνώμη μου -άσχετα αν δεν μετακόμισαν- μια χαρά επαγγελματικό δίσκο έβγαλαν, με φοβερή παραγωγή και mainstream ήχο στα χνάρια των Queensryche. Δεν ήταν δηλαδή δίσκος τύπου κάνω τον χαβαλέ μου και άντε γεια. Αλλά είχαν τα δικά τους θεματάκια, έπεσαν και στο χειρότερο timing, πήγαν μάλλον άκλαυτοι. Δίσκος ψιλοχαβαλές ήταν το Gargoyle (μην παρεξηγηθώ, το γουστάρω), αλλά παραγωγή χάλια, ενορχηστρώσεις για τα πανηγύρια και τραγουδιστής συμπαθής αλλά άχρωμος. Ανάμεσα σε Lethal και Gargoyle δεν υπάρχει σύγκριση σαν τελικά προϊόντα, είναι η μέρα με την νύχτα.LuciferSteele έγραψε: ↑Τετ 13 Μαρ 2019, 00:16 η αλήθεια βρίσκεται ως συνήθως στη μέση
το θέμα καριέρα δεν είναι πάντα συνυφασμένο με το ταλέντο. οι παράγοντες και οι παράμετροι που παίζουν ρόλο τείνουν στο άπειρο ξερωγώ
οι Lethal παίζοντας τη μουσική τους από το ανύπαρκτο Κεντάκυ ξεκινούν με χάντικαπ απέναντι στην οποιαδήποτε μπάντα ξεκινούσε στο Λος Αντζελες
αυτό ας πούμε το πήραν χαμπάρι οι Malice που βολόδερναν στο Όρεγκον και μετακόμισαν στο LA για να μπορέσουν να κάνουν το επόμενο βήμα και τα κατάφεραν έστω για κάποια χρόνια. οι Gargoyle έμειναν στο Όρεγκον και δεν έκαναν τίποτα τελικά. ποιός όμως μπορεί να πει πως δεν παρήγαγαν ΑΨΟΓΟ καλλιτεχνικό έργο?
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
θα πρέπει τουλάχιστον να συμφωνήσουμε όλοι πως όλες οι μπάντες ξεκινάνε από έναν κοινό τόπο. να κάνουν το έργο τους ΓΝΩΣΤΟ. είτε το κοινό είναι όλος ο πλανήτης είναι ο Τάκης και ο Μάκης τα κολλητάρια. Και ίσα ίσα που αν ο Τάκης και ο Μάκης φέρουν στη φάση και τον Λάκη τότε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. είμαστε ναρκισσιστικά όντα σε μικρό ή μεγάλο βαθμό και οι καλλιτέχνες ένα κλικ παραπάνω και ας μην το παραδέχονται πολλοί. δεν υπάρχει αξία σε ένα έργο αν δεν υπάρχει κοινό να το θαυμάσει. ένας πίνακας σε ένα δωμάτιο είναι ένα τίποτα χωρίς ένα ζευγάρι μάτια να τον κοιτούν
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Να πω κατι σχετικο-ασχετο με το θεμα που νομιζω πλεον εχω κατασταλαξει και θα ηθελα να το μοιραστω. Θεωρω οτι επειδη δεν υπαρχει πλεον παρθενογεννεση στο metal και μουσικα ξερεις πανω κατω τι θα περιμενεις να ακουσεις απο το εκαστοτε ειδος, δηλαδη αν σου αναφερουν καποια μπαντα και ας μην την εχεις ακουσει ποτε αν σου πουν τι παιζει ξερεις πανω κατω οτι θα κινειται στους 2-3 στανταρ δρομους που εχουν χαρακτει στο εκαστοτε παρακλαδι και τους ακολουθουν οι παντες, εχω βγαλει πορισμα οτι η επιτυχια ενος τραγουδιου εξαρταται πλεον σχεδον αποκλειστικα (θα το εβαζα σε ενα ποσοστο 90%) απο τις μελωδικες γραμμες των φωνητικων, αυτες ειναι που κανουν την βασικη διαφορα για να χαρακτηριστει κατι καλο απο κατι μη καλο και οχι τοσο η μουσικη. Το εχετε παρατηρησει και αλλοι, συμφωνειτε σε αυτο? Θα ηθελα στο πλαισιο της κουβεντας σαν παρενθεση να μου πειτε την γνωμη σας και για αυτο. Αν πιστευετε οτι ισχυει η οχι.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
και γω αυτο ελεγα, για τον Τακη και τον Λακη... Δεν ειναι αναγκη να τους γαμησεις μεχρι θανατου και μετα να τους παρεις το πορτοφολι για να εισαι εσυ καλλιτεχνης και να εχουν και αυτοι γουστο...
