WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Κουβέντες μεταλλικές, απλές και σταράτες...
Δημοσιεύσεις: 694

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Τρί 14 Μάιος 2019, 21:51

Φαίνεται πως κάποιοι μας διαβάζουν στην ΦΛΕΦΑΛΟ. Λίγες ημέρες (ή σχεδόν ταυτόχρονα) αφότου συζητούσαμε εδώ πέρα για τις ‘παλιές εποχές’ ανεβαίνει το εν λόγω άρθρο από τον Μαμούτο, με αφορμή την επανέκδοση των ‘Ροκ Ημερολογίων’ του Γιώργου Τουρκοβασίλη, ενός βιβλίου για χρόνια εξαντλημένου.
Παρεμπιπτόντως, δεν γνώριζα για την ύπαρξή του, αλλά φαίνεται ενδιαφέρον και είναι και σε σχετικά χαμηλή τιμή.
Οπότε, όσους τους ενδιαφέρει νομίζω πως ίσως πρέπει να βιαστούν.
https://flefaloarticles.blogspot.com/2019/04/80.html

Μεταφέρω αποσπάσματα για πώς αντιλαμβάνεται ο Μαμούτος το εν λόγω πόνημα:

Όσον αφορά το περιεχόμενο του βιβλίου, η δομή του είναι η εξής. Μικρά αισθητικά δοκίμια του Τουρκοβασίλη, αναμνήσεις από συναυλίες και σύντομα αποσπάσματα συνομιλιών του με τους rockers της εποχής (μουσικούς, αλλά και- κυρίως- οπαδούς), εναλλάσσονται στις σελίδες των «ροκ ημερολογίων» με φωτογραφίες που είχε τραβήξει σε στέκια, συγκροτήματα, πρόσωπα και συναυλίες. Όπως προανέφερα, ο φακός του Τουρκοβασίλη συνδέει την καλλιτεχνική αντίληψη στην λήψη της φωτογραφίας με την ζωντάνια στην απεικόνιση των θεμάτων. Οι εικόνες του θυμίζουν ντοκιμαντέρ.
Παράλληλα, αποτυπώνουν το αισθητικό ίχνος μιας άγριας νεολαίας που, δυστυχώς, φαίνεται πως δεν βρήκε πολλούς κληρονόμους.


Σχόλιο δικό μου: Κάτι ανάλογο συζητούσαμε και εμείς σε αυτό το thread (δηλαδή για το ποιο κοινό διαδέχτηκε το τότε 'άγριο' ροκ κοινό. Αλλά ας υποθέσουμε πως η φράση αυτή δεν είναι ενδεικτική ότι μας διαβάζουν όσο ορισμένες άλλες παρακάτω.

Και συνεχίζει

Ωστόσο, πέρα από το αναμφισβήτητα ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό, κατά καιρούς ασκήθηκαν κάποιες αρνητικές κριτικές που αφορούσαν τα κείμενα των «ροκ ημερολογίων». Κριτικές με αιχμές διαφορετικών προελεύσεων. Προσωπικά θεωρώ παρατραβηγμένες και αδόκιμες αυτές τις προσεγγίσεις. Χωρίς να μακρηγορήσω, θα σημειώσω ότι πράγματι τα αισθητικά κείμενα του Τουρκοβασίλη δεν καταφέρνουν πάντοτε να συλλάβουν την ουσία των όσων παρουσιάζουν. Ο συγγραφέας μπορεί να παρακολουθεί από κοντά και με ενδιαφέρον το φαινόμενο της ελληνικής rock νεολαίας, αλλά είναι σαφές ότι η γνωριμία με το πεδίο της έρευνάς του ήταν πρόσφατη όταν έγραφε το βιβλίο, πράγμα που σημαίνει ότι η συγγραφική του ματιά είναι εξωτερική και όχι αυτή ενός ανθρώπου που γνωρίζει καλά τον «κόσμο» του rock. Αυτό, όμως δεν μειώνει την αξία του έργου

Το ίδιο πιστεύω ότι συμβαίνει και με τα αποσπάσματα από συνομιλίες με νεαρούς rockers, που φιλοξενούνται στις σελίδες του βιβλίου. Πολλοί στέκονται στο γεγονός ότι εκφράζουν απλοϊκές γενικεύσεις και περιλαμβάνουν ανακρίβειες. Νομίζω ότι μια τέτοια ανάγνωση μπορεί να οδηγήσει τον αναγνώστη στην απώλεια του νοήματος. Γιατί το νόημα αυτών των αποσπασμάτων είναι να αποκαλύψουν, με τον πιο ζωντανό τρόπο, την εικόνα και τις απόψεις που είχαν οι rockers της εποχής για την μουσική και το ευρύτερο κίνημα που εξέφραζαν, βάσει των λίγων πληροφοριών και της ισχνής σχετικής βιβλιογραφίας που υπήρχε στην Ελλάδα. Όχι να καταγράψουν με επιστημονικό τρόπο μια ανάλυση του rock. Και σε αυτό το πεδίο, νομίζω ότι ο Τουρκοβασίλης έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Με μια πεζοδρομιακή γλώσσα και με νεανικά ορμητικό ύφος οι συνομιλητές του αποτυπώνουν ανάγλυφα την κυρίαρχη κουλτούρα των Ελλήνων rockers και metalheads της δεκαετίας του ’80.

