WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

The Official WARLORD Discussion Board
Άβαταρ μέλους
oblivion
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 04 Μάιος 2019, 13:49

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από oblivion »

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.
Coroner & rbrigate, στο τέλος του video βλέπω μια ομάδα ανθρώπων με κράνη να έχουν μπουκάρει στην άκρη της αρένας και να βαράει με πέτρες στο δόξα πατρί. Φαίνεται ότι οι Prodigy σταμάτησαν να παίζουν. Σ το τελευταία πλάνο τους δείχνει να δίνουν συνέντευξη και να μιλάνε για την διακοπή της συναυλίας σε δημοσιογράφο του σκάι. Αναρωτιέμαι αν αυτό δεν είναι κανονικό ντου τότε τι θα έπρεπε να κάνουν, να βγάλουν και καλάσνικοφ;
Αν έχω κάνει κάποιο λάθος σε πράγματα για τα οποία ρωτάω, εντάξει απολογούμαι. Δεν κάνω δημοσιογραφική έρευνα. Απλά ρώτησα για θέματα που έχω ακούσει στην πιάτσα παλιών ροκάδων. Πάντως από τις απαντήσεις των παιδιών που δόθηκαν διαπιστώνω ότι όσα είχα ακούσει λίγο σε πολύ ισχύουν.

apeitharxe & starman ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Εγώ είμαι νεότερος αλλά για την γενιά σας ένα πράγμα έχω να πω: RESPECT. Απλά και μόνο. Δεν ξέρω αν ζούσα στην εποχή σας αν θα μου άρεσε να βλέπω λιθοβολισμούς, μαχαιρώματα σε μαγαζιά και άλλα τέτοια. Μάλλον όχι. Τώρα πάντως που διαβάζω τις ιστορίες εκείνων των χρόνων τις βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες. Σαν ιστορικά ντοκουμέντα.

Είμαι και εγώ από αυτούς που δεν γουστάρουν την βία και τους πολιτικούς διαχωρισμούς στο metal και στη μουσική γενικά. Δεν παραγνωρίζω πάντως ότι από αυτά που έχω ακούσει από τους παλιότερους και που διάβασα στις πιο πάνω απαντήσεις φαίνεται ότι το πάθος και ο φανατισμός (με την καλή έννοια) των παλιότερων γενιών δεν υπάρχει σήμερα. Σαν νεότερος θα ήθελα να υπήρχε κάτι τέτοιο και σήμερα και όχι να είμαστε όλη μέρα μπροστά στους υπολογιστές για να κατεβάζουμε τραγούδια και άλμπουμς.

Το ότι τότε υπήρχε 50000 κόσμος να διαβάζει το Metal Hammer, το ότι κυκλοφορούσαν όλα αυτά τα φανζίν που αναφέρουν τα παιδιά και ο Μαμούτος στη συνέντευξή του, όλα αυτά τα μαγαζιά που γράφει ο apeitharxos και ο starman, τι άλλο να πει κανείς;;Που αυτά σήμερα;

REdsharks, τρομερό αρχείο!! Αν μπορούν να ανέβουν και άλλα δισέλιδα ή άλλα φανζιν της εποχής θα ήταν τέλειο!!
Άβαταρ μέλους
Scrollkeeper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
Επικοινωνία:

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Scrollkeeper »

Starman έγραψε: Τρί 07 Μάιος 2019, 07:26
Scrollkeeper έγραψε: Τρί 07 Μάιος 2019, 02:09 Ευχαριστούμε @Starman για το σκανάρισμα :love: :pepe:
Εγώ δεν έχω καμία ανάμειξη με αυτό. Όλο είναι δουλειά του @RedSharks και μόνο σε αυτόν πάνε τα εύσημα.
Με την ευκαιρία όμως να θυμίσω, ότι για τις ανάγκες του φόρουμ μπορώ να διαθέσω οποιοδήποτε τεύχος για σκανάρισμα.
Ωχ, ο δαίμων του τυπογραφείου :D :D @RedSharks ήθελα να γράψω :love2: :woohoo:
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
Άβαταρ μέλους
Starman
Δημοσιεύσεις: 1530
Εγγραφή: Παρ 02 Νοέμ 2018, 14:09
Τοποθεσία: ATHENS

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Starman »

