Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Unleash your inner music nerd!
Άβαταρ μέλους
Xstroyer
Δημοσιεύσεις: 1445
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 12:26

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από Xstroyer »

Ξεκινάω να γράφω σκόρπιες σκέψεις που μπορεί αν έχουν σημασία, μπορεί και όχι, αλλά θα διαβάσετε πολλά παρακάτω.

Φυσικά και ο μέσος αγοραστής είναι αυτός που τρώει στο κεφάλι την αύξηση. Σε όλα. Από την άλλη, υπάρχει ένα παράδοξο. Ας μείνουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπου βγαίνει ένα προϊόν Shadow Gallery στα 40φεύγα ευρώ: 2 βινύλια σε gatefold, για τα οποία προφανώς η Cleopatra χρεώνει το νέο αυξημένο κόστος παραγωγής, αλλά και δικαιώματα στη μπάντα και την εταιρεία, αμοιβές, ότι άλλο θέλει. Κάποιος θα πληρώσει το 40αρι και θα του μείνει αυτό το προϊόν, το οποίο ενδεχομένως δεν θα χάσει και την αξία του, ίσως μεγαλώσει κιόλας.

Τα τελευταία (πολλά) χρόνια, πριν και τις αυξήσεις του βινυλίου, υπάρχει μια ψιλοστάνταρ ταρίφα στα bandcampς, όπου κατεβάζεις ένα νέο album για ένα 10ευρω. Πληρώνεις αέρα δηλαδή, ενώ με 3 ευρώ παραπάνω παίρνεις π.χ. το CD. Απλώς αφήνω αυτό εδώ ως τροφή για σκέψη γιατί όταν χρεώνεται ο αέρας ένα 10ευρ, όλα τα 20αρια ή 30αρια του κόσμου για το φυσικό προϊόν, φαντάζουν λογικά. Δεν θυμάμαι γκρίνια για την αγορά του ψηφιακού αρχείου που δεν έχει καμία χρηματική-φυσική αξία για τον αγοραστή πέρα από το αγαθό της μουσικής απόλαυσης. Αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω και αυτόν που στη μπούτςτου το φυσικό φορμάτ, θέλει απλώς να ακούει μουσική στα ακουστικά του τηλεφώνου με πληρωμένο download.

Η τιμή του βινυλίου (και του βιβλίου σε άλλο thread) φτάνει να είναι όσο ένα μεροκάματο στην Ελλάδα, κάποιες φορές παραπάνω. Παραπάνω από ένα μεροκάματο στοιχίζει σε ένα ζευγάρι να βγει για ένα φαγητό έξω. Αν είσαι οικογένεια, μπορεί και να μη πας καν. Σχεδόν όσο είναι ο κατώτατος μισθός είναι το μέσο ενοίκιο για ένα αξιοπρεπές σπίτι στη πρωτεύουσα. Ολικά αν το δούμε, το κόστος της ζωής φαντάζει ότι ξεπερνά το εισόδημα του μέσου ανθρώπου, με τη μέση δουλειά και τη μέση ζωή. Οπότε, είναι κατανοητή η γκρίνια, τα νεύρα και όλα, για μένα δεν είναι σε καμία περίπτωση όμως οι ευχές για καρκίνους και τέτοια, γιατί δεν θέλεις να σου τύχει. Γενικότητες γράφουμε, you got the point.


Στο αντικείμενο μας πάλι, ποιοί είναι οι χαμένοι από τις αυξήσεις (που έχουν και λογική μιας και όλα ανεβαίνουν εκτός από τους μισθούς);

Είπαμε τον αγοραστή πρώτα. Τον μουσικόφιλο, αλλά και τον καταναλωτή, τον συλλέκτη, όλα αυτά μπορεί να είναι το ίδιο, αλλά και τελείως διαφορετικά. Γιατί η μουσική είναι αγαθό κτλ, αλλά αρκετοί από εμάς που βλέπουμε αυτό που λέει ο Κόμης "Είπαμε θεωρώ τη μουσική πανανθρώπινο αγαθό που πρέπει να μπορούν όλοι να χαρούν!" αγοράζουν και αγοράζουν, καταναλώνουν συνεχώς, αλλά στο τέλος τα πάντα μένουν στα ράφια και το πανανθρώπινο αγαθό το ακούμε εδώ που γράφουμε αυτά τα σεντόνια, και τις αναλύσεις επειδή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Επόμενος χαμένος είναι κάποιες μπάντες και κάποιοι μουσικοί. Σε κάποιες περιπτώσεις, είναι και η αιτία που γίνονται κάποια στραβά. Είμαστε σε μια εποχή όπου ο καθένας μπορεί να κυκλοφορήσει τη μουσική του στο κοινό. Επίσης, ο καθένας που πιάνει μια κιθάρα βαφτίζεται κιθαρίστας-μουσικός και ο οποιοσδήποτε ανοίγει το στόμα του βαφτίζεται τραγουδιστής-μουσικός. Εύκολα ηχογραφείς και στο σπίτι σου και δεν τρέχει τίποτα αν ακούγεται σκατά, το βαφτίζεις "κάλτ". Αντίστοιχα, εύκολα βγάζεις μια γαμάτη φωτογραφία το κινητό σου που μπορεί να φανταζει καλύτερη και από τη φωτοσοπιά των Maiden με τα καθημερινά τζιν και το t-shirt μέσα από το παντελόνι. Και μπάμ: Είσαι μπάντα, με τα όλα σου, τα social media κτλ. Στέλνεις το υλικό σου σε κάποιες εταιρείες και όλες προσπερνάνε. Ε, κάτι δεν πάει καλά ρε φίλε. Δεν είμαστε στα '80s, '90s, με τις αδικίες κτλ. Και εκεί, η μπάντα μπορεί να το βγάλει και μόνη της, ή να βρει μια εταιρεία από αυτές που έχουν την έδρα τους δίπλα στο κρεβάτι του one-man-executive και στοιβάζει τις κυκλοφορίες τους ανάμεσα στο μπάνιο και τη κουζίνα.

