"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Κουβέντες μεταλλικές, απλές και σταράτες...
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele
Δημοσιεύσεις: 6992
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24

Δημοσίευση από LuciferSteele »

Scrollkeeper έγραψε: Παρ 22 Ιουν 2018, 22:04 Ο ζωγράφος μπορεί να πουλήσει τα έργα του από το σαλόνι του σπιτιού του μεσω ίντερνετ, από κάποιο ατελιέ ή από κάποια έκθεση πριν φτάσει στα κοράκια των γκαλερί. Έτσι κ οι μπάντες σήμερα. Δεν λέω ότι είναι εύκολο ή απλό, αλλά γίνεται.

Όποιος θέλει άλλους πάνω στο κεφάλι του, θα πρέπει να παίξει με τους όρους του. Αν υπογράψεις με τη VEVO πχ θα γίνεις καλλιτέχνης VEVO με ότι αυτό συνεπάγεται (δεσμεύσεις, υποχρεώσεις, προβολή, κέρδος κλπ).

Το δικαιο μοντελο που έχεις στο μυαλό σου πως ακριβως το σκέφτεσαι;
γιά αρχή κάτι πολύ απλό. οι εταιρίες θα αφιέρωναν ένα κομμάτι από τα υπερκέρδη τους σε pro bono προτζεκτς. υποτίθεται εμπορεύονται προιόντα τέχνης οπότε θα έπρεπε να επιστρέψουν κάτι και στην τέχνη που τους θρέφει!
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele
Δημοσιεύσεις: 6992
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από LuciferSteele »

giannis.pantazis έγραψε: Παρ 22 Ιουν 2018, 22:12
LuciferSteele έγραψε: Παρ 22 Ιουν 2018, 20:39 τίποτα δεν είναι καλό να γιναντώνεται τόσο διότι μεγαλώνει σε βάρος κάποιου άλλου!
Σε κάθε έκφανση της ζωής και της Ιστορίας αυτό συνέβαινε παντού. Με τρανό παράδειγμα το ότι το 80% του πλούτου στον πλανήτη ανήκει στο 10% του πληθυσμού. Τα νούμερα είναι κατά προσσέγγιση αλλά το νόημα δεν αλλάζει.

Μόνο στα Κομμουνιστικά καθεστώτα υπήρχε δικαιοσύνη αλλά κι εκεί μια κάστα "του κόμματος" την πέρναγε ζάχαρη.

Το έχει πει και ο Slay :) , "Η ζωή δεν είναι λιακάδες και ουράνια τόξα, είναι ειναι ένα άσχημο μέρος"
ξαναλέω, το "έτσι έχουν τα πράματα" δε μου λέει τίποτα. να μην ήταν έτσι διότι έτσι είναι λάθος. ένας γίγας καταλωνει όλο το ψωμί και οι γύρω ψάχνονται γιά τα ψίχουλα. αλλά βλέπετε είναι πιό αποδοτικό να παίρνεις εκατό από έναν παρά εκατό από εκατό. αυτό το μοντέλο που προωθείται στραγγαλίζει την ουσία την ίδια τη μουσική. γιατί να υπάρχει ένα Queensryche ενώ θα μπορούσες να έχεις 10? και όχι να ψάχνεις στα τορρεντάδικα και στην ebay γιά να βρείς ένα cd που βγήκε σε 100 κόπιες στο Ohio
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

LuciferSteele έγραψε: Παρ 22 Ιουν 2018, 22:18 οι εταιρίες θα αφιέρωναν ένα κομμάτι από τα υπερκέρδη τους σε pro bono προτζεκτς. υποτίθεται εμπορεύονται προιόντα τέχνης οπότε θα έπρεπε να επιστρέψουν κάτι και στην τέχνη που τους θρέφει!
Και μετά πλάκωσε "παγκοσμια ειρήνη" που εύχονται και στα καλιστεία :P

Εδώ οι ίδιοι οι μουσικοί πολλές φορές χέστηκαν για τη τέχνη τους. Η μόστρα τους να είναι καλά και άγιος ο θεός. Δεν γίνεται να έχεις best of both worlds: ή με τα $$ ή με το συναίσθημα. Για το πρώτο υπάρχουν οι εταιρείες, για το δεύτερο οι κολλεκτίβες.