[mention]oblivion[/mention] Σε κάθε εποχή έχουμε τα θετικά και τα αρνητικά. Σήμερα για παράδειγμα κάθε Σ/Κ έχει και ένα τουλάχιστον live που μας αφορά, και που ο κάθε πιτσιρικάς μπορεί να πάει άνετα να το δεί χωρίς το φόβο κάποιου επεισοδίου. Παλιά οι συναυλίες ήταν μία στο τόσο και στις 9 στις 10 θα είχαμε επεισόδια είτε με την αστυνομία, είτε με οπαδούς άλλων μουσικών κινημάτων, είτε και μεταξύ μας. Τρανό παράδειγμα η συναυλία των Black Sabbath στη Λεωφόρο το καλοκαίρι του 1987. Μετά από 5 – 6 τραγούδια η συναυλία σταμάτησε οριστικά από εκτεταμένα επεισόδια μέσα και έξω από το γήπεδο. Γύρισα σπίτι με σκισμένο τζιν και μπλουζάκι γιατί απλά έτρεχα να σωθώ για να γλυτώσω. Άλλωστε ένας ψαρωμένος πιτσιρικάς ήμουν. Τα ίδια και στη συναυλία των B.O.C. στον ίδιο χώρο με 15 μέρες διαφορά. Τουλάχιστον εκείνο ολοκληρώθηκε. Ε, αυτά δεν τα λες και τύχη που τα έζησα.
Η συναυλία των Saxon ένα χρόνο νωρίτερα στη Ριζούπολη, νομίζω ότι αποτέλεσε τον φάρο στους τότε διοργανωτές για το πώς πρέπει να γίνονται τα metal live. Μετά τη συναυλία των Maiden στη Φιλαδέλφεια το 1988, το “νερό μπήκε στο αυλάκι”.
Από την άλλη όπως ανέφερες σήμερα καθόμαστε μπροστά σε ένα H/Y και ακούμε μουσική κριτικάροντας. Έτσι όμως έχουμε άποψη για αυτά που θα αγοράσουμε, αν μετράνε μουσικά, πόσο κοστίζουν, που τα βρίσκουμε, και που τα παραγγέλνουμε. Τότε αναγκαστικά σε πολλές περιπτώσεις αγόραζες κάτι στην τύχη και ότι “κάτσει”. Μούφες αρκετές στη συλλογή μου, λόγο έλλειψης πληροφόρησης. Ούτε αυτό μπορείς να το πεις τύχη. Μπορεί σαν ιστορίες να έχουν τη γοητεία τους, αλλά μόνο εύκολα δεν ήταν.
Τύχη είναι ότι καθόμαστε και συζητάμε για αυτό που αγαπάμε, το Heavy Metal.
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 6254
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από theBox »

Ετσι ακριβώς, συμφωνω απόλυτα με τον [mention]Starman[/mention].

Και έχοντας ζησει και τις δυο εποχές (οκ, την πρωτη στον απόηχό της ομολογουμένως), προτιμώ κατα πολύ την δευτερη, που αρχίζει χονδρικά με την έλευση του ιντερνετ.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
RedSharks
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ 2018, 10:25

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από RedSharks »

apeitharxos έγραψε: Τρί 07 Μάιος 2019, 02:28 Για να ξεκαθαρίσουμε: Πού ακριβώς είναι το κακό ως γενική άποψη; Αν δηλαδή βγει ένας μαύρος αύριο και πει: 'η ραπ μουσική δεν μπορεί να παιχθεί από λευκούς' που είναι και σωστό, να υποθέσω δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά, αν ειπωθεί το αντίθετο για το metal, υπάρχει;
Τεχνικά, και από θέμα κουλτούρας δεν ισχύει;

Προφανώς, συμφωνώ και εγώ απόλυτα ότι η νύξη του Πρασούλα ήταν κάτι παραπάνω από ένα σχόλιο τεχνικής φύσεως. Αν ήθελες να θίξεις για το πώς το τονίζει Πρασούλας έχεις απόλυτο δίκιο.

Αλλά εξ ορισμού αν το κατηγορείς, σημαίνει ότι και το αν ειπωθεί 'οι λευκοί δεν μπορούν να παίξουν ραπ γιατί δεν είναι στην κουλτούρα τους ή στα γονίδιά τους' είναι επίσης ρατσιστικό.