Αυτό που κάποτε λέγαμε private κυκλοφορία, έχει χάσει την αίγλη του, όπως και αυτό που λέγαμε κάποτε independent label. Σήμερα όλα αυτά μπορεί να είναι και περιπτώσεις τύπου Ραφchild (bringing Heavy Metal to the world κ έτσι) όπου με τα λεφτά των αγοραστών που πήραν αέρα pre-order και τον κόπο των συγκροτημάτων, πίνει μπύρες σε φεστιβάλ και δεν απαντάει σε κανέναν, ενώ με μόλις μια χούφτα τίτλους νόμιζε πως ήταν τρου κ έτσι, τα πάντα για τη μουσική και τους οπαδούς. Και εδώ φταίνε οι μπάντες της νέας εποχής και οι μουσικοί σήμερα. Ποτέ μην κλείνετε συμφωνίες με όσους σας λένε "ναι, δικέ μου, όπως θέλεις, μουσικάρες, γαμώ". Όλοι εδώ μέσα είμαστε οπαδοί  της μουσικής, κάποιοι δουλεύουμε για αυτή, κάποιοι τη δημιουργούν, κάποιοι απλώς την απολαμβάνουν, κάποιοι αναπνέουν για αυτήν. Στις εταιρείες όμως, ακόμα και αν είσαι οπαδός, πρέπει να κατανοείς το όραμα του μουσικού, να συμπληρώνεις ότι χρειάζεται, να κατανοείς το τι μπορεί να κάνει αυτό που έχει δημιουργήσει, να συμβουλεύεις στο τομέα σου, ακόμα και να διαφωνείς για το καλό της κυκλοφορίας που περιλαμβάνει τα πάντα (πάντα = συνθέσεις - δημιουργία, παραγωγή και mastering, εικαστικά, promotion, διανομή, διάθεση στο κοινό). Πέρα από τη δημιουργία, υπάρχουν έξοδα ηχογράφησης, παραγωγής και κατασκευής του φυσικού προϊόντος που περιέχει αυτό που λέμε πανανθρώπινο αγαθό. Εκεί φτάνουμε στο τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί το φυσικό προϊόν και τα υπόλοιπα έξοδα. Όλα αυτά λοιπόν, έχουν αυξηθεί. Ακόμα και το τι ζητάνε κάποιες μικρομεσαίες μπάντες με συγκεκριμένη δυναμική, αλλά ακόμα και το τι προσφέρουν κάποιες επαγγελματικές εταιρείες ώστε να είναι ικανοποιημένος ο μουσικός που συνεργάζεται μαζί τους.

Οι μικρές εταιρείες θα είναι ο επόμενος χαμένος. Οι εταιρείες που βγάζουν μονοψήφιο αριθμό προϊόντων ανα έτος, αυτές που δεν έχουν μεγάλα δίκτυα διανομής και δουλεύουν κυρίως με τη λιανική τους. Αυτές που θα στέλνουν ένα τίτλο στο εργοστάσιο και αυτό θα ζητάει προπληρωμή, και θα τους δίνει μια ημερομηνία παράδοσης, την οποία μπορεί να αλλάξει ανα πάσα στιγμή χωρίς να τους νοιάζει. Είναι αυτές οι εταιρείες με τα pre-orders πολλούς μήνες πριν τη κυκλοφορία και τις μεγάλες καθυστερήσεις. Αυτοί σιγά σιγά θα εκλείψουν γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις (όπου "εξέλιξη" όχι απαραίτητα κάτι θετικό). Κάποιοι από αυτούς θα βρουν ευκαιρία να μιλήσουν για τρουίλα και ότι δεν ασχολούνται πλέον γιατί βρωμάει ο χώρος κτλ. Ταπ ταπ στη πλάτη και συνεχίζουμε. Η μουσική ποτέ δεν τελειώνει, ο χώρος δεν βρωμάει μόνο από εταιρείες, αλλά και από μουσικούς, κάποιους οπαδούς, media, τα πάντα όλα μπορεί να είναι στο βούρκο, όχι κάποιος συγκεκριμένος τομέας μόνο. Όπως τα πάντα στη ζωή, η τοξικότητα βασιλεύει και στη μουσική.

