WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Κουβέντες μεταλλικές, απλές και σταράτες...
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 4522
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από theBox »

Άσχετο, αλλα μιας που μπήκα στη διαδικασία να διαβάσω ξανά όλο (!) το τόπικ, θέλω να απαντήσω στο ερώτημα που εξέφρασε σε άσχετο χρόνο ο [mention]Scrollkeeper[/mention] , ποιος μου έμαθε τους Manowar....

Τα ΜΑΤΙΑ μου μου τους έμαθαν. Τω καιρώ εκεινω (94 προς 95), άκουγα κυρίως scorpions και maiden. Ηταν το πρώτος χρόνος ενασχόλησής μου με ροκ/μεταλ (και τη μουσική γενικότερα). Μπαίνω λοιπον σε ένα ράντομ δισκάδικο της γειτονιάς να χαζέψω cd, και το ΜΑΤΙ μου πέφτει πάνω στο εξωφυλλο του kings of metal. Ε, προφάνως το αγόρασα στα καπάκια.

Γλυτωσα την επιρροη του Πρασούλα πανω στο θέμα δηλαδη, μάλλον κατά τυχη.

Λίγο καιρο αργοτερα, αρχισα να αγοράζω χάμμερ (το 1ο τευχος που αγόρασα ήταν αυτο με το hammer holocaust vol.1, μπορει καποιος να θυμηθει ετος/μήνα?) και θυμάμαι χαρακτηριστηκα οτι έψαχνα κάθε γραμμή του περιοδικου για να διαβάσω αναφορά σε Manowar, για να καταλάβω το "στάτους" που είχανε στο περιοδικό.

Θύμάμαι επίσης χαρακτηριστικά, την πρώτη δισκοκριτική που διάβασα για την μπάντα, η οποία προφανως ήταν για το louder than hell και ο βαθμος ήταν ένα αντικειμένικότατο ΕΞΙ. Είχα στεναχωρηθεί τότε η αλήθεια είναι, αλλά λίγες μέρες αργότερα που άκουσα τον δίσκο, κατάλαβα γιατι.

Πετάχτηκα να ρίξω το κεφτεδάκι νοσταλγίας μου, συνεχίστε...

edit: warlord ΣΙΓΟΥΡΑ έμαθα απο το hammer, απο την στήλη catacombs (ή κάπως έτσι), οπού ηταν ένα δισέλιδο που παρουσιαζε καθε μηνα ψιλο-obscure και διαλυμένες μπάντες. Εννοείται οτι απο αυτά που διάβασα εκει μέσα μου τρέχανε τα σάλια, και βγηκα στη γυρα για απόκτηση ηχητικου δείγματος shortly afterwards.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 7499
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από CountRaven »

Hammer Holocaust 1 χειμώνας 95.

Το γράφει και το CD.

Winter 95.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
Starman
Δημοσιεύσεις: 1443
Εγγραφή: Παρ 02 Νοέμ 2018, 14:09
Τοποθεσία: ATHENS

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Starman »

theBox έγραψε: Πέμ 25 Απρ 2019, 15:03 (το 1ο τευχος που αγόρασα ήταν αυτο με το hammer holocaust vol.1, μπορει καποιος να θυμηθει ετος/μήνα?)
Για να ξεφύγουμε για λίγο από το πολιτικό πεδίο του τόπικ, η άχρηστη πληροφορία της μέρας στο ερώτημα του [mention]theBox[/mention], είναι το Νο 132/ 1/1996.
132.jpg
132.jpg (92.96 KiB) Προβλήθηκε 1839 φορές
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 4522
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από theBox »

CountRaven έγραψε: Πέμ 25 Απρ 2019, 16:03 Hammer Holocaust 1 χειμώνας 95.

Το γράφει και το CD.

