Cancel Culture

Μπλάκ μέταλ γιόγκα κλπ. κλπ.
Απάντηση
Δημοσιεύσεις: 4139

Cancel Culture

Τρί 02 Φεβ 2021, 16:21

Με αφορμη ΑΥΤΟ...
https://rockoverdose.gr/marilyn-manson- ... legations/

Αλλά και τις προσφατες εξελιξεις στο τοπικ του Αμερικάνου freedom-fighter της καρδίας μας, που εξαφανιστηκε απο τις δισκογραφικες πιο γρηγορα κι απο αντιφρονούντα σε φωτο του Σταλιν (σας παρακαλω, αστειευομαι, μην τριγκάρεστε), ηρθε η ωρα να μιλησουμε για το λεγομενο "cancel culture".

Αυτο που με ανησυχει περισσοτερο ειναι οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ σημασια αν εκκρεμει αποφαση δικαστηριου, αν δεν εχει αποδειχτει τιποτα ακομα και η διαμαχη βρισκεται ακομα στο επιπεδο I said - you said...άπαξ και γίνεις "τοξικός" για την κοινη γνώμη, σε έφαγε η μαρμάγκα. Το μόνο που χρείαζεται ειναι ενας σχετικος "χαμουλης" στα σοσιαλ.

Η καταπάτηση λοιπον αφορα το αρθρο 11 της διακύριξης των ανθρωπινων δικαιωμάτων του ΟΗΕ (Presumption of innocence ή αλλιως innocent until proven guilty). Οχι στην περιπτωση του Shaffer προφανως.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Δημοσιεύσεις: 944

Cancel Culture

Τρί 02 Φεβ 2021, 19:04

Το πρόβλημα με την καταπάτηση δικαιωμάτων ή τον υπερθεματισμό τους κατά περίπτωση, είναι πως γίνεται περιοδικά και μαζικά. εξυπηρετώντας σκοπούς φανερούς και κρυφούς, είτε για καλό είτε για κακό.
Τις τελευταίες 10 μέρες, λες και όλος ο πλανήτης θυμήθηκε να ασχολείται με βιασμούς. Η κακοποίηση, που πάντα γινόταν και πάντα θα γίνεται, έχει γίνει της μόδας και καθόλου τυχαία κατά την άποψή μου επιδιώκεται να μονοπωλεί το ενδιαφέρον του κόσμου (συνολικά για το τεχνολογικά ανεπτυγμένο κομματι του πλανήτη).
Σε γενικές γραμμές, η προβολή περισσότερων (και περισσότερο) περιστατικών καθημερινά δείχνει την υποφαινόμενη διοργάνωση, αντί των απλών μεμονομένων.
Το τί αληθινά εξυπηρετεί, αφήνει περιθώρια στο νου να συλλάβει μέχρι το ασύλληπτο.

Στο άρθρο που αναφέρεις, οι όροι ένοχος/αθώος είναι πολύ υποκειμενικοί. Αλλάζουν με τη χώρα, την κουλτούρα, την εποχή, τη σκοπιμότητα.

Το πρόβλημα με αυτούς που δεν έχουν καταλάβει τη βαρύτητα των καμωμένων της εποχής μας, είναι πως αντιλαμβάνονται τον νόμο σαν πλαίσιο στο οποίο βάζουν τον εαυτό τους μέσα, χωρίς να σκέφτονται πως το πλαίσιο μετακινείται ενώ οι ίδιοι μένουν ακίνητοι.
"...and to defend them... to the end!"
Δημοσιεύσεις: 944

Cancel Culture

Τρί 02 Φεβ 2021, 19:10

Επίσης ζήτημα προβληματισμού είναι και το κατά πόσο η μουσική μας που ΟΠΩΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ είναι αντικομφορμιστική, έχει κάποια θέση στη νέα εποχή.
"...and to defend them... to the end!"
Δημοσιεύσεις: 4139

Cancel Culture

Τρί 02 Φεβ 2021, 19:29

Δεν ξερω αν το θεμα με τους βιασμους εινια απλα "μοδα". Καλο ειναι να ασχολουμαστε, μπας και τους μετριάσουμε λιγάκι (ή πολύ). Το προβλημα δημιουργειται οταν το "social media δικαστηριο" βγάζει απόφαση πριν το κανονικο, και τοτε ΟΛΟΙ οι "θεσμοι" πισω απο εναν καλλιτεχνη (πχ) τρεχουν να κόψουν δεσμους το συντομοτερο για damage control ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, πριν καν αποδειχθει μεσα απο νομιμες διαδικασιες αν ο κατηγορουμενος ειναι αθωος ή ενοχος.

Συγνώμη, αλλά εδω εχουμε προβλημα πολιτισμού, τοσο στο κοινο οσο και στους "συνεργατες που κοβουν δεσμους", συνεπικουρούμενο απο ενα ισχυρο νεο μέσο (σοσιαλ μηντια). Θα μου πεις, το πρωτο ειναι, το τελευταιο, ή μηπως το σημαντικοτερο? Τιποτα απο όλα αυτα, απλα κουβέντα κάνουμε.