Σε βάθος χρόνου, χαμένες δεν θα είναι οι εταιρείες που οδηγούν τις εξελίξεις, αφουγκράζονται το τώρα και βλέπουν μακριά. Αυτοί θα επιβιώσουν. Αυτές οι εταιρείες δεν αγνόησαν το CD για να βγάζουν μόνο βινύλια την εποχή του hype και αυτές τις εταιρείες τις καταλαβαίνεις γιατί βλέπεις σε αυτές κυκλοφορίες και μπάντες που όντως οδηγούν τις εξελίξεις. Σήμερα, την εποχή που το βινύλιο φτάνει στο θεό, αυτές οι εταιρείες θα βρουν τρόπους να είναι πάντα πιο φτηνές από τις πολυεθνικές και να μη δώσουν ποτέ regular νέο βινύλιο με 40 ευρώ στον αγοράστη. Θα προτιμήσουν να μην το βγάλουν καν, ή απλώς να πάνε σε μια ακραία  κατάσταση απειροελάχιστων κόπιων με ακριβή τιμή για τον φετιχιστή συλλέκτη, και το CD για όποιον θέλει κάτι φτηνό απλώς για να απολαύσει τη μουσική. Αν καποιος νομίζει πως απολαμβάνει τη μουσική ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένο format ή τρόπο, καλά κάνει και το πιστεύει, αλλά η μουσική είναι κάτι παραπάνω και πάντα θα υπάρχει εκεί έξω ΚΑΙ με χαμηλότερο κόστος.

Και φτάνουμε στις πολυεθνικές. Θα φέρω ένα παράδειγμα που εξηγεί γιατί το κάθε Metallica και slip***t κοστίζει 45-50 ευρώ. Κάποτε χτίστηκε στη Πάτρα ένα Lidl, από η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Έμεινε ανοιχτό μόλις για λίγους μήνες και έκλεισε. Δουλεύοντας σε κατασκευαστική εταιρεία, έτυχε να συναντήσω κάποιον από τους υπεύθυνους που βρίσκονταν στη δημιουργία του και τον ρώτησα γιατί έκλεισε. Η απάντηση ήταν πως αυτές οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό κέρδους. Εκείνο το κατάστημα δούλευε μια χαρά και άφηνε κέρδη, αλλά δεν άφηνε τα κέρδη που είχε ορίσει η πολυεθνική ως minimum. Έτσι λοιπόν, η καθε πολυεθνική δισκογραφική που έχει τη δυνατότητα, τη δύναμη και το χρήμα να δεσμεύσει δεκάδες χιλιάδες βινύλια στα εργοστάσια παραγωγής, θα ορίσει και κάποιες τιμές. Θα κάνει το εργοστάσιο να τους βάλει σε προτεραιότητα, και η πολυεθνική με τη σειρά της θα ορίσει πιο είναι το minimum κέρδος που θα απαιτήσει. Το κόστος παραγωγης του βινυλίου έχει ακριβύνει (και θα ακριβύνει και άλλο), αλλά όχι στο βαθμό που βλέπετε σε κάποιες τιμές. Η μέση τιμή λιανικής πώλησης ενός μέσου τίτλου χωρίς ακριβά δικαιώματα, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, για μια παραγωγή 500 με 1000 κόπιες, είναι περίπου 20 με 25 ευρώ. Αυτό θα αυξηθεί λίγο ακόμα όσον αφορά το κόστος παραγωγής. Αν εμπλέκονται δικαιώματα από άλλες εταιρείες, η αύξηση στη τιμ΄ξη παραπάνω είναι περίπου 1 με 2 ευρώ ανα κόπια. Αν μιλάμε για επανέκδοση και εμπλέκεται όνομα μπάντας τύπου Celtic Frost, Running Wild κτλ, υπολογίστε μερικά ευρώ ακόμα ανα κόπια. Σκέψου κάτι απλό: Όταν ένα σχήμα παίρνει κάμποσες χιλιάδες ευρώ ανα συναυλία, ε, δεν μπορεί να πάρει 1000, 2000 ευρώ για 500, 1000, 2000 κόπιες βινύλιο. Δεν τους ενδιαφέρει να το κάνουν. Γι'αυτό κάποιες επανεκδόσεις από γνωστές και ενεργές μπάντες είναι σχετικά ακριβές. Συν το ότι σε αυτές τις μπάντες, η κάθε εταιρεία πληρώνει επιπλέον 1 ευρώ ανα κόπια στην κάθε  αντίστοιχη εταιρεία δικαιωμάτων (mechanical rights).

Όλα συντελούν στις αυξήσεις. Κόστη παραγωγής, απαιτήσεις, τα πάντα.

Για τις εταιρείες όμως, η τιμή λιανικής που βλέπει κάποιος οπουδήποτε στο διαδίκτυο, δεν είναι ούτε καν η τιμή που μπαίνει στη τσέπη της εταιρείας. Αν π.χ. το Ψ δισκοπωλείο πουλάει 43 ευρώ το νέο Shadow Gallery, αυτό δεν σημαίνει πως αυτά τα λεφτά τα παίρνει η Cleopatra και ότι γαμιόνται ξέρω-γω, γιατί ο βασικός όγκος πωλήσεων τους δεν είναι κατευθείαν από αυτούς. Αυτός που πουλάει 43 ευρώ, έχει ένα κέρδος από αυτή τη πώληση, την οποία τη πήρε από ένα διανομέα με χονδρική, ο οποίος επίσης έχει υπολογίσει κάποιο κέρδος, και ο διανομέας το πήρε με τη πρώτη χαμηλή χονδρική από τη Cleopatra. Γνωρίζοντας τη τιμή του διανομέα που έχει έδρα στην Ευρώπη (και η Cleopatra στην Αμερική), με έναν αυθαίρετο υπολογισμό, πιστεύω πως για πωλήσεις εκτός του site της, η Cleopatra εισπράττει γύρω στα 15 με 20 ευρώ ανα κόπια στο διπλό Shadow Gallery, και σε αυτή τη τιμή περιλαμβάνονται τα έξοδα παραγωγής + πληρωνει και τα ταχυδρομικα έξοδα από Αμερική στην Ευρώπη, τα οποία πάντα επιβαρύνουν την εταιρία παραγωγής και όχι τον διανομέα που παραλαμβάνει.

