Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Αποκλειστικά επανακυκλοφορίες, επετειακές εκδόσεις κλπ.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 14655
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από CountRaven »



Το τρίτο πνευματικό παιδί του μεγάλου Mike Coates (Whitewing, Asia), επιτέλους θα δει το φως της μέρας.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 6254
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από theBox »

Τι namedropping ειναι αυτο ρε; Επαθα εγγεφαλικο.
ΜΑΚΑΡΙ να ειναι τοσο επος οσο αφηνει το κειμενο α εννοηθει.
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 14655
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από CountRaven »

Ζούμε μεγάλες στιγμές.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από rbrigade »

Οι Αμερικάνοι Asia μετά την κυκλοφορία δύο δίσκων με το συγκεκριμένο όνομα αναγκάστηκαν σε αλλαγή ονόματος γιατί το 1981 δημιουργήθηκε το supergroup των Βρετανών Asia που όλοι ξέρουμε, με μέλη θρύλους όπως Steve Howe (Yes), Carl Palmer (ELP), John Wetton (Family, King Crimson, Uriah Heep, U.K.) και φυσικά τον Geoff Downes που πέρασε από Yes. Η φάση είναι ότι μόλις ανακοινώθηκε η βρετανική μπάντα τα αμερικάνικα ραδιόφωνα στις περιοχές όπου είχαν καταφέρει να γίνουν γνωστοί οι Asia US σταμάτησαν να τους παίζουν. Έτρεξαν να κατοχυρώσουν το όνομα και έστειλαν επιστολή στους Asia UK να τους τα σκάσουν ή να τους βάλουν σε μια περιοδεία με αντάλλαγμα το όνομα. Το μάνατζμεντ των Asia UK τρέναρε την φάση και τους έριξε στάχτη στα μάτια, ενδιαφέρθηκαν δήθεν για να μανατζάρουν και τους Asia US και στην συνέχεια τους έσκασαν ένα παραμύθι ότι υπήρχαν άλλες 7 μπάντες με το ίδιο όνομα και ότι το είχαν εξαγοράσει από μία από αυτές. Οι Asia US ψάρωσαν. Τους έμεινε στα χέρια το χαρτί που τους κατοχύρωνε το όνομα και στο τέλος παράτησαν την υπόθεση επειδή δεν μπορούσαν να αντέξουν τα δικηγορικά/δικαστικά έξοδα. Άλλαξαν όνομα σε Solomon Kane και σταδιακά τα μέλη των Asia αποχώρησαν αφήνοντας μόνο του τον Coates.

Όλη η ιστορία υπάρχει στο site του Mike Coates
http://www.mikecoatesguitar.com/rock-recordings

We toured arduously for months with a new incarnation of the band known as SOLOMON KANE in order to pay our mounting legal fees. Our lawyers had all maintained that if we could bring the case to court in South Dakota we could win. But the fact that this was an international suit, requiring many depositions from international celebrities and exorbitant amounts of money, eventually overwhelmed us. In early 1983 the other members of the band decided we could no longer fight and dissolved the band.
The postscript to this tale is not quite so gloomy. I was horribly depressed and distraught by what had happened in the last months of ASIA. Always the strength of the band, this time I collapsed and there was no one to pick me up except my family. I subsequently moved to Moorhead, Minnesota and enrolled at Moorhead State University as a freshman at the ripe old age of thirty. I did make efforts to continue the lawsuit, especially when I met David Ludwick, the lawyer for the country band, ALABAMA, at a seminar at MSU. But after a couple of years, Mr. Ludwick conceded that he could not risk the case on a contingency basis--and I was still broke. He also pointed out the fact that several key documents--most notably the one chronicling the fraudulent trademark numbers supplied to us by Mr. Hoffman--were missing from our files. It didn't surprise me.