Advancing Yokeda έγραψε:
Τρί 02 Φεβ 2021, 19:04
Το πρόβλημα με αυτούς που δεν έχουν καταλάβει τη βαρύτητα των καμωμένων της εποχής μας, είναι πως αντιλαμβάνονται τον νόμο σαν πλαίσιο στο οποίο βάζουν τον εαυτό τους μέσα, χωρίς να σκέφτονται πως το πλαίσιο μετακινείται ενώ οι ίδιοι μένουν ακίνητοι.
Εδω συμφωνω 1000%
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theBox την Τρί 02 Φεβ 2021, 22:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Δημοσιεύσεις: 944

Cancel Culture

Τρί 02 Φεβ 2021, 21:59

theBox έγραψε:
Τρί 02 Φεβ 2021, 19:29
... τρεχουν να κόψουν δεσμους το συντομοτερο για damage control ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, πριν καν αποδειχθει μεσα απο νομιμες διαδικασιες αν ο κατηγορουμενος ειναι αθωος ή ενοχος.
μα ειλικρινά, περίμενες ποτέ το αντίθετο? Αν είναι ποτέ δυνατόν να πρυτανεύσει το ήθος έναντι του κέρδους σε μια αμίλεικτη αγορά.
"...and to defend them... to the end!"
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5355
Επικοινωνία:

Cancel Culture

Τρί 02 Φεβ 2021, 22:07

Advancing Yokeda έγραψε:
Τρί 02 Φεβ 2021, 21:59
theBox έγραψε:
Τρί 02 Φεβ 2021, 19:29
... τρεχουν να κόψουν δεσμους το συντομοτερο για damage control ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, πριν καν αποδειχθει μεσα απο νομιμες διαδικασιες αν ο κατηγορουμενος ειναι αθωος ή ενοχος.
μα ειλικρινά, περίμενες ποτέ το αντίθετο? Αν είναι ποτέ δυνατόν να πρυτανεύσει το ήθος έναντι του κέρδους σε μια αμίλεικτη αγορά.
Πάντα έτσι ήταν αυτό νομίζω. Απλά τώρα είναι πιο «έντονο» αυτό γιατί όλοι παρακολουθουν.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Δημοσιεύσεις: 5982

Cancel Culture

Τετ 03 Φεβ 2021, 18:26

δεν είμαστε και πολύ μακριά από το να ζήσουμε δυστοπικά σενάρια τύπου black mirror, να γίνεσαι παρίας αν έχεις χαμηλό σκορ σε κάποια κοινωνική κλίμακα που θα έχει θεσπιστεί και άλλα τέτοια όμορφα
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Δημοσιεύσεις: 942

Cancel Culture

Τετ 03 Φεβ 2021, 19:40

theBox έγραψε:
Τρί 02 Φεβ 2021, 16:21
Με αφορμη ΑΥΤΟ...
https://rockoverdose.gr/marilyn-manson- ... legations/

Αλλά και τις προσφατες εξελιξεις στο τοπικ του Αμερικάνου freedom-fighter της καρδίας μας, που εξαφανιστηκε απο τις δισκογραφικες πιο γρηγορα κι απο αντιφρονούντα σε φωτο του Σταλιν (σας παρακαλω, αστειευομαι, μην τριγκάρεστε), ηρθε η ωρα να μιλησουμε για το λεγομενο "cancel culture".

Αυτο που με ανησυχει περισσοτερο ειναι οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ σημασια αν εκκρεμει αποφαση δικαστηριου, αν δεν εχει αποδειχτει τιποτα ακομα και η διαμαχη βρισκεται ακομα στο επιπεδο I said - you said...άπαξ και γίνεις "τοξικός" για την κοινη γνώμη, σε έφαγε η μαρμάγκα. Το μόνο που χρείαζεται ειναι ενας σχετικος "χαμουλης" στα σοσιαλ.

Η καταπάτηση λοιπον αφορα το αρθρο 11 της διακύριξης των ανθρωπινων δικαιωμάτων του ΟΗΕ (Presumption of innocence ή αλλιως innocent until proven guilty). Οχι στην περιπτωση του Shaffer προφανως.
Δεν είναι πάντως αυτό το cancel culture... (ή μάλλον είναι, τώρα που τα ξαναδιαβάζω, αλλά δεν είναι μόνο αυτό)
To cancel culture είναι η προσπάθεια διαγραφής της εθνικής μνήμης και του πολιτισμού γενικότερα αλλά και, συμπληρώνω, όπως σωστά υπονοείς, η φίμωση της αντίθετης γνώμης...
Αυτό που οι antifa έκαναν με αφορμή τις διαμαρτυρίες για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόϋντ, όπου κατέστρεφαν αγάλματα, έκαιγαν σημαίες, εκκλησίες και τη Βίβλο...Έχω μερικά αρθράκια καλά για αυτό το οποίο ζήσαμε το καλοκαίρι στις ΗΠΑ, κυρίως, αλλά το ζούμε και εδώ, όπου π.χ. στα Θεοφάνεια ένα κορίτσι που έκανε το έγκλημα να πετάξει τον Σταυρό στη θάλασσα την πήγαν μέσα (και ευτυχώς έπειτα από την προσπάθεια γνωστού δικηγόρου βγήκε έξω πάλι)...