Δηλαδή, ακόμη ένα παράδειγμα, η φράση: 'το rhythm'n' blues δεν μπορεί να παιχθεί από λευκούς. Δεν υπάρχει λευκός που να αγγίξει το επίπεδο των φωνητικών χορδών του Λιούις Άρμστρονγκ' ;έχει κάτι το κακό αυτή η έκφραση; Αλήθεια είναι.

Το ότι η συνεισφορά των μαύρων στο heavy metal είναι στατιστικά αμελητέα είναι κάτι, νομίζω, προφανές. Κάτι Black Death που αναφέρθηκαν και κάτι σκόρπιοι μαύροι μουσικοί σε κατά βάση λευκές μπάντες, είναι ακριβώς αυτή η στατιστικά αμελητέα εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Αυτό είναι απλά μια ψυχρή, αντικειμενική, στατιστική παρατήρηση και όχι κάποια αξιολόγηση (δεν κρίνεται δηλαδή ούτε ως καλό ούτε ως κακό). Εκείνο που μετατρέπει την ουδέτερη στατιστική παρατήρηση σε ρατσιστική αντίληψη είναι η λέξη «μπορούν». Ως μουσικός και ως ακροατής πολλών άλλων μουσικών εκτός του heavy metal πιστεύω ακράδαντα ότι αν κάποιος αγαπάει αρκετά μια μουσική (τονίζω το αρκετά), όσο πολύ και αν απέχει αυτή από το πολιτισμικό context μέσα στο οποίο ο ίδιος μεγάλωσε, μπορεί να την παίξει το ίδιο καλά με τους «native» εκφραστές της. Δηλαδή ναι, ένας Γιαπωνέζος μπορεί να μάθει να παίζει ρεμπέτικα το ίδιο καλά με οποιονδήποτε Έλληνα ρεμπέτη, και ένας Ιταλός μπορεί να μάθει να παίζει jazz σαξόφωνο το ίδιο καλά με οποιονδήποτε μαύρο μουσικό της jazz (το τελευταίο είναι αληθινότατη περίπτωση, από την προσωπική μου εμπειρία). Απλά, ο δρόμος που έχει να διανύσει είναι αρκετά μεγαλύτερος από αυτόν που έχει να διανύσει αυτός που γεννήθηκε και μεγάλωσε μέσα στη «φάση». Αυτή όμως η έξτρα απόσταση και η έξτρα προσπάθεια μπορούν να υπερκαλυφθούν αν η αγάπη για αυτή τη μουσική είναι *****μεγάλη***** (στα όρια ίσως της εμμονής).

Δεν δέχομαι λοιπόν με τίποτα το «δεν μπορούν». Απλώς, δεν θέλουν / δεν τους ενδιαφέρει. Και γιατί δεν τους ενδιαφέρει; Αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα που έχει να κάνει με την ιστορία της σκληρής ροκ μουσικής γενικότερα (σε συνάρτηση με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες μέσα στις οποίες αυτή εξελίχθηκε), και την οποία εγώ δεν αισθάνομαι ειδικός να κάνω. Το ροκ δηλαδή γενικά, και όχι μόνο το metal, είναι κυρίως λευκό. Έχει πάντως ενδιαφέρον ότι ιστορικά πάντα υπήρχαν αρκετοί λευκοί που προσπαθούσαν να παίξουν τις μουσικές των μαύρων (blues, jazz, soul, funk, hip-hop) και όχι τόσο πολλοί μαύροι που να προσπαθούν το αντίστροφο. Και πάρα πολλοί από εκείνους τους λευκούς κατάφεραν τελικά να παίξουν στο ίδιο level με τους αντίστοιχους μαύρους (επιβεβαιώνοντας όσα λέω στην πρώτη παράγραφο). Χαρακτηριστικό παράδειγμα, στο blues, οι εκπληκτικοί Stevie Ray Vaughan και Gary Moore (το «λευκό blues» γενικά). Αντίστοιχα παραδείγματα μπορώ να φέρω και από τη jazz.

