Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
- Advancing Yokeda
- Δημοσιεύσεις: 2631
- Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Επίσης, εγώ συμφωνώ με τη δήλωση του [mention]vasilis2112[/mention] για εν δυνάμει δεσμώτες. Μπορεί να μην έχουν κοινωνική ισχύ όπως θα κατέγραφε η σταστιστική, αλλά ρυθμίζουν και διατηρούν το λειτουργικό σύστημα της κοινωνίας.
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
δλδ ποιοί είναι οι εν δυνάμει δεσμώτες και γιατί ένας τριτοκλασσάτος τραγουδιστής είναι μέσα σε αυτούς;Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 15:45 Επίσης, εγώ συμφωνώ με τη δήλωση του @vasilis2112 για εν δυνάμει δεσμώτες. Μπορεί να μην έχουν κοινωνική ισχύ όπως θα κατέγραφε η σταστιστική, αλλά ρυθμίζουν και διατηρούν το λειτουργικό σύστημα της κοινωνίας.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- Advancing Yokeda
- Δημοσιεύσεις: 2631
- Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Αυτός είναι μια απόληξη. Οι απολήξεις είναι πολλές και αλλάζουν εύκολα και γρήγορα.Πηγάζει όμως από μια βιομηχανία "μουσική" που στηρίζεται και προωθείται από τα ΜΜΕ , ανάλογη του hollywood. Δεν είναι τυχαίοι αυτοί που πλασσάρονται σαν καλλιτέχνες και δεν είναι τυχαία η εποχή που επιλέγοντα να χρησιμοποιηθούν. Η βιομηχανία αυτή δεν έχει σαν σκοπό να προάγει την τέχνη αλλά να δημιουργήσει συνθήκες, στις οποίες ο πολίτης θα είναι αδύναμος να στοχαστεί, να αρθρώσει λόγο, να άγεται και να φέρεται από συλλόγους, οργανώσεις, συνδικάτα κόμματα και τα συναφή που δεν του μιλούν στο λογικό του αλλά το συναισθηματικό του κομμάτι με χρώματα και εικόνες. Αποκτήνωση δηλαδή, όχι με την έννοια όμως της αγριότητας, αλλά της ανικανότητας να βρει την άκρη σε μια δύσκολη κατάσταση όπως η σημερινή. Ότι καλύτερο έχει να προτείνει σήμερα ο πολίτης, σε μια εποχή κρίσιμη σαν τη σημερινή είναι δυστυχώς ένα ξέσπασμα και αυτό το ξέσπασμα είναι προβλέψιμο και εκμεταλλεύσιμο. Δες την κοπέλα στο βίντεο. Είναι εύκολο να πουμε να ένα ορκ, αλλά χάνουμε την ευρύτερη εικόνα, ενός ανθρώπου που βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά, βλέπει τη ζωή και τα όνειρά του να χάνονται και το μόνο που μπόρεσε να κάνει για αυτό είναι 2 καρατιές και 2 βρισιές.