Ήμουν όσο πιο αναλυτικός γίνεται με βάση την εμπειρία μου για να καταλάβετε πως η κάθε περίπτωση μπορεί να είναι και διαφορετική. Αν τα Shadow Gallery τα έβγαζε μια εταιρεία π.χ στη Γερμανία, υπολογίζω ως θα κόστιζαν λιανική περίπου 7 με 10 ευρώ λιγότερο.

Έγραψα πολλά, άλλα σχετικά, άλλα άσχετα, σκέψεις που απλώς σκάνε στο μυαλό, κατα το διάλειμμα του καφέ. Σκεφτείτε μόνο πως έχουμε τόση μουσική σπίτι μας που φτάνει για μερικές ζωές ακόμα και θα βγαίνει πάντα τόση μουσική που δεν θα μας φτάνει να την ακούσουμε και να την αγοράσουμε. Κάποιοι έχουν βάλει όριο σε κάποια πράγματα στο τι θα πληρώσουν. Όπως κάποιοι δεν θέλουν να πληρώνουν πάνω από 2 ευρώ για σουβλάκι και κάποια στιγμή θα σταματήσουν να το τρώνε, έτσι και κάποιοι που δεν θα δίνουν πάνω από 20 ευρώ για δίσκο, κάποια στιγμή θα σταματήσουν να αγοράζουν. Κάποιοι άλλοι βγαίνουν και τρώνε ένα deluxe burger με 15 ευρώ και κάποιοι άλλοι αγοράζουν νέο Rammstein με 45. Καλά κάνουν αν αυτο θέλουν, δεν μπορεί κανένας να κατηγορήσει καμία πλευρά. Από 'κει και πέρα, λυπάμαι μόνο τις μαλακίες που κυκλοφορούν (επανεκδόσεις και νέες παραγωγές) καταναλώνοντας άσκοπα ενέργεια, πετρέλαιο, χαρτί και λοιπές πρώτες ύλες, επειδή μπορεί απλώς να το κάνει ο οποιοσδήποτε, ή απλώς επειδή δεν υπάρχει καν ένα τυπικό quality control. Υποθέτω έτσι είναι η τέχνη όταν κάτι απασχολεί έστω και έναν. Αυτό έχουμε μάθει, αυτό μάλλον ισχύει.

ΠΑΣΟΚ λείπεις.
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 10341
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από CountRaven »

Η Cleo στο site της τα δίνει από 36-39 δολλάρια. Οπότε έβαλα το 40ρι για να κάνουμε κουβέντα.

Αν οι κατάρες για καρκίνο σου φαίνονται κάπως αγαπητέ @Xstroyer να δεις πως μου φαίνονται εμένα όλα αυτά για τα οποία κουβεντιάσουμε. Στο reply σου θίγεις και εσύ ακόμα περισσότερα.

Και δεν είμαι at the end of the day υποχρεωμένος να το παίζω καλοπροαίρετος, γιατί πολύ απλά δεν είμαι τέτοιος.

Κάποια στιγμή δίκαια ή άδικα κάποιος θα τα ακούσει για κάποιον λόγο, έστω και από εδώ μέσα.

Είναι απλή δράση και αντίδραση και υπάρχει στο κάδρο όπως η τοξικότητα που αναφέρεις.

Η οποία μάλιστα τοξικότητα στο χώρο μας παίζει επί χίλια. Και η φόρμουλα του "ότι δηλώσεις είσαι" βοηθάει πολύ σε αυτό.

Άσε που το αγνό κράξιμο κινητοποιεί τη φάση και μετά γράφετε όλοι σεντόνια xD

Χρήσιμη η καταγραφή facts που κάνεις. Κυρίως για να γίνει κουβέντα.

Να στο πω και αλλιώς. Το γεγονός ότι γνωρίζω ακριβώς πώς δουλεύει η φάση μεγαλώνει εν μέρη την αγανάκτηση μου.

Δεν είναι τόσο τα χρήματα για την αγορά 2-3 μεμονωμένων τίτλων, εξάλλου όλοι επιλέγουμε, όσο το de facto που πάει να επιβληθεί.

Έχει και άλλα points το από πάνω σεντόνι για τα οποία μπορεί να γίνει talking οπότε ας γράψουν και οι άλλοι.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
TitusGroan
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: Τρί 05 Ιουν 2018, 22:46
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από TitusGroan »

Πολυ ενδιαφεροντα τα λεγομενα του @Xstroyer

Απο την πλευρα μου, ως απλου "καταναλωτη", που δεν μπορει και δεν θελει να δωσει πανω απο 20-22 ευρω για μια καινουρια κυκλοφορια σε βινυλιο, βλεπω να οδηγουμαι σε δραματικη μειωση των αγορων σε βινυλιο, κατι που ηδη το εφαρμοζω εδω και αρκετο καιρο.