Επίσης, ο Τουρκοβασίλης έχει κατακριθεί, μεταξύ των άλλων, γιατί παρουσίασε σε κάποια σημεία του βιβλίου του εθνικιστικές και hooligan εκδοχές του rock κινήματος στην Ελλάδα

Σχόλιο δικό μου: στο σημείο αυτό ακριβώς είναι σαν να διάβασε την συζήτησή μας. Όχι φυσικά για τον Τουρκοβασίλη, αλλά για το ότι το rock κίνημα συνδεόταν με τον εθνικισμό και τους χούλιγκαν

Και συνεχίζει:
Προφανώς, θεωρώ ότι οι εν λόγω κατακρίσεις πρέπει να γραφτούν στα παλαιότερα των υποδημάτων από τους σοβαρούς αναγνώστες του βιβλίου. Γιατί, πρώτον, το rock, κατά την δεκαετία του ’80, ήταν σε μεγάλο βαθμό συνδεδεμένο με το οπαδικό κίνημα, πράγμα που σημαίνει ότι σωστά έπραξε ο Τουρκοβασίλης με το να το παρουσιάσει. Και, δεύτερον, γιατί οι εθνικιστικές τάσεις, σε μερίδες του punk και του heavy metal κοινού, ήταν γνωστές σε όλους τους εμπλεκομένους και μόνο ως απαίτηση «πολιτικά ορθής» λογοκρισίας μπορεί να θεωρηθεί η κριτική στον Τουρκοβασίλη, επειδή επέτρεψε να δημοσιευθούν φωτογραφίες και αναφορές που τις παρουσίασαν

Σχόλιο δικό μου. Και εδώ νομίζω είναι σαν να μας έχει διαβάσει και να μας απαντάει

Συμπερασματικά, Τα Ροκ ημερολόγια, Ελληνική νεολαία και ροκ στις αρχές της δεκαετίας του ’80, συνιστούν μια σημαντική καταγραφή της κουλτούρας του rock κινήματος στην Ελλάδα. Για όσους αρέσκονται στις αναπολήσεις των περασμένων, όμορφων, εποχών, των οποίων, δυστυχώς, η μεταμοντέρνα παρακμή των ημερών μας, όσο περνούν τα χρόνια, σβήνει και τα τελευταία τους ίχνη, το συγκεκριμένο βιβλίο μπορεί να αποτελέσει ένα απολαυστικό εαρινό και θερινό ανάγνωσμα. (πάλι εδώ είναι σαν να αναφέρεται στην συζήτησή μας)

Σχόλιο δικό μου: 'Ενδείκνυται για όσους αναπολούν τα περασμένα', γράφει, σχεδόν ταυτόχρονα που κάναμε και εμείς το ίδιο από αυτό το thread

Ξαναλέω πάντως εδώ την άποψή μου, για μένα που έζησα τα πράγματα στο Μετσόβειο, και στο Χωρίς Ανάσα στα '90s, αλλά και μέσα από συναυλίες, γιατί ο Μαμούτος τα λέει αυτά όταν το 2000 ήταν μόλις 21 ετών, άρα δεν πρόλαβε σχεδόν τίποτε ούτε από τα '90s.
(Αν μάλιστα λέει ότι έχει σπουδάσει και Νομική, στα 17 και στα 18 θα πρέπει να έκαψε εγκέφαλο από το διάβασμα, προκειμένου να περάσει, και να έβγαινε και ελάχιστα έξω -όπως συνέβαινε με όλους όσους ήξερα και προσπαθούν να διαβάσουν σοβαρά προκειμένου να περάσουν κάπου):