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Διαφωνώ. Η τυφλή οργή και βία , υπήρχε πάντα.Ακομα και τη δεκαετία του 80 που τα πράγματα (σε θεμα βιοτικού επιπέδου και προοπτικών) ήταν απείρως καλύτερα. Αυτή μπορεί να οφείλεται είτε στις εφηβικές/μετεφηβικες ορμόνες, σε κάποια προσωπικά τραύματα και απωθημένα, σε προβληματική προσωπικότητα και όχι σπανίως στην τρέχουσα πολιτική και κοινωνική κατάσταση. Ελάχιστα όμως αποτελεί έκφραση πολιτικής άποψης (πόσο μάλιστα λύση οποιουδήποτε προβλήματος) ειδικά όταν κατευθύνεται σε έναν άσχετο τύπο, που ελάχιστα ευθύνεται για την όποια μιζέρια της.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 22:20 Αυτός είναι μια απόληξη. Οι απολήξεις είναι πολλές και αλλάζουν εύκολα και γρήγορα.Πηγάζει όμως από μια βιομηχανία "μουσική" που στηρίζεται και προωθείται από τα ΜΜΕ , ανάλογη του hollywood. Δεν είναι τυχαίοι αυτοί που πλασσάρονται σαν καλλιτέχνες και δεν είναι τυχαία η εποχή που επιλέγοντα να χρησιμοποιηθούν. Η βιομηχανία αυτή δεν έχει σαν σκοπό να προάγει την τέχνη αλλά να δημιουργήσει συνθήκες, στις οποίες ο πολίτης θα είναι αδύναμος να στοχαστεί, να αρθρώσει λόγο, να άγεται και να φέρεται από συλλόγους, οργανώσεις, συνδικάτα κόμματα και τα συναφή που δεν του μιλούν στο λογικό του αλλά το συναισθηματικό του κομμάτι με χρώματα και εικόνες. Αποκτήνωση δηλαδή, όχι με την έννοια όμως της αγριότητας, αλλά της ανικανότητας να βρει την άκρη σε μια δύσκολη κατάσταση όπως η σημερινή. Ότι καλύτερο έχει να προτείνει σήμερα ο πολίτης, σε μια εποχή κρίσιμη σαν τη σημερινή είναι δυστυχώς ένα ξέσπασμα και αυτό το ξέσπασμα είναι προβλέψιμο και εκμεταλλεύσιμο. Δες την κοπέλα στο βίντεο. Είναι εύκολο να πουμε να ένα ορκ, αλλά χάνουμε την ευρύτερη εικόνα, ενός ανθρώπου που βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά, βλέπει τη ζωή και τα όνειρά του να χάνονται και το μόνο που μπόρεσε να κάνει για αυτό είναι 2 καρατιές και 2 βρισιές.
Surreal Killer
- Advancing Yokeda
- Δημοσιεύσεις: 2631
- Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Η βία των 80's ήταν διαφορετική από τη σύγχρονη αλλά και οι 2 πηγάζουν από μια κοινή απόφαση που έλαβαν τα λεγόμενα πολιτισμένα έθνη μεταπολεμικά - όταν είπαν πως ως εδώ η ταλαιπώρια, πάμε για καλές μέρες τώρα - να κάνουν σοβαρές επενδύσεις στη συστηματική αποχαύνωση και όχι την παιδεία. Αυτό έχει σαν συνέπεια το δρώμενο στο βίντεο, που ναι μεν έχει σχέση με ορμόνες αλλά δεν αποδίδεται εκεί σαν αιτία. Συγκεκριμένα, η όποια ορμονική ταραχή μπορεί να έχει η κοπέλα, είναι μόνο η βιολογική σκοπιά της εικονιζόμενης επίθεσης.Priamos έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 23:35Διαφωνώ. Η τυφλή οργή και βία , υπήρχε πάντα.Ακομα και τη δεκαετία του 80 που τα πράγματα (σε θεμα βιοτικού επιπέδου και προοπτικών) ήταν απείρως καλύτερα. Αυτή μπορεί να οφείλεται είτε στις εφηβικές/μετεφηβικες ορμόνες, σε κάποια προσωπικά τραύματα και απωθημένα, σε προβληματική προσωπικότητα και όχι σπανίως στην τρέχουσα πολιτική και κοινωνική κατάσταση. Ελάχιστα όμως αποτελεί έκφραση πολιτικής άποψης (πόσο μάλιστα λύση οποιουδήποτε προβλήματος) ειδικά όταν κατευθύνεται σε έναν άσχετο τύπο, που ελάχιστα ευθύνεται για την όποια μιζέρια της.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 22:20 Αυτός είναι μια απόληξη. Οι απολήξεις είναι πολλές και αλλάζουν εύκολα και γρήγορα.Πηγάζει όμως από μια βιομηχανία "μουσική" που στηρίζεται και προωθείται από τα ΜΜΕ , ανάλογη του hollywood. Δεν είναι τυχαίοι αυτοί που πλασσάρονται σαν καλλιτέχνες και δεν είναι τυχαία η εποχή που επιλέγοντα να χρησιμοποιηθούν. Η βιομηχανία αυτή δεν έχει σαν σκοπό να προάγει την τέχνη αλλά να δημιουργήσει συνθήκες, στις οποίες ο πολίτης θα είναι αδύναμος να στοχαστεί, να αρθρώσει λόγο, να άγεται και να φέρεται από συλλόγους, οργανώσεις, συνδικάτα κόμματα και τα συναφή που δεν του μιλούν στο λογικό του αλλά το συναισθηματικό του κομμάτι με χρώματα και εικόνες. Αποκτήνωση δηλαδή, όχι με την έννοια όμως της αγριότητας, αλλά της ανικανότητας να βρει την άκρη σε μια δύσκολη κατάσταση όπως η σημερινή. Ότι καλύτερο έχει να προτείνει σήμερα ο πολίτης, σε μια εποχή κρίσιμη σαν τη σημερινή είναι δυστυχώς ένα ξέσπασμα και αυτό το ξέσπασμα είναι προβλέψιμο και εκμεταλλεύσιμο. Δες την κοπέλα στο βίντεο. Είναι εύκολο να πουμε να ένα ορκ, αλλά χάνουμε την ευρύτερη εικόνα, ενός ανθρώπου που βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά, βλέπει τη ζωή και τα όνειρά του να χάνονται και το μόνο που μπόρεσε να κάνει για αυτό είναι 2 καρατιές και 2 βρισιές.