Για μένα θα έπρεπε να υπάρχει ένας not-for-profit οργανισμός που να να μαζεύει αυτό το pro-bono budget που λες και να το διαθέτει για υποδομές, όχι για επιδότηση μπαντών. Θές μέσα από συναυλίες, μέσα απο άλλες ενέργειες/events, κάπως τελος πάντων. Δεν νομίζω πως το να προσθέτεις μια εταιρεία στο mix λύνει προβλήματα, αλλά τα δημιουργεί.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele
Δημοσιεύσεις: 6992
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από LuciferSteele »

το πως θα μπορούσε να αξιοποιηθεί αυτό το υποθετικό κονδύλι δεν το ξέρω αλλά μόνο καλό θα έκανε
δες το παράδειγμα της Σουηδίας και το πως αντιμετωπίζεται η μουσική παραγωγή και ο καλλιτέχνης γενικότερα. δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Ώπα κάτσε, τόση ώρα μιλάμε για Ελλάδα; :P Ας κανονίσουν πρώτα καμια σωστή πρόβα οι μουσικόβιοι και βλέπουμε μετά όλα τα υπόλοιπα.

Απόσο γνωρίζω Σουηδία βοηθάει το κράτος όχι οι ιδιώτες και ΟΚ, μιλάμε για την εξαίρεση στα πάντα. Παρόλα αυτά ας δώσουν κανα ψιλό στους ΙΣΟΛΑ μπας κ βγάλουν κανα δισκίο που έχουν καιρό να βγάλουν. Δεν νομίζω ότι τα αμερικάνικα ατσάλια θέλουν τέτοιους τεμενάδες πάντως: μόνο το σφυρί, η φωτιά και το αμόνι μπορούν να βγάλουν τέτοια έπη, όχι οι επιδοτήσεις :P Φατνάζεσαι τον αρχηγό να περιμένει στη σειρά για το συσίτιο; Ε δεν πάει...
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Xstroyer
Δημοσιεύσεις: 1850
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 12:26

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Xstroyer »

LuciferSteele έγραψε: Σάβ 23 Ιουν 2018, 00:11 δες το παράδειγμα της Σουηδίας και το πως αντιμετωπίζεται η μουσική παραγωγή και ο καλλιτέχνης γενικότερα. δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!
Βέβαια. Βλέπε Ghost! :D
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Xstroyer έγραψε: Σάβ 23 Ιουν 2018, 11:08
LuciferSteele έγραψε: Σάβ 23 Ιουν 2018, 00:11 δες το παράδειγμα της Σουηδίας και το πως αντιμετωπίζεται η μουσική παραγωγή και ο καλλιτέχνης γενικότερα. δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!
Βέβαια. Βλέπε Ghost! :D
Ωπ, ωπ, μου διέφυγε αυτό :D :D :D
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
giannis.pantazis
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2018, 17:37

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από giannis.pantazis »

H Σουηδία και η κάθε Σουηδία (ο Καναδάς το έκανε από τα 80ς) πριμοδοτεί παραγωγές, τρέχει, βοηθάει, έχει υποστηρικτικές δομές, διότι αυτό το οποίο παράγεται είναι εξαγώγιμο προΐόν και αποφέρει τεράστια κέρδη στην εκάστοτε χώρα.

Εδώ μάγκες το μπουζουκάκι αποτέλεσε και αποτελεί την ταφόπλακα σε όλα αυτά. Κι όταν ακούω κάτι ξεχαρβαλωμένους να λένε ότι "Κάποιοι πολεμάνε το λαϊκό τραγούδι" δεν ξέρω τι να κάνω, να γελάσω ή να τους πετάξω πατσαβούρες.