Και για να το πω και λίγο σκληρά και προβοκατόρικα (μεταξύ σοβαρού και αστείου, μην αρχίσετε να με λιθοβολείτε), βλέποντας τι τεράστιο μαύρο μουσικό ταλέντο υπάρχει σε άλλες μουσικές, αν γινόταν με κάποιο μαγικό τρόπο αυτό το ταλέντο να «ανακατευθυνθεί» στο να παίξει heavy metal, να είσαστε σίγουροι ότι τους μισούς τουλάχιστον από τους λευκούς μουσικούς που θαυμάζετε/θαυμάζουμε, οι «σκυλάραπες» θα τους πήγαιναν γαμώντας. Όπως δηλαδή μας πάνε γαμώντας και στα περισσότερα αθλήματα.

Αυτό που κάνει ο Πρασούλας με τη φράση «οι μαύροι δεν μπορούν να παίξουν metal» είναι μια γνωστή περίπτωση λογικού άλματος: παρατηρείς κάτι που ισχύει αντικειμενικά και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης (το 99,99999% του metal είναι λευκό) και αμέσως μετά το προβάλλεις ως απόδειξη μιας δικίας σου, αυθαίρετης θεωρίας (ότι οι μάυροι είναι διανοητικά ή κατά οποιονδήποτε άλλον τρόπο κατώτεροι από «εμάς»), αγνοώντας χίλιους δυο άλλους παράγοντες (π.χ. κοινωνικούς, πολιτικούς, πολιτισμικούς, οικονομικούς) που μπορεί να έχουν κάποια σχέση με την αντικειμενική παρατήρηση. Είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση με το να πεις «ο γυναικείος εγκέφαλος δεν κάνει για την επιστημονική έρευνα. Δεν είναι τυχαίο ότι το 99,99999% των σημαντικών επιστημονικών ανακαλύψεων έχουν γίνει από άντρες».

Να διευκρινίσω τέλος ότι όσα γράφω εδώ για τον Πρασούλα δεν έχουν τον χαρακτήρα «κατηγορίας». Θεωρώ την περίπτωσή του εξαιρετικά ενδιαφέρουσα από κοινωνιολογική και ιστορική άποψη (πώς δηλαδή ένα και μόνο άτομο είχε μια τέτοια βαθειά και σχεδόν ανεξίτηλη επιρροή σε μια ολόκληρη κοινότητα). Αν και θεωρώ ότι οι ιδέες που φύτεψε τότε στο αθώο δωδεκάχρονο μυαλό μου (κυρίως αυτά τα ελιτίστικα για «ανώτερους» και «εκλεκτούς» κτλ) τελικά με έβλαψαν (και μου πήρε πολλά χρόνια να τις αποβάλλω τελείως από πάνω μου), μετά από σχεδόν 30 χρόνια δεν έχω καμία κακία και καμία πικρία. Το θέμα εξάλλου είναι πολύπλοκο και δεν έχει σχέση μόνο με τον Πρασούλα αλλά με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατούσε στα 90s. Τα 90s είναι κατά τη γνωμη μου, με διαφορά η πιο σάπια και πιο παρακμιακή δεκαετία που πέρασε η Ελλάδα από τη μεταπολίτευση και μετά (ΑΠΕΙΡΩΣ πιο σάπια και παρακμιακή από την περίοδο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε). Όταν λοιπόν ο «ιππότης του Ήλιου» ξεκινούσε, σαν άλλος Δον Κιχώτης, σταυροφορίες των «λίγων και εκλεκτών» εναντίον της «κατευθυνόμενης σαπίλας που μας περιτριγυρίζει» (όπως γράφει ο ίδιος στο πρώτο War Flag) κάπου είχε ένα δίκιο.
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