Όχι, μόνο διαταραγμένη δεν είναι η κοπέλα στο βίντεο. Έχει αίσθηση της κατάστασης, στιγματίζει έναν σχετικότατο με την κοινωνική μιζέρια τύπο - γρανάζι μιας μηχανής που μόνο πρόσφατα δείχνει να είναι σκουριασμένη.
Κάθε παρουσιαστής, κάθε ρεπόρτερ, κάθε κανάλι, κάθε λαικός τραγουδιστής, κάθε παρατρεχάμενος τηλεπαραθύρων, κάθε συντελεστής του πανηγυριού που έστησαν 30-40 χρόνια τώρα τα ΜΜΕ, είναι υπεύθυνος για την κατάντια των πολιτών.
Αλλά τί να το κάνεις? Τα χρονια δε γυρνάνε πίσω και οι τόσες γενιές που κάηκαν μέσα στην αποχαύνωση, σήμερα αξιώνουν λύσεις, κανονικότητα (δηλαδή κι άλλη αποχαύνωση), αξιόπιστη κυβέρνηση και άλλα τέτοια...
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Και για να το επεκτείνω... Ο κάθε πολιτικός, ο κάθε δημόσιος υπάλληλος, ο καθένας που έχει ζητήσει ρουσφέτι ή έχει ψηφίσει ρουσφετολογικά, ο κάθε γιατρός που έχει πάρει φακελάκι ή έχει προδωσει τον ορκο του γενικότερα, ο καθενας που ψηφίζει ανώριμα ή συμφεροντολογικα ...κλπ. Σχεδόν όλοι ανήκουμε σε κάποια από αυτες τις κατηγορίες και σχεδόν όλοι είμαστε συνένοχοι. Αυτή η κοπέλα πιθανόν να μην είναι γιατί δεν έχει μπει στην παραγωγική διαδικασία, αλλά έχει επωφεληθεί πιθανοτα κι αυτή κατά καιρούς από το σάπιο σύστημα και πολύ πιθανό στο μέλλον να γίνει κι αυτή μέρος του. Γενικά όσο ορίζουμε το κακό ως κάτι ξένο και άσχετο από μας , και κρίνουμε τους υπόλοιπους αφ' υψηλού με μια ηθική ανωτερότητα και "μεγαλομανία", χωρίς διάθεση για αυτοκριτική, δεν θα βρίσκουμε λύση.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 23:57
Κάθε παρουσιαστής, κάθε ρεπόρτερ, κάθε κανάλι, κάθε λαικός τραγουδιστής, κάθε παρατρεχάμενος τηλεπαραθύρων, κάθε συντελεστής του πανηγυριού που έστησαν 30-40 χρόνια τώρα τα ΜΜΕ, είναι υπεύθυνος για την κατάντια των πολιτών.
Επίσης μου φαίνεται απογοητευτικό το 95% του πληθυσμού με τα ίδια ταξικά συμφέροντα, να μην μπορούν να ενωθούν και να κυβερνήσουν, και να αφήνουν τις ιδεολογίες να κατακερματιζουν την δύναμη τους και να προκαλούν διχασμό.