Τεσπά, το θέμα δεν είναι αυτό. Ο Τραμπ το βλέπει και από την πλευρά του δημιουργού. Κατανοητόν.

Αλλά όπως είχε πει ο Τσώρτσιλ: Ο καπιταλισμός έχει ένα μόνιμο ελάττωμα, την άνιση κατανομή του πλούτου.

Και Κομμουνισμό δεν θα έχουμε ποτέ διότι όπως είχε πει και ο Zappa, "στους ανθρώπους αρέσει να έχουν στην ιδιοκτησία τους πράγματα.

Οπότε πάρτε το απόφαση να τελειώνουμε :) :) :)
https://vinylom.com | Vinyl Marketplace
Άβαταρ μέλους
Xstroyer
Δημοσιεύσεις: 1850
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 12:26

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Xstroyer »

Μιας και είδα το όνομα "Zappa", θυμήθηκα αυτό:

Σοφά λόγια.
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

giannis.pantazis έγραψε: Σάβ 23 Ιουν 2018, 11:51 στους ανθρώπους αρέσει να έχουν στην ιδιοκτησία τους πράγματα
Αυτό βασικα. Όλος ο κόσμος είναι χτισμένος εδώ και αιώνες πάνω σε αυτό είτε η ιδιοκτησία είναι υλικά αγαθά, χρήμα, εξουσία κλπ.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Priamos
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: Δευ 01 Ιαν 2018, 23:06

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Priamos »

Ναι ρε παιδες. Αλλο να λεμε "ετσι λειτουργει ο καπιταλισμος, τι να κανουμε" και αλλο να λεμε "αυτος ο μουσικος "δικαιως" πηρε τον πουλο γιατι δεν επαιξε σωστα το παιχνιδι της μουσικης βιομηχανιας ". Το αν πηρε τον πουλο απο την μουσικη βιομηχανια ή οχι, δε θα επρεπε να αποτελει βαρομετρο της αξιας του ως μουσικος. Τον αν δεν κριθηκε αξιος να φερει λεφτα στις εταιρειες, γιατι θα πρεπει να μας αφορα; Γιατι τους εχουμε παραχωρησει το αλαθητο του Παπα και την εξουσια να ελεγχουν τα γουστα και τις μουσικες επιλογες μας;
Surreal Killer
Άβαταρ μέλους
Xstroyer
Δημοσιεύσεις: 1850
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 12:26

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Xstroyer »

Priamos έγραψε: Σάβ 23 Ιουν 2018, 14:50 Ναι ρε παιδες. Αλλο να λεμε "ετσι λειτουργει ο καπιταλισμος, τι να κανουμε" και αλλο να λεμε "αυτος ο μουσικος "δικαιως" πηρε τον πουλο γιατι δεν επαιξε σωστα το παιχνιδι της μουσικης βιομηχανιας ". Το αν πηρε τον πουλο απο την μουσικη βιομηχανια ή οχι, δε θα επρεπε να αποτελει βαρομετρο της αξιας του ως μουσικος. Τον αν δεν κριθηκε αξιος να φερει λεφτα στις εταιρειες, γιατι θα πρεπει να μας αφορα; Γιατι τους εχουμε παραχωρησει το αλαθητο του Παπα και την εξουσια να ελεγχουν τα γουστα και τις μουσικες επιλογες μας;
Βαρόμετρο για το καλλιτεχνικό έργο, νομίζω δεν παίζει τίποτα στη μουσική βιομηχανία. Το καλλιτεχνικό έργο είναι αυτό που είναι, είτε πέτυχε εμπορικά, είτε όχι. Όλα βρίσκουν το κοινό τους και φαίνεται σε βάθος χρόνου. Όπως γράφτηκε και πριν, το καλό έργο, είναι καλό, είτε απευθύνεται σε 500, είτε σε 500000. Απλώς, για κάποιους μπορεί να είναι μετρήσιμη η καλλιτεχνική αξία, και για κάποιους όχι.