oblivion έγραψε: Τρί 07 Μάιος 2019, 11:57 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.
Coroner & rbrigate, στο τέλος του video βλέπω μια ομάδα ανθρώπων με κράνη να έχουν μπουκάρει στην άκρη της αρένας και να βαράει με πέτρες στο δόξα πατρί. Φαίνεται ότι οι Prodigy σταμάτησαν να παίζουν. Στο τελευταία πλάνο τους δείχνει να δίνουν συνέντευξη και να μιλάνε για την διακοπή της συναυλίας σε δημοσιογράφο του σκάι. Αναρωτιέμαι αν αυτό δεν είναι κανονικό ντου τότε τι θα έπρεπε να κάνουν, να βγάλουν και καλάσνικοφ;
Προφανώς και είναι ντου και επ' αυτού έχω να πω ότι γαμιέται κάθε προσφιλές πρόσωπο κάθε μπάσταρδου που κάνει τέτοιες μαλακίες. Έγραψες όμως ότι έδειραν το συγκρότημα και κάτι τέτοια που φυσικά δεν συνέβησαν γιατί δεν θα μπορούσαν να συμβούν. Άλλο πετάω μια πέτρα ή ένα μπουκάλι (έχει συμβεί σε πολλές συναυλίες) και άλλο δέρνω το συγκρότημα. Για τον Μαμούτο απλά έγραψα ότι δεν είναι και πολύ μεγάλος και σίγουρα δεν είχε την ηλικία να οργανώσει κάτι τέτοιο. Αν ήταν στην φάση σαν τελευταία τρύπα του ζουρνά; Δεν το ξέρω, ούτε από τα λίγα γραφόμενα του που διαβάσαμε εδώ μέσα αναφέρεται κάτι, δεν νομίζω να το παραδεχόταν κιόλας δημοσίως. Και για το death to false metal που είπες μάλλον το έχεις μπερδέψει, αφορά ενδομεταλλικές διαφορές και όχι διαφορές με ravers. Σαφώς μπορεί να μαζεύτηκαν δέκα είκοσι ούγκανοι μεταλλάδες και να την έκαναν αυτήν την αλητεία, αλλά δεν δικαιολογείται από το death to false metal. Αυτήν την ατάκα νομίζω την πλάσαραν οι Manowar και δεν θυμάμαι ποτέ οι Manowar να προπαγάνδισαν ή να επικρότησαν πράξεις βίας απέναντι σε άλλους οπαδούς και μπάντες, είτε μέταλ είτε όχι.
Άβαταρ μέλους
oblivion
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 04 Μάιος 2019, 13:49

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από oblivion »

Εντάξει ρε μεγάλε, απομόνωσες μια φράση από όλα αυτά που έγραψα και κάνεις την τρίχα τριχιά. Το είπα πριν και στο ξαναλέω και τώρα. Δεν κάνω δημοσιογραφική έρευνα. Ούτε ανάκριση για να βρω τον ρόλο που είχε ακριβώς το κάθε πρόσωπο. Είδα ότι γίνεται μια κουβέντα για παλιά σκηνικά και είπα να ρωτήσω κάποια πράγματα. Και τα διατύπωσα χαλαρά στα πλαίσια μιας συζήτησης που 'έχει αναδρομικό χαρακτήρα. Δεν έγραψα λεπτομερεί αναφορά. Δεν έγραψα νομικό κείμενο να προσέχω το κάθε κόμμα. Μια σύντομα ερώτηση έκανα.

Και τι ακριβώς μπέρδεψα στο death to false metal; Εγώ το έκανα το ντου στους Prodigy; Βρες αυτούς που το έκαναν να σου πουν τι σκέφτονταν; Εμένα γιατί με μπλέκεις; Γράφω εγώ πουθενά ότι το επικροτώ;

Δεν το επικροτώ. Ούτε και το κατακρίνω όμως. Αν θες τη γνώμη μου το θεωρώ γελοίο να υπάρχει εκνευρισμός για πράγματα που έγιναν 30 χρόνια πριν.

Τέλος πάντως σκέψου και γράψε ότι θες. Λίγο με απασχολεί. Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου θα σου πω ένα πράγμα. Εγώ ούτε τα υποστηρίζω ούτε τα γουστάρω τα ντου και όλα αυτά. Μου αρέσουν αυτά που ακούω για τον φανατισμό με τη μουσική και για τα φανζιν και για τη ζωντάνια που είχε παλιά το κίνημα του heavy metal.

Για τα σκηνικά δεν λέω ότι θέλω να ξαναρχίσουν σήμερα. Λέω ότι σαν ιστορίες έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Δεν το λέω με θετικό ή αρνητικό τρόπο το ενδιαφέρον. Εννοώ ότι μου κάνει μεγάλη εντύπωση που κάποια άτομα μπήκαν ανάμεσα σε χιλιάδες κόσμου και προσπάθησαν να διακόψουν τη συναυλία του. Μου κάνει εντύπωση αυτό που έκαναν στο λεωφορείο καποιοι άλλοι. Μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά που γίνονταν τότε. Ακόμη και αν τα έβλεπα σε ταινίες θα θεωρούσα ότι είναι υπερβολικά. Και όμως έχουν γίνει. Αυτό λέω. Ότι έχουν αξία για ιστορικούς λόγους. Σαν ιστορικά αρχεία μου αρέσουν.