Το metal, λοιπόν, δεν είχε να κάνει με εμφανείς πολιτικές προεκτάσεις σε αυτούς τους μεγάλους χώρους. Στο Μετσόβειο π.χ. ήταν εμφανής η προσπάθεια όλων των πολιτικών παρατάξεων να προσηλυτίσουν και να επηρεάσουν καταστάσεις, αλλά πολύ ελάχιστοι, εμπλεκόμενοι σε κόμματα, είχαν σχέση με το metal, πόσο μάλλον οι ΔΑΠίτες και οι ΠΑΣΠίτες, οι οποίοι για το μόνο που ενδιαφέρονταν ήταν για το ατομικό τους συμφέρον και μέλλον, μέσα από τα κόμματα (α, ναι, ξέχασα οι ΔΑΠίτες ήταν καλοί και στο να διοργανώνουν πάρτυ σε χλιδάτα μαγαζιά της εποχής). Αλλά και στην Πανσπουδαστική (η οποία ανήκει στην ΚΝΕ), οι πιο πολλοί δεν άκουγαν αμιγώς metal, άκουγαν ροκ γενικά, αλλά για τη φάση (γιατί ήταν δηλαδή της Πανσπουδαστικής και έπρεπε να το παίξουν 'αντιδραστικοί').
Τις πιο πολλές παρέες που άκουγαν metal, τις ένωνε το metal, και γνωρίστηκαν μεταξύ τους επειδή άκουγαν metal.
Τώρα, το τι γινόταν στον punk χώρο, ουδόλως με απασχολεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος apeitharxos την Τρί 14 Μάιος 2019, 22:22, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Δημοσιεύσεις: 30

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Τρί 14 Μάιος 2019, 23:09

RedSharks έγραψε:
Παρ 10 Μάιος 2019, 15:03
Επειδή κάποιοι με ρωτάτε για download, νομίζω ότι αν πατήσετε στο κουμπί 'full screen' πάνω δεξιά τότε το άρθρο ανοίγει σε ολόκληρη την οθόνη του υπολογιστή. Αφού γίνει αυτό, τότε πάλι πάνω δεξιά στην οθόνη υπάρχει ένα βελάκι πατώντας πάνω στο οποίο μπορείτε να κάνετε download. Πείτε μου αν λειτουργεί όπως το περιγράφω, αλλιώς θα βρούμε καποιον άλλο τρόπο.
Όταν πατάω στο κουμπί Full Screen μου εμφανίζει ένα αρχείο με όνομα "Two page small". Είναι αυτή η μεγαλύτερη διαθέσιμη ανάλυση των σκαναρισμένων σελίδων ή κάνω κάτι λάθος; o_O
Δημοσιεύσεις: 694

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 13:57

Πάντα πίστευα πως τέτοια περιοδικά όπως το metal hammer, για να έχουν το μονοπώλιο που έχουν στην αγορά, αυτό οφείλεται σε κομματικές άκρες.
Αυτό ενισχύει την άποψή μου ότι ο Sun Knight εκδιώχθηκε γιατί δεν συμβάδιζε με την γραμμή που επιβλήθηκε στο περιοδικό. Θα ήταν κάτι σαν παραφωνία, στην γενικότερη γραμμή των περιοδικών της καθολικής ενημέρωσης, που ήθελαν να επιβάλλουν συγκεκριμένο τρόπο ζωής και σκέψης (ο σκοπός ήταν να μας 'ξεβλαχέψουν')
Μένει φυσικά να αποδείξω όσα λέω...Έχω φθάσει μέχρι ένα σημείο για να αποδείξω τη διαπλοκή.

Λοιπόν...το περιοδικό είναι ιδιοκτησίας ΜΟΥΣΙΚΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΒΕΕ. Για πολλά χρόνια, εκδότης ήταν ένας Γιώργος Κούρτης.
Από ένα σημείο και μετά, η ΜΟΥΣΙΚΟΕΚΔΟΤΙΚΗ παραμένει στην ιδιοκτησία του περιοδικού, αλλάζει όμως ο εκδότης και λέγεται Θοδωρής Λιβάνιος.
Η ΜΟΥΣΙΚΟΕΚΔΟΤΙΚΗ εξέδιδε και το Δίφωνο, που διαφημιζόταν μέχρι και στην τηλεόραση.
Αρχισυντάκτης στο Δίφωνο, δούλεψε ο Τσουρινάκης (πρώην αρχισυντάκτης του Hammer). Κάποια πράγματα, μόνο τυχαία δεν είναι...Μα από το Μh στο Δίφωνο; Δηλαδή τι γνώστης του metal πρέπει να είναι κάποιος, για να μεταπηδήσει σε ένα εντελώς διαφορετικό περιοδικό μουσικά;