Από'κει και πέρα, υπάρχει το καλλιτεχνικό έργο, υπάρχει και ο δημιουργός του. Ο δημιουργός μπορεί να έχει φτιάξει πολλά έργα: καλά, σημαντικά, αξιόλογα, μέτρια, πατάτες κοκ. Οπότε, αν κρίθεί ο δημιουργός, αυτό μπορεί να γίνει αναλόγως με το πως θα το δει ο οποιοσδήποτε, θέλεις να κοιτάξεις μόνο τις σημαντικές στιγμές; ΟΚ. Θέλεις να βγάλεις "μέσο όρο"; ΟΚ. Θέλεις να κοιτάξεις τις παπάτζες, αν είναι περισσότερες; Πάλι ΟΚ. Αυτό, ο καθένας μας το αφουγκράζεται διαφορετικά και η μουσικη βιομηχανία δεν έχει διαφορά από τον κάθε δέκτη, αφού μπορούν να ταυτιστούν οι απόψεις. Το ότι τραγουδησε κάποτε ο Geoff Tate στο "Operation: Mindcrime", δεν σημαίνει οτι πρέπει οι εταιρίες να του έχουν πάντα ανοιχτές πόρτες για τις παπάτζες που βγάζει τώρα. Την ιστορία του την έχει γράψει με χρυσά γράμματα και το έργο παραμένει συγκλονιστικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι παραμένει πετυχημένος καλλιτέχνης για πάντα.

Αν κάποιος πήρε πούλο από τη μουσική βιομηχανία, αυτό έγινε επειδή είδε τη τέχνη του σαν επάγγελμα, και αφού μπήκε στο παιχνίδι, όπως γίνεται και στην αγορά, η "εργασία" του θα κρίθηκε με βάση την απόδοση της στη κατανάλωση. Αυτή η απόδοση, έχει πολλά και διαφορετικά κριτήρια από τον "εργοδότη", αλλά τον συνειδητοποιημένο ακροατή (αφού μιλάμε για μουσική) δεν πρέπει να τον ενδιαφέρει το αν θα φέρει λεφτά στις εταιρίες για να κρίνει το έργο του, αλλά μόνο πως το νιώθει αυτός.

Όλοι εμείς που συζητάμε εδώ, θεωρώ πως είμαστε συνειδητοποιημένοι ακροατές με κοντινά, αλλά και διαφορετικά γούστα. Το γούστο είναι πάντα σεβαστό (πέρα από το χαβαλέ μας) και δε νομίζω κάποιος από εμάς να ακούει κάτι επειδή πουλάει, ούτε το αν δε πούλησε κάτι θα αποτελέσει βαρόμετρο στο κατα πόσο μας αρέσει κάτι. Είναι εντελώς διαφορετικό το γενικό θεμα του thread και σε καμία περίπτωση, σε εμάς εδώ, δεν ελέγχει καμία εξουσία τα γούστα.

Όπως έχει ξαναγραφτεί, υπάρχει τέχνη και "τέχνη", αλλά αντίστοιχα, υπάρχει κοινό και "κοινό". Δεν κρίνεται το μεμονωμένο καλλιτεχνικό έργο, αλλά σχολιάζεται η γενικότερη αποδοχή αυτού και του δημιουργού σε συνδιασμό με τις επιλογές τους και το ευρύτερο background του έργου, σε σχέση με την πραγματική απήχηση που έχει, από τη στιγμή που ο δημιουργός εμπορεύεται τη τέχνη του και θέλει να τη κάνει επάγγελμα.