Τι με νοιάζει πότε γεννήθηκε ο Μαμούτος; Χέστηκα για το πότε γεννήθηκε ο Μαμούτος, ο Κατής, ο Sun Knight και οι υπόλοιποι επικάδες. Σαν κομμάτια του παζλ της ιστορίας του ελληνικού heavy metal με ενδιαφέρουν. Δεν με ενδιαφέρει η προσωπική τους ζωή.

Απομόνωσες μια δυο φράσεις από όσα είπα και έβγαλες λάθος συμπεράσματα. Στο θέμα με τους Prodigy και το death to false metal θα σου πω ακριβώς πως έγινε. Μιλούσα με έναν παλιό ροκά φίλο μου και μου έλεγε ιστορίες για τα 80's και τα 90's. Μου είπε κάποια στιγμή επί λέξει ότι μόλις ανακοινώθηκε ότι θα έπαιζαν οι Prodigy στην Ελλάδα μια ομάδα σκληροπυρηνικών επικάδων που υποστήριζαν το Sun Knight άρχισαν να οργανώνουν κάτι σαν διαδήλωση και μάλιστα όχι κρυφά αλλά χύμα σε όλα τα στέκια. Ανακοίνωσαν και σημείο απ όπου θα ξεκινούσε κανονική πορεία για να την πέσουν στη συναυλία των Ρrodigy. Στην πορεία μπήκαν τελικά και πολλοί που δεν ήταν επικάδες αλλά πίστευαν ότι έπρεπε να επιβάλλουν τα μουσικά τους γόυστα και την κουλτούρα τους ακόμη και με τέτοιους τρόπους.
Αυτό εννοούσα όταν έγραψα για άτομα που πίστευαν στο death to false metal. Ότι είχαν αυτή τη νοοτροπία αλλά δεν ήταν όλοι επικάδες και φίλοι του Sun Knight. Καμιά σχέση με τους Manowar που γράφεις εσύ.
Για την ιστορία της υπόθεσης, ο φίλος μου είπε ότι τελικά η πορεία έφτασε στο χώρο της συναυλίας, έγινε "μαρς" και ακολούθησε χαμός. Διακόπηκε η συναυλία. Επίσης, μου είπε ότι κάποιοι απο κείνους τους επικάδες έχουν οργανώσει έναν σύλλογο και ο επικεφαλής τους έκανε μια ωραία metal εκπομπή. Μου το είπε μάλιστα με απορία, γιατί δεν περίμενε μια τέτοια εξέλιξη. Μου είπε επίσης ότι στην εκπομπή που ήταν καλεσμένος ο Κατής είπαν κάποια πράγματα για εκείνη την εποχή και τα σκηνικά της.
Εγώ κατάλαβα για ποιους πρόκειται γιατί ήξερα την φλεφαλο εδώ και δυο χρόνια. Είχαν πέσει στα χέρια μου κάποια περιοδικά της στο No Remorse. Όταν άκουσα αυτά από τον φίλο μου δεν δυσκολεύτηκα να καταλάβω ποια ήταν η ομάδα. Επίσης όποιος διαβάσει τα περιοδικά της δεν θα δυσκολευτεί να καταλάβει ποιος είναι ο νέος αρχηγός της.
Και για να πω και του στραβού το δίκιο, εγώ το Sun Knight από το περιοδικό της φλεφαλο τον έμαθα. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ένας από τους συντάκτες της. Mετά από καιρό έμαθα την ιστορία του. Και πριν από τη φλεφαλο και το Sun knight, από όλους αυτούς τους επικάδες ήξερα βέβαια τον Κατή. Λόγω της μουσικής του και από τα βιντεάκια των εκπομπών του που υπάρχουν στο youtube.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων όσον αφορά το περιοδικό της φλεφαλο διάβασα τα άρθρα που αφορούσαν το heavy metal με ευχαρίστηση. Τα υπόλοιπα που γράφουν για την μεσαιωνική ιστορία, για την πολιτική για τον ρομαντισμό κλπ τα προσπέρασα γιατί δεν με ενδιαφέρουν. Ούτε τους υποστηρίζω ούτε και τους κατηγορώ. Το περιοδικό τους πάντως είναι καλοφτιαγμένο.