Surreal Killer
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Αν κατάλαβα καλα η διαφωνία σας εγκειται κυριως σε αυτο που εχω σε bold; Μπορει να είναι αργα και να ειμαι κουρασμένος αλλά δεν βρίσκω κάποιο άλλο conflict σε αυτα που λέτε. Μαλιστα θα έλεγα οτι συμφωνω και με τους δυο σε αρκετα σημεία.Priamos έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 23:35Διαφωνώ. Η τυφλή οργή και βία , υπήρχε πάντα.Ακομα και τη δεκαετία του 80 που τα πράγματα (σε θεμα βιοτικού επιπέδου και προοπτικών) ήταν απείρως καλύτερα. Αυτή μπορεί να οφείλεται είτε στις εφηβικές/μετεφηβικες ορμόνες, σε κάποια προσωπικά τραύματα και απωθημένα, σε προβληματική προσωπικότητα και όχι σπανίως στην τρέχουσα πολιτική και κοινωνική κατάσταση. Ελάχιστα όμως αποτελεί έκφραση πολιτικής άποψης (πόσο μάλιστα λύση οποιουδήποτε προβλήματος) ειδικά όταν κατευθύνεται σε έναν άσχετο τύπο, που ελάχιστα ευθύνεται για την όποια μιζέρια της.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 22:20 Αυτός είναι μια απόληξη. Οι απολήξεις είναι πολλές και αλλάζουν εύκολα και γρήγορα.Πηγάζει όμως από μια βιομηχανία "μουσική" που στηρίζεται και προωθείται από τα ΜΜΕ , ανάλογη του hollywood. Δεν είναι τυχαίοι αυτοί που πλασσάρονται σαν καλλιτέχνες και δεν είναι τυχαία η εποχή που επιλέγοντα να χρησιμοποιηθούν. Η βιομηχανία αυτή δεν έχει σαν σκοπό να προάγει την τέχνη αλλά να δημιουργήσει συνθήκες, στις οποίες ο πολίτης θα είναι αδύναμος να στοχαστεί, να αρθρώσει λόγο, να άγεται και να φέρεται από συλλόγους, οργανώσεις, συνδικάτα κόμματα και τα συναφή που δεν του μιλούν στο λογικό του αλλά το συναισθηματικό του κομμάτι με χρώματα και εικόνες. Αποκτήνωση δηλαδή, όχι με την έννοια όμως της αγριότητας, αλλά της ανικανότητας να βρει την άκρη σε μια δύσκολη κατάσταση όπως η σημερινή. Ότι καλύτερο έχει να προτείνει σήμερα ο πολίτης, σε μια εποχή κρίσιμη σαν τη σημερινή είναι δυστυχώς ένα ξέσπασμα και αυτό το ξέσπασμα είναι προβλέψιμο και εκμεταλλεύσιμο. Δες την κοπέλα στο βίντεο. Είναι εύκολο να πουμε να ένα ορκ, αλλά χάνουμε την ευρύτερη εικόνα, ενός ανθρώπου που βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά, βλέπει τη ζωή και τα όνειρά του να χάνονται και το μόνο που μπόρεσε να κάνει για αυτό είναι 2 καρατιές και 2 βρισιές.