Winter 95.
ΣΙΓΑ μην έχω ακομα το cd!
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 4522
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από theBox »

Starman έγραψε: Πέμ 25 Απρ 2019, 16:07
theBox έγραψε: Πέμ 25 Απρ 2019, 15:03 (το 1ο τευχος που αγόρασα ήταν αυτο με το hammer holocaust vol.1, μπορει καποιος να θυμηθει ετος/μήνα?)
Για να ξεφύγουμε για λίγο από το πολιτικό πεδίο του τόπικ, η άχρηστη πληροφορία της μέρας στο ερώτημα του @theBox, είναι το Νο 132/ 1/1996.
132.jpg
Lordian Guard και Down, διπλα-διπλα. Ειρήνη Υμίν.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
apeitharxos
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από apeitharxos »

Priamos έγραψε: Πέμ 25 Απρ 2019, 13:29 Καλως ηρθες αρχικα και ενδιαφερουσα παρεμβαση.
Οπως περιγραψαμε και νωριτερα, ο Πρασουλας προσεφερε μια εναλλακτικη αναγνωση του metal περα απο τον "χουλιγκανισμο" και τη "sex, drugs and rock and roll" που δεν ηταν μονο η επικρατουσα, αλλα η μοναδικη θεωρηση εως τοτε. Ολοι εμεις που δεν μας εξεφραζε η προαναφερθεισα ταυτοτητα του metal, ρουφηξαμε ολα τα μουσικα και πολιτιστικα ερεθισματα που μας προσεφερε μαζι με εναν αξιακο κωδικα που εμοιαζε να μας αντιπροσωπευει (περηφανεια, ανδρισμος, αρνηση των μικροαστικων προτυπων κλπ). Στην πορεια ομως, αρχισε να αποκαλυπτεται η πληρης εικονα που δεν ηταν τοσο αθωα και αγνη, οσο φανηκε στην αρχη. Δεν μπορω να γνωριζω, ομως, αν εξαρχης ο Πρασουλας ειχε και προωθουσε πολιτικες σκοπιμοτητες με τον λογο του ή αν οι "απόστολοι" του τις εκμεταλλευτηκαν/αξιοποιησαν για τους δικους τους σκοπους. Οπως ειπε κι ο @apeitharxos τοτε τα πραγματα ηταν πιο αθωα και οχι ξεκαθαρα περιχαρακωμενα, και σιγουρα το επικεντρο ηταν το metal. Αν δεν μας καλυπταν απολυτα οι μουσικες προτασεις και επιλογες του Πρασουλα, ουδολως θα αγγιζαν τους περισσοτερους απο μας τα υπολοιπα λεγομενα του, οσο ψαρωτικα κι αν ηταν. Γι'αυτο και με προβληματισε αργοτερα η στροφη διαφορων "πρασουλικων" στο Oi! και το NS Black Metal, γιατι αντιληφθηκα οτι τελικα η μουσικη δεν ηταν πρωτιστως αυτο που τους ενδιεφερε, αλλα κατι αλλο...
Τα λες πολύ σωστά στo ρεζουμέ που κάνεις, σωστότερα απ’ ό,τι και αν έκανα εγώ περίληψη.

Το θέμα μας εδώ , ωστόσο, δεν είναι ούτε πώς πρέπει να είναι η δημοκρατία, ούτε τα κίνητρα με τα οποία ενήργησε ο Πρασούλας (σχολιάζω άλλη σχετική ανάρτηση, όχι του Πρίαμου την μόλις παραπάνω ανάρτηση).

Νομίζω πως πρέπει να περιχαρακώσουμε την συζήτηση γύρω από τα παρακάτω (ως συμπεράσματα των όσων ειπώθηκαν):

Πρώτον: Την εντυπωσιακή επίδραση του ‘κηρύγματος’ του Πρασούλα στην μεταλλική κουλτούρα, η οποία κρατάει ως τις μέρες μας.

Δεύτερον (ως συνέπεια του πρώτου): Αν θα μπορούσε το περιοδικό, με τον Πρασούλα έστω και ως απλό συντάκτη, να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί σήμερα (και αν φυσικά, συμφωνούμε με την γραμμή που ακολουθήθηκε).