https://www.pronews.gr/opinion-makers/8 ... nizoyn-oli

Η κατάσταση στις ΗΠΑ θυμίζει τον 9ετή πόλεμο στον ‘Θαυμαστό νέο κόσμο’ του Άλντους Χάξλεϊ όπου όσοι αντιδρούσαν στη «νέα» κατάσταση εξολοθρεύονταν σε θαλάμους αερίων.
Έτσι και στο βιβλίο του Χάξλεϊ όλα τα μνημεία καταστράφηκαν για να είναι ευτυχισμένοι οι άνθρωποι χωρίς πάθη και μίση σε μια ελεγχόμενη ‘ευτυχισμένη κοινωνία’ που τίποτα δεν θα χαλάει την ‘ζαχαρένια’ τους.
Αυτό που συμβαίνει με τον Τζον Γουέιν σύντομα θα το εφαρμόσει κάποιος ‘μιμητής’ και στην Ελλάδα όπου θα ζητηθεί από ‘γραφικούς’ να διαγραφούν οι ‘χρυσές ταινίες’ του ελληνικού Κινηματογράφου ως ρατσιστικές, ή ενάντια στα ‘νέα ήθη’ ως παλαιοσυντηρητικές.
Θα ζητηθεί έπειτα και η διαγραφή ιστορικών προσωπικοτήτων, φιλοσόφων, ποιητών επειδή θα προσβάλλονται κάποιοι...
Αυτά που συμβαίνουν στις ΗΠΑ μας αφορούν όλους...
H Μεγάλη Προλεταριακή Πολιτιστική Επανάσταση ή απλούστερα Πολιτιστική Επανάσταση ήταν μια κοινωνικο-πολιτική κίνηση που έλαβε χώρα στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας από το 1966 έως το 1976.
Την άρχισε ο γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας Μάο Τσετούνγκ, με στόχο να ενδυναμώσει τον κομμουνισμό στη χώρα με την άρση του καπιταλισμού, παραδοσιακών και πολιτιστικών στοιχείων την κινεζικής κοινωνίας και την επιβολή του Μαοϊσμού μέσα στο Κόμμα. Η επανάσταση σηματοδότησε την επιστροφή του Μάο Τσετούνγκ σε θέση εξουσίας μετά το Μεγάλο Άλμα προς τα Εμπρός.
Οι νεαροί Κινέζοι ερυθροφρουροί ξεχύθηκαν στους δρόμους του Πεκίνου και όλων των μεγάλων πόλεων με το "Κόκκινο Βιβλιαράκι" ανά χείρας για να ξεριζώσουν όλα τα έθιμα που είναι ‘αστικά’ ή υποθάλπουν τον ‘σοβιετικό ρεβιζιονισμό’ ή τη θρησκεία.
Στους κουρείς απαγορεύτηκε να κόβουν τα μαλλιά των πελατών τους κατά τον δυτικό τρόπο και στους καταστηματάρχες να πωλούν δυτικά ρούχα. Όσοι είχαν μακριά μαλλιά υποχρεώνονταν να κουρευτούν και όσοι φορούσαν στενά παντελόνια να τα σκίσουν, ενώ οι γυναίκες που είχαν κάνει περμανάντ υποχρεώθηκαν να ισιώσουν εκ νέου την κόμη τους.
Η πώληση οινοπνευματωδών ποτών, ειδών καπνιστού, αρωμάτων και καλλυντικών απαγορεύονταν αυστηρά, όπως αυστηρά απαγορεύτηκαν το μασάζ, το μανικιούρ και το πεντικιούρ.
Οι πάσης φύσεως αντίκες (ανήκαν άλλωστε στο φεουδαρχικό παρελθόν) τέθηκαν εκτός νόμου, ενώ τα γραφεία φιλοτελισμού και τα ανθοπωλεία έκλεισαν, καθώς η διακόσμηση των σπιτιών με άνθη και η συλλογή γραμματοσήμων ήταν ‘αστικές συνήθειες’.
Στα βιβλιοπωλεία, τα βιβλία με περιεχόμενο πολιτικό ή λογοτεχνικό παραχώρησαν τη θέση τους στις συλλογές κειμένων του Μάο, ενώ ανακοινώθηκε ότι κάθε έργο που δεν συμβαδίζει με "τη σκέψη του Μάο Τσετούνγκ" θα πρέπει να καεί.
Η πώληση έργων τέχνης που δεν απεικόνιζαν τον Μάο απαγορευόταν αυστηρά, τα ταξί, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και η πρώτη θέση στα τρένα κηρύχθηκαν επίσης καταδικαστέες αστικές συνήθειες, ενώ οι επιβάτες των τρίτροχων ποδήλατων αμαξιδίων, που αποτελούσαν την κλασική κινεζική μέθοδο μετακίνησης, υποχρεώνονταν να παραχωρήσουν τη θέση τους στους οδηγούς και να τους σύρουν οι ίδιοι.
Στα φανάρια της τροχαίας, οι κανόνες ανατράπηκαν με το πράσινο να σηματοδοτεί τη στάση και το κόκκινο την κίνηση, ενώ τα νεαρά ζευγάρια που κάθονταν στα πάρκα της πρωτεύουσας καταδιώκονταν όταν ‘έκαναν πράγματα που καίνε τα μάτια’ ή όταν ‘ξενυχτούν συντάσσοντας ερωτικές επιστολές’.
Το επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Σιν Χουά (Νέα Κίνα) ανακοίνωσε ότι ‘οι ξένες κλασικές μορφές τέχνης, όπως το μπαλέτο, η συμφωνική μουσική και η γλυπτική έχουν υποβληθεί σε επαναστατικό μετασχηματισμό’.
Ο κινεζικός Τύπος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ‘οι ιδέες του Σαίξπηρ εντάσσονται στην ιδεολογία των εκμεταλλευτριών τάξεων και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη διάδοσή τους’. Η Άννα Καρένινα του Λέοντα Τολστόι ‘έχει ρεβιζιονιστική οπτική’. Οι ιδέες του Ονορέ ντε Μπαλζάκ ήταν ‘γελοίες και λανθασμένες’.
Η κλασική μουσική ‘παραλύει την επαναστατική διάθεση’, η Ενάτη Συμφωνία του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν είναι ‘διαποτισμένη με αστικό, ανθρωπιστικό έρωτα’, ενώ η Κάρμεν του Ζωρζ Μπιζέ αποτελούσε προσπάθεια ‘διάδοσης της λατρείας του σεξ και του ατομικισμού’. Το μπαλέτο, τέλος, ‘δίνει στη νεολαία κακές ιδέες’, η δε Ζιζέλ ‘θεμελιώνεται πλήρως και απόλυτα στην ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης’.
Πολύ γρήγορα οι ερυθροφρουροί παρεκτράπηκαν από τον επαναστατικό ζήλο στην επαναστατική βία. Ομάδες εφήβων εισέβαλαν σε ιδιωτικές κατοικίες και πετούσαν στο δρόμο ‘αστικά’ αντικείμενα, όπως κοσμήματα και δυτικού τύπου ρούχα, ενώ πολλοί πολίτες υπέστησαν δημόσιους ξυλοδαρμούς με σχοινιά, άλλοι υποβλήθηκαν σε ξύρισμα του κρανίου τους ή διαπομπεύτηκαν στους δρόμους φορώντας μεγάλα κωνικά καπέλλα και πλακάτ στα οποία κατήγγειλαν οι ίδιοι τους εαυτούς τους. Γιατροί και νοσοκόμοι υποχρεώθηκαν να φορέσουν επιγραφές στις οποίες έγραφαν οι ίδιοι ‘Αντιδραστικός διανοούμενος’ και ‘Σκυλάκι της μπουρζουαζίας’.
Τα μουσεία αποτελούσαν κατ' εξοχήν στόχο των εφήβων επαναστατών, καθώς φιλοξενούσαν κειμήλια του φεουδαρχικού και αστικού καθεστώτος που εκείνοι σκόπευαν να σβήσουν. Οι επιθέσεις τους ωστόσο δεν είχαν αποτέλεσμα λόγω της φρούρησης των κτιρίων από το στρατό.
Τα πρόσωπα του Βούδα καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Επανάστασης.
Για όποιον έχει γνώση της Ιστορίας μπορεί να καταλάβει τι επιχειρείται εδώ και χρόνια να γίνει από ένα στυγνό παγκόσμιο καθεστώς. Ένα καθεστώς το οποίο κατόπιν πειραματισμών με όλα τα πολιτικοοικονομικά συστήματα επέλεξε ως καλύτερο για να εξασφαλίσει την παγκόσμια εξουσία του, αυτό που στηρίζεται στις αριστερές διεθνιστικές θεωρίες.
Γιατί αυτό που ζούμε παγκοσμίως είναι προθάλαμος αριστερού ολοκληρωτικού καθεστώτος και όχι εφαρμογή καπιταλιστικού συστήματος. Με φορολόγηση σε ό,τι πετάει και σε ό,τι κινείται και με ουσιαστική απαγόρευση της ελεύθερης έκφρασης σταδιακά παντού και με προσπάθεια αλλαγής ή και ακύρωσης της Ιστορίας, αυτό Καπιταλισμό δεν το λές...

