RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
- CountRaven
- Δημοσιεύσεις: 14654
- Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
Εδώ σας θέλω λίσταρχοι...
Εγώ παιδεύομαι 20 χρόνια να φτιάξω στο μυαλό μου έστω πρόχειρα, την λίστα την σωστή, την δίκαιη, που να είναι και συναισθηματική και αντικειμενική.
Εγώ παιδεύομαι 20 χρόνια να φτιάξω στο μυαλό μου έστω πρόχειρα, την λίστα την σωστή, την δίκαιη, που να είναι και συναισθηματική και αντικειμενική.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
Απαραδεκτο τοπικ...
Τα αλμπουμ των Μανιλα Ροουντ δε βαθμολογουνται, γαμανε ολα, παιρνουν 11, σε παιρνουν στα 4, σου κανουν τα 3 2, εχουν περισσοτερη γνωση απο τους 40 Γιαννηδες, χωρις αυτα τα 40 παλικαρια απο τη Λειβαδια θα ηταν 39 και δε θα χωραγε ο στιχος στο ομωνυμο δημοτικο τραγουδι και εκαναν τη ντουζινα να σημαινει 12 [πιο πριν ηταν το τοπωνυμιο μιας επαρχιας της ανατολικης Κινας].
Τα αλμπουμ των Μανιλα Ροουντ δε βαθμολογουνται, γαμανε ολα, παιρνουν 11, σε παιρνουν στα 4, σου κανουν τα 3 2, εχουν περισσοτερη γνωση απο τους 40 Γιαννηδες, χωρις αυτα τα 40 παλικαρια απο τη Λειβαδια θα ηταν 39 και δε θα χωραγε ο στιχος στο ομωνυμο δημοτικο τραγουδι και εκαναν τη ντουζινα να σημαινει 12 [πιο πριν ηταν το τοπωνυμιο μιας επαρχιας της ανατολικης Κινας].
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
1. Open the Gates
2. Mystification
3. Crystal Logic
4. The Deluge
5. The Courts of Chaos
6. Out of the Abyss
7. Metal
8. Invasion
9. Mark of the Beast
10. The Circus Maximus
11. Atlantis Rising
12. Gates of Fire
13. Spiral Castle
14. Playground of the Damned
15. Voyager
16. Mysterium
17. The Blessed Curse
18. To Kill a King
Το τελευταίο είναι ξεκάθαρα το χειρότερο MR album, ενώ είναι γεγονός ότι από το Spiral Castle και μετά, μεγάλη μερίδα οπαδών έλεγαν ότι τα albums είναι μέτρια. Όπως και με άλλους, μετά το θάνατο του Καρχαρία, οι ίδιοι πλέον, βρίσκουν κομματάρες σε αυτά τα albums.
Στο Playground of the Damned βέβαια, υπάρχει το συγκλονιστικό Art of War, αλλά σίγουρα, τα τελευταία albums απέχουν πολύ από τις '80s κυκλοφορίες.
2. Mystification
3. Crystal Logic
4. The Deluge
5. The Courts of Chaos
6. Out of the Abyss
7. Metal
8. Invasion
9. Mark of the Beast
10. The Circus Maximus
11. Atlantis Rising
12. Gates of Fire
13. Spiral Castle
14. Playground of the Damned
15. Voyager
16. Mysterium
17. The Blessed Curse
18. To Kill a King
Το τελευταίο είναι ξεκάθαρα το χειρότερο MR album, ενώ είναι γεγονός ότι από το Spiral Castle και μετά, μεγάλη μερίδα οπαδών έλεγαν ότι τα albums είναι μέτρια. Όπως και με άλλους, μετά το θάνατο του Καρχαρία, οι ίδιοι πλέον, βρίσκουν κομματάρες σε αυτά τα albums.
Στο Playground of the Damned βέβαια, υπάρχει το συγκλονιστικό Art of War, αλλά σίγουρα, τα τελευταία albums απέχουν πολύ από τις '80s κυκλοφορίες.