CD; Εννοειται, γιατι οχι, παντα αγοραζα. Βινυλια πλεον σε εξαιρετικες περιπτωσεις φανατιλας, νοσταλγιας για reissues ή πολυ πολυ μαματης νεας κυκλοφοριας.

Το που θα οδηγησει ολη αυτη η φαση με τις δυσθεωρητες τιμες στο βινυλιο, δεν ξερω, αλλα ξερω πολυ καλα που θα καταληξει η δικια μου φαση οσον αφορα το φυσικο προιον....
Άβαταρ μέλους
Xstroyer
Δημοσιεύσεις: 1445
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 12:26

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από Xstroyer »

CountRaven έγραψε: Πέμ 19 Ιαν 2023, 19:43 Αν οι κατάρες για καρκίνο σου φαίνονται κάπως αγαπητέ @Xstroyer να δεις πως μου φαίνονται εμένα όλα αυτά για τα οποία κουβεντιάσουμε. Στο reply σου θίγεις και εσύ ακόμα περισσότερα.

Και δεν είμαι at the end of the day υποχρεωμένος να το παίζω καλοπροαίρετος, γιατί πολύ απλά δεν είμαι τέτοιος.
Ρε παπάρα, γράψε "άντε γαμηθείτε ρε μουνιά", αυτό με τον καρκίνο είναι ζόρικο να πούμε. Μην είσαι τέτοιος από τους έτσι τους αλλιώς. :woohoo:
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 10341
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από CountRaven »

Xstroyer έγραψε: Πέμ 19 Ιαν 2023, 20:02
CountRaven έγραψε: Πέμ 19 Ιαν 2023, 19:43 Αν οι κατάρες για καρκίνο σου φαίνονται κάπως αγαπητέ @Xstroyer να δεις πως μου φαίνονται εμένα όλα αυτά για τα οποία κουβεντιάσουμε. Στο reply σου θίγεις και εσύ ακόμα περισσότερα.

Και δεν είμαι at the end of the day υποχρεωμένος να το παίζω καλοπροαίρετος, γιατί πολύ απλά δεν είμαι τέτοιος.
Ρε παπάρα, γράψε "άντε γαμηθείτε ρε μουνιά", αυτό με τον καρκίνο είναι ζόρικο να πούμε. Μην είσαι τέτοιος από τους έτσι τους αλλιώς. :woohoo:
Λείπει η ΠΑΣΟΚΑΡΑ και δεν μπορώ να το δεχτώ.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
Zippo190
Δημοσιεύσεις: 7461
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 22:12

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από Zippo190 »

Xstroyer έγραψε: Τετ 18 Ιαν 2023, 15:12 Π.χ. υπάρχουν εταιρείες που έχουν στη αποθήκη τους τίτλους που δεν έχουν καν ανακοινώσει ακόμα, εδώ και μήνες. Δεν είναι όλοι χαβαλέδες να βάζουν pre-order αέρα και να περιμένουν να εισπράξουν για να πληρώσουν το εργοστάσιο και ότι βγει, όποτε βγεί.


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Άβαταρ μέλους
asgardlord
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: Κυρ 14 Οκτ 2018, 19:39
Τοποθεσία: Νήσος Κύπρος

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από asgardlord »

Ωραια και κατατοπιστικά τα όσα γράφονται πιο πάνω! Πλην όμως να σημειώσω το προφανές : Aνεβαίνουν οι τιμές στα πάντα, αλλά τα cd και τα βινύλια δεν είναι ούτε βενζίνη, ούτε ψωμί, ζεις και χωρίς αυτά. Εμείς εδώ είμαστε ένα πολύ μικρό υποσύνολο καμμένων που τα σκάμε για το φυσικό φόρματ, αλλά ο περισσότερος κόσμος είναι απόλυτα ευτυχής να τα ακούει σε youtube και spotify, και να αγοράζει ένα t-shirt της μπάντας όταν και αν τους δει live.

Που μας φέρνει σε αυτό που λέει ο Χρίστος για την τροφοδότηση του τροχού (στηρίζω κυκλοφορία, κάνω enable κι άλλες κυκλοφορίες) αλλά και αυτού που λέει ο Αντρέας (οι μεγάλες εταιρίες έχουν ένα bottom line κέρδους). Αν αγοράζε περισσότερος κόσμος ίσως οι τιμές να ήταν πιο νορμάλ, αλλά ως έχουν τα πράγματα ευτυχώς ή δυστυχώς το target group αυτών των κυκλοφοριών είναι 35+ με δουλειές, που προς το παρόν σκάνε το κατιτίς παραπάνω για το βίτσιο τους. Οπότε μένει να δούμε αν με το συνεχές άρμεγμα η αγελάδα θα ψοφήσει γιατί όπως λέει και ο Αντρέας άσχετα με τα κέρδη της εταιρίας η αξία των βινυλίων, ούσα περιορισμένη σε ποσότητα, δεν βλέπω να πέφτει. Απλά αν σταματήσει ο κόσμος να αγοράζει, θα περιοριστούν οι κυκλοφορίες σε φυσικό φορμάτ, ή θα βγαίνουν σε αποκλειστικά καραγαμάουα collectors editions με κουτιά, βιβλία, κολώνιες και δώρο συνδρομή στο Madam Figaro, με το αντίστοιχο βέβαια αντίτιμο.