https://nypost.com/2020/06/21/the-cance ... eday-soon/

ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ

Ένας ηθικός πανικός διακατέχει το αμερικάνικο έθνος. Το πώς θα αντιδράσουμε στις ορδές των καταστροφέων θα προσδιορίσει την μοίρα του έθνους για μία γενιά ή περισσότερο.

Αποκαλούμε αυτό που οι ορδές προκαλούν στους συμπολίτες μας ως ‘ακύρωση του πολιτισμού’, αλλά ο προσδιορισμός είναι πολύ χαριτωμένος για να περιγράψει την χωρίς λογική διαδικασία καταστροφής της ζωής που λαμβάνει χώρα γύρω μας στο όνομα του να πολεμήσουμε τον ρατσισμό.

Η γενικότερη τάση ήταν αυτή για κάποιο διάστημα, ούτως ή άλλως, αλλά η τωρινή, παρανοϊκή, κατάσταση επιτάχυνε τις κακοήθεις ενέργειές της.

Κλειδωμένοι για κάποιους μήνες εξαιτίας του COVID-19, μεταμορφωθήκαμε σε μία κοινωνία περισσότερο εξαγριωμένη, και σε έναν πόλεμο με τον εαυτό της, περισσότερο από ποτέ πριν.

Η δολοφονία του Τζώρτζ Φλόϋντ στην Μινεάπολη πήγε την ιδεολογική παράνοια στο επόμενο επίπεδο. Η μεγάλη πλειοψηφία των Αμερικανών συμφωνεί ότι ο θάνατος του Φλόϋντ ήταν τρομακτικός και ότι οι αστυνομικοί που τον διέπραξαν πρέπει να λογοδοτήσουν για αυτόν. Αλλά αυτή η λογική συναίνεση δεν ήταν αρκετή, σε ό,τι αφορά την ακύρωση του πολιτισμού την οποία η αριστερά ήθελε να διαπράξει: Οι εχθροί θα έπρεπε να βρεθούν και να εκριζωθούν.

Και αν δεν υπήρχαν αρκετοί εχθροί ‘ρατσιστές’, τότε περισσότεροι από αυτούς θα έπρεπε να εφευρεθούν.

Διακεκριμένοι συντηρητικοί δύσκολα μπορούν να ακυρωθούν. Ο Γερουσιαστής Tom Cotton μπορεί να εκφράσει μια άποψη που θεωρείται απόλυτα αμφισβητούμενη, αλλά η αριστερά δεν μπορεί να τον πετάξει έξω από την δημόσια ζωή ή να τον καταστρέψει.

Αλλά όλοι οι υπόλοιποι Αμερικανοί, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με ελάχιστου διαμετρήματος ή με καθόλου δημόσιο προφίλ, είναι ευάλωτοι σε κάτι τέτοιο. Είναι μια κυνική αντιμετώπιση: Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε έναν Cotton ή έναν Ben Shapiro, οπότε ας το κάνουμε με πολίτες που τολμούν να έχουν παρόμοιες απόψεις.