[mention]Advancing Yokeda[/mention] H Σκεψεις σου εχουν πολλά κοινα με την Critical Theory (Αριστερη Κριτικη της μαζικης κουλτούρας, στα ελληνικά) απο την ομάδα πολιτικών φιλοσόφων που έμεινε γνωστη ως "Σχολη της Φρανκφούρτης", καθως και με τις θέσεις του Antonio Gramsci (βλέπε cultural hegemony)
[mention]Priamos[/mention] Δεν αντιφάσκεις ομως λιγο όταν αποδιδεις την τυφλη οργη και βια, σε ΟΛΟΥΣ αυτους τους παραγοντες που παραθέτεις, και μάλιστα τονιζεις οτι "ελαχιστα αποτελει εκφραση πολιτικης άποψης", ενώ μερικα ποστς παραπάνω εκφράζεις την άποψη πως τετοιες συμπεριφορες ειναι η "κανονικοτητα" σε συγκεκριμμένη ομάδα ιδεολογικου/πολιτικου προσανατολισμού;
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
- Advancing Yokeda
- Δημοσιεύσεις: 2631
- Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Λυπάμαι αλλά δεν είμαστε όλοι συνένοχοι. Δεν βρίσκονται στην ίδια κατηγορία τα δημόσια πρόσωπα, αυτοί που προβάλλονται και προβάλλουν κοινωνικά πρότυπα, αυτοί που ρυθμίζουν το πως πρεπει να δείχνεις και τί να πρεσβεύεις, τί να ακούς, τί να βλέπεις, με τί να καυλώνεις με αυτούς που παλεύουν να επιβιώσουν. Η δεύτερη κατηγορία, είναι (και) εκείνοι που δεν είχαν άλλη επιλογή από το να προσαρμοστούν σε έτοιμα δεδομένα με αποκλειστικό σκοπό την επιβίωση. Αν τους παρεις τα χρήματα εξαφανίζονται. Εξού και οι όποιες δυστυχείς παρατυπίες τους. Η πρώτη όμως κατηγορία, είναι (και) αυτοί που δεν τους νοιάζει να πάρουν επίδομα, να μείνουν άνεργοι για 10 χρόνια - άτομα που έχουν κατάκύριο λόγο υπερβεί το επίπεδο της πάλης για επιβίωση και για τα οποία το χρήμα δεν είναι εκεί για να κάνουν ψώνια, αλλά για να κατευθύνουν το μαντρί και να εξουσιάσουν.Priamos έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:11Και για να το επεκτείνω... Ο κάθε πολιτικός, ο κάθε δημόσιος υπάλληλος, ο καθένας που έχει ζητήσει ρουσφέτι ή έχει ψηφίσει ρουσφετολογικά, ο κάθε γιατρός που έχει πάρει φακελάκι ή έχει προδωσει τον ορκο του γενικότερα, ο καθενας που ψηφίζει ανώριμα ή συμφεροντολογικα ...κλπ. Σχεδόν όλοι ανήκουμε σε κάποια από αυτες τις κατηγορίες και σχεδόν όλοι είμαστε συνένοχοι. Αυτή η κοπέλα πιθανόν να μην είναι γιατί δεν έχει μπει στην παραγωγική διαδικασία, αλλά έχει επωφεληθεί πιθανοτα κι αυτή κατά καιρούς από το σάπιο σύστημα και πολύ πιθανό στο μέλλον να γίνει κι αυτή μέρος του. Γενικά όσο ορίζουμε το κακό ως κάτι ξένο και άσχετο από μας , και κρίνουμε τους υπόλοιπους αφ' υψηλού με μια ηθική ανωτερότητα και "μεγαλομανία", χωρίς διάθεση για αυτοκριτική, δεν θα βρίσκουμε λύση.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 23:57
Κάθε παρουσιαστής, κάθε ρεπόρτερ, κάθε κανάλι, κάθε λαικός τραγουδιστής, κάθε παρατρεχάμενος τηλεπαραθύρων, κάθε συντελεστής του πανηγυριού που έστησαν 30-40 χρόνια τώρα τα ΜΜΕ, είναι υπεύθυνος για την κατάντια των πολιτών.
Επίσης μου φαίνεται απογοητευτικό το 95% του πληθυσμού με τα ίδια ταξικά συμφέροντα, να μην μπορούν να ενωθούν και να κυβερνήσουν, και να αφήνουν τις ιδεολογίες να κατακερματιζουν την δύναμη τους και να προκαλούν διχασμό.
Πολύ συγκεκριμένα, η τελευταία πρόταση του ποστ σου καταδεικνύει τον ισχυρισμό μου. Πέρα από απογοητευτικό, είναι η πραγματικότητα. 10mil δουλεύουν για να ζουν 100. Και δε μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό ,πέρα από ξύλο και ύβρεις για τους λόγους που προανέφερα.