Τώρα το τι καρπούται η εκάστοτε μπάντα απ' όλα αυτά είναι άλλη τεράστια συζήτηση!

Τέλος, μιλώντας από προσωπική εμπειρία, 25+ χρόνια στη φάση πάντα αγόραζα - και αγοράζω - 80% cd, 20% βινυλιο. Ίσως να μου έμεινε κατάλοιπο από τότε που τα άκουγα στο αυτοκίνητο σε cd και γύρευα την ευκολία, δε ξέρω! Συνεπώς την αύξηση τιμών την ένοιωσα κυρίως στα ταχυδρομικά. Σε βινύλιο παίρνω κυρίως επανεκδόσεις αγαπημένων μου δίσκων ή δίσκους που δεν βρίσκω σε άλλο φόρματ. Τα τελευταία, δε, χρόνια που το 90% των ακροάσεών μου το κάνω στο spotify, μου έτυχε 2-3 φορές να πάρω διπλά cd, γιατί αφού τα ανοίξω και χαζέψω 2 λεπτά το booklet μένουν στο ράφι και ξεχνάω ότι το έχω ήδη! Αλλά εν πάσει περιπτώσει, όποτε ακούω ένα δίσκο και μου αρέσει, μετά νοιώθω "ένοχος" να συνεχίσω να τον ακούω χωρίς να τον έχω σε φυσική μορφή, μάλλον είναι η κουλτούρα της γενιάς μας τέτοια και ο λόγος που υπάρχει τέτοια πληθώρα κυκλοφοριών.
Iron wields from armored wrists
Άβαταρ μέλους
Advancing Yokeda
Δημοσιεύσεις: 1576
Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από Advancing Yokeda »

asgardlord έγραψε: Παρ 20 Ιαν 2023, 09:37 νοιώθω "ένοχος" να συνεχίσω να τον ακούω χωρίς να τον έχω σε φυσική μορφή
Πολύ μεγάλη αλήθεια. Αν δεν έχω στη δισκοθηκη μου μια κυκλοφορία, απλά δε γίνεται να την ακούσω και να γουστάρω. Απλά δε γίνεται.

Επίσης συμφωνώ 100% με την πρώτη παραγραφο. Όταν βάζανε χαρατσια στα καύσιμα, ανατιμήσεις στα μεταφορικά, τις πατεντες με το ρεύμα και άλλα ακόμα πιο σκοτεινά δρώμενα, δεν το γνωρίζαμε πως θα παει το βινύλιο 40 ευρώ? Το cd δεν θα μείνει κι αυτό στα επιπεδα του τώρα. Δεν είναι το κόστος του cd πια. Είναι το κόστος συνολικής διαβίωσης, επιχειρηματικής επιβίωσης και για πολλους εκεί έξω γενικά επιβίωσης.

Και όλα αυτά που έχουν ειπωθεί από την αρχή του θρεντ είναι μόνο μια σκιά μπροστά στο τί έρχεται.
Prepare for the final awakening
Prepare for the time it has come
Άβαταρ μέλους
FarCry
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί 15 Νοέμ 2022, 03:51

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από FarCry »

Ειναι μεγαλη αληθεια το οτι μονο οταν ''σφιγγουν τα γάλατα'' παιρνουμε χαμπαρι το ποσο τρομακτικα αλληλενδετα ειναι τα παντα γυρω μας.
Βγηκε το μισητολατρεμενο discogs το καλοκαιρι να μας πει πως οι πωλησεις cd εχουν μια αυξηση πανω απο 200% απο το '17 και μετα,και πως αυτο οφειλεται στο οτι η πλειοψηφια της generation Χ +Y(ηλικιακα δλδ 1965-1996) πουλαει σωρηδον τις δισκοθηκες της .Βεβαια δε μας ειπε γιατι συμβαινει αυτο-θα πω εγω ,γιατι αφενος εχει γινει το σκατο παξιμαδι(σε μια παγκοσμια κλιμακα,μη το συγκεκριμενοποιησω μονο εδω,που ειναι φυσικα σε ακομη μεγαλυτερο βαθμο) και αφετερου εχει προσφερει η τεχνολογια τοσες πολλες εναλλακτικες ακροασης που ναι για καποιους ειναι μια χαρα ανεκτη.Ετσι περιοριζεται και σιγα σιγα νομιζω το κινημα αναβιωσης του βινυλιου,οπου ακομα και στο ελλαντα ο καθενας επαιρνε(παιρνει) δικαιωματα και πηγαινε(παει) Τσεχιες,πολωνιες και εκοβε(κοβει) ''ltd'' εκδοσεις τυρκουαζ τιγρε κεραμυδι και δε ξερω τι αλλο .Τελικα ο Στεφφεν(HRR) γνησιο Πασοκικο μυαλο ηταν πολυ μπροστα ,χαλαλι του οι πορσε. :D
Καπου αναφερθηκε παραπανω απο καποιον το ποσο κουμαντο πλεον οι μουσικες εταιρειες.Προφανως ελαχιστα πλεον.Spotify/bandcamp/utube καθε λογης πλατφορμα ψηφιακου ηχου εχει γινει ο κυριαρχος.Ξεκαθαρο αυτο ,το παρατηρει κανεις και σε μια τυχαια σταση σε σχολια βιντεο στο γιουτιουμπ οπου πλεον ειναι ειναι συντριπτικα μειοψηφικες οι ερωτησεις για φυσικο φορματ,σε αντιθεση με το εκνευριστικο-λογικο πλεον ''why is this not in spotify yet?''.
Ναι το φυσικο φορματ(ακομα και η κασσετα που ξαναμπηκε στη μοδα σε τιμες σχεδον οσο του cd ..)γινεται,αν οχι εχει γινει ηδη ειδος πολυτελειας,
Υστερογραφο/στορι-το καλοκαιρι δουλευα σ ενα ξενοδοχειο στη Σιφνο κι ετυχε να γνωρισω ενα γαματο ΑγγλοΙσραηλινο τυπο που εχει φτιαξει το ''συστημα μισθοδοσιας'' του spotify.Πιανωντας του κουβεντα περι μουσικης μου ειπε αυτο-'' τα παντα κανουν κυκλο και μη σε ξαφνιασει καθολου αν η μουσικη γυρισει σ ενα στατους ανεξαρτητοποιησης οπως στα τελη των 60s,τοτε με τα αντιπολεμικο κινημα ,τωρα με καποιο κινημα εναντια στη φτωχοποιηση ή τις διακρισεις.Πολλοι καλλιτεχνες μας μισουν(το spotify) γιατι οι οροι συνεργασιας μας ειναι αληθεια αισχροι.Ασε που εχουμε φτιαξει κι ενα χρεος κανα δυο δις που ακομα κι εγω δεν εχω καταλαβει πως κανω τοσες μερες διακοπες εδω περα χαχα.Ζουμε σε λεπτες κοκκινες γραμμες φιλε''.