Αυτή είναι όλη ιστορία και όταν είδα την συζήτηση που είχατε ανοίξει σκέφτηκα να θέσω τα ερωτήματά μου. Ήθελες δηλαδή να γράψω όλο αυτό το σεντόνι για να καταλάβεις τι εννοώ; Σου ξαναείπα ότι αν δεν το εξέφρασα σωστά απολογούμαι. Μην με ζαλίζεις όμως για το αν τελικά έπεσαν πέτρες ή μπουνιές ή για το ποιος είχε το γενικό πρόσταγμα. Πες ότι το εξέφρασα εγώ λάθος. Για μένα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον έχει η ιστορία αυτής της εποχής.

Πιστεύω ότι τώρα έγινε πιο κατανοητός.
Άβαταρ μέλους
Priamos
Δημοσιεύσεις: 3370
Εγγραφή: Δευ 01 Ιαν 2018, 23:06

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από Priamos »

Βασικά δε θυμάμαι να υπάρχει οργανωμένο κλίμα τραμπουκισμου από επικαδες (στα πλαίσια κάποιας death to false metal "καμπάνιας") πέρα από τον Σταματουκο (συντάκτης του MH που κάποια εποχή χλεύασε τους Manowar). "Λεκτική βία", ελιτισμός , απαξίωση κλπ υπηρχαν άφθονα, αλλά σωματική βία σε αυτά τα πλαίσια , δεν είχε υποπέσει στην αντίληψη μου αν και ήμουν αρκετά μέσα στα πράγματα από το 1992 και μετά. Εκτός κι αν συμπεριλάβουμε την κόντρα πανκαδων-μεταλλαδων , που ακόμα κι αυτη τότε που άρχισα να κυκλοφορώ (1992) , είχε αρχίσει να φθίνει.
Surreal Killer
White Wolf

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από White Wolf »

Εγω νομιζω οτι οπου να ναι θα αρχισει η σωματικη βια αναμεσα στα μελη του φορουμ...
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Καταλαβαίνω τι ιστορικό ενδιαφέρον, νομίζω όμως ότι είναι λίγο προβληματικό αυτό το ''δεν κατακρίνω''. Δεν κατακρίνεις κάποιον που πάει να χαλάσει την διασκέδαση και να θέσει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα κάποιου για τον αδιανόητο λόγο ότι δεν γουστάρει την μουσική που ακούει ο άλλος; Ναι, έγινε πριν 23-24 χρόνια, αλλά και πάλι είναι απολύτως κατακριτέο. Όλα αυτά είναι μια απόδειξη πόσο επικίνδυνες είναι όλες αυτές οι θεωρίες περί μουσικής και άλλου είδους ανωτερότητας... Και πόσο κακοποιούν την έννοια της τέχνης.
Άβαταρ μέλους
apeitharxos
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από apeitharxos »