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Όχι ρε συ. Δε δείχνω με το δάχτυλο κάποια συγκεκριμένη πολιτική ομάδα ή ιδεολογία. Αντιθέτως είπα ότι αυτή η συμπεριφορά είναι αναμενόμενη οπουδήποτε δημιουργείται όχλος. Το γεγονός ότι ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο, οφείλεται στην ειρωνεία του όλου θέματος και στο ότι με προβληματίζει η ύπουλη άνοδος του "φεμιναζισμου". Εδώ η βία δικαιολογείται και αθωώνεται πλήρως, γιατί προέρχεται από γυναίκα και κατευθύνεται σε άντρα.theBox έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:29
@Priamos Δεν αντιφάσκεις ομως λιγο όταν αποδιδεις την τυφλη οργη και βια, σε ΟΛΟΥΣ αυτους τους παραγοντες που παραθέτεις, και μάλιστα τονιζεις οτι "ελαχιστα αποτελει εκφραση πολιτικης άποψης", ενώ μερικα ποστς παραπάνω εκφράζεις την άποψη πως τετοιες συμπεριφορες ειναι η "κανονικοτητα" σε συγκεκριμμένη ομάδα ιδεολογικου/πολιτικου προσανατολισμού;
Surreal Killer
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Η απάντηση σε αυτο, (οπως ηδη το επισημανε) ειναι αυτο που λεει ο Yokeda και λιγο-πολύ και η "κριτικη της μαζικης κουλτουρας" και η "πολιτισμικη ηγεμονια" (της αρχουσας ταξης) που ανέφερα και παραπάνω.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Α οκ, γράψε λαθος. Αν και, και παλι δεν καταλαβαινω απο ποιον "δικαιολογειται και αθωώνεται η βία" περα απο την ιδια τη δράστη και την "ομήγυρη" της.Priamos έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:37Όχι ρε συ. Δε δείχνω με το δάχτυλο κάποια συγκεκριμένη πολιτική ομάδα ή ιδεολογία. Αντιθέτως είπα ότι αυτή η συμπεριφορά είναι αναμενόμενη οπουδήποτε δημιουργείται όχλος. Το γεγονός ότι ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο, οφείλεται στην ειρωνεία του όλου θέματος και στο ότι με προβληματίζει η ύπουλη άνοδος του "φεμιναζισμου". Εδώ η βία δικαιολογείται και αθωώνεται πλήρως, γιατί προέρχεται από γυναίκα και κατευθύνεται σε άντρα.theBox έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:29
@Priamos Δεν αντιφάσκεις ομως λιγο όταν αποδιδεις την τυφλη οργη και βια, σε ΟΛΟΥΣ αυτους τους παραγοντες που παραθέτεις, και μάλιστα τονιζεις οτι "ελαχιστα αποτελει εκφραση πολιτικης άποψης", ενώ μερικα ποστς παραπάνω εκφράζεις την άποψη πως τετοιες συμπεριφορες ειναι η "κανονικοτητα" σε συγκεκριμμένη ομάδα ιδεολογικου/πολιτικου προσανατολισμού;
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
- Advancing Yokeda
- Δημοσιεύσεις: 2631
- Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
[mention]theBox[/mention] , δεν έχω υπόψη μου τη σχολή που αναφέρεις. Ωστόσο, θέλω να πιστεύω ότι ασκώ λογική κριτική με τα γραφόμενά μου. Αν τα ονοματίσω Αριστερά, θα βρω μπροστά μου δεξιούς και αντίστροφα βέβαια σε άλλη περίπτωση. Το ζήτημα για μένα είναι πως ο χρόνος της ταμπέλας έχει παρέλθει και αν πρόκειται να γίνει κάτι προς το κοινό καλό, έχουμε πλέον καθήκον να αφήσουμε τις ταμπέλες πίσω. Αν θέλουμε να γίνει το θαυμαστό που σχολιάζει ο Priamos στην αναφορά περί 95%.