Τρίτον: ποια είναι η επίδραση του Πρασούλα τότε (όχι σήμερα) στην δημιουργία πολιτικών τάσεων ανάμεσα στους οπαδούς της μουσικής που ακούγαμε, και αν, τελικά, τις τάσεις αυτές τις συναντήσαμε εμφανώς εκείνη την περίοδο . Αν τελικά (και αυτό μας ενδιαφέρει) οι απόψεις πέρασαν και δεν ακούμπησαν την πλειοψηφία, ή αν υπερκέρασαν την μουσική (προφανώς και μια μερίδα που το βίωνε εκείνη τη στιγμή, ακολούθησε το πολιτικό σκέλος και άφησε το μουσικό).

Το αν, εν τέλει, το επικό metal κάποιοι το αντιλαμβάνονται ως προάγγελο του φασισμού, εξαιτίας ίσως των γενικότερων λεγομένων του Πρασούλα, νομίζω πως το είδος εν τέλει ακουμπά στον βάρβαρο ρομαντισμό ή στην ευγενή βαρβαρότητα (noble savage). Ε, τώρα, σε αυτό, οι κακεντρεχείς, ένθεν και ένθεν, μπορούν να κάνουν τους συνειρμούς που τους βολεύουν.
Και εγώ μπορώ να πω ότι επειδή οι αναρχικοί που σπάνε μαγαζιά, καίνε αυτοκίνητα και σοδομίζουν περιουσίες εν τέλει, ακούνε punk, άρα φταίει το punk γιατί ωθεί στην αναρχία.

Στο τρίτο σκέλος λοιπόν, να σχολιάσω πως αν αυτές οι πολιτικές τάσεις επομένως, εμφανώς έκαναν την εμφάνισή τους στους χώρους που ακούγαμε μουσική (clubs & συναυλιακούς χώρους) τότε θα μπορούσαμε με σιγουριά να μιλάμε για κάτι τέτοιο. Μιλάμε για περιοδικό metal hammer που είχε πωλήσεις τα 50.000 τμχ (όπως γράφει και ο Μαμούτος) και, κρίνοντας από το τι έβλεπα τόσο στο (φερόμενο ως στέκι manowarάδων) Χωρίς Ανάσα, στους Manowar το ’92 στο ΣΕΦ (περίπου 8.000-10.000 άτομα-αρκετά μεγάλο δείγμα), πάλι στους manowar το ’94 στο Αγκάθι (περίπου 6.000 για τις δύο ημέρες, επίσης μεγάλο δείγμα) αλλά και στους Virgin Steele την περίοδο ’99-2003 (στην οποία ήρθαν 4 φορές), σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, σίγουρα δεν υπήρχε ομάδα με διακριτικά που να έκανε την εμφάνισή της.

Ας μην ξεχνάμε ότι οι virgin steele, από το ’99 έως και το 2003, που ήρθαν συνολικά 4 φορές στην Ελλάδα, μετά την συναυλία στο ΟΑΚΑ, την δεύτερη φορά, στο Ρόδον, ήρθαν ως οι αυτόκλητοι εκπρόσωποι του βάρβαρου ρομαντισμού. Εκεί, κάλλιστα θα μπορούσαμε να δούμε διάφορες ‘εκδηλώσεις’ που να ξέφευγαν από τα δεδομένα ενός απλού live, εικάζω.

Στην εποχή μάλιστα του πρώτου live των manowar δε, το άλμπουμ και το live διαφημίστηκαν εκτενώς, τόσο από την εκπομπή του Παναγιωτόπουλου στην ΕΤ-3, αλλά και από το τότε tele-city το οποίο μετέδωσε όλη την συνέντευξη τύπου του de maio. Επομένως, εύκολα θα μπορούσε να προσελκύσει και ετερόκλητα πλήθη όλο αυτό το ‘hype’.

Τα λέω αυτά γιατί πολλοί σημερινοί οπαδοί-πολιτικοί απόγονοι του Πρασούλα ίσως να πήγαιναν γυμνάσιο την εποχή που έγραφε ο Πρασούλας. Στο γυμνάσιο δεν ξέρεις καν να διαβάζεις κείμενα, εκείνοι είχαν πολιτική σκέψη; Αυτά είναι τα απόνερα της φάσης νομίζω, πολλοί δηλαδή followers πιστεύω, οι οποίοι πάνω κάτω έμαθαν τον Πρασούλα σε δεύτερο και τρίτο χρόνο, δηλαδή μεταγενέστερα. Δεν βίωσαν δηλαδή την φάση όταν συνέβαινε, καθώς στα mid ‘90s ήταν γύρω στα 10-15 χρονών.