Αυτό συνέβη με τον προπονητή του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου στην Οκλαχόμα, Mike Gundy. O Gundy φορούσε ένα T-shirt ενός τηλεοπτικού σταθμού που ονομάζεται One America News. Ο σταθμός φιλοξενεί μια ποικιλία από απόψεις, γενικότερα όμως περισσότερο αυτές της κεντροδεξιάς.

Όταν το σμήνος των αριστερών επιτέθηκε στον Gundy, αυτός αναδιπλώθηκε λέγοντας ότι ήθελε να ζητήσει συγγνώμη για τον πόνο και το γεγονός ότι κάποιοι ένιωσαν άβολα σχετικά.
Κανείς δεν επεσήμανε κάποια συγκεκριμένη γνώμη η οποία προωθήθηκε από έναν οικοδεσπότη του Οne America News η οποία ήταν πέρα από τα όρια του λόγου. Δεν μπορούμε να φιμώσουμε το One America News, μπορούμε όμως να το κάνουμε αυτό για τους τηλεθεατές του.

Το να είσαι ένας ανώνυμος πολίτης και να ιδιωτεύεις δεν θα σε σώσει. Σε ένα από τα πιο παράξενα κομμάτια στην ιστορία της δημοσιογραφίας, η Washington Post διαπόμπευσε μια αριστερή γυναίκα, η οποία δεν είναι δημόσια φιγούρα, επειδή είχε συμμετάσχει σε ένα πάρτι αποκριών (Halloween party) πριν από δύο χρόνια έχοντας βάψει μαύρο το πρόσωπό της.

Το γεγονός ότι σατύριζε την Μέγκιν Κέλι δεν έσωσε αυτή τη γυναίκα από το ότι τελικά μια μεγάλη εφημερίδα την ντρόπιασε με τον γνωστό τελετουργικό τρόπο. O εργοδότης της την απέλυσε με συνοπτικές διαδικασίες.

Η καθαρή ωμότητα με την οποία καταστρέφεται ένας απλός πολίτης ήταν προφανής στα γραφόμενα των δημοσιογράφων της Washington Post, οι οποίοι ωστόσο πιστεύουν για τους εαυτούς τους ότι προσφέρουν κάποια υπηρεσία κατ’ αυτόν τον τρόπο.

https://nypost.com/2020/07/07/j-k-rowli ... %20buttons

ΟΙ J.K. ROWLING, NOAM CHOMSKY, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ, ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Περισσότεροι από 100 συγγραφείς και διανοούμενοι, συμπεριλαμβανομένων των Noam Chomsky, J.K. Rowling and Malcolm Gladwell συνυπογράφουν μια ανοιχτή επιστολή κατηγορώντας την εκστρατεία ακύρωσης του πολιτισμού και την ανερχόμενη μη ανοχή στις διαφορετικές γνώμες.

Δημοσιεύτηκε στο Harper’sMagazine στις 7 Ιουλίου, και η επιστολή επιχειρηματολογούσε στο ότι η προσπάθεια απόδοσης φυλετικής και κοινωνικής δικαιοσύνης ενεργοποίησε επίσης ένα καινούριο σύνολο ηθικών πεποιθήσεων και πολιτικών δεσμεύσεων, το οποίο τείνει να καταπνίξει τους κανόνες μιας δημόσιας συζήτησης και της ανοχής στις διαφορετικές απόψεις.

Η ελεύθερη ανταλλαγή πληροφοριών και ιδεών, η οποία είναι ψυχή μιας φιλελεύθερης κοινωνίας, περιορίζεται μέρα με την ημέρα, αναφέρει η επιστολή.

Προειδοποιεί ότι η λογοκρισία, 'την οποία περιμέναμε να έρθει από την ριζοσπαστική δεξιά' έρχεται όλο και περισσότερο από τα αριστερά, 'μέσα από μία μη ανοχή στις διαφορετικές απόψεις, μία ροπή προς δημόσια διαπόμπευση και εξοστρακισμό, και την τάση να επιλύσει πολύπλοκα ζητήματα πολιτικής με μια διακατεχόμενη τυφλή ηθική βεβαιότητα'.

'Το δημοκρατικό συμπύκνωμα που θέλουμε μπορεί να επιτευχθεί μόνο εάν μιλάμε εναντίον ενός κλίματος μη ανοχής στην διαφορετική άποψη, που έχει τεθεί από την οποιαδήποτε πλευρά.'

Η επιστολή δεν αναφέρει συγκεκριμένα παραδείγματα αλλά υπογραμμίζει ότι θεσμικοί ηγέτες, μέσα σε ένα κλίμα πανικού, επιβάλλουν βιαστικές και δυσανάλογες τιμωρίες, αντί να προσπαθήσουν να μεταρρυθμίσουν.

‘Συντάκτες απολύονται για αμφιλεγόμενα άρθρα, βιβλία αποσύρονται ως μη αυθεντικά, δημοσιογράφοι αποτρέπονται από το να γράφουν για ορισμένα θέματα, καθηγητές ερευνώνται για αναφορές σε έργα λογοτεχνίας στην τάξη,’ αναφέρει η επιστολή.

‘Αυτή η πνιγηρή ατμόσφαιρα θα βλάψει ανεπανόρθωτα τελικά τις πιο ζωτικές προσπάθειες των καιρών μας’, προσθέτει η επιστολή. ‘Ο περιορισμός του διαλόγου, είτε αυτός επιβάλλεται μέσω μιας καταπιεστικής κυβέρνησης, είτε μέσω μιας κοινωνίας μη ανεκτικής, βλάπτει τους αδύναμους, και καθιστά τον καθένα λιγότερο ικανό στην δημοκρατική συμμετοχή.’