Solomon Kane Demo Tracks
Most of these pieces were written for the projected ASIA III album. Sadly, Larry left the band shortly after the protracted release of ASIA II. Deb Marquart (from Fargo, ND) replaced him. (We could not find any comparable male voice in the mid-west--imagine that!) Shortly after, we renamed ourselves SOLOMON KANE (see ASIA story), and performed in that incarnation for just over a year. It was rocky at first, but Deb did a tremendous job—as evidenced on these tracks. She is currently a creative writing instructor in Iowa. Deb was a very worthy member of the ASIA mid-western supergroup profile.

These tracks were all recorded in the very early stages of the 8-track recording studio at MSUM (which I oversaw/directed).
Deb sang all vocal parts. I played all instrumental tracks. We were married briefly during this time and her efforts were inestimable.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rbrigade την Πέμ 14 Μάιος 2020, 01:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από rbrigade »

Ανεβάζω και αποσπάσματα από συνέντευξη που είχαμε κάνει με τον Mike Coates το 2006 όπου ο τύπος είχε πραγματικά δώσει ρέστα, υπήρχαν ερωτήσεις που η απάντηση έπιασε μια σελίδα Α4...

Υπήρχαν καθόλου στιχουργικές αναφορές σε έργα της λογοτεχνίας του φανταστικού;
Το 2ο σκέλος της απάντησης είναι ότι εξαιτίας της τεράστιας πίεσης που νοιώθαμε ότι πρέπει να γίνουμε πιο εμπορικοί (ακόμα και από το management μας), το βασικό σχέδιό μου ήταν να καμουφλάρω τα πνευματικά μηνύματα με έναν μανδύα ηρωικής φαντασίας, που είχε μεγάλη απήχηση τότε. Ήμουν μεγάλος fan του Robert Howard (σ.σ.: δημιουργός του Conan) και έβλεπα τον Conan σαν την δυτική εκδοχή του Arjuna. Διάβαζα κυριολεκτικά τα πάντα από Howard κι έτσι στοιχεία από τους Bran Mak Morn, Cormac Mac Art, Kull και όλους τους υπέροχους χαρακτήρες του Howard εμφανίζονταν στο υλικό των Asia. Τα Thunder rider και Genghis Khan βασίζονταν απευθείας στα διηγήματά του. Φυσικά και η μετεξέλιξη των Asia, οι Solomon Kane στηρίζονταν στον ομώνυμο χαρακτήρα του Howard, έναν θρησκόληπτο παρία που προσπαθεί να ζήσει σύμφωνα με τον δικό του κώδικα σε έναν νέο κόσμο ριζικά αντιτιθέμενο στις ηθικές αξίες του (και πάλι κατά κάποιον τρόπο η δυτική εκδοχή ενός ‘’kung fu’’ χαρακτήρα). Επίσης έγραψα παρόμοιο υλικό για έναν τρίτο δίσκο των Asia, τα οποία έπαιξαν ζωντανά οι Solomon Kane κατά την διάρκεια της σύντομης -1,5 χρόνια- ζωής τους. Τα τραγούδια αυτά περιελάμβαναν τα Die by the sword (γραμμένο για τον θάνατο του Howard) The assassin (γραμμένο την νύχτα της δολοφονίας του Anwar Sadat), Gypsy queen, God save rock ‘n’ roll, Don’t tell me not to rock ‘n’ roll (γραμμένο για τον Jerry Falwell και το κίνημα της θρησκευτικής ορθότητας). Το συγκρότημα ποτέ δεν ηχογράφησε αυτά τα τραγούδια, αλλά το έκανα εγώ μόλις μπήκα στο κολλέγιο. Παρόλο που τα τραγούδια ηχογραφήθηκαν με drum machine ήταν αρκετά καλά και έλαβα μια υποτροφία για σύνθεση. Εκείνο το cd άνοιγε με μια περίεργη hard rock εκδοχή της Ουγγρικής ραψωδίας Νο 2 του Franz Liszt, με την οποία άνοιγαν για χρόνια οι Whitewing στις συναυλίες (με τον Mike English σαν μαέστρο).