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
1. Crystal Logic
2. The Courts of Chaos
3. Mystification
4. The deluge
5. Open the Gates
6. Metal
7. Invasion
8. Out of the Abyss
9. Mark of the Beast
10. The Blessed Curse
11. Atlantis Rising
12. Gates of Fire
13. Voyager
14. Playground of the Damned
15. Mysterium
16. Spiral Castle
17. To Kill a King
To Crystal Logic είναι το αγαπημένο μου άλμπουμ συναισθηματικά (το πρώτο που άκουσα) αλλά το Courts of chaos μουσικά καθώς θεωρώ ότι είναι άψογο σε όλα του. Από τα υπόλοιπα δεν έβαλα το Circus maximus καθώς το θεωρώ προτζεκτ του Σέλτον και όχι MR δίσκο και από την νεώτερη ιστορία τους το "Blessed curse" ίσως να είναι το καλύτερο. Το Voyager είναι και αυτό άψογο αλλά από εκεί και μετά κάπου το έχασαν λίγο (λογικό γιατί υπεφόρτωσε ο άλλος). Βέβαια πάντα είχανε κορυφαίες στιγμές όπως εδώ:
ή εδώ
αλλά και σφινάκια όπως αυτό
το όλο ζήτημα είναι ότι ο Σέλντον μας λείπει και όσο περνάει ο καιρός η απουσία του γίνεται όλο και πιο αισθητή.
2. The Courts of Chaos
3. Mystification
4. The deluge
5. Open the Gates
6. Metal
7. Invasion
8. Out of the Abyss
9. Mark of the Beast
10. The Blessed Curse
11. Atlantis Rising
12. Gates of Fire
13. Voyager
14. Playground of the Damned
15. Mysterium
16. Spiral Castle
17. To Kill a King
To Crystal Logic είναι το αγαπημένο μου άλμπουμ συναισθηματικά (το πρώτο που άκουσα) αλλά το Courts of chaos μουσικά καθώς θεωρώ ότι είναι άψογο σε όλα του. Από τα υπόλοιπα δεν έβαλα το Circus maximus καθώς το θεωρώ προτζεκτ του Σέλτον και όχι MR δίσκο και από την νεώτερη ιστορία τους το "Blessed curse" ίσως να είναι το καλύτερο. Το Voyager είναι και αυτό άψογο αλλά από εκεί και μετά κάπου το έχασαν λίγο (λογικό γιατί υπεφόρτωσε ο άλλος). Βέβαια πάντα είχανε κορυφαίες στιγμές όπως εδώ:
ή εδώ
αλλά και σφινάκια όπως αυτό
το όλο ζήτημα είναι ότι ο Σέλντον μας λείπει και όσο περνάει ο καιρός η απουσία του γίνεται όλο και πιο αισθητή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zippo190 την Σάβ 19 Οκτ 2019, 18:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
invasion πάνω από out of the abyss ρε αντίχριστε??
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
ναι ρε έχει "Street jammer", "Far side of the sun" και "The empire" επιτέλους κάποιος πρέπει να το πεί αρκετά μας φιμώνετε.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
σταμάτα, το κάνεις χειρότερο
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
ε λοιπόν δεν σταματάω. Για πες μας τι έχει το out of the abyss με εξαίρεση το Helycon; Το Black cauldron; το Rites Of Blood; Οχι πες.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
και το κενό ανάμεσα στα τραγούδια, αρκεί
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
[mention]rbrigade[/mention] πες του.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
- LuciferSteele
- Δημοσιεύσεις: 6992
- Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
το να επικαλείσαι τον τσοβόλα είναι σα να ζητάς από το δολοφόνο σου να σου φέρει λίγο νερό να πιείς
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
τώρα θα βγεί και θα σου δείξει.
@CountRaven δεν ήθελα να το πω αλλά με αναγκάζεις, μια κλανιά του Adams και μια έστω και λάθος νότα από το μπάσο του Demaio εξαϋλώνουν 20 Prequelle στην καθισιά τους.
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
1. Crystal Logic
2. Open the gates
3. The deluge & Mystification
4. Out of the abyss & Courts of chaos
5. Mark of the beasτ
6. Metal
7. Invasion
8. Atlantis rising
9. Voyager & Gates of fire
10. Circus maximus
11. Spiral castle
Οι 4 πρώτες θέσεις, 6 άλμπουμ κυμαίνονται σε βαθμολογία από 10'-11.Θέσεις 5-8 παίρνουν 9+ άνετα και τα υπόλοιπα 8αρακια επίσης άνετα. Στην θέση 3 και 4 είναι ξερό Χ, δεν μπορώ να διαλέξω με τίποτα. Το 5 με το 6 ίσως αύριο ή χθες να τα έβαζα και αντίστροφα.
Δυστυχώς τα υπόλοιπα από την τελευταία τους φάση δεν τα έχω ακούσει όσο θα έπρεπε για να τα κατατάξω σε κάποια σειρά. Σίγουρα είναι καλά άλμπουμ, σίγουρα ο καρχαρίας όταν κάνει τα δικά του, το κάνει τόσο καλά όσο πάντοτε αλλά είναι δίσκοι που με πιάνω να πατάω στο CD να δω πόσο θέλει ακόμα να τελειώσει το τραγούδι.