Μερικές από τις 150 προσωπικότητες που υπέγραψαν περιλαμβάνουν τους σχολιαστές David Brooks & Bari Weiss, τον συνιδρυτή του Vox Matther Yglesias & τους νομπελίστες Salman Rushdie & Margaret Atwood.

Η επιστολή προκάλεσε την αντίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από ειδικούς και δημοσιογράφους και των δύο πλευρών, με μερικούς να λένε ότι ήταν εξαιρετική και άλλους που ισχυρίζονταν ότι οι συντελεστές οικτίριζαν τον εαυτό τους μέσω αυτής, υπογραμμίζοντας ότι πολλοί από αυτούς που την υπογράφουν έχουν πρόσβαση σε μεγάλες μάζες αναγνωστών.

Άλλοι την αποκάλεσαν υποκριτική, σημειώνοντας ότι δεν έλαβαν υπόψιν τους ότι το θέμα της ακύρωσης του πολιτισμού, τέθηκε από τους συντηρητικούς.
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Δημοσιεύσεις: 4139

Cancel Culture

Τετ 03 Φεβ 2021, 19:56

@apeitharxos Καταλαβαίνω πως ηθελες να παραθεσεις τους προβληματισμους σου για (ακομα) μια φορα, αλλά στη συγκεκριμμένη τούλαχιστον περίπτωση, εισαι λιιιιγο εκτος θέματος.

Cancel culture (or call-out culture) is a modern form of ostracism in which someone is thrust out of social or professional circles - either online on social media, in the real world, or both. Those who are subject to this ostracism are said to be "canceled."[1] Merriam-Webster notes that to cancel, as used in this context, means "to stop giving support to that person"[2] while Dictionary.com, in its pop-culture dictionary, defines cancel culture as "withdrawing support for (canceling) public figures and companies after they have done or said something considered objectionable or offensive."[3] The expression "cancel culture" has mostly negative connotations and is commonly used in debates on free speech and censorship.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cancel_culture
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Δημοσιεύσεις: 942

Cancel Culture

Τετ 03 Φεβ 2021, 20:04

theBox έγραψε:
Τετ 03 Φεβ 2021, 19:56
@apeitharxos Καταλαβαίνω πως ηθελες να παραθεσεις τους προβληματισμους σου για (ακομα) μια φορα, αλλά στη συγκεκριμμένη τούλαχιστον περίπτωση, εισαι λιιιιγο εκτος θέματος.

Cancel culture (or call-out culture) is a modern form of ostracism in which someone is thrust out of social or professional circles - either online on social media, in the real world, or both. Those who are subject to this ostracism are said to be "canceled."[1] Merriam-Webster notes that to cancel, as used in this context, means "to stop giving support to that person"[2] while Dictionary.com, in its pop-culture dictionary, defines cancel culture as "withdrawing support for (canceling) public figures and companies after they have done or said something considered objectionable or offensive."[3] The expression "cancel culture" has mostly negative connotations and is commonly used in debates on free speech and censorship.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cancel_culture
Αν διαβάσεις τα άρθρα που παραθέτω, για αυτό μιλάω...Διόρθωσα πιο πάνω και είπα και ότι είναι και αυτό που λες... (Ειδικά τα 2 άρθρα του nypost)
Και ετοιμαζόμουν να κάνω edit και ένα άρθρο που συμπεριλαμβάνει δηλώσεις του Nick Cave...(το παραθέτω τώρα)

https://redskywarning.blogspot.com/2020 ... 0YkErHUF_g

Η πολιτική ορθότητα έχει «ασφυκτική επίδραση στη δημιουργική ψυχή μιας κοινωνίας», σύμφωνα με τον γνωστό Αυστραλό μουσικό Nick Cave, ο οποίος επέκρινε την «ακύρωση της κουλτούρας» στο τελευταίο ενημερωτικό δελτίο του, όπου την αποκαλεί «κακή θρησκεία σε κατάσταση αμόκ».
H «κουλτούρα της ακύρωσης» (cancel culture) σημαίνει ότι αν κάνεις κάτι που «κάποιοι» (βλέπε αριστεροί, «προοδευτικοί») μπορεί να θεωρήσουν «προβληματικό», αυτομάτως χάνεις την αποδοχή όλων, το δικαίωμα να εκφέρεις άποψη και γενικά, έχεις τελειώσει. Η κουλτούρα της ακύρωσης καλεί σε ολικό μποϊκοτάζ εκείνων που παραβαίνουν τις νόρμες της πολιτικής ορθότητας, έχοντας ως υπέρτατο στόχο την ολοκληρωτική εξάλειψή τους επαγγελματικά και κοινωνικά.


Στο τελευταίο του ενημερωτικό δελτίο Red Hand Files, ο Αυστραλός μουσικός ρωτήθηκε τι πιστεύει για την cancel culture. Σε απάντηση, απέρριψε την άρνηση των ανθρώπων να εμπλακούν με «δύσκολες ιδέες» και ισχυρίστηκε ότι η μετάβαση προς μια πιο ισότιμη κοινωνία θα μπορούσε να σημαίνει ότι έχουν χαθεί βασικές αξίες.
«Η πολιτική ορθότητα έχει γίνει η πιο δυστυχισμένη θρησκεία στον κόσμο», έγραψε. «Η κάποτε αξιότιμη προσπάθειά της να ξαναπροσδιορίσουμε την κοινωνία μας με έναν πιο δίκαιο τρόπο ενσωματώνει τώρα όλες τις χειρότερες πτυχές που έχει να προσφέρει η θρησκεία (και καμία από τις ομορφιές) - την ηθική βεβαιότητα και την αυτοδικαίωση ακόμη και από την ικανότητα της λύτρωσης».