Ένας Θοδωρής Λιβάνιος τελικά, ανέλαβε πριν λίγα χρόνια σύμβουλος του Σαμαρά σε θέματα IT...Δεν γνωρίζω αν τελικά μιλάμε για το ίδιο πρόσωπο, για να αποδείξω πως το γεγονός ότι ο αρχισυντάκτης ασκεί συγκεκριμένη πολιτική μέσα από το περιοδικό (είναι και κάποιοι συντάκτες μέσα στο περιοδικό που δεν θέλουν να παίρνουν θέση στα γενικότερα δρώμενα, και καλά κάνουν να παραμένουν ουδέτεροι), μόνο τυχαίο δεν είναι...
Ούτε φυσικά είναι τυχαίο νομίζω πως κάποιοι πρώην συντάκτες είναι σήμερα άκρως συστημικοί, αφού γράφουν π.χ. για σινεμά σε πολύ γνωστή ηλεκτρονική φυλλάδα...
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5094
Επικοινωνία:

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 17:25

apeitharxos έγραψε:
Σάβ 06 Ιούλ 2019, 13:57
Μένει φυσικά να αποδείξω όσα λέω...Έχω φθάσει μέχρι ένα σημείο για να αποδείξω τη διαπλοκή.
@apeitharxos μέχρι να αποκαλύψεις με αποδείξεις, λοιπόν, την όποια διαπλοκή, όπου κ εάν υπάρχει, θα σε παρακαλούσα να μην κάνεις αναφορές σε πρόσωπα/καταστάσεις που δεν ξέρεις αν ισχύουν 100%.

Δε λέω, καλές οι εικασίες κλπ, αλλά μετά από ένα σημείο εφενός υποβαθμίζεις τα ίδια τα γραφόμενά σου, και αφετέρου κάνεις τη όλη φάση πιο δύσκολη εκεί που δεν χρειάζεται. Αναφέρεσαι σε ονομα, που όπως λες δεν ξέρεις αν είναι το ίδιο πρόσωπο, κ στήνεις μια ολόκληρη θεωρία πάνω του. Ψάξτο, κ μετά βγες κ πες το είναι έτσι. Τα "νομίζω" και οι συνωνιμίες δεν αποτελούν απόδειξη. Για παράδειγμα υπάρχει ο Τσουρινάκης του MH και υπάρχει κ ο Τσουρινάκης του Pixel/PC Master που είναι ξαδέρφια.
1 theBox
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Δημοσιεύσεις: 694

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:13

Η αντίδρασή σου ήταν μια έμμεση αντίδραση του να μου πεις ‘θίγεις πράγματα που έχουμε αυθαίρετα αποφασίσει όχι μόνο ότι απαγορεύεται να θίξεις, αλλά ακόμη και να τα θέσεις στην κρίση των αναγνωστών-μελών, προς προβληματισμό’.
Βασικά την περίμενα μια τέτοια αντίδραση, όχι φυσικά από εσένα, υποχρεωτικά, οπότε δεν εκπλήσσομαι…
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Δημοσιεύσεις: 241

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:17

Ανέβασε σήμερα νέο κείμενο στο blog του, όπου με αφορμή την πρόσφατη συναυλία των Manowar κάνει μια σύντομη αναδρομή στη δική του ιστορία (το πρώτο του κείμενο στο περιοδικό Heavy Metal, τον Αύγουστο του 1986, είχε θέμα τους Manowar).

http://sunwarflag.blogspot.com/2019/07/heavy-metal.html
Ο «Πολέμαρχος» ήταν ο δημιουργός και ιδεολογικός καθοδηγητής αυτής της μαζικής ψευδαίσθησης, που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 1986 με την Αθάνατη Φλόγα. Έχοντας από την αρχή διακρίνει εκείνα τα ιδιαίτερα γνωρίσματα που ταίριαζαν με την προσωπική ιδιοσυγκρασία του, τα ταξινόμησε και τα επανένωσε επιλεκτικά, ξεδιπλώνοντας μια φαντασιακή ανάγνωση της αντιδραστικής νεολαίας εναντίον του σύγχρονου κόσμου. Τα αμέσως επόμενα χρόνια, ο ίδιος μέσα από μια πλειάδα κειμένων, κριτικών και ομολογιών, θα επαναλάμβανε, θα υπονοούσε, θα διευκρίνιζε και τελικά θα εμπέδωνε τις εκκεντρικές, προσωπικές του απόψεις, στην εγχώρια νεανική ποπ κουλτούρα.
Έτσι, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’80, σε μια πρωτοφανή κλίμακα, που ίσως επηρέασε έμμεσα ακόμη και ακροατήρια άλλων χωρών, ο «Πολέμαρχος» αναβάπτισε το Heavy Metal με ένα εκρηκτικό μίγμα ελιτισμού, φυλετισμού, φαλλοκρατίας, μιλιταριστικού ρομαντισμού και ηρωικής φαντασίας, που διατηρεί την επίδρασή του έως σήμερα.
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5094
Επικοινωνία:

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:30

apeitharxos έγραψε:
Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:13
Η αντίδρασή σου ήταν μια έμμεση αντίδραση του να μου πεις ‘θίγεις πράγματα που έχουμε αυθαίρετα αποφασίσει όχι μόνο ότι απαγορεύεται να θίξεις, αλλά ακόμη και να τα θέσεις στην κρίση των αναγνωστών-μελών, προς προβληματισμό’.
Βασικά την περίμενα μια τέτοια αντίδραση, όχι φυσικά από εσένα, υποχρεωτικά, οπότε δεν εκπλήσσομαι…
Η αντίδρασή μου είχε να κάνει με το να αποτρέψω θεωρίες. Ιδιαίτερα δε, όταν αναφέρονται σε πρόσωπα που δεν γνωρίζω. Γράψε ό,τι θες. Εφόσον θες να αναφέρεσαι σε ονόματα, όμως, θα πρέπει να έχεις κ τρόπο για να στηρίξεις αυτά που λες. Τόσο απλό.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Δημοσιεύσεις: 466

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:32

RedSharks έγραψε:
Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:17
Ανέβασε σήμερα νέο κείμενο στο blog του, όπου με αφορμή την πρόσφατη συναυλία των Manowar κάνει μια σύντομη αναδρομή στη δική του ιστορία (το πρώτο του κείμενο στο περιοδικό Heavy Metal, τον Αύγουστο του 1986, είχε θέμα τους Manowar).

http://sunwarflag.blogspot.com/2019/07/heavy-metal.html
Ο «Πολέμαρχος» ήταν ο δημιουργός και ιδεολογικός καθοδηγητής αυτής της μαζικής ψευδαίσθησης, που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 1986 με την Αθάνατη Φλόγα. Έχοντας από την αρχή διακρίνει εκείνα τα ιδιαίτερα γνωρίσματα που ταίριαζαν με την προσωπική ιδιοσυγκρασία του, τα ταξινόμησε και τα επανένωσε επιλεκτικά, ξεδιπλώνοντας μια φαντασιακή ανάγνωση της αντιδραστικής νεολαίας εναντίον του σύγχρονου κόσμου. Τα αμέσως επόμενα χρόνια, ο ίδιος μέσα από μια πλειάδα κειμένων, κριτικών και ομολογιών, θα επαναλάμβανε, θα υπονοούσε, θα διευκρίνιζε και τελικά θα εμπέδωνε τις εκκεντρικές, προσωπικές του απόψεις, στην εγχώρια νεανική ποπ κουλτούρα.
Έτσι, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’80, σε μια πρωτοφανή κλίμακα, που ίσως επηρέασε έμμεσα ακόμη και ακροατήρια άλλων χωρών, ο «Πολέμαρχος» αναβάπτισε το Heavy Metal με ένα εκρηκτικό μίγμα ελιτισμού, φυλετισμού, φαλλοκρατίας, μιλιταριστικού ρομαντισμού και ηρωικής φαντασίας, που διατηρεί την επίδρασή του έως σήμερα.
Πωπωπω βοθρίλα!
1 theBox
Δημοσιεύσεις: 694

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:42

Scrollkeeper έγραψε:
Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:30
apeitharxos έγραψε:
Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:13
Η αντίδρασή σου ήταν μια έμμεση αντίδραση του να μου πεις ‘θίγεις πράγματα που έχουμε αυθαίρετα αποφασίσει όχι μόνο ότι απαγορεύεται να θίξεις, αλλά ακόμη και να τα θέσεις στην κρίση των αναγνωστών-μελών, προς προβληματισμό’.
Βασικά την περίμενα μια τέτοια αντίδραση, όχι φυσικά από εσένα, υποχρεωτικά, οπότε δεν εκπλήσσομαι…
Η αντίδρασή μου είχε να κάνει με το να αποτρέψω θεωρίες. Ιδιαίτερα δε, όταν αναφέρονται σε πρόσωπα που δεν γνωρίζω. Γράψε ό,τι θες. Εφόσον θες να αναφέρεσαι σε ονόματα, όμως, θα πρέπει να έχεις κ τρόπο για να στηρίξεις αυτά που λες. Τόσο απλό.
Έμμεση λογοκρισία ήταν...Το είπα εξαρχής, ότι υπάρχει αυτή η σύμπτωση, εντός ή εκτός εισαγωγικών. Και όποιος θέλει, να ψάξει περαιτέρω, να συμπληρώσει ή να δώσει πληροφορίες (αν το τολμάει βέβαια, να θίξει το άγιο δισκοπότηρο του ελληνικού χώρου).
Εδώ έχουν αναφερθεί τόσα και τόσα ονόματα σε αυτό το thread, εν τη απουσία τους, το ένα παραπάνω έκανε θέμα;
Που ακόμη και αν είναι απλή συνωνυμία, δεν μπορείς να υποστηρίξεις ότι το περιοδικό δεν περνάει μια ορισμένη γραμμή προς τα έξω...
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5094
Επικοινωνία:

Re: WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 18:59

Τεσπά, εγώ ήθελα να ξεκαθαρίσω τη θεση μου σχετικά με αυτή τη λογική. Γράφε ό,τι θες ακόμα κ αν αφορά κ τον He-man.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
White Wolf

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 19:04

οκ οκ, δεν θα εγραφα ουτε γραμμη σε αυτο το θρεντ,
αλλα μολις τωρα ξεπεραστηκε ενα προσωπικο οριο που με αναγκαζει να κεραυνωσω τους πιθανους βεβηλους.
Μπορειτε να λετε οτι θελετε, αλλα ΛΙΓΑ ΜΕ ΤΟΝ HE-MAN!!!
1 Scrollkeeper
Δημοσιεύσεις: 190
Τοποθεσία: Νήσος Κύπρος

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Σάβ 06 Ιούλ 2019, 19:45

Scrollkeeper έγραψε:
Σάβ 06 Ιούλ 2019, 17:25
Για παράδειγμα υπάρχει ο Τσουρινάκης του MH και υπάρχει κ ο Τσουρινάκης του Pixel/PC Master που είναι ξαδέρφια.
Άντε ρε, πάντα νόμιζα ήταν ο ίδιος!
Οφ τόπικ - Τρελό respect στον Τσουρινάκη του Pixel/PC Master, με δίδαξε απο adventure & rpg!
2 theBoxScrollkeeper
Iron wields from armored wrists
Δημοσιεύσεις: 5866

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δευ 08 Ιούλ 2019, 15:55

@apeitharxos

Λίγο προσοχή με τα ονόματα, ειδικά όταν γράφεις πράγματα που δεν αποδεικνύεις και που είναι απλά -sorry κιόλας- Internet / καφενείο παραφιλολογία.

Το Forgotten Scroll θα έχει πρόβλημα μετά, αν κάτι διαβαστεί και "θίξει" κάποιους. Μπορεί να φαίνεται τραβηγμένο μα πίστεψε με έχουν δει πολλά τα μάτια μου να γίνονται και δεν το θεωρώ απίθανο.

Από τη στιγμή μάλιστα που στα στατιστικά μας βλέπω καθημερινά το πόσοι μας διαβάζουν, ξέρω πως η φάση δεν είναι "εγώ και οι πέντε φίλοι μου πίνουμε φραπέ".

Γίνεται όπως λες και αλλού αναφορά σε ονόματα στο νήμα, μα σε πράγματα που έχουν γράψει οι ίδιοι επώνυμα.

Επίσης πολύ απλά θα σου πω πως όλο αυτό το παραλήρημα που γράφεις με κόμματα, διαπλοκές και μουσικά περιοδικά, δεν ισχύει.

Τέλος καλό θα ήταν να μην φωτογραφίζεις ανθρώπους - σοβαρούς επαγγελματίες, με περιγραφές. Είναι το ίδιο ενοχλητικό με την επώνυμη αναφορά σε πρόσωπα.

Είπαμε είσαι απείθαρχος το κατανοώ αλλά κάπου βάλε φρένο.
1 theBox
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Δημοσιεύσεις: 694

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δευ 08 Ιούλ 2019, 20:50

CountRaven έγραψε:
Δευ 08 Ιούλ 2019, 15:55
Λίγο προσοχή με τα ονόματα, ειδικά όταν γράφεις πράγματα που δεν αποδεικνύεις και που είναι απλά -sorry κιόλας- Internet / καφενείο παραφιλολογία.