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Μια πολυ ωραια ερωτηση...xionias έγραψε: ↑Τετ 13 Μαρ 2019, 01:30 Να πω κατι σχετικο-ασχετο με το θεμα που νομιζω πλεον εχω κατασταλαξει και θα ηθελα να το μοιραστω. Θεωρω οτι επειδη δεν υπαρχει πλεον παρθενογεννεση στο metal και μουσικα ξερεις πανω κατω τι θα περιμενεις να ακουσεις απο το εκαστοτε ειδος, δηλαδη αν σου αναφερουν καποια μπαντα και ας μην την εχεις ακουσει ποτε αν σου πουν τι παιζει ξερεις πανω κατω οτι θα κινειται στους 2-3 στανταρ δρομους που εχουν χαρακτει στο εκαστοτε παρακλαδι και τους ακολουθουν οι παντες, εχω βγαλει πορισμα οτι η επιτυχια ενος τραγουδιου εξαρταται πλεον σχεδον αποκλειστικα (θα το εβαζα σε ενα ποσοστο 90%) απο τις μελωδικες γραμμες των φωνητικων, αυτες ειναι που κανουν την βασικη διαφορα για να χαρακτηριστει κατι καλο απο κατι μη καλο και οχι τοσο η μουσικη. Το εχετε παρατηρησει και αλλοι, συμφωνειτε σε αυτο? Θα ηθελα στο πλαισιο της κουβεντας σαν παρενθεση να μου πειτε την γνωμη σας και για αυτο. Αν πιστευετε οτι ισχυει η οχι.
"δεν υπαρχει πλεον παρθενογεννεση στο metal και μουσικα ξερεις πανω κατω τι θα περιμενεις"
Δεν υπαρχει παρθενογεννεση στο μεταλ σε μεγαλο βαθμο. Υπαρχει ομως ;-)
Εγω κοιταζω να μου κανει κουκου. Μελωδικες γραμμες των φωνητικων εννοειται οτι μετρανε πολυ. Αλλα δεν ειναι αποκλειστικο κριτηριο. Υπαρχουν ενα καρο δισκοι που φωνητικα ειναι "περιεργοι", αλλα μαζι με ολα τα αλλα, τα οχι και τοσο κλασσικα και μελωδικα φωνητικα δενουν... και τελικα το αποτελεσμα ειναι παρα πολυ καλο.
Γενικα, υπαρχει πολυ μουσικη εκει εξω που παει καρφι εκει που λες... "2-3 στανταρ δρομους που εχουν χαρακτει στο εκαστοτε παρακλαδι και τους ακολουθουν οι παντες". Υπαρχει και αλλη που δεν ειναι σε αυτα τα πλαισια. Ισα ισα, σου σκαει κατι εντελως καινουργιο, η σου δινει κατι που μοιαζει παλιο με εντελως νεα πνοη...
Οποτε συμφωνω εν μερη με αυτο που γραφεις.
Bigger than life γραφικότητες ή μήπως όχι;
Γιατί μέχρι περίπου τότε άντε και στο "Revenge" (λόγω Eric Carr) η μπάντα έδειχνε να "νιώθει" κάτι πέραν της μουσικής. Μετά θεωρώ ότι το πήραν τελείως εργολαβία βγάζοντας στείρα αν και ικανοποιητικά για τους οπαδούς (φαντάζομαι) άλμπουμ.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.