Προφανώς και υπήρχαν αυτοί που περιέγραψε ο Πρίαμος, οι οποίοι εν τέλει, ήταν περαστικοί από την μουσική, άρα είναι έξω από τον χώρο ενδιαφέροντός μας. Και μπορεί, ο Πρίαμος, αν έχει χρόνο, να μας πει και άλλες ενδιαφέρουσες ιστορίες. Νομίζω όμως πως η πλειοψηφία εκείνη την περίοδο, μουσική την ενδιέφερε να ακούσει, όπως προσπαθώ να περιγράψω με βάση τις παραστάσεις που ζούσα τότε.

Δείτε για παράδειγμα, τη σελίδα εδώ, του battle hymns zine, με ομοϊδεάτες του Πρασούλα. Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αυτή η σελίδα πιο πάνω, δεν θυμάμαι.

Διαβάστε τα αυθεντικά χειρόγραφα εκείνης της εποχής, ενδεικτικά του πνεύματος που υπήρχε για το αποκαλούμενο ‘Αληθινό Metal’. Πολλά μάλιστα γράμματα είναι από γυναίκες.
http://www.battlehymns.gr/index.php/history

Αναπαράγω το πιο χαρακτηριστικό και εκτενές, από κάποιον που υπέγραφε ως witchking από το Αγρίνιο, στο οποίο, ωστόσο, θα δείτε, γίνεται αναφορά σε κάποιον ‘πυρήνα’ και τον festavis-Μάστορα, ως άτομο με τον οποίον τον προέτρεπαν να έρθει σε επαφή.

Το αναπαράγω όμως για να φανεί το χαρακτηριστικό πνεύμα της εποχής, από κάποιον ο οποίος δεν είχε υποστεί ακόμη την κατήχηση του Μάστορα (και δεν ξέρουμε, εν τέλει, τι απέγινε), και επικοινωνούσε αρχικά με το ‘zine ως απλός οπαδός, άρα μπορούμε να πούμε ότι αντιπροσώπευε τον μέσο οπαδό του ιδιώματος.

Προσπερνάω την αναφορά στον Lord γιατί πλέον δεν είναι στην ζωή, και πρέπει να σεβαστούμε την μνήμη του. (ανέφερα, ωστόσο, παραπάνω την διασύνδεση Lord & Sound & Vision για εγκυκλοπαιδικούς λόγους και μόνο, για να γίνει αντιληπτή η 'διαπλοκή').

Γράφει λοιπόν ο withcking, αφού αναφέρει υποτιμητικά τους οπαδούς των άλλων ειδών ως ‘βερμουδάτους’, (όσοι βίωσαν την εποχή και άκουγαν το είδος τότε, νιώθουν τις γραμμές που διαβάζουν, διότι το παρακάτω ήταν απλά ένα γράμμα ‘συνηθισμένο’. Δείγμα του ότι, εν τέλει, ουδέποτε δημιουργήθηκε στο παρελθόν και στο μέλλον άλλο μουσικό είδος, με τέτοιους φανατικούς υποστηρικτές):

