Δεν με κατάλαβες. Πουθενά δεν συγκρίνω τους Kiss με τους Slauter XStroyes μουσικά ("άκυρη σύγκριση" λέω), νομίζω ήμουν πολύ ξεκάθαρος σε προηγούμενο ποστ, μιλούσα για τις ΤΕΧΝΙΚΕΣ ικανότητες των μπασιστών τους, ΜΕΤΑ που αναφέρθηκε το παράδειγμα του Randy Rhoads που έφτασε εκεί που έφτασε μελετώντας ώρες και συμπλήρωσα ότι τους περισσεύει η μουσική και τεχνική καύλα (ασχέτως οποιασδήποτε σύγκρισης). Κατανοητό ελπίζω τώρα.
Δεν συγκρίνω ανόμοια πράγματα αλλά υπάρχει κόσμος εδώ που προσφέρει την αλήθεια του ότι προτιμάει τους άγνωστους Slauter XStroyes από τους Kiss, οπότε πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τι νόημα έχει αυτή η επιχειρηματολογία "όχι αυτοί είναι καλύτεροι, όχι οι άλλοι" κ.ο.κ. Μεγάλα παιδιά είμαστε πιστεύω όλοι.
Πάμε τώρα και στο σεντόνι του χιονιά...
Κανείς δεν ψάχνει συνωμοσίες. Τα γεγονότα μεταφέρουμε όπως συνέβησαν και τα ζήσαμε όλοι. Αν λες "ΟΚ, οι εταιρείες τότε..." κλπ, προφανώς συμφωνείς, επομένως πάμε παρακάτω και σταματάμε να πιπιλίζουμε την καραμέλα των κακών φανς που λέει ο Gene, έτσι δεν είναι; Τα κάνανε μια χαρά σκατά και μόνες τους στην προώθηση εξαιρετικών μουσικών και γαμήσανε ανάποδα τον εαυτό τους βουλώνοντας τα αυτιά τους σε κάθε φωνή που έλεγε ότι πρέπει να προσαρμοστούν στην νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Αυτά από τα μέσα 90s, όχι πριν δυο-τρία χρόνια. Αλλά τότε κόβανε εκατομμύρια CD στα εργοστάσια πάμφθηνα, τα πουλάγανε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και ζητάγανε και από τα κορόιδα τους μουσικούς να τους γράφουν 13-15 κομμάτια αντί για 8-10 για να γεμίσει ο χώρος, τιγκάροντας με fillers σχεδόν κάθε κυκλοφορία. ΣΚΑΤΑ στις εταιρείες λοιπόν και την απληστία τους που κατέληξε να γαμάει και τον εαυτό τους στο τέλος και τους πάντες αλλά φυσικά στο τέλος ένοχος είναι μόνο ο οπαδός που (άκουσον-άκουσον!) βρίσκει όλη τη μουσική δωρεάν και δεν πάει να σκάσει 20ευρα για τα 5-6 τραγούδια που τον ενδιαφέρουν. Και τώρα που τον άφησαν ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ να το κάνει αυτό, αναρωτιούνται για την ηθική του.
Συνεχίζουμε με το εξαιρετικό παράδειγμα του Παντελίδη που προφανώς σε έπεισε εσένα ότι γαμάει η μουσική του μιας και έπιασε εκατομμύρια views (και μετά λένε εμένα περίεργο που μιλάω για εκατομμύρια πωλήσεων μέσα στα χρόνια σταθερά ότι υποβιβάζω την τέχνη σε αριθμούς!) και κάνοντας έναν καταπληκτικό παραλληλισμό μεταξύ ενός Έλληνα λαϊκού με μια κιθάρα με όλες τις νέες μέταλ μπάντες παγκοσμίως (με τις εταιρείες και τα μαγαζιά να κυριαρχούν στο στερέωμα όπως στο παράδειγμά σου, ε;) καταλήγεις σε αυτή την αποθέωση του λογικού άλματος:
"Πιστευετε οτι ενας αναλογος metal μουσικος η μπαντα αν εγραφε μουσικη με κακαλα και απλα την ανεβαζε στο ιντερνετ δεν θα ειχε απηχηση? χαμος θα γινοταν αλλα δεν υπαρχει τουλαχιστον προς το παρον." Δηλαδή εσύ τώρα συμπέρανες ότι δεν βγαίνει καλή μουσική γιατί δεν έχει υπάρξει μια νέα μπάντα με εκατομμύρια views; Θες σοβαρά να επιχειρηματολογήσουμε γιατί αυτό το επιχείρημα είναι σαθρό και ανόητο με το συμπάθειο;
Eγώ θα σου κάνω το χατήρι πάντως και θα ακολουθήσω τον ειρμό σου. Ορίστε λοιπόν, thrash metal κομματάρες των τελευταίων ετών, από νέες μπάντες πανάγνωστες όταν βγήκαν που χτύπησαν και μύρια views!