Παω ν'ακουσω παλι ΤΟ CD αυτων των καυλιαρηδων των Venator ,τι αλμπουμαρα ρε παιδια..
For us there is no spring. Just the wind that smells fresh before the storm..
Άβαταρ μέλους
Silenius
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Σάβ 03 Φεβ 2018, 15:13

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από Silenius »

TitusGroan έγραψε: Πέμ 19 Ιαν 2023, 19:51 Πολυ ενδιαφεροντα τα λεγομενα του @Xstroyer

Απο την πλευρα μου, ως απλου "καταναλωτη", που δεν μπορει και δεν θελει να δωσει πανω απο 20-22 ευρω για μια καινουρια κυκλοφορια σε βινυλιο, βλεπω να οδηγουμαι σε δραματικη μειωση των αγορων σε βινυλιο, κατι που ηδη το εφαρμοζω εδω και αρκετο καιρο.

CD; Εννοειται, γιατι οχι, παντα αγοραζα. Βινυλια πλεον σε εξαιρετικες περιπτωσεις φανατιλας, νοσταλγιας για reissues ή πολυ πολυ μαματης νεας κυκλοφοριας.

Το που θα οδηγησει ολη αυτη η φαση με τις δυσθεωρητες τιμες στο βινυλιο, δεν ξερω, αλλα ξερω πολυ καλα που θα καταληξει η δικια μου φαση οσον αφορα το φυσικο προιον....
Σε αυτό θα συμφωνήσω και εγώ. Ταβάνι σε αγορές για βινύλιο τα 22-23€ και πλέον για να αγοράσω ακριβότερα μόνο σε περιπτώσεις που κάτι το θέλω παααααρα πολύ, που και πάλι θα περιμένω να βάλει το label εκπτώσεις για να πάει πιο κοντά στην τιμή που δέχομαι να δώσω.

Επίσης να πω πως όταν πριν καμια εβδομάδα ευχόμουν να βγουν τα Shadow Gallery σε βινύλιο, φυσικά και δεν είχα τα 40άρια και 45άρια στο μυαλό μου. Άρα στη συλλογή μου θα μέινουν τα cd. Αν πάρω αύξηση διπλασιασμού μισθού από τη δουλειά μου, μπορεί και να το σκεφτώ, γιατί η αλήθεια είναι ότι τα ήθελα πολύ.
Άβαταρ μέλους
vasilis2112
Δημοσιεύσεις: 810
Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2018, 02:02

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από vasilis2112 »

Ωραία όλα αυτά! Μ αρέσει αυτού του είδους ο αναβρασμός!

Η φάση είναι Αδωνης, "ας είχες λεφτά να πάρεις την ακριβή φέτα"!

Να επισημάνω κάτι που έχω παρατηρήσει παρακολουθώντας κάποια κανάλια, κυρίως του Alan Let'sTalkMetal.
Αυτός ο τύπος ενώ αγοράζει βινύλια/CD για λόγους συλλογής, αγοράζει και digital απο το bandcamp για να τα ακούσει. Εχω εξάγει το συμπέρασμα οτι σε σκληρές καπιταλιστικά χώρες όπως στιε ΗΠΑ, δεν υπάρχει επιλογή να ακούσεις πράγματα χωρίς κάπου να πληρώσεις. Είτε spotify είτε bandcamp, ή CD, κάποιος πρέπει να τα πάρει. Εδώ ευρώπη ειδικά ελλάδα είμαστε πιο free σε θέματα downloading, torrents κλπ.
Άρα μάλλον το θέμα "πληρώνουν το digital 10e, αρα..." είναι λίγο πιο περίπλοκο.