Τέλος πάντων, πολλά έγραψα, χωρίς να αναφερθώ στον βασικό λόγο του γράμματος, που είναι η κυκλοφορία του #5 του BATTLE HYMNS zine. Ξέρω ότι μέχρι την κυκλοφορία του δεν απαντάτε σε γράμματα αλλά θέλω να σας πω ότι όλοι εμείς εκεί έξω περιμένουμε με πόρωση το hammerheart σαν επινίκιο ύμνο πάνω από τα καμμένα ερείπια των εχθρών του heavy metal, σαν τρόποιο φριχτά καρφωμένο πάνω στα τσακισμένα πτώματά τους. Δεν ξέρω αν το αληθινό heavy metal έχει ζωή για μια δεκαετία ακόμη, ξέρω όμως ότι το false metal ηττήθηκε οριστικά, αφού δεν κατόρθωσε να μολύνει την μεταλλική μουσική.
Και τουλάχιστον, στην Ελλάδα, αυτό οφείλεται σε κάποιους ‘στενόμυαλους’ και ‘κολλημένους’ ρομαντικούς που πολέμησαν με λύσσα, χολή και πομπώδη συνθήματα ενάντια στο μουσικό κατεστημένο και, θα έλεγα, ενάντια και στο πολιτικό κατεστημένο το οποίο δεν μπορεί να μην έχει καταλάβει την τεράστια επιρροή της σύγχρονης μουσικής στον έλεγχο των μαζών καθώς και την απειλή που το αληθινό heavy metal αποτελεί για τον ψεύτικο, καταναλωτικό κόσμο τους.
Όμως, για κακή τους τύχη, η Νίκη και η Ζωή δεν ανήκουν στους ‘συνετούς’ στους ‘σκεπτόμενους’, στους ‘υποταγμένους’ ή στους τυράννους. Ανήκουν στους φανατικούς, στους πείσμονες.
Μέσα στο heavy metal ξαναζεί ο Έζρα Πάουντ, αυτός που έγραφε: ‘Σύρτε τραγούδια μου, αναζητήστε τον έπαινό σας από τους νέους και αδιάλλαχτους!’ Όχι, δεν είμαστε λογικοί, δεν είμαστε διαλλακτικοί, δεν είμαστε ‘προοδευτικοί’ δεν είμαστε νεκροί! Είμαστε μεταλλάδες, είμαστε νικητές! Είμαστε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον!
Είμαστε του Ήλιου οι Γιοι (τώρα, αυτό μάλλον είναι εμπνευσμένο από το ομώνυμο βιβλίο του Τζακ Λόντον)
Είμαστε αθάνατοι
Πάντα νέοι και δυνατοί
Πάντα αδάμαστοι


Η μόνη πολιτική χροιά που υπάρχει σε αυτό είναι ότι τότε υπήρχε μια διαίσθηση ότι κάποιοι κατηύθυναν τις μουσικές μόδες και τάσεις της εποχής.
Και προφανώς νιώθαμε ότι το επικό metal, κάπου δεν κόλλαγε στην γενικότερη τάση της εποχής από τότε, όπου η μουσική ήταν βιομηχανία και, μάλιστα, ως τέτοια, ανήκουσα στα εύπεπτα είδη κατανάλωσης. Φυσικά, μόνο λάθος δεν ήταν αυτή η σκέψη, αλλά ήταν έως εκεί. Τότε δεν ήταν ακόμη ορατά τα όσα συμβαίνουν σήμερα, για να το καταλάβουμε ότι πράγματι μιλούσαμε για έναν ‘επικίνδυνο’ τρόπο ζωής σε σχέση με την σημερινή εποχή, και το καταναλωτικό πρότυπο.

Τώρα, τι έγινε από εκεί και έπειτα, με τον witchking από το Αγρίνιο, ας μας πει ο ίδιος, αν ποτέ δει αυτή την ανάρτηση.

ΥΓ: Καλή Ανάσταση σε όλους! Καλές βρώσεις (έτσι να το πω 'Πρασουλικά'), ξάπλες και ό,τι άλλο επιθυμείτε!
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Ίσως είμαι προκατειλημμένος επειδή η συζήτηση αφορούσε την ακροδεξιά, αλλά εγώ βλέπω πολλά παρατράγουδα στο γράμμα που παραθέτεις.

Καταρχήν η φρασεολογία του, τέτοιες εκφράσεις συναντάς σωρηδόν σε εθνικοσοσιαλιστικά κείμενα, είναι εμφανής η αποθέωση της βίας ενάντια στον εχθρό, της υπεροχής, η αίσθηση ότι ο εχθρός είναι κάτι μιαρό κτλ. Δεν τα γράφεις αυτά σε νορμάλ φάση. Αυτά τα ''ενάντια σε όλους'', ''ενάντια στο κατεστημένο'' είναι από τις αγαπημένες τους ατάκες. Γιοι του ήλιου, νικητές, νέοι, δυνατοί, αδάμαστοι, σαν να περιγράφει τον Άριο άνθρωπο μου ακούγεται.