Νομίζω πάντως ότι αυτό που ήθελε να πει το παλληκάρι είναι ότι δεν παίρνει θέση για τον φανατισμό που υπήρχε, όχι για αυτά τα ακραία που γίνονταν, ως απόρροια αυτού του φανατισμού.
Απλά είπε ότι του κάνει εντύπωση ότι υπήρχε αυτός ο φανατισμός, και ο οποίος, όπως σωστά είπε ο Πρίαμος, δεν επεκτεινόταν πέρα από τον ιδεολογικό (ως προς τη μουσική εννοώ) φανατισμό.
Έτσι το κατάλαβα εγώ.
Δηλαδή από ολόκληρο το κείμενό του (και όχι από ένα σημείο που απομονώνουμε), προκύπτει ότι αυτό που του κάνει εντύπωση, είναι η 'φλόγα' που είχαν μέσα τους οι οπαδοί της μουσικής αυτής, τότε. Και ο τρόπος που αντιμετώπιζαν περιφρονητικά τα άλλα είδη (είτε του metal, είτε γενικά).
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Δεν τον δικάζουμε τον oblivion, συζήτηση γίνεται, είπε κάτι, του' πα κάτι, νομίζω ότι σε κάποια θεματάκια πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί, δηλαδή όταν γράφει ''δεν κατακρίνω'', ενώ θα μπορούσε να μην το αναλύσει εκείνο το σημείο, αυτό είναι κάπως. Κάτι άλλες λεπτομέρειες που αφορούν το ντου, ποιος τις έφαγε αν τις έφαγε κτλ εννοείται δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία μπροστά στο όλο θέμα. όταν μπήκα αρχικά στον κόπο να γράψω κάτι σαν απάντηση ήταν επειδή το αρχικό του ποστ είχε τύπο ερώτησης, ''έμαθα κάποιες φήμες, μπορείτε να τις επιβεβαιώσετε;''. Ε πάνω σε αυτό είπα δυο πραγματάκια, όχι ότι είμαι γνώστης προσώπων και καταστάσεων, αλλά πραγματάκια που έβγαιναν από την κοινή λογική. Ούτε διάθεση να υπεραναλύσω έχω, το μόνο που θα ξαναπω είναι ότι σε απολύτως απαράδεκτες ενέργειες δεν λέμε ''δεν κατακρίνω''. Μην πεις τίποτα, αλλά όχι ''δεν κατακρίνω''. Καλά, δικαίωμα του είναι βέβαια να το λέει, αλλά πάνω σε αυτό το σημείο και μόνο ένα κραξιματάκι χρειαζόταν νομίζω.
Άβαταρ μέλους
RedSharks
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ 2018, 10:25

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από RedSharks »

ΙΟΥΝΙΟΣ 1991

Η στήλη συνεχίζει ακάθεκτα, το πρόχειρο λογότυπο του πρώτου τεύχους έχει αντικατασταθεί από ένα καλύτερο (που θα παρέμενε μέχρι το τέλος) και έχει προστεθεί με μεγάλα γράμματα ο υπότιτλος «HEAVY METAL ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ» (δηλώνοντας έτσι με το καλημέρα τον ελιτίστικο χαρακτήρα της στήλης).

Το τεύχος αυτό του Ιουνίου 1991 είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί είναι η πρώτη (και τελευταία) φορά που ο Πρασούλας κάνει εκτενές αφιέρωμα στους Warlord (παρότι ήταν αυτός που τους έμαθε στο ελληνικό κοινό στα μέσα των 80s). Ο ίδιος εξηγεί (σε τρίτο πρόσωπο γιατί υποτίθεται ότι είναι ακόμα μυστικό ότι ο Πρασούλας και ο Sun Knight είναι το ίδιο πρόσωπο :D ) :

June 1991 - War Flag of the Sun - Warlord introduction.gif
June 1991 - War Flag of the Sun - Warlord introduction.gif (543.35 KiB) Προβλήθηκε 4253 φορές
Περιττό να πω ότι μια ολόκληρη γενιά μεταλλάδων, αυτοί δηλαδή που άρχισαν να ακούνε metal γύρω στο 89-91 και επομένως δεν πρόλαβαν τις πρώτες αναφορές του Πρασούλα στους Warlord στο περιοδικό Heavy Metal, έμαθαν το συγκρότημα από αυτό το δισέλιδο. Με το δισέλιδο αυτό, οι Warlord ήταν πλέον μύθος στην Ελλάδα.

Όπως πάντα, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά + ή 'full screen' ή τη ρόδα του mouse για μεγέθυνση. Καλή ανάγνωση.

Άβαταρ μέλους
RedSharks
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ 2018, 10:25

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από RedSharks »

Επειδή κάποιοι με ρωτάτε για download, νομίζω ότι αν πατήσετε στο κουμπί 'full screen' πάνω δεξιά τότε το άρθρο ανοίγει σε ολόκληρη την οθόνη του υπολογιστή. Αφού γίνει αυτό, τότε πάλι πάνω δεξιά στην οθόνη υπάρχει ένα βελάκι πατώντας πάνω στο οποίο μπορείτε να κάνετε download. Πείτε μου αν λειτουργεί όπως το περιγράφω, αλλιώς θα βρούμε καποιον άλλο τρόπο.
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

WARLORD, Πρασούλας κ Ελληνικό κοινό

Δημοσίευση από rbrigade »

Δουλεύει, ευχαριστούμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Warlord Battle Choir MMXXIV”