Πρόσθεσε ότι η άρνηση του cancel culture να εμπλακεί με δυσάρεστες ιδέες είχε ασφυκτική δράση στη δημιουργική ψυχή μιας κοινωνίας και ότι η δημιουργικότητα θα μπορούσε να χτυπήσει θεμελιώδεις πεποιθήσεις και με αυτόν τον τρόπο να δημιουργήσει νέους τρόπους να βλέπεις τον κόσμο.

«Αυτή είναι και η λειτουργία και η δόξα της τέχνης και των ιδεών», είπε. «Μια δύναμη που βρίσκει το νόημά της στην ακύρωση αυτών των δύσκολων ιδεών παρεμποδίζει το δημιουργικό πνεύμα μιας κοινωνίας και χτυπά την πολύπλοκη και διαφορετική φύση της κουλτούρας της».

Ο μουσικός, ο οποίος πρόσφατα διοργάνωσε μια ζωντανή συναυλία στο Alexandra Palace, τελείωσε με μια ρητορική ερώτηση. «Είμαστε μια κουλτούρα σε μεταβατικό στάδιο», έγραψε. "Και μπορεί να πηγαίνουμε προς μια πιο ισότιμη κοινωνία - δεν ξέρω - αλλά ποιες βασικές αξίες θα χάσουμε καθοδόν;"

Τον Οκτώβριο του 2019 ο Cave είχε «ταράξει» τα νερά της πολιτικής ορθότητας όταν δήλωσε τον αποτροπιασμό του για τον φαρισαϊσμό και την υποκρισία της σύγχρονης "woke" κουλτούρας [ο όρος "woke" σημαίνει την διαρκή εγρήγορση σχετικά με ζητήματα «κοινωνικής και φυλετικής δικαιοσύνης», αλλά στην ουσία αποτελεί ένα ακόμα «χαρτί» για την επιβολή της δικτατορίας της πολιτικής ορθότητας]. Είχε επίσης εξισώσει τους Antifa με την Άκρα Δεξιά εκνευρίζοντας πολλούς «προοδευτικούς».

Τον Ιούλιο, αρκετοί γνωστοί συγγραφείς και δημόσιοι διανοούμενοι (μεταξύ των οποίων οι JK Rowling, Salman Rushdie και Margaret Atwood) υπέγραψαν μια ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Harper, λέγοντας ότι η διάδοση της λογοκρισίας οδηγεί σε δυσανεξία των αντιτιθέμενων απόψεων και σε μια μόδα δημόσιου ξεμπροστιάσματος και εξοστρακισμού

Και ακόμη ένα από τον Mr. Bean

https://theflagreport.com/roouan-atkins ... WaDiWz1ZP4

Σε συνέντευξη στο Radio Times, ο Άτκινσον είπε ότι ο πολιτισμός ακύρωσης διαβρώνει την ελευθερία του λόγου, πράγμα που τον γεμίζει «με φόβο για το μέλλον».

«Το πρόβλημα που έχουμε στο Διαδίκτυο είναι ότι ένας αλγόριθμος αποφασίζει τι θέλουμε να δούμε, το οποίο καταλήγει να δημιουργεί μια απλοϊκή, δυαδική όψη της κοινωνίας», είπε ο Άτκινσον. «Γίνεται μια κατάσταση όπου είτε είσαι μαζί μας είτε εναντίον μας. Και αν είσαι εναντίον μας, αξίζεις να “ακυρωθείς”».

Ο Βρετανός ηθοποιός που γνώρισε δημοτικότητα τις δεκαετίες ’80 και ’90 για τον ρόλο του στον Μίστερ Μπιν και Μπλάκαντερ, υπερασπίζεται δραστήρια την ελευθερία του λόγου και την ανοιχτή συζήτηση.

Τον Αύγουστο του προηγούμενου χρόνου, ο Άτκινσον προκάλεσε οργή στους Βρετανούς «αφυπνισμένους» πολεμιστές του πληκτρολογίου, για την επίκρισή του στον αμφιλεγόμενο νόμο εγκλημάτων μίσους της Σκωτίας, λέγοντας πως «διακινδυνεύει να καταπνίξει την ελευθερία έκφρασης, και την ικανότητα να εκφράζεις ή να επικρίνεις θρησκευτικά ή άλλα πιστεύω», ανέφερε η Australian.

Πρόσθεσε ότι η έκθεση κάποιου σε ένα ευρύ φάσμα απόψεων ήταν σημαντική, αλλά το «ψηφιακό ισοδύναμο του μεσαιωνικού όχλου» έχει δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα φόβου για οποιονδήποτε είναι θύμα του όχλου του πολιτισμού ακύρωσης – περιλαμβανομένου του ίδιου του Άτκινσον.

Ο Άτκινσον είναι μεταξύ ενός αυξανόμενου αριθμού δημοσίων προσώπων που έχουν μιλήσει κατά του όχλου του πολιτισμού ακύρωσης, συμπεριλαμβανομένων του ηθοποιού Ρίκυ Γκερβαί και Τζον Κληζ, και της συγγραφέως Τ. Κ. Ρόουλινγκ. Κάποια βιβλιοπωλεία έχουν απαγορεύσει την σειρά «Χάρρυ Πόττερ» της Ρόουλινγκ λόγω ισχυρισμών τρανσοφοβίας σε ένα από τα δημοφιλή βιβλία της που έχει γράψει με το ψευδώνυμο Ρόμπερτ Γκάλμπραιθ.