Crisix - Ultra Thrash
Vortex - Thrash Metal Holocaust
Θα μου πεις αυτά είναι του 2009, είναι ένα κομμάτι από την μπάντα, whatever.
Πάρε εδώ 600 χιλιάδες views σε 2 χρόνια, σε έναν δίσκο 1 ώρα και 13 λεπτά ανελέητου θρασοντεθομπλακ προγκ οργίου, σε 5 χρονάκια θα το έχει το μύριο:
Vektor - Terminal Redux
Προφανώς και έχουν βγει μουσικάρες, προφανώς και είναι πολύ σπανιότερες από ότι την εποχή της ακμής του είδους, όπως συνέβη σε κάθε είδος μουσικής πλην της ποπ που α. δεν έχει σταθερό μουσικό αποτύπωμα και β. υπάρχει συντονισμένη προσπάθεια να αρέσει μαζικά (και ας ξεχαστεί στα δέκα χρόνια). Κατά τα άλλα ποπ μέταλζ έχουμε και εμείς με εκατομμύρια views, είτε σου αρέσουν είτε δεν σου αρέσουν (σου αρέσει ο Παντελίδης;), με το επιχείρημά σου, η απήχηση υπάρχει με το παραπάνω, κάτσε δες Arch Enemy, Amon Amarth, Battle Beast, Beast in Black.
Κανονικά αυτό θα αρκούσε να ακυρώσει αυτό που λες αλλά ΕΛΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΠ ΠΡΑΜΑΤΑ αλλά για μουσικούλα που μιλάει στην περίεργη καρδιά μας και τα περίεργα γούστα μας. Εγώ φίλε μου έχω λυγίσει με τους Vektor, με τους Wolf, με Trallery και Nekromantheon, με τους Sacral Rage και τους Droid, με τους Deathhammer, Condor και τους Antichrist, έχω νιώσει με Doomocracy και Crypt Sermon ή Demon Bitch, Black Viper και Destroyer 666. Και αφήνω και στην απόξω Gojira και Mastodon που ζορίζουν τον παραδοσιακό μεταλλά. Εσύ μου λες ότι "όλα είναι σκουπίδια της σειράς" και περιμένεις να σε πάρω στα σοβαρά λες και τα έχεις ακούσει όλα αυτά και έβγαλες και άποψη. Κλασικός γέρος στο καφενείο, οκ, δικαίωμα (σοβαρά τώρα) να έχεις βαρεθεί το ψάξιμο και να πρέπει να φιλτράρεις άπειρα τίμια πλην μάλλον αδιάφορα πράματα αλλά στα σοβαρά απλά δεν υπάρχει λόγος να μοστράρεις αποψάρα ντε και καλά και ακόμα χειρότερα για να υποστηρίξεις τις ΜΑ-ΛΑ-ΚΙ-Α-ΡΕΣ του Gene φάκιν Simmons. Τουλάχιστον ο Κεραυνόγιδος πυροβολάει ατάκες ρε μαν.
Γενικά δισκάρες υπάρχουν, ΑΝ ασχολείσαι και ΑΝ ενδιαφέρεσαι να ψαχτείς. Απλά και είναι πολύ λιγότερες από τα χρόνια της ακμής και είναι και παλούκι να τις ξεχωρίσεις (αν δεν ψάχνεις) γιατί υπάρχει υπερπροσφορά ένα κλικ μακριά, το κανάλι NWOTHM ανεβάζει πόσους δίσκους την εβδομάδα και αφορά ένα μόνο συγκεκριμένο παρακλάδι. Τι να κάνουμε; Έτσι είναι η ζωή. Τιμή και δόξα στους σοβαρούς μουσικόφιλους που ξεσκατίζουν τους σωρούς για να μας βοηθήσουν να βρούμε τα σωικά πράματα.
Από όλο αυτό το μακρυνάρι, θα συμφωνήσω ότι υπάρχει πρόβλημα εύκολης θεοποίησης αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει από πάντοτε και εξαρτάται απολύτως από ποιον μιλάει. Και φυσικά η μουσική κάνει κύκλους και θα δούμε και άλλα πράματα που δεν περιμέναμε ότι θα (ξανα)δούμε αλλά ρε μαν, ισοπέδωσες τόσο άσχημα δυο δεκαετίες που ακόμη και εγώ (και όλοι μας λογικά εδώ μέσα) που διαλαλούμε ότι δεν βγαίνουν επ' ουδενί τόσοι καλοί δίσκοι όσο στις δεκαετίες ακμής δεν την παλεύουμε. Πραγματικά, τι νομίζεις; Ότι δυο δεκαετίες εξαφανίστηκε το ταλέντο; Ή ότι επειδή δεν κυνηγάνε βυζιά και λιμουζίνες δεν μπορεί να βγει στην επιφάνεια; (για να υπενθυμίσω τις ΜΑ-ΛΑ-ΚΙ-Α-ΡΕΣ που υπερασπίζεσαι).
Συγγνώμη για το σεντόνι (ειλικρινά).