German Prog Metal from the 90s

Κουβέντα για demo κυκλοφορίες - επίσημες και μη.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Pavlos

German Prog Metal from the 90s

Δημοσίευση από Pavlos »

Το γερμανικό 90s Prog πάντα με γοήτευε, αφου το έζησα ο ίδιος εκείνη την εποχή. Παντος εφτιαξα αυτό το βίντεο την περασμένη εβδομάδα. Φυσικά υπάρχουν πολλά περισσότερα συγκροτήματα, ποια είναι τα αγαπημένα σας από τη δεκαετία;

(Επειδή κάποια συγκροτήματα είναι εκεί με άλμπουμ αντί για demo, μπορείτε επίσης να μετακινήσετε το θέμα)
Άβαταρ μέλους
CountRaven

Re: German Prog Metal from the 90s

Δημοσίευση από CountRaven »

Η λίστα είναι καταπληκτική και οι επιλογές εξαιρετικές. Έπρεπε να τρέξω με την ταχύτητα του φωτός να ανοίξω τόπικ με το που την ανέβασες αλλά γενικά τις τελευταίες μέρες τρέχω πανικόβλητος εξαιτίας της μίξης του AFTERIMAGE άλμπουμ και έχω μείνει λίγο πίσω γενικά.

Ετοίμασα όμως και μια εκπομπή με υλικό κυρίως από Γερμανία και κάποια ακόμα ευρωπαϊκά. Η εκπομπή θα ανέβει σύντομα.

Θα στηρίξω το τόπικ και την κίνηση σου κάνοντας αναφορά σε ξεχωριστές μπάντες και κυκλοφορίες. Θα ξεκινήσω με αυτό που έγραψα στο facebook όμως, έτσι σαν πρώτο σχόλιο.

One of my favorite genres. And one of the main reasons I am still hooked into Metal, It is difficult to describe how much I love this kind of stuff and how bands and releases from the 90s German Prog Metal globe have became a main part of my overall aesthetic in music. An era of pure inspiration with bands to be of course deeply inspired by the US Prog Metal stuff of the time -and a little earlier- through the exchanging that was happening within the underground, but also with huge roots to the 70s German Prog scene, the Krautrock and the similar. I would pay a fortune in gold to be in that tour with Psychotic Waltz and Life Artist for example. You see back on day on both sides of the ocean the bands were trying break the limits offering music that was different but inspired and from the heart. So sad the fact that today similar examples are simply not presented in the current Metal scene, when we simply have to face swords, leather, chains and goats. The list is EXCELLENT. I adore it! Thanks for the tag!
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
theBox

Δημοσίευση από theBox »

Τι συλλογάρα θεε μου! Μπράβο ρε Παυλο! Αντε να τα βρεις τωρα ολα αυτα...
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
CountRaven

theBox έγραψε: Πέμ 24 Φεβ 2022, 07:22 Τι συλλογάρα θεε μου! Μπράβο ρε Παυλο! Αντε να τα βρεις τωρα ολα αυτα...
Ότι θες στείλε να στο στείλω.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
CountRaven

Chris P. @ Mercury Radio - 25-2-2022

Taliesyn - Silence Burns Under Skin
Tritonus - Prison Of Light
Drowning in Real - Pictures of a Dying Day
Overture - Painted Pictures
Aeons End - Life Unlived
Destiny Dreaming - Labyrinths of Strange
Heavenward - Dreams In Disguise
Payne's Gray - Crystal Palace
Garden Wall - Communion
Ricochet - Visions End

Εδώ είμαστε. Πολλά Γερμανικά συν κάποια ακόμα Ευρωπαϊκά και ένα Αμερικάνικο!
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele

Δημοσίευση από LuciferSteele »

εξαιρετικές επιλογές
σαφώς έρχονται στο νου οι Secrecy, Megace, Depressive Age (με αφορμή τους πιό thrashy Skeptic Sense)
οι μπάντες της D&S (με αφορμή τους Mordancy) όπως οι Heavenward και Age of Rebellion
και τούτοι εδώ
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
CountRaven

Η αναφορά σε AoR ανεβάζει τον πήχη αυτού του ταπεινού φόρουμ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Demo(n)'s Altar”