Το όλο ζήτημα με τους Βρεττανούς Asia που έκλεψαν το όνομά σας τελικά οδήγησε τους δικούς σου Asia στο τέλος τους. Δεν προσπαθήσατε να κάνετε κάτι νέο για να αποδείξετε ότι είχατε τις προδιαγραφές ώστε να πετύχετε; Εννοώ ότι μου είναι δύσκολο να φανταστώ τόσο σπουδαίους μουσικούς σαν εσάς να μην έχουν τον εγωισμό που θα τους έκανε να παλέψουν και να βρουν τον δρόμο τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές!
Αυτή η ερώτηση πραγματικά με τσαντίζει (σ.σ.: ‘’pisses me off’’ είπε, σιγά μην μάσαγε τα λόγια του!). Δεν γνωρίζω άλλους ανθρώπους που έδωσαν περισ-σότερα από τον εαυτό τους, που θυσίασαν πιο πολλά, που υπέφεραν και υπέμειναν περισσότερα από τα παιδιά με τα οποία έπαιξα μουσική.
Ο Mike English έζησε σε ένα σπιτάκι κήπου στο μέγεθος της σημερινής μου κρεβατοκάμαρας για δέκα χρόνια. Δεν είχε αυτοκίνητο. Η αγαπημένη του γυναίκα ζούσε στην Καλιφόρνια και την έβλεπε ίσαμε δυο φορές τον χρόνο. Μονίμως αναγκαζόταν να δανείζεται χρήματα από την οικογένειά του για να επιβιώνει και ξέρω ότι ήταν εξευτελιστικό. Τα υπέμεινε όλα με χιούμορ και αξιοπρέπεια. Θα μπορούσα να συνεχίσω με παρόμοιες ιστορίες για τα υπόλοιπα μέλη. Όλοι βιώσαμε την σχιζοφρένια του να είσαι ‘’rock star’’ και τα σκατά, γι’αυτό διαλυθήκαμε για να μη χάσουμε τα λογικά μας.
Οι Asia είχαν ένα τεράστιο ηχητικό σύστημα, πλήρη φωτισμό σκηνής, τριμελές road crew, που όλα χώνονταν σε ένα βανάκι και κάθε ένας από την μπάντα τελικά έβγαζε 75 δολάρια την εβδομάδα. Μετά έπρεπε να αγοράσουμε χορδές, μπαγκέτες κτλ από αυτό το θλιβερό ποσό. Ακόμα και σήμερα νοιώθω άγχος όταν υπογράφω μια επιταγή για να κάνω μια αγορά. Δεν μπορεί να υπάρξει ποσό στο λογαριασμό μου που να με κάνει να νοιώσω ασφαλής. Θυμάμαι ότι ο παππούς μου είχε εξομολογηθεί παρόμοια αισθή-ματα και αυτός είχε περάσει το μεγάλο κραχ (σ.σ.: To 1929).
Στο τέλος το γεγονός ότι όλοι θυσίαζαν τόσα πολλά για το όλο και πιο αντισυμβατικό όραμά μου για το τι έπρεπε να είναι η rock μουσική, με κατέβαλε. Ξέρω ότι αυτό ευθυνόταν για την κατάρρευσή μου όταν διαλύθηκε η μπάντα. Πλησιάζαμε όλοι τα τριάντα τότε και λατρεύαμε την μουσική και την μπάντα, αλλά όλοι ήθελαν και να κάνουν οικογένεια και παιδιά και να φύγουν από τον δρόμο. Όταν η μουσική σκηνή συνέχισε να παίρνει τον κατήφορο έγινε φανερό ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να προχωρήσουμε τη ζωή μας. Ικέτεψα τα παιδιά να μείνουν, αλλά είχαν δίκιο και εγώ δεν ήμουν στα καλά μου. Ο English μια εβδομάδα μετά μπήκε σε μια εμπορική bar band για να επιβιώσει κι εγώ στον αβάσταχτο φαρισαϊσμό μου δεν του ξαναμίλησα. Έτσι κατέστρεψα την μοναδική αληθινή φιλία που μου είχε απομείνει. Έχω ελάχιστες αναμνήσεις από το 1983 και πίστεψέ με δεν ήταν από το μαστούρωμα.
Είδα μερικούς από τους πιο αγαπημένους μου μαθητές να περνάνε παρόμοιες εμπειρίες στα τέλη των 80’s. Τα club είχαν εξαφανιστεί. Αυτά που επιβίωσαν ήταν χιλιάδες μίλια μακριά. Το ράδιο ήταν απροσπέλαστο και κατευθυνόμενο από τις εταιρείες. Όλα είχαν τελειώσει. Αυτά τα παιδιά, όπως οι φίλοι μου, πολέμησαν περισσότερες αντιξοότητες για χάρη της τέχνης τους απ’όσες θα έπρεπε οποιοσδήποτε να κληθεί να υπομείνει. Σαν μια υποσημείωση στην ιστορία μας, υποφέρω από έντονο άσθμα και χρόνια βρογχίτιδα από τα χρόνια που έπαιζα σε μπαρ γεμάτα με καπνό. Εγώ ποτέ δεν κάπνισα. Απλά ήθελα να παίξω την μουσική μας. Ένας γιατρός σε ένα μεταγενέστερο τσεκ-απ μου είπε ότι είχα πάθει πνευμονία τουλάχιστον τρεις φορές πριν κλείσω τα τριάντα. Εγώ του είπα όχι, αλλά μου απάντησε ότι έχω τα σημάδια στα πνευμόνια σαν απόδειξη. Ένοιωσα σαν ένας αξιολύπητος ηλικιωμένος ανθρακωρύχος.
Πολέμησα αρκετά χρόνια δικαστικά το θέμα του ονόματος, όπως εκθέτω και στην ιστοσελίδα μου, αλλά δεν κατάφερα τίποτα, καθώς ντοκουμέντα κλειδιά έλειπαν από τον φάκελο της υπόθεσης. Εν τω μεταξύ είχα συνειδητοποιήσει ότι το μόνο άλλο πράγμα που έκανα καλά ήταν να είμαι μαθητής. Έτσι τι κολλέγιο μου φαινόταν σαν μια καλή νέα αρχή. Θυμάμαι που καθόμουν και έκλαιγα έξω από το Πανεπιστήμιο του Moorhead την πρώτη μέρα που γράφτηκα, γιατί ένοιωθα σαν να παραδεχόμουν την ήττα μου. Το τέλος της δικαστικής διαμάχης το έκανε τελικά πιο εύκολο για μένα και συνέχισα για να πάρω το πτυχίο μου στην μουσική. Ο χρόνος, νέοι φίλοι και έρωτες και μια ανανεωμένη αίσθηση αφοσίωσης στην μουσική γιάτρεψαν τις χειρότερες πληγές. Τελικά αποφάσισα να διοχετεύσω την νεοανα-καλυφθείσα ενέργειά μου στο γράψιμο ενός βιβλίου, όχι για την άθλια ζωή στην μπάντα, αλλά για το πώς έμαθα κιθάρα. Κατέληξε να γίνει η πτυχιακή μου. Χρησιμοποίησα το promo motto των Asia για να τιτλοφορήσω το βιβλίο: ‘’Chase the dragon’’.