Υπάρχει και κάτι άλλο που θέλω να σχολιάσω στο βίντεο. Αυτός θέλει να διαβάσει όπως λέει κάποια πράγματα που έγραψε καθ' οδόν και ζητά τον ελεύθερο λόγο να τα διαβάσει. Του έδωσε λέει την άδεια να μιλήσει ο πρόεδρος των καλλιτεχνών? Μόνο εγώ βλέπω το παράταιρο σε αυτό το σκηνικό? Από πότε ένας πρόεδρος ορίζει τί θα ακουστεί σε μια πλατεία με διαδηλωτές? Όσο βίαια ήταν η αντίδραση της κοπέλας άλλο τόσο βίαιο είναι το κύρηγμα από κάποιον που δε συμφωνήθηκε από κοινού να έχει τον λόγο. Αν είχε όμως τη σύναιση και την παιδεία κάποιος/α εκεί, θα τον άφηνε να τελειώσει το λογίδριο, θα έπαιρνε το μικρόφωνο και θα τον ακύρωνε μπροστά σε όλους με επιχειρήματα. Αντ' αυτού, του έγινε επίθεση και όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις έγινε ο δεδομένα καλός της ιστορίας γιατί επέδειξε ψυχραιμία, δεν αντεπιτέθηκε και είπε - όπως τα είπε - τα γραφόμενά του.
Υπάρχει και κάτι άλλο που θέλω να σχολιάσω στο βίντεο. Αυτός θέλει να διαβάσει όπως λέει κάποια πράγματα που έγραψε καθ' οδόν και ζητά τον ελεύθερο λόγο να τα διαβάσει. Του έδωσε λέει την άδεια να μιλήσει ο πρόεδρος των καλλιτεχνών? Μόνο εγώ βλέπω το παράταιρο σε αυτό το σκηνικό? Από πότε ένας πρόεδρος ορίζει τί θα ακουστεί σε μια πλατεία με διαδηλωτές? Όσο βίαια ήταν η αντίδραση της κοπέλας άλλο τόσο βίαιο είναι το κύρηγμα από κάποιον που δε συμφωνήθηκε από κοινού να έχει τον λόγο. Αν είχε όμως τη σύναιση και την παιδεία κάποιος/α εκεί, θα τον άφηνε να τελειώσει το λογίδριο, θα έπαιρνε το μικρόφωνο και θα τον ακύρωνε μπροστά σε όλους με επιχειρήματα. Αντ' αυτού, του έγινε επίθεση και όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις έγινε ο δεδομένα καλός της ιστορίας γιατί επέδειξε ψυχραιμία, δεν αντεπιτέθηκε και είπε - όπως τα είπε - τα γραφόμενά του.
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
διαφωνώ. Αυτό θα ίσχυε αν δεν είχαν τρόπο να ακουστούν και οι υπόλοιπες απόψεις. Ευτυχώς όμως, παρόλο που αρκετοί είναι δύσκολο να το πιστέψουν ζούμε στην εποχή που υπάρχει πληθώρα απόψεων και επιλογών. Αν ο πολίτης αρνείτε να στοχαστεί είναι επιλογή του. Αν το επιθυμεί υπάρχουν προτάσεις.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 22:20 Η βιομηχανία αυτή δεν έχει σαν σκοπό να προάγει την τέχνη αλλά να δημιουργήσει συνθήκες, στις οποίες ο πολίτης θα είναι αδύναμος να στοχαστεί, να αρθρώσει λόγο, να άγεται και να φέρεται από συλλόγους, οργανώσεις, συνδικάτα κόμματα και τα συναφή που δεν του μιλούν στο λογικό του αλλά το συναισθηματικό του κομμάτι με χρώματα και εικόνες. Αποκτήνωση δηλαδή, όχι με την έννοια όμως της αγριότητας, αλλά της ανικανότητας να βρει την άκρη σε μια δύσκολη κατάσταση όπως η σημερινή.