POWER CRUE (GR)
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
POWER CRUE (GR)
δυστυχώς δεν υπάρχει ελληνική μπάντα στον ήχο αυτό που να μπορεί να πλησιάσει τους Aria στην οποιαδήποτε κατηγορία και στον οποιοδήποτε δείκτη
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
POWER CRUE (GR)
Δεν ξέρω τι σόι ενδιαφέρον υπάρχει όταν οι μπάντες μας παίζουν σε κάτι Live των 100-200 ατόμων μια φορά τον χρόνο το πολύ και οι πωλήσεις είναι από ανύπαρκτες έως αμελητέες. Μιλάμε για τους 100-200 γραφικούς που έρχονται στο Up the Hammers; Η Ρωσία έχει μεγάλη μέταλ παραγωγή και σίγουρα κάποια ρώσικα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στην Ευρώπη από τα ελληνικά. Βασικά ποια ελληνικά, μόνο οι μπλακμεταλλάδες και οι Firewind κινούνται, οι άλλοι είναι μπάντες της παρέας και (από επαγγελματικής άποψης) του χαβαλέ (καλώς εννοούμενος και αυτός και με καλό μουσικό αποτέλεσμα συχνά). Οι Aria από την άλλη είναι επαγγελματική μπάντα θρύλος, βγάζουν και αγγλικές εκδόσεις συχνά πυκνά, έχουν ωραίους δίσκους από τα 80's μέχρι σήμερα, κάνε την χάρη στον εαυτό σου και άκου τους, θα σου αρέσουν σίγουρα, ειδικά τα παλιά τους.
POWER CRUE (GR)
χάνετε το νόημα. Δεν μίλησα για Aria αλλά η σύγκριση μια χαρά μπορεί να γίνει με κάτι ξεχασμένες nwobhm μπάντες των δύο ντέμο και με ανύπαρκτη συναυλιακή δραστηριότητα που τους υποδέχονται σαν ήρωες στην Γερμανία. και βασικά δεν κατάλαβα γιατί η Ελληνική heavy underground σκηνή (με τα καλά και τα κακά της) των 90'ς δεν απολαμβάνει cult status στο εξωτερικό. Δηλαδή προτιμούν οι Γερμανοί τους Roberspierre από τους Reflection ή τους Power Crue;rbrigade έγραψε: ↑Τετ 31 Ιούλ 2019, 23:00 Δεν ξέρω τι σόι ενδιαφέρον υπάρχει όταν οι μπάντες μας παίζουν σε κάτι Live των 100-200 ατόμων μια φορά τον χρόνο το πολύ και οι πωλήσεις είναι από ανύπαρκτες έως αμελητέες. Μιλάμε για τους 100-200 γραφικούς που έρχονται στο Up the Hammers; Η Ρωσία έχει μεγάλη μέταλ παραγωγή και σίγουρα κάποια ρώσικα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στην Ευρώπη από τα ελληνικά. Βασικά ποια ελληνικά, μόνο οι μπλακμεταλλάδες και οι Firewind κινούνται, οι άλλοι είναι μπάντες της παρέας και (από επαγγελματικής άποψης) του χαβαλέ (καλώς εννοούμενος και αυτός και με καλό μουσικό αποτέλεσμα συχνά). Οι Aria από την άλλη είναι επαγγελματική μπάντα θρύλος, βγάζουν και αγγλικές εκδόσεις συχνά πυκνά, έχουν ωραίους δίσκους από τα 80's μέχρι σήμερα, κάνε την χάρη στον εαυτό σου και άκου τους, θα σου αρέσουν σίγουρα, ειδικά τα παλιά τους.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- Scrollkeeper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5979
- Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
- Επικοινωνία:
POWER CRUE (GR)
Ναι, για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς έχει να κάνει με το status quo που επικραττεί στο μικρόκοσμο του "αυθεντικού μέταλ". Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο δεν βλέπεις τις αντίστοιχες Ιταλικές ή Ισπανικές μπάντες που ποστάρονται εδώ μέσα κατά καιρούς να παίζουν σε αυτά τα φεστιβάλ.
Η θεωρία μου είναι πως είναι πιο εύκολο να χτίσεις - κ να πουλήσεις - τον μύθο μιας μπάντας που «αδικήθηκε» στα χρόνια του NWOBHM, και που τα demos της έχουν αποκτήσει «συλλεκτική» αξία και προσφέρονται για επανέκδοση/εμπορική εκμετάλλευση, από μια μπάντα που έκανε το πέρασμά της σε μια ανύπαρκτη - για τα ευρωπαϊκά/παγκόσμια δεδομένα - σκηνή, και που οι μόνοι άμεσα ενδιαφερόμενοι είναι οι ντόπιοι καταναλωτές. Και αν το σκεφτείς makes sense, γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν τα κουκιά.