''επινίκιο ύμνο πάνω από τα καμμένα ερείπια των εχθρών''
''τρόποιο φριχτά καρφωμένο πάνω στα τσακισμένα πτώματά τους''
''δεν κατόρθωσε να μολύνει''
''ενάντια και στο πολιτικό κατεστημένο το οποίο δεν μπορεί να μην έχει καταλάβει την τεράστια επιρροή της σύγχρονης μουσικής στον έλεγχο των μαζών καθώς και την απειλή που το αληθινό heavy metal αποτελεί για τον ψεύτικο, καταναλωτικό κόσμο τους''
''η Νίκη και η Ζωή δεν ανήκουν στους ‘συνετούς’ στους ‘σκεπτόμενους’, στους ‘υποταγμένους’ ή στους τυράννους. Ανήκουν στους φανατικούς, στους πείσμονες''
''Μέσα στο heavy metal ξαναζεί ο Έζρα Πάουντ''
''Είμαστε του Ήλιου οι Γιοι''
''Είμαστε αθάνατοι, Πάντα νέοι και δυνατοί, Πάντα αδάμαστοι''

Και φυσικά κερασάκι η αναφορά στον Εζρα Πάουντ, λάτρη του Μουσολίνι και αγαπημένου ποιητή των φασιστών/εθνικοσοσιαλιστών

https://www.iefimerida.gr/news/91523/έν ... ο-έζρα-πάο
Άβαταρ μέλους
apeitharxos
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από apeitharxos »

Δεν το ήξερα αυτό για τον Έζρα Πάουντ. Είναι γεγονός πάντως πως ο β’ππ ήταν σχεδιασμός των τραπεζιτών και τοκογλύφων, οπότε σωστά τα λέει σε αυτό το σημείο. Και σωστά, επίσης, τα λέει για την πόλεμο της Αμερικής. Το λάθος του ήταν ότι δεν ανέφερε πως και οι Μουσολίνι, Χίτλερ, ήταν επίσης στο ‘κόλπο’,
προφανώς πλέον και καταγεγραμμένο, και χρηματοδοτούμενοι από τους τοκογλύφους.

Οι λέξεις ‘μουσικό κατεστημένο’, ‘μολύνει’, ‘έλεγχος των μαζών’, ‘Νίκη’, ‘Ζωή’ δεν έχουν κάτι κακό, είναι κανονικές λέξεις, τις μαθαίνουμε και στο γυμνάσιο. Μπορεί να τις χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε στην καθομιλουμένη χωρίς απαραίτητα να έχει διαβάσει τον Έζρα Πάουντ. Ε, οκ, τα άλλα είναι ούτως ή άλλως μεταφορικά, ενδεικτικά του κλίματος που υπήρχε.

Αν αυτός τώρα τις ξεσήκωσε από αυτά που διάβαζε, και τα έγραψε αναφερόμενος στην μουσική, so what? Το γράμμα είναι χαρακτηριστικό της εποχής. Αν κάνουν τζιζ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλες λέξεις, το νόημα θα είναι το ίδιο όμως.
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Δεν είπα ότι εξορισμού κάποιες λέξεις είναι κακές και δεν πρέπει να τις λέμε, αλλά όταν συνδυάζονται σε συγκεκριμένες, σχεδόν κωδικοποιημένες, εκφράσεις, τότε κάτι τρέχει. Έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα ώστε να καταλαβαίνω που το πάει κάποιος όταν αρχίζει τις περίεργες μεταφορές. Οι εκφράσεις αυτές δεν προέρχονται από τον Έζρα Πάουντ αλλά από κείμενα και αρθρογραφίες χρυσαυγίτικες/εθνικοσοσιαλιστικές. Την εποχή που μιλάς κυκλοφορούσαν τόσο το περιοδικό της χρυσής αυγής όσο και άλλα φυλλάδια ανάλογου περιεχομένου. Μην νομίζεις δηλαδή ότι τον συντάκτη του γράμματος τον έπιασε ποιητικός οίστρος και άρχισε να γράφει έτσι. Προφανώς είχε διαβάσει σχετική αρθρογραφία και με το κεφάλι κουρκούτι έγραψε για το μέταλ.
Άβαταρ μέλους
oblivion
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 04 Μάιος 2019, 13:49