Ξέρω ότι εσύ το πάλεψες προσπαθώντας να τα καταφέρεις υπό το όνομα Solomon Kane. Ποια ήταν η ανταπόκριση από τους οπαδούς, τις εταιρείες και εν τέλει από τα μέλη της ίδιας της μπάντας;
Οι Solomon Kane ήταν μια σπουδαία μπάντα που δεν είχε ποτέ μια ευκαιρία. Η Deb Marquart ήταν μια καλή τραγουδίστρια που μας πήγε σε μουσικές περιοχές που δεν είχαμε μέχρι τότε εξερευνήσει. Η μπάντα αυτή ήταν η πιο επαγγελματική ομάδα ανθρώπων που δούλεψα ποτέ μαζί. Όμως το να σκοτώνεσαι να παίζεις για να πληρώνεις τους δικηγόρους είναι μια καταστροφική συνταγή. Παρόλ’ αυτά για αυτήν την μπάντα έγραψα κάποια από τα καλύτερα τραγούδια μου. Και ήταν πραγματικά πολύ ωραίο να παίζω πιάνο επί σκηνής. Όμως ο Larry Gallbraith (σ.σ.: τραγουδιστής και κιθαρίστας στους Asia) ήταν ο καλύτερος φίλος του English και πιστεύω ότι του έλειπε φοβερά του Mike. Ο Galbraith έφυγε κατά την μετάβαση από τους Asia στους Solomon Kane. Η μοναξιά στον δρόμο μπορεί να αποδειχτεί παραλυτική. Τελικά ο Mike και ο Doug ήταν στεναχωρημένοι και αποφάσισαν να τα παρατήσουν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rbrigade την Πέμ 14 Μάιος 2020, 00:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Priamos
Δημοσιεύσεις: 3370
Εγγραφή: Δευ 01 Ιαν 2018, 23:06