Από την άλλη, όταν Ελληνικές μπάντες έστελναν έξω υλικό που δεν λάμβανε ποτέ coverage (ή που όταν λάμβανε δεν έπιανε ούτε τη βάση) και παρόλα αυτά συνέχιζαν ακάθεκτοι χωρίς να αλλάξουν τπτ, δεν βλέπω πως μπορούσε να αλλάξει κάτι από την άλλη πλευρά για να μιλάμε σήμερα για αδικία. Όταν στερέψει η πηγή και η ανακύκλωση κουράσει, ενδεχομένως να δούμε όλες αυτές τις μπάντες που θέλουμε σε τέτοια φεστιβαλ
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
- apeitharxos
- Δημοσιεύσεις: 835
- Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18
POWER CRUE (GR)
Δηλαδή επειδή στα τοπικά live των μπαντών αυτών, υπάρχουν 100-200 άτομα, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άτομα στο εξωτερικό που ενδιαφέρονται για τις κυκλοφορίες τους; Πώς προκύπτει αυτό; Εγώ δεν σου λέω ότι για κάθε νέα κυκλοφορία Marauder ή Power crue θα φύγουν 200 κόπιες έξω, αλλά υπάρχουν άτομα στο εξωτερικό που τους ενδιαφέρουν αυτές οι κυκλοφορίες.rbrigade έγραψε: ↑Τετ 31 Ιούλ 2019, 23:00 Δεν ξέρω τι σόι ενδιαφέρον υπάρχει όταν οι μπάντες μας παίζουν σε κάτι Live των 100-200 ατόμων μια φορά τον χρόνο το πολύ και οι πωλήσεις είναι από ανύπαρκτες έως αμελητέες. Μιλάμε για τους 100-200 γραφικούς που έρχονται στο Up the Hammers; Η Ρωσία έχει μεγάλη μέταλ παραγωγή και σίγουρα κάποια ρώσικα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στην Ευρώπη από τα ελληνικά. Βασικά ποια ελληνικά, μόνο οι μπλακμεταλλάδες και οι Firewind κινούνται, οι άλλοι είναι μπάντες της παρέας και (από επαγγελματικής άποψης) του χαβαλέ (καλώς εννοούμενος και αυτός και με καλό μουσικό αποτέλεσμα συχνά). Οι Aria από την άλλη είναι επαγγελματική μπάντα θρύλος, βγάζουν και αγγλικές εκδόσεις συχνά πυκνά, έχουν ωραίους δίσκους από τα 80's μέχρι σήμερα, κάνε την χάρη στον εαυτό σου και άκου τους, θα σου αρέσουν σίγουρα, ειδικά τα παλιά τους.
Και επίσης, είναι πολύ διαφορετικό αν το τάδε cd ή LP το έχουν εντός Γερμανίας διαθέσιμο, από το να πρέπει να το πάρουν από την Ελλάδα...Εκεί θα έβλεπες πολύ διαφορετική ανταπόκριση. Το λέω αυτό, γιατί, για παράδειγμα, το Sign of Rage το είχα στείλει σε πολλούς διανομείς στην Γερμανία, και σήμερα δύσκολα το βρίσκεις, εκτός Ελλάδας (υπάρχουν σημεία που μπορείς να το βρεις, αλλά η διαθέσιμη ποσότητα είναι λίγη πια).
Τώρα, τη μεγάλη μέταλ παραγωγή της Ρωσίας πού την είδες; Ακόμη και στο metallum να το δεις, στατιστικά, η Ρωσία των 200 εκ. έχει εγγεγραμμένες 4100 μπάντες, και η Ελλάδα των 10 εκ. έχει εγγεγραμμένες 2500 μπάντες.
Εκτός των Aria και των Scald, ποιες άλλες μπάντες αυτή τη στιγμή θα μπορούσαν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον για να παίξουν σε φεστιβάλ τέτοιου ύφους; Ή, έστω, να σταθούν αξιοπρεπώς σε μια σκηνή ενός φεστιβάλ, με κριτήρια τα χρόνια εμπειρίας που έχουν σε live εμφανίσεις και το υλικό τους;
Προσοχή, δεν το λέω κακοπροαίρετα για τα όρθοντοξ μπράδερς μας που τους αγαπάω πολύ, αλλά αναρωτιέμαι πώς προκύπτουν αυτά τα συμπεράσματα, αφού μιλάμε για χώρα σχετικά απομονωμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη, στην οποία απαγορευόταν (επισήμως τουλάχιστον) να παίξεις τέτοιου είδους μουσικές μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '80 (έστω, μέχρι και που πέθανε ο Μπρέσνιεφ, μετά έγιναν λίγο χαλαρότερα τα πράγματα, ειδικά επί Γκόρμπυ), λόγω του καθεστώτος που είχαν, και που νομίζω λίγες μπάντες έχουν κάνει σημαντική καριέρα στο πέρασμα των δεκαετιών (αν δεν είναι έτσι, αναφέρετέ μου παραδείγματα).
