Αγορά Ήχο-Συστήματος

Μπλάκ μέταλ γιόγκα κλπ. κλπ.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Celephais
Δημοσιεύσεις: 490
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος 2018, 01:24

Αγορά Ήχο-Συστήματος

Δημοσίευση από Celephais »

Γεια χαρά σε όλους, δημιούργησα αυτό το topic καθώς μετά από πολλά χρόνια πιθανά βρίσκομαι κοντά στην αγορά ενός ήχο-συστήματος και χρειάζομαι κάποιες γνώμες/ συμβουλές όποιου έχει την καλοσύνη και το χρόνο να προσφέρει.

Να γίνω πιο συγκεκριμένος: Όταν λέω ήχο-σύστημα εννοώ: 1. Ηχεία, 2. Ενισχυτή, 3. Πικάπ και 4. CD player και το maximum χρημάτων που μπορώ να διαθέσω είναι 1.000€. Γίνεται τίποτε με τέτοιο budget (είμαι τελείως άσχετος με το θέμα);

Η μεγάλη πλειοψηφία της συλλογής μου είναι σε CD, με τα βινύλια που έχω μετά βίας να ξεπερνάνε τα 100, άρα πιθανά να πρέπει να ξοδέψω περισσότερα χρήματα «αναλογικά» για το CD player και να πάρω ένα απλά «αξιοπρεπές» πικάπ.

Ουσιαστικά αυτό που θέλω είναι αξιόπιστες λύσεις, σχετικά χαμηλό κόστος και έναν συνδυασμό που θα έχει αντοχή στο χρόνο. Η χρήση του ήχο-συστήματος θα είναι ήπια καθώς από τη μία δεν υπάρχει πολύς χρόνος και από την άλλη υπάρχουν δυο μικρά παιδιά με τις δικές τους απαιτήσεις.

Είναι καλύτερα CD player, πικάπ και ενισχυτής να είναι η ίδια μάρκα π.χ. Denon; Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποια συγκεκριμένη μάρκα;

Όσον αφορά σε καταστήματα, μου έχουν προτείνει το Orpheus Audio, έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο ή να προτείνει άλλο σχετικό κατάστημα;

Κλείνοντας, ελπίζω το παρόν topic να μην είναι αντίθετο με πιθανούς κανόνες του forum και αν κάτι τέτοιο συμβαίνει ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από τους admins.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τυχόν απαντήσεις!
Άβαταρ μέλους
RedSharks
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ 2018, 10:25

Αγορά Ήχο-Συστήματος

Δημοσίευση από RedSharks »