Το Forgotten Scroll θα έχει πρόβλημα μετά, αν κάτι διαβαστεί και "θίξει" κάποιους. Μπορεί να φαίνεται τραβηγμένο μα πίστεψε με έχουν δει πολλά τα μάτια μου να γίνονται και δεν το θεωρώ απίθανο.
ok, από αυτή τη σκοπιά να το αποδεχτώ, ότι δηλαδή μπορεί να μπείτε σε μπελάδες και να σας τρέχει κάποιος για π.χ. συκοφαντική δυσφήμιση.
Αιχμηρή κριτική μπορεί να κάνω κάποιες φορές, αλλά το κάνω γιατί το συγκεκριμένο μέσο το χαϊδεύετε αφενός, αφετέρου έχουν ειπωθεί διάφορα περί sun knight με πολιτικές προεκτάσεις, τα οποία έχριζαν διευκρινίσεων (τουλάχιστον).
Ποτέ όμως δεν θα το έκανα κακόβουλα για το forum (σε αντίθεση με κάποια περιστατικά στο metaldome και στο facebook από τους διάφορους ρομπέν της μεταλλικής δικαιοσύνης και του κουτσομπολιού σε βάρος εμένα και άλλων, τα οποία όμως δεν είναι της παρούσης να αναφέρω).
Και όπως είδες, πολιτικά δεν προεκτάθηκα καθόλου, όσο και αν πήγε να εκτροχιαστεί η συζήτηση προς τα εκεί, με κίνδυνο να υποβαθμιστεί η πραγματική προσφορά του εν λόγω ανθρώπου στο χώρο (αλλά δεν εκτροχιάστηκε από εμένα, ωστόσο).
CountRaven έγραψε:
Δευ 08 Ιούλ 2019, 15:55
Τέλος καλό θα ήταν να μην φωτογραφίζεις ανθρώπους - σοβαρούς επαγγελματίες, με περιγραφές. Είναι το ίδιο ενοχλητικό με την επώνυμη αναφορά σε πρόσωπα.
Αυτό το έγραψα ως παράδειγμα ότι για να γράφεις σε ένα άλφα ή βήτα έντυπο (γραπτό ή ηλεκτρονικό) ευρείας κυκλοφορίας (και δεν μιλάω για mh στην συγκεκριμένη περίπτωση) πρέπει να έχεις συγκεκριμένη πολιτική άποψη ή να δείχνεις τέτοιος.
Και ότι η προϋπηρεσία στο mh τέτοιων ανθρώπων ίσως (λέω ίσως) να αποτέλεσε και πρόκριμα για το επόμενο βήμα.
Ότι δηλαδή το άλφα μέσο έχει το τάδε προφίλ, άρα και ο x άνθρωπος που έγραφε σε αυτό είναι αναλόγου προφίλ, άρα 'προκρίνεται' για να γράψει σε ένα μεγαλύτερο έντυπο, που, ως έντυπο, έχει ολοφάνερα κάποιες χρωματισμένες απόψεις.
Μπορεί η εποχή των πολιτικών φρονημάτων τυπικά να έχει παρέλθει, στην πραγματικότητα όμως στα μέσα μαζικής προπαγάνδας καλά κρατεί.

Και ούτε φυσικά θα δεχθώ ως απάντηση ότι τα μέσα αυτά είναι δημοκρατικά ή αντικειμενικά, άρα πρέπει και οι υπάλληλοι-δημοσιογράφοι να είναι δημοκράτες, διότι αν (στο σύνολό τους) οι δημοσιογράφοι έλεγαν την αλήθεια (έννοια η οποία προϋποθέτει το να υπάρχει δημοκρατία), πολύ απλά η Ελλάδα θα είχε ακόμη το βιοτικό επίπεδο προ 2009 (στην καλύτερη), δηλαδή το καλύτερο της Ευρώπης.
Συν φυσικά ότι δεν μπορεί όλος αυτός ο μηχανισμός εξουσίας να επικαλείται την δημοκρατία όταν χαϊδεύεται από βιομήχανους, καναλάρχες, δημοσιογράφους και εκπαιδευτικά ιδρύματα (από όλο τον μηχανισμό εξουσίας δηλαδή) ένα συγκεκριμένο κόμμα που δεν πιστεύει στην δημοκρατία (και το οποίο έχει υπογράψει χαρτί ότι θα σέβεται τον κοινοβουλευτισμό), και το οποίο βρίσκεται πάντα εντός βουλής για να αστυνομεύει κάθε υγιή αντίδραση (εντός ή εκτός αυτής).
CountRaven έγραψε:
Δευ 08 Ιούλ 2019, 15:55
Επίσης πολύ απλά θα σου πω πως όλο αυτό το παραλήρημα που γράφεις με κόμματα, διαπλοκές και μουσικά περιοδικά, δεν ισχύει.
Στο metal εννοείς; Ή στο metal hammer; Αυτό είναι κάτι που μπορεί και να σηκώνει συζήτηση (δεν έχει πολύ μεγάλο κοινό το metal, και δεν τους ενδιαφέρει να το κομματικοποιήσουν φανερά, αν ήθελαν το έκαναν για πλάκα).
Αλλά αν το λες για το υπόλοιπο μουσικό φάσμα, θα πρέπει να κάνεις πλάκα.
Βάλαμε χθες στη βουλή μια έντεχνη τραγουδίστρια, και ένα μοντέλο, προχθές στην ευρωβουλή ένα άλλο πρώην μοντέλο, βάζουμε ποδοσφαιριστές, μπασκετμπολίστες στη βουλή. Όλο το σταρ σύστεμ υποστηρίζεται από τον μηχανισμό εξουσίας...
Ακόμη και ο Θεοδωράκης, ο οποίος είναι πολύ μεγάλος μουσουργός αναμφίβολα, από τους κορυφαίους του κόσμου, πού θα βρισκόταν σήμερα αν δεν είχε πολιτικές πλάτες;