2. Open the gates
3. The deluge & Mystification
4. Out of the abyss & Courts of chaos
5. Mark of the beasτ
6. Metal
7. Invasion
8. Atlantis rising
9. Voyager & Gates of fire
10. Circus maximus
11. Spiral castle
Οι 4 πρώτες θέσεις, 6 άλμπουμ κυμαίνονται σε βαθμολογία από 10'-11.Θέσεις 5-8 παίρνουν 9+ άνετα και τα υπόλοιπα 8αρακια επίσης άνετα. Στην θέση 3 και 4 είναι ξερό Χ, δεν μπορώ να διαλέξω με τίποτα. Το 5 με το 6 ίσως αύριο ή χθες να τα έβαζα και αντίστροφα.
Δυστυχώς τα υπόλοιπα από την τελευταία τους φάση δεν τα έχω ακούσει όσο θα έπρεπε για να τα κατατάξω σε κάποια σειρά. Σίγουρα είναι καλά άλμπουμ, σίγουρα ο καρχαρίας όταν κάνει τα δικά του, το κάνει τόσο καλά όσο πάντοτε αλλά είναι δίσκοι που με πιάνω να πατάω στο CD να δω πόσο θέλει ακόμα να τελειώσει το τραγούδι.
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
1. Atlantis Rising
2. Mystification
3. The Deluge
4. Open the Gates
5. Spiral Castle
6. Crystal Logic
7. Voyager
8. Mark of the Beast
9. Playground of the Damned
10. The Courts of Chaos
11. Gates of Fire
Τα υπόλοιπα δεν τα έχω ακούσει.
2. Mystification
3. The Deluge
4. Open the Gates
5. Spiral Castle
6. Crystal Logic
7. Voyager
8. Mark of the Beast
9. Playground of the Damned
10. The Courts of Chaos
11. Gates of Fire
Τα υπόλοιπα δεν τα έχω ακούσει.
- apeitharxos
- Δημοσιεύσεις: 835
- Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2019, 16:18
RATE EM ALL Volume 6 - MANILLA ROAD
1. Open the Gates
2. Mystification
3. Crystal Logic
4. The Deluge
5. Out of the Abyss
6. Gates of Fire
7. Atlantis Rising
Ντροπή μου που δεν έχω ακούσει τα υπόλοιπα, για τα της δεύτερης εποχής νομίζω πως το μάξιμουμ τους θα ήταν να ανταγωνιστούν το gates of fire...
Θεωρώ πως ανάμεσα στα open the gates, mystification, crystal logic, the deluge δύσκολα μπορεί να μπει κάτι άλλο ανάμεσα σε αυτή την τετράδα, αλλά, αν ήταν κάποιο, θα ήταν κάτι από τα metal & invasion, και όχι μεταγενέστερα.
Αν όμως ακούσω τα δύο πρώτα, θα έχω σίγουρα πιο εμπεριστατωμένη άποψη...
Γενικώς, μεγάλη και παντοτινή αγάπη οι manilla road...
2. Mystification
3. Crystal Logic
4. The Deluge
5. Out of the Abyss
6. Gates of Fire
7. Atlantis Rising
Ντροπή μου που δεν έχω ακούσει τα υπόλοιπα, για τα της δεύτερης εποχής νομίζω πως το μάξιμουμ τους θα ήταν να ανταγωνιστούν το gates of fire...
Θεωρώ πως ανάμεσα στα open the gates, mystification, crystal logic, the deluge δύσκολα μπορεί να μπει κάτι άλλο ανάμεσα σε αυτή την τετράδα, αλλά, αν ήταν κάποιο, θα ήταν κάτι από τα metal & invasion, και όχι μεταγενέστερα.
Αν όμως ακούσω τα δύο πρώτα, θα έχω σίγουρα πιο εμπεριστατωμένη άποψη...
Γενικώς, μεγάλη και παντοτινή αγάπη οι manilla road...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος apeitharxos την Κυρ 20 Οκτ 2019, 18:21, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Advancing Yokeda:
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?
Ενδεχομένως η πιο ελιτίστικη και απροσπέλαστη μορφή τέχνης να περνά μέσα από λιτές απέριττες φόρμες. Αυτές που η πλειοψηφία θα αγνοήσει ή περιφρονήσει σαν απλοϊκότητα. Εκεί άλλωστε δε στηρίζεται και το 'αληθινό heavy metal'?