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, αθωώνεται και από τους τρίτους θεατές, δλδ αν είχαμε το αντίθετο πχ προσπαθούσε να μιλήσει μια νεαρή καλλιτέχνιδα και της έκανε ντού ένας δίμετρος θα βλέπαμε άρθρα σε απανταχού site σχετικά με την έμφυλη βία. Εδώ απλά μιλάμε για το πόσο καραγκιόζης είναι ο Νώε και πόσο άμπαλη η άλλη.theBox έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:46Α οκ, γράψε λαθος. Αν και, και παλι δεν καταλαβαινω απο ποιον "δικαιολογειται και αθωώνεται η βία" περα απο την ιδια τη δράστη και την "ομήγυρη" της.Priamos έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:37Όχι ρε συ. Δε δείχνω με το δάχτυλο κάποια συγκεκριμένη πολιτική ομάδα ή ιδεολογία. Αντιθέτως είπα ότι αυτή η συμπεριφορά είναι αναμενόμενη οπουδήποτε δημιουργείται όχλος. Το γεγονός ότι ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο, οφείλεται στην ειρωνεία του όλου θέματος και στο ότι με προβληματίζει η ύπουλη άνοδος του "φεμιναζισμου". Εδώ η βία δικαιολογείται και αθωώνεται πλήρως, γιατί προέρχεται από γυναίκα και κατευθύνεται σε άντρα.theBox έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 00:29
@Priamos Δεν αντιφάσκεις ομως λιγο όταν αποδιδεις την τυφλη οργη και βια, σε ΟΛΟΥΣ αυτους τους παραγοντες που παραθέτεις, και μάλιστα τονιζεις οτι "ελαχιστα αποτελει εκφραση πολιτικης άποψης", ενώ μερικα ποστς παραπάνω εκφράζεις την άποψη πως τετοιες συμπεριφορες ειναι η "κανονικοτητα" σε συγκεκριμμένη ομάδα ιδεολογικου/πολιτικου προσανατολισμού;
Γενικά θεωρώ ότι υπάρχει τεράστια ανοχή σε περιστατικά σωματικής/ψυχολογικής βίας,.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- Advancing Yokeda
- Δημοσιεύσεις: 2631
- Εγγραφή: Πέμ 17 Οκτ 2019, 11:33
Ανοίγουν «κερκόπορτα» λογοκρισίας και διώξεων με μουσικό τρομονόμο;
Ναι υπάρχει η πληθώρα απόψεων που αναφέρεις. Και ναι υπάρχουν οι τρόποι να ακουστούν. Ο πολίτης όμως δεν επιλέγει να αρνηθεί το στοχασμό και τη μελέτη των διαφόρων προτάσεων. Ποτέ δεν ήταν δική του η επιλογή. Η επιλογή έχει γίνει ήδη γι αυτόν, απλά του δίνεται η ευχαρίστηση να θεωρεί ότι είναι δική του (η κάθε επιλογή για κάθε ζήτημα). Αν μπορούσε να κάνει ο ίδιος την επιλογή, τότε θα αναγνώριζε το ουσιαστικό του συμφέρον, τα πράγματα θα είχαν πάρει μια πολύ διαφορετική πορεία και δε θα υπήρχε λόγος να κουβεντιάζουμε για αυτά τα πράγματα.Zippo190 έγραψε: ↑Δευ 15 Φεβ 2021, 08:57διαφωνώ. Αυτό θα ίσχυε αν δεν είχαν τρόπο να ακουστούν και οι υπόλοιπες απόψεις. Ευτυχώς όμως, παρόλο που αρκετοί είναι δύσκολο να το πιστέψουν ζούμε στην εποχή που υπάρχει πληθώρα απόψεων και επιλογών. Αν ο πολίτης αρνείτε να στοχαστεί είναι επιλογή του. Αν το επιθυμεί υπάρχουν προτάσεις.Advancing Yokeda έγραψε: ↑Κυρ 14 Φεβ 2021, 22:20 Η βιομηχανία αυτή δεν έχει σαν σκοπό να προάγει την τέχνη αλλά να δημιουργήσει συνθήκες, στις οποίες ο πολίτης θα είναι αδύναμος να στοχαστεί, να αρθρώσει λόγο, να άγεται και να φέρεται από συλλόγους, οργανώσεις, συνδικάτα κόμματα και τα συναφή που δεν του μιλούν στο λογικό του αλλά το συναισθηματικό του κομμάτι με χρώματα και εικόνες. Αποκτήνωση δηλαδή, όχι με την έννοια όμως της αγριότητας, αλλά της ανικανότητας να βρει την άκρη σε μια δύσκολη κατάσταση όπως η σημερινή.
Behold their steel
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death
Black forever
On their blades the curse
The sorcery of death