Και φυσικά, νομίζω πως εξ αρχής δεν σύγκρινα τους Aria με κάποια άλλη ελληνική μπάντα. Το 'από πουθενά' που είπα ήταν για την ρωσική σκηνή, δεν νομίζω δηλαδή ότι υπάρχουν πολλές μπάντες σαν τους Aria στη Ρωσία.
Δεν σημαίνει δηλαδή ότι επειδή η Σουηδία στο μπάσκετ έχει έναν πολύ καλό παίκτη, ότι έχει υποδομή στο μπάσκετ που βγάζει παίκτες σε σταθερή βάση (νομίζω καταλαβαίνετε το σκεπτικό)
Αντίθετα, τους running wild ή τους Accept π.χ. προσπάθησαν να τους μιμηθούν πολλοί Γερμανοί, και δημιουργήθηκε έτσι σκηνή πάνω σε αυτά τα θεμέλια...
Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δεδομένου ότι ο Oliver είναι πλέον influencer μπορεί να δημιουργήσει έναν (πολύ μικρότερο σε μέγεθος) μύθο και για την ελληνική σκηνή, το οποίο θα το έλεγες και απόδοση δικαιοσύνης.Scrollkeeper έγραψε: ↑Πέμ 01 Αύγ 2019, 12:12Ναι, για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς έχει να κάνει με το status quo που επικραττεί στο μικρόκοσμο του "αυθεντικού μέταλ". Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο δεν βλέπεις τις αντίστοιχες Ιταλικές ή Ισπανικές μπάντες που ποστάρονται εδώ μέσα κατά καιρούς να παίζουν σε αυτά τα φεστιβάλ.
Η θεωρία μου είναι πως είναι πιο εύκολο να χτίσεις - κ να πουλήσεις - τον μύθο μιας μπάντας που «αδικήθηκε» στα χρόνια του NWOBHM, και που τα demos της έχουν αποκτήσει «συλλεκτική» αξία και προσφέρονται για επανέκδοση/εμπορική εκμετάλλευση, από μια μπάντα που έκανε το πέρασμά της σε μια ανύπαρκτη - για τα ευρωπαϊκά/παγκόσμια δεδομένα - σκηνή, και που οι μόνοι άμεσα ενδιαφερόμενοι είναι οι ντόπιοι καταναλωτές. Και αν το σκεφτείς makes sense, γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν τα κουκιά.
Από την άλλη, όταν Ελληνικές μπάντες έστελναν έξω υλικό που δεν λάμβανε ποτέ coverage (ή που όταν λάμβανε δεν έπιανε ούτε τη βάση) και παρόλα αυτά συνέχιζαν ακάθεκτοι χωρίς να αλλάξουν τπτ, δεν βλέπω πως μπορούσε να αλλάξει κάτι από την άλλη πλευρά για να μιλάμε σήμερα για αδικία. Όταν στερέψει η πηγή και η ανακύκλωση κουράσει, ενδεχομένως να δούμε όλες αυτές τις μπάντες που θέλουμε σε τέτοια φεστιβαλ
Αλλά μπορούμε και εμείς να το κάνουμε με αντίστοιχα ντοκυμαντέρ, που θα έχουν αγγλικούς υπότιτλους.
Συν ότι αυτή η ανακύκλωση κάποια στιγμή θα φέρει ένα ψιλοτέλμα, και, όπως είπα και πριν, ανοίγματα σε σκηνές με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως η ισπανική μόνο καλό θα κάνουν...