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από oblivion »

Γεια σας παιδιά. Προσωπικά εγω είμαι νεότερος δεν έχω ζήσει αυτά που γράφετε στη συγκεκριμένη ενότητα. Ούτε και έχω σχέση με τον εθνικισμό ή με τον αντιφασισμό και όλα αυτά. Γουστάρω πάντως το heavy metal και ψοφάω να ακούω από τους παλιότερους ιστορίες για τις μέρες των 80's-90's. Αυτά που έχουν γράψει κάποια παιδιά πιο πάνω είναι πραγματικοί αστικοί θρύλοι. Δεν εννοώ ότι μου αρέσει η αντιπαράθεση των ομάδων και η βία. Εννοώ ότι οι παλιές ιστορίες μου φαίνονται τρομερά ενδιαφέρουσες. Επειδή πρόσφατα άκουσα από έναν 50άρη ροκά φίλο μου αναμνήσεις για περιστατικά που είχαν αναφορές και στα πρόσωπα που αναφέρονται παραπάνω, θα ήθελα κάποιοι από τους μεγαλύτερους του forum, αν δεν βαριούνται να μου απαντήσουν σε κάποιες απορίες που έχω. Απλά και μόνο για την ιστορία.

1) Αληθεύει ότι στα 90's οι αντιεξουσιαστές έγραφαν στους τοίχους στα Εξάρχεια "¨Εξω οι βλάχοι απ' την Αθήνα" για να πικάρουν τον Sun Knight, τον Δημήτρη Κατή και τους υπόλοιπους επικάδες, γιατί τους θεωρούσαν ρομαντικούς βλαχομπαρόκ;

2)Είναι αλήθεια ότι ο Σταμάτης της Φλεφαλο και οι άλλοι επικάδες μάζεψαν το 1994 όσους πίστευαν στο δόγμα death to false metal και κάνανε ντου στη πρώτη συναυλία των Prodigy με αποτέλεσμα να αρπάξει ψιλές και το ίδιο το συγκρότημα και τελικά να διακοπεί η συναυλία;

3) Είναι αλήθεια ή όχι ότι στα 80's τα μαγαζιά που έπαιζαν heavy metal ήταν χωρισμένα με οπαδικά κριτήρια;

4) Αληθεύει ότι ένα παιδί που πήγε να δει τους Helloween στην πρώτη τους συναυλία κοιμήθηκε από το προηγούμενο βράδυ έξω από το Ρόδον;

5)Είναι αλήθεια ότι όταν κάποιος καινούριος εμφανιζόταν στα στέκια που άραζαν όσοι 'ακουγαν heavy metal οι παλιότεροι του την έπεφταν και τον ρωτούσαν για να τσεκάρουν τις γνώσεις του και αν δεν απαντούσε του έβγαζαν μπλούζες και ραφτά;
Άβαταρ μέλους
Starman
Δημοσιεύσεις: 1443
Εγγραφή: Παρ 02 Νοέμ 2018, 14:09
Τοποθεσία: ATHENS

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Starman »

