Τελευταίο σχόλιο και για μένα σε αυτό τον φαύλο κύκλο που έχει αρχίσει να κουράζει. Τα γεγονότα που αναφέρεις προφανώς και αφορούν εξίσου όλες τις χώρες του κόσμου. Δεν υπάρχει κάποια ελληνική ιδιαιτερότητα στο ότι οι Hammerfall διασκεύασαν Warlord. Τα Lordian Guard δεν κυκλοφόρησαν μόνο στην Ελλάδα. Και οι Sodom στο Agent Orange διασκεύασαν Tank (ok, ως CD bonus track, αλλά και πάλι) αλλά δεν νομίζω ότι άρχισε καμιά ραδιοφωνική εκπομπή να παίζει Tank λόγω αυτού.
Δεν ξέρω αν συνειδητοποιείς πόσο αδιανόητο, εξωπραγματικό και σουρεαλιστικό ήταν, το 1994, σε μια μικρή και παντελώς ασήμαντη μουσικά (όσον αφορά το heavy metal πάντα, και εξαιρώντας το ελληνικό black metal) χώρα των Βαλκανίων, να υπάρχει κοινό, όχι απλά 5-10 ψαγμένοι συλλέκτες, αλλά ΚΟΙΝΟ, για μια obscure Αμερικάνικη μπάντα των 80s που ήταν ανενεργή για σχεδόν 10 χρόνια (και που και όταν ήταν ενεργή, πάλι obscure ήταν). Γιατί δεν συνέβαινε το ίδιο και αλλού; Γιατί το 2013 με την επαναδραστηριοποίησή τους και το νέο δίσκο, παίξανε live σε 2 και μόνο χώρες, Γερμανία και Ελλάδα (και μάλιστα 3 show στην Ελλάδα και ένα στη Γερμανία). Γιατί να μην παίξουν π.χ. και στη Σουηδία (πατρίδα των Hammerfall); Μήπως γιατί ήταν ανύπαρκτοι οπουδήποτε αλλού εκτός Ελλάδας και Γερμανίας; Αυτή η περίεργη ιδιαιτερότητα της Ελλάδας σε σχέση με τους Warlord δεν εξηγείται από τα γεγονότα που παραθέτεις. Και όχι, η ελληνικότητα του Τσάμη δεν νομίζω ότι έπαιξε κανένα ρόλο, τουλάχιστον στην αρχή. Δεν θυμάμαι καθόλου να προβάλλεται στα πρώτα κείμενα που διάβασα για τους Warlord (που ήταν όλα του Πρασούλα). Ίσως μετά, αφού είχε ήδη εδραιωθεί ο μύθος τους στην Ελλάδα, να αναφερόταν και αυτό το θέμα ως αξιοπερίεργο trivia. Όπως αναφέρεται π.χ. και στην περίπτωση της Jennifer Aniston, αλλά δεν νομίζω ότι πήγε ποτέ κανείς να δει ταινία της απλά επειδή ο μπαμπάς της είναι Έλληνας.