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
- Scrollkeeper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5979
- Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
- Επικοινωνία:
POWER CRUE (GR)
Δεν νομίζω πως χρειάζονται «influencers» για «απόδοση δικαιοσύνης» γιατί πέφτουμε στην ίδια λούμπα με αυτή που περιγράφει ο Ζίπο (μπάντες με 2 ντεμο κλπ). Το ίντερνετ έχει αλλάξει τη ζωή μας τα τελευταία 15+ χρόνια. Όποια δικαιοσύνη ήταν να αποδοθεί σε αδικημένους, νομίζω αποδόθηκε και με το παραπάνω, και πλέον όλοι μπορούν να παίζουν επί ίσοις όροις. Σίγουρα θα υπάρχουν εξαιρέσεις ανά τα χρόνια, αλλά δεν περιμένω τπτ τρελό μιας και το περισσότερο υλικό βρήκε το δρόμο του προς το φως και αξιολογείται/αξιολογήθηκε εκ νέου.apeitharxos έγραψε: ↑Πέμ 01 Αύγ 2019, 12:53 Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δεδομένου ότι ο Oliver είναι πλέον influencer μπορεί να δημιουργήσει έναν (πολύ μικρότερο σε μέγεθος) μύθο και για την ελληνική σκηνή, το οποίο θα το έλεγες και απόδοση δικαιοσύνης.
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.
POWER CRUE (GR)
Εννοούσα τα ελληνικά Live στο εξωτερικό, λίγα και χαμηλού προφίλ, ειδικά για τις μπάντες που αναφέρετε. Ελληνικές μπάντες υπάρχουν πολλές, αλλά δεν δισκογραφούν όλες, στο metal archives όμως πρώτη μούρη. Στο getmetal που κατεβάζω νέες κυκλοφορίες βλέπω πολύ συχνότερα ρωσικές μπάντες παρά ελληνικές, άσε που οι ελληνικές είναι οι περισσότερες stoner/alternative.
- apeitharxos
- Δημοσιεύσεις: 835
- Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18
POWER CRUE (GR)
Για να εγγραφείς πλέον εκεί, πρέπει να έχεις τουλάχιστον μια δουλειά, τσεκαρισμένο αυτό.
Και στο κάτω κάτω αυτό έχει τη μορφή εγκυκλοπαίδειας, μια βάση δηλαδή που συγκεντρώνει όλες τις μπάντες που υπάρχουν και έχουν δισκογραφήσει.
Ε άντε ανέφερε καμία στο σχετικό thread, είμαστε πάντα ανοιχτοί σε νέα ακούσματα...Άσχετα αν το γούστο που έχεις μπορεί να αποκλείει μπαντάρες, τις οποίες έτσι δεν θα μάθουμε ποτέ, αλλά, έστω, αυτές που αρέσουν σε εσένα...
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
POWER CRUE (GR)
Η μία δουλειά μπορεί να είναι και demo, αρκεί να έχει κυκλοφορήσει σε φυσική μορφή.
Δυστυχώς δεν αρχειοθετώ τους δίσκους με εθνικότητα και έτσι δεν μπορώ να ψάξω για ρώσικους δίσκους. Όταν τσεκάρω κάτι καλό συνήθως το βάζω στις ανακαλύψεις
Δυστυχώς δεν αρχειοθετώ τους δίσκους με εθνικότητα και έτσι δεν μπορώ να ψάξω για ρώσικους δίσκους. Όταν τσεκάρω κάτι καλό συνήθως το βάζω στις ανακαλύψεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rbrigade την Πέμ 01 Αύγ 2019, 14:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- apeitharxos
- Δημοσιεύσεις: 835
- Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18
POWER CRUE (GR)
Ακριβώς! Και σε digital ας έχει κυκλοφορήσει, αρκεί να υπάρχει link, από το οποίο να μπορείς εμφανώς να κάνεις downloading.
Πού είναι το κακό σε αυτό;
Πολλές μπάντες, δεν προστίθενται εκεί από τα ίδια τα μέλη, θεωρώ, υπάρχουν 'λαγωνικά' στο site που τις βρίσκουν μόνοι τους τις μπάντες και τις ανεβάζουν...
Πάντως, σε γενικές γραμμές, μακάρι ο κόσμος στην Ρωσία να αποκτήσει μεγαλύτερη μεταλλική παιδεία στο μέλλον. Είναι τεράστια αγορά, και θετικά προσκείμενη στο ελληνικό στοιχείο.
Ήδη κινείται κάτι, ας ελπίσουμε όσα γίνονται να είναι η αφορμή για τη δημιουργία ενός 'παλλιροιακού κύματος' στο metal, ενώ μην ξεχνάμε ότι έπαιξαν και οι reflection εκεί, πριν 1-2 χρόνια...
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
- Scrollkeeper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5979
- Εγγραφή: Παρ 29 Δεκ 2017, 19:30
- Επικοινωνία:
POWER CRUE (GR)
Η αναγνώριση για το Ελληνικό μέταλ ήρθε από τον πιο αναπάντεχο σύμμαχο!
They shall grow not old, as we that are left grow old: Age shall not weary them, nor the years condemn. At the going down of the sun and in the morning, We will remember them.