Τον Ιούλιο του προηγούμενου χρόνου, 152 συγγραφείς και ακαδημαϊκοί δημοσίευσαν μια ανοιχτή επιστολή καταδικάζοντας τον πολιτισμό ακύρωσης επειδή αποδυναμώνει την ανεκτικότητα προς διαφορετικές απόψεις, προς όφελος αυτού που αποκάλεσαν «ιδεολογικής συμμόρφωσης», ανέφερε το Sky News (είναι το άρθρο για το οποίο μιλάει και το nypost, παραπάνω).
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Δημοσιεύσεις: 4139

Cancel Culture

Τετ 03 Φεβ 2021, 20:11

@apeitharxos Εμ, edit-αρεις σαν πολυβόλο, δεν σε προλαβαίνω... :P
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Δημοσιεύσεις: 942

Cancel Culture

Τετ 03 Φεβ 2021, 20:17

theBox έγραψε:
Τετ 03 Φεβ 2021, 20:11
@apeitharxos Εμ, edit-αρεις σαν πολυβόλο, δεν σε προλαβαίνω... :P
Χαχαχα!!! Τα είχα έτοιμα αυτά τα άρθρα, αποθηκευμένα (του ny post μεταφρασμένα από το καλοκαίρι), γιατί τα είχα θεωρήσει αξιόλογα...

Και ένα τελευταίο, μια περίληψη από τον Θαυμαστό Καινούριο Κόσμο του Άλντους Χάξλεϋ...Όχι απόλυτα σχετικό, αλλά ενδεικτικό τι θα επακολουθήσει αν δεν αντιληφθούμε τι πάνε να μας κάνουν, αντίστοιχο με αυτό που ανέφερε πιο πάνω ο Lucifersteele για την δυστοπία αλα black mirror...(θέμα το οποίο έχουμε ξανασυζητήσει)...
https://no2idcardgr.blogspot.com/2020/1 ... BAuZtnndxQ

Το συμπέρασμα το δικό μου είναι τελικά το εξής: Πως είτε η μια πλευρά πεποιθήσεων επικρατεί στον πόλεμο της πληροφορίας, είτε η άλλη, το συμπέρασμα θα είναι οι κοινωνίες να ζήσουν καταστάσεις ισπανικού εμφυλίου: Ότι δηλαδή, όποια πλευρά και αν επικρατήσει, αναγκαστικά θα κυβερνήσει με ολοκληρωτικό τρόπο.
Ο Φράνκο, ας πούμε, από την στιγμή που αποφάσισε να επέμβει, και από την στιγμή που επικράτησε, υποχρεωτικά (για τον φόβο ανατροπής του) θα έπρεπε να κυβερνήσει ως δικτάτορας για κάποια χρόνια...Το ίδιο θα συνέβαινε και αν είχε επικρατήσει το Λαϊκό Μέτωπο (Σοσιαλιστές+αναρχικοί+αριστεροί), το οποίο (με το που ανέλαβε την εξουσία) ξεκίνησε τις θηριωδίες, και να καταστρέφει οτιδήποτε θύμιζε το παλιό τρόπο ζωής.
Ό,τι συνέβη στην Αμερική με την εισβολή στο Καπιτώλιο είναι μια προβολή του ισπανικού εμφυλίου στο σήμερα (αυτό που προσπάθησαν να κάνουν οι οπαδοί του Τραμπ με την εισβολή δηλαδή)...Δεν αποκλείεται, αν οι οπαδοί του Τραμπ επικρατούσαν, ο Τραμπ να ξεκίναγε ανάλογα πογκρόμ στους διαφωνούντες, μακροπρόθεσμα, όπως θα κάνουν τώρα οι Δημοκρατικοί...

Μόνο ο Ανδρέας είχε φέρει την ισορροπία σε όλα... :pasok: :pasok: :pasok:

Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Δημοσιεύσεις: 944

Cancel Culture

Παρ 05 Φεβ 2021, 11:40

Μου έκανε αίσθηση η αναφορά στον/του Άτκινσον.
Οπότε βρήκα αυτό το απολαυστικό βίντεο.



Έχει σημασία ότι η ομιλία δεν έγινε περυσι ή φέτος, αλλά το 2012.
"...and to defend them... to the end!"
Δημοσιεύσεις: 1131

Cancel Culture

Παρ 05 Φεβ 2021, 16:07

Στο θέμα της μουσικής, υπάρχει και μια μικρή παράμετρος που είναι ουσιαστική και πολλοί οπαδοί ή απλοί ακροατές δεν λαμβάνουν υπόψιν τους, και καλά κάνουν γιατί δεν τους αφορά.

Έχει διαφορά πως αντιλαμβάνεται το "cancel" ο κάθε οπαδός του μουσικού, είτε λέγεται Schaffer, είτε Manson, είτε Varg, είτε είναι κλέφτης, είτε βιαστής, είτε δολοφόνος. Και έχει διαφορά και πως το αντιλαμβάνεται και το προσεγγίζει το στέλεχος της μουσικής βιομηχανίας που με αυτόν τον άνθρωπο μιλάει συνεχώς, συνεργάζεται και υπάρχει επαγγελματική συναλλαγή πέρα από τη μουσική. Είναι σαν να ανακαλύπτεις πως ο "συνάδελφός" σου έχει ένα σκοτεινό υπόβαθρο που δεν ήξερες ή δεν ήθελες να πιστέψεις, αλλά τώρα ξεδιπλώθηκε. Καταλαβαίνω κάποιους από αυτούς που δεν θέλουν να δουλέψουν άλλο μαζί τους. Δεν λέω ότι συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά υπάρχει και αυτή η παράμετρος που πολλοί αγνοούν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”