Μπορούμε να μιλήσουμε για αδικημένους, υπερτιμημένους και οτιδήποτε. Να γίνουμε ρομαντικοί, κυνικοί ή σκληροί, αλλά σχεδόν όλα, έχουν το λόγο τους που έγιναν όπως έγιναν. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν έχουμε δώσει κανένα αλάθητο (εκτός από τους Manowarάδες στο Αφεντικό) σε εταιρίες, ούτε ελέγχουν το γούστο και τις μουσικές επιλογές μας. Αυτό μπορεί να γίνεται σε επιφανειακό "κοινό", αλλά μουσική υπάρχει για όλους και όλες, καλή ή κακή, εμπορική ή όχι. Ο καθένας με το γούστο του, αλλά αυτοί που πουλάνε για δεκαετίες και για μια ζωή, κάτι καλό θα κάνουνε αφού σπάνε και τα φράγματα της εκάστοτε μόδας. Αυτό είναι το μόνο δεδομένο, ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε εμείς.

Οι Warlord των λίγων χιλιάδων μπορεί να είναι καλύτεροι από τα εκατομμύρια των Def Leppard για κάποιον, και αντίστοιχα οι Iron Maiden των εκατομμυρίων δεν έχουν σχέση με τις μερικές χιλιάδες των Fifth Angel για κάποιον άλλο. Σε καλλιτεχνικό επίπεδο, μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και αναλύσεις, αλλά μιλώντας για "δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία, οι επιλογές και η αντίληψη των ίδιων των δημιουργών δεν αφήνουν περιθώρια για αδικίες, αλλά για λάθος επιλογές που δεν δικαίωσαν το έργο. Σε αυτό το κομμάτι, η μουσικη βιομηχανία είναι δίκαιη. Δεν κρινεται όμως το έργο.
Άβαταρ μέλους
Priamos
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: Δευ 01 Ιαν 2018, 23:06

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Priamos »

Η μουσική βιομηχανία είναι "δίκαιη" προς τους ευπωλητους και τους δυνητικά ευπωλητους. Δεν αποτελεί όμως αξιόπιστο μέσο για να διαχωρίσει την ηρα από το σιτάρι. Οι Spice Girls, για να πούμε ένα εξωμεταλλικο παράδειγμα, δεν ήταν επ ουδενί οι "καλύτερες" στο είδος τους αλλά αυτές που απευθύνονταν στο μέγιστο δυνατό κοινό. Οπότε αν έψαχνα τότε καλή χορευτική ποπ, αυτό που προαποφασισε για μένα η μουσική βιομηχανία, δεν θα ήταν ενδεικτικό και επαρκές για μένα.
Surreal Killer
Άβαταρ μέλους
Xstroyer
Δημοσιεύσεις: 1850
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 12:26

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από Xstroyer »

Μπορείς να μου πεις 10-15 καλύτερα σχήματα από τις Spice Girls στη χορευτική πόπ στα τέλη των 90s; Ήταν από τα καλύτερα της εποχής τους, αλλά δεν άντεξαν στο χρόνο αφού αν θελήσω να ακούσω χορευτική ποπ, μάλλον κανα Michael Jackson θα βάλω.
Άβαταρ μέλους
giannis.pantazis
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Τετ 16 Μάιος 2018, 17:37

"Δικαιοσύνη" και μουσική βιομηχανία.

Δημοσίευση από giannis.pantazis »

H κουλτούρα της ποπ είναι παντελώς διαφορετική από Rock - Metal.

Στην ποπ κουμάντο πάντα έκαναν οι παραγωγοί όπου έπαιρναν κάποιους τραγουδιστές, boybands, girlbands , έκαναν δυο τρια hits τους "έστιβαν" και περνούσαν στον επόμενο με συνοπτικές διαδικασίες.

Στην ποπ η συντριπτική πλειοψηφία ήταν και είναι δημιουργήματα.
https://vinylom.com | Vinyl Marketplace
Απάντηση

Επιστροφή στο “Heavy metal καταστάσεις...”