Καλώς ήρθες φίλε.
Αν και πάλι θα ξεφύγουμε από το θέμα του τόπικ, θα απαντήσω.
Όσον αφορά τα 1,2 και 4 δεν ξέρω.
Για τα υπόλοιπα αυτό που μπορώ να πω είναι ότι στα 80s το μέταλ ήταν άμεσα συνδεδεμένο με το χουλιγκανισμό, άρα με το ποδόσφαιρο. Ο χεβυμεταλλάς τουλάχιστον για το πρώτο μισό αυτής της δεκαετίας, όχι μόνο έπρεπε να φαίνεται σκληρός, αλλά δυστυχώς και να το δείχνει με τις πράξεις του. Το αποτέλεσμα ήταν κάθε τρεις και λίγο να μαζεύονται μεγάλες παρέες για να πάνε να την πέσουν σε σχολεία ή στέκια άλλης περιοχής, επειδή ας πούμε ήταν οπαδοί άλλης ομάδας από τη δική τους ή για αντίποινα για κάτι άλλο. Έχω πολλά τέτοια περιστατικά στο μυαλό μου από το 1981 που πήγα στο γυμνάσιο. Για όσους ξέρουν από Αθήνα πήγαινα στο τεράστιο σύμπλεγμα σχολείων στα Πατήσια στο Γκράβα. Απαριθμούσε εκείνη την εποχή περίπου στα 25 σχολεία και λειτουργούσε πρωί, απόγευμα ακόμα και βράδυ για όσους δούλευαν την ημέρα (ναι υπήρχαν και τέτοια λύκεια). Καταλαβαίνεις τι συνάντησα εκεί. Οι χούλιγκαν της εποχής λοιπόν, σύμφωνα με αυτά που έβλεπα και ήξερα, κατά βάση μέταλ άκουγαν. Άρα το 3 έχει μια αλήθεια.
Τώρα όσον αφορά τα μαγαζιά, σαν μαθητής λυκείου είχα επισκεφτεί μερικές φορές με την παρέα μου μέταλ μαγαζιά όπως Ombre, Rainbow και κανά δυο φορές τη Βικτώρια. Όπως είχα γράψει και παλιότερα σε ανάλογη συζήτηση, δεν πέτυχα τις λίγες φορές που πήγα κάτι ακραίο, αλλά γενικά η ατμόσφαιρα μύριζε μπαρούτι. Καταλάβαινες ότι μπορούσε να ξεκινήσει καβγάς με το παραμικρό και να καταλήξει σε μαχαιρώματα. Ποτέ δεν έτυχα σε κάτι τέτοιο αλλά ήταν της μόδας τότε. Τα παραπάνω μαγαζιά κατά τη γνώμη μου ήταν και τα χειρότερα με βάση τα συμβάντα που ακούγαμε τότε. Άρα δεν θεωρώ και παράξενο αυτό που γράφεις στο 5. Έτσι για την ιστορία να πω ότι το Heavy Metal Mania που το έχω και για avatar, στην Ombre το άκουσα πρώτη φορά.
Βέβαια [mention]apeitharxos[/mention] , [mention]Priamos[/mention] και [mention]rbrigade[/mention] θα μπορούσαν να συμπληρώσουν βιώματα της εποχής.
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Εγώ ένας ταπεινός 79άρης είμαι και ότι έχω γράψει αφορά από 1993 και μετά, δεν έχω σχέση με τα υπόλοιπα γερόντια που αναφέρεις! :D
Άβαταρ μέλους
Starman
Δημοσιεύσεις: 1443
Εγγραφή: Παρ 02 Νοέμ 2018, 14:09
Τοποθεσία: ATHENS

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Starman »

rbrigade έγραψε: Κυρ 05 Μάιος 2019, 18:44 Εγώ ένας ταπεινός 79άρης είμαι και ότι έχω γράψει αφορά από 1993 και μετά, δεν έχω σχέση με τα υπόλοιπα γερόντια που αναφέρεις! :D
Με το χέρι στην καρδιά πες μου. Αν αυτούς τους θεωρείς γερόντια, εγώ που είμαι 5 χρόνια μεγαλύτερός τους, τι είμαι; Μη φοβηθείς τις επιπτώσεις της απάντησης, σπίτι βρίσκομαι και έχω δίπλα πιεσόμετρο και υπογλώσσια. :)
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Από ποια διάσταση μας γράφεις σοφέ γέροντα;

ή εναλλακτικά: Πως είναι η ζωή μετά;

Ντάξει ρε, δεν έχω πρόβλημα με τους πενηντάρηδες, έχω φίλους πενηντάρηδες!

(ok, το τερμάτισα :D :D :D )
Άβαταρ μέλους
Starman
Δημοσιεύσεις: 1443
Εγγραφή: Παρ 02 Νοέμ 2018, 14:09
Τοποθεσία: ATHENS

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Starman »

Το έσωσες στο τέλος και γλύτωσα και τα χάπια. :D :D :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Heavy metal καταστάσεις...”