JASON BECKER: Σε δημοπρασία βγαίνουν οι κιθάρες που φιγουράρουν στα εξώφυλλα των δίσκων του

Κουβέντες μεταλλικές, απλές και σταράτες...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

JASON BECKER: Σε δημοπρασία βγαίνουν οι κιθάρες που φιγουράρουν στα εξώφυλλα των δίσκων του

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Εικόνα

"Ακαπέλα", λιτά και απέριττα, ο Broderick αποτίει φόρο τιμής στον Becker παίζοντας ένα απόσπασμα του "Perpetual Burn" για τις ανάγκες του fundraiser. Η συγκεκριμένη κιθάρα θα βγει σε δημοπρασία στις 14 - 15 Ιουλίου για κάλυψη ιατρικών εξόδων του Becker: http://guernseys.com/v2/century_music.html

I got the chance to play Jason Becker's original white Hurricane guitar that was seen on the cover of Cacophony's "Speed Metal Symphony" and used to record Perpetual Burn and had to attempt a little excerpt from Perpetual Burn to honor Jason. This one-of-a-kind original shred history guitar is going up for auction to pay for Jason's lifetime of ALS medical expenses, so myself and many other musicians are playing it to raise awareness. This horrific disease could happen to any of us.

Παλαιότερα covers του συγκεκριμένου κομματιού έχουν γίνει κ από Loomis, Gus Drux κ άλλου...

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Metal_Warrior

Re: Ο CHRIS BRODERICK παίζει το "Perpetual Burn" με την κιθάρα που χρησιμοποίησε ο Jason Becker για την ηχογράφησή του

Δημοσίευση από Metal_Warrior »

ωραίος, thanks for sharing. Ορόσημο η συγκεκριμένη κιθάρα, εμφανίζεται και σε άλλα βίντεο του Jason που υπάρχουν στο youtube... Απ οτι φαίνεται η κατάσταση του εχει επιδεινωθεί δυστυχώς

να προσθέσω και την εκτέλεση από Kosta Vreto με το μοναδικό στυλ του

οι διασκευές gus drax επίσης :love2: , από τις καλύτερες σε ολόκληρο το ιντερνετ
Άβαταρ μέλους
CountRaven

Re: Ο CHRIS BRODERICK παίζει το "Perpetual Burn" με την κιθάρα που χρησιμοποίησε ο Jason Becker για την ηχογράφησή του

Δημοσίευση από CountRaven »

Δύο λέξεις μόνο: Σκέτη ανατριχίλα.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Πρέπει να έχει ζόρισει πολύ η φαση :( Παράλληλα με όλα αυτά, γίνονται κ charity streams, donations κλπ.

They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

Δημοσίευση από LuciferSteele »

όντας ο γηραιότερος άνθρωπος στον πλανήτη με τη συγκεκριμένη αρρώστια, κάθε ώρα θα μπορούσε να είναι η τελευταία του... πραγματική θλίψη... αλλά από την άλλη όλη αυτή η θέληση για ζωή και δημιουργία είναι τεράστια έμπνευση για όλους μας.
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Επικοινωνία:

Η δημοπρασία ολοκληρώθηκε κ οι κιθάρες «έπιασαν» πάνω από $200,000. Το video είναι ένα promo/teaser που προηγήθηκε της δημοπρασίας κ περιέχει αποσπάσματα από συνεντεύξεις των Steve Vai, Marty Friedman, Nita Strauss (Alice Cooper), Tosin Abasi (Animals as Leaders), Tim Henson (Polyphia), και Herman Li:

Jason's white, 22-fret Hurricane guitar, pictured on the cover of CACOPHONY's genre-defining "Speed Metal Symphony" and used to record his groundbreaking solo album "Perpetual Burn", and his blue, 24-fret Hurricane guitar, pictured on the cover of "Perpetual Burn" and used in the recording of "Boy Meets Guitar", fetched a total of $165,000. Jason's one-of-a-kind Peavy "Numbers" prototype guitar, pictured on the cover of Guitar For The Practicing Musician, sold for $65,000.

Becker says: "I am so grateful for all the love and support everyone has given to me and my family. As far as selling my guitars being sad, and that I shouldn't have to do it, I just want you to know that isn't how I feel. It makes me happy to see others playing my music. I feel good about passing on my guitars, thinking they mean something to others. I can't play them now, but other folks can. That's a good thing. And, I want myself and my family not to have to worry about money, if possible. Thank you for all the love, I send it right back to you."

Εικόνα

https://www.blabbermouth.net/news/jason ... or-230000/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Heavy metal καταστάσεις...”