Υστερόγραφο: Μου έλεγε πρώην συνάδελφος, του οποίου η ξαδέλφη τραγουδούσε έντεχνο, πως αν δεν κάνεις τα γούστα του χ πολύ γνωστού συνθέτη-τραγουσιστή και της ψ πολύ γνωστής ερμηνεύτριας (δεν λέω ονόματα για εύλογους λόγους που είπαμε πιο πάνω), καριέρα στο έντεχνο δεν κάνεις που να χτυπιέσαι...
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5094
Επικοινωνία:

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δευ 08 Ιούλ 2019, 22:50

[off-topic]
apeitharxos έγραψε:
Δευ 08 Ιούλ 2019, 20:50
Αιχμηρή κριτική μπορεί να κάνω κάποιες φορές, αλλά το κάνω γιατί το συγκεκριμένο μέσο το χαϊδεύετε
Νομίζω πως αν ψάξεις τα topics θα δεις πως οι απαντήσεις στο συγκεκριμένο θέμα έχουν να κάνουν με τη προσωπική εμπειρία του καθενός. Δλδ αν κάποιος γούσταρε αυτά που διάβαζε ή που διαβάζει ακόμα κ σήμερα, εμάς – εμένα, εσένα, κλπ – δεν μας πέφτει κ πολύ λόγος. Δεν υπάρχει «γραμμή» αν αυτό υπονοείς, αλλά αν όντως νομίζεις κάτι τέτοιο, ξαναδιάβασε τα θέματα που λες οτι χαϊδεύουμε αυτιά κ δείξ' τα μου κ εμένα για να έχω εικόνα κ να μην μιλάω στον αέρα.

Αυτά που σου γράφουμε δεν έχουν να κάνουν απαραίτητα με το φόβο μας για ενδεχόμενη "συκοφαντικη δυσφημιση". Από ένα σημείο κ μετά για μένα τουλάχιστον, – για να μην μιλάω για άλλους – είναι κ θέμα σεβασμού σε όσους συμμετέχουν στο forum ή απλά μας διαβάζουν. Ο χαμός που επικρατεί στο FB μας οδήγησε να ξανανοιξουμε το φόρουμ για να κάνουμε τη μουσική μας φάση μας λιγο πιο ανθρώπινη, και θεωρίες που μπλέκουν μεσα ονόματα μόνο και μόνο «επειδή νομίζουμε πως έτσι είναι» πιστεύω πως μας απομακρύνουν από αυτό το στόχο.

Θες να σχολιάσεις κάτι που έγραψε κάποιος σε ένα περιοδικό ή ακόμα κ να τον σκιαγραφήσεις σαν προσωπικότητα με βαση τα γραφόμενά του – όπως γίνεται σε τόσες σελίδες για τον Πρας; Κάντο. Σου έχει «δώσει» το δικαίωμα με το να εκθέσει τις απόψεις του δημόσια μέσω των κειμένων του. Αλλά τοποθετήσεις «αυτός πήγε εκεί γιατί αν δεν ήταν βύσμα κ κομματόσκυλο πως αλλιώς θα πήγαινε;» και που δεν προκύπτουν από πουθενά, είναι στην καλύτερη «ατσούμπαλες».

Σκέψου να έγραφε κάποιος κάτι αντίστοιχο για σένα. Τι θα σκεφτόσουν για τον ίδιο αλλά και για το μέσο που θα φιλοξενούσε τις απόψεις του; Φαντάζομαι όχι τα καλύτερα.

Δεν τα γράφω αυτά για να στη πω, απλά για να σου εξηγήσω πως σκέφτομαι γιατί αυτό το «λογοκρίνω» που είπες ήταν 100% άστοχο. Το φόρουμ έχει εκατοντάδες θέματα και χιλιάδες δημοσιεύσεις για τη μουσική που γουστάρουμε. Έχει δημοσιεύσεις ακόμα και για τη μουσική που δε γουστάρουμε :P Και όπως θα έχεις δει, υπάρχει και χώρος για κοινωνικοπολιτικη κουβεντούλα όπου χωράνε όλες οι απόψεις, ασχέτως διαφωνιών. Ας αφήσουμε λοιπόν τις θεωρίες για 3ους κ ας ασχοληθούμε με κάτι πιο χειροπιαστό :pasok:
2 theBoxCountRaven
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Heavy metal καταστάσεις...”