Εμένα η θέση μου είναι γνωστή χρόνια. Τα λέω από εποχές παχιών αγγελάδων οτι το ζήτημα είναι ταξικό. Τα τελευταία χρόνα συντελείται η μεγαλύτερη και πιο βίαιη μετατόπιση πλούτου από κάτω προς τα πάνω όλων των εποχών. Σιγά μη γλιτώναμε 10 μαλάκες που αγοράζουμε πλαστικά!
Άβαταρ μέλους
RedSharks
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ 2018, 10:25

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από RedSharks »

Από τη στιγμή που ανεβαίνουν οι τιμές των πάντων, θα ανέβει και η τιμή του βινυλίου.

Και γιατί ανεβαίνουν οι τιμές των πάντων; Γιατί ανεβαίνει η τιμή του πετρελαίου (και του φυσικού αερίου), από το οποίο εξαρτώνται άμεσα ή έμμεσα τα πάντα.

Και γιατί ανεβαίνουν οι τιμές των καυσίμων; Γιατί (1) πόλεμος στην Ουκρανία και (2) ανικανότητα των κυβερνήσεων παγκοσμίως (συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ) να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο. Πόλεμος και πολιτικοί λοιπόν. Και στην Ελλάδα, η κυβέρνηση εκτός από ανίκανη είναι επιπλέον και διεφθαρμένη μέχρι το μεδούλι, οπότε θα σε έκλεβε έτσι και αλλιώς. Γιατί; Γιατί αυτό κάνουν οι μαφιόζοι, κλέβουν. Δείτε τι έγινε με την τιμή του ρεύματος αμέσως μετά την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ. Τότε δεν υπήρχε κανένας πόλεμος σε καμία Ουκρανία. Τα ίδια θέλουν να κάνουν και με το νερό btw.

Με βάση τα προηγούμενα, καταλήγουμε ότι τοποθετήσεις όπως

- Καρκίνο στον Χ που αυξήθηκε η τιμή του βινυλίου
- Ψωρίαση στον Υ που αυξήθηκε η τιμή της κατσικίσιας γραβιέρας
- Δρεπανοκυτταρική αναιμία στον Ζ που αυξήθηκε η τιμή της οδοντόκρεμας
- Λευχαιμία στον Ω που αυξήθηκε η τιμή της σερβιέτας

είναι παιδιαρώδεις, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ (και μόνο αν) Χ = Υ = Ζ = Ω = πόλεμος και πολιτικοί.

Επίσης, δεν θα έλεγα ότι τίθεται θέμα πρόσβασης στο «πανανθρώπινο αγαθό που είναι η μουσική, το οποίο πρέπει να μπορούν να απολαμβάνουν όλοι» λόγω της ακρίβειας. Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων σήμερα (μιλάω για ανθρώπους γενικά, όχι σοβαρούς μουσικόφιλους) ακούει μουσική σε ψηφιακό φορμάτ, είτε μέσω νόμιμων είτε μέσω παράνομων (βλ. torrents) πλατφορμών. Ένα τρομακτικό ποσοστό αρκείται να ακούει μουσική μόνο από το Youtube, το οποίο είναι ταυτόχρονα και νόμιμο και τζάμπα, και με ένα καλό bluetooth ηχειάκι ή ακουστικά η ποιότητα είναι υπεραρκετή για το 99% των ανθρώπων. Οι πιο απαιτητικοί/μερακλήδες που έχουν και λίγο χρήμα να ξοδέψουν, επενδύουν μια φορά σε ένα καλό DAC, ενισχυτή και ηχεία, και κατεβάζουν flac (νόμιμα ή παράνομα) και είναι μια χαρά. Επομένως το όλο πρόβλημα «ακριβαίνει το βινύλιο» αφορά ένα απειροελάχιστο ποσοστό της ανθρωπότητας, αυτούς που έχουν φετίχ με το συγκεκριμένο φορμάτ (σε αυτούς συμπεριλαμβάνομαι και εγώ btw). Άσε που και από αυτούς τους απειροελάχιστους, ένα σημαντικό ποσοστό είναι εύποροι, οπότε δεν τους νοιάζει ιδιαίτερα αν το 20ευρω τώρα έγινε 40ευρω. Αυτοί που είναι φετιχιστές ΧΩΡΙΣ να είναι εύποροι, προφανώς τον ήπιαν.
Άβαταρ μέλους
RedSharks
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ 2018, 10:25

Re: Επανακυκλοφορίες SHADOW GALLERY σε βινύλιο

Δημοσίευση από RedSharks »

Σε άλλα νέα, το καινούργιο TWILIGHT FORCE (δισκάρα παρεμπιπτόντως, και το λέω εγώ που σιχαίνομαι το europower) έχει γύρω στα 30 ευρώ στο εξωτερικό (35 και 38 ευρώ σε δύο γνωστά δισκάδικα της Θεσσαλονίκης που τσέκαρα) και μιλάμε για ΜΟΝΟ βινύλιο (εντάξει, gatefold με τετρασέλιδο booklet, αλλά και πάλι) μεγάλης ευρωπαϊκής εταιρείας (Nuclear Blast).
Απάντηση

Επιστροφή στο “Vinyl Nerdism”