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από Priamos »

Ψηθηκαμε.
Surreal Killer
Άβαταρ μέλους
rbrigade
Δημοσιεύσεις: 5038
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 23:54

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από rbrigade »

Τώρα να πω και ένα συμπέρασμα που βγάζω από τον συνδυασμό όσων ήξερα από την συνέντευξη και όσων προκύπτουν από το update του site σχετικά με τους Solomon Kane:
Ουσιαστικά σαν μπάντα οι Solomon Kane διαλύθηκαν το 1983 όταν τα μέλη των Asia τα παράτησαν και ο Coates δεν μπόρεσε να τους αντικαταστήσει. Στα κομμάτια που θα βγουν ο Mike Coates όπως αναφέρει έκανε μόνος του τις ηχογραφήσεις, χωρίς μπάντα, παίζοντας όλα τα όργανα, την περίοδο 1986-1991 που φαίνεται και στην φώτο.

Ακούω τώρα το υλικό και είναι female fronted pomp έπος
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 14655
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από CountRaven »

rbrigade έγραψε: Πέμ 14 Μάιος 2020, 00:23 Τώρα να πω και ένα συμπέρασμα που βγάζω από τον συνδυασμό όσων ήξερα από την συνέντευξη και όσων προκύπτουν από το update του site σχετικά με τους Solomon Kane:
Ουσιαστικά σαν μπάντα οι Solomon Kane διαλύθηκαν το 1983 όταν τα μέλη των Asia τα παράτησαν και ο Coates δεν μπόρεσε να τους αντικαταστήσει. Στα κομμάτια που θα βγουν ο Mike Coates όπως αναφέρει έκανε μόνος του τις ηχογραφήσεις, χωρίς μπάντα, παίζοντας όλα τα όργανα, την περίοδο 1986-1991 που φαίνεται και στην φώτο.

Ακούω τώρα το υλικό και είναι female fronted pomp έπος
Πρέπει να μάθουμε πότε ακριβώς ηχογραφήθηκε το υλικό. Πάντως πραγματικά η ποιότητα του είναι στα ουράνια. 4 από τα 5 κομμάτια τα θεωρώ τουλάχιστον έπη. Ενώ με το "Gypsy Queen" που είναι ένα πιο λυπημένο "Thunder Rider" πολύ απλά δεν μπορώ να διαχειριστώ αυτό που μου συμβαίνει όταν το ακούω. "The Assassin" αφηγηματικό Hard / Pomp έπος, "Die By The Sword" έχει παίξει άπειρα repeat και πραγματικά θα το ξαναπώ, ζούμε μεγάλες στιγμές.

Ακόμα και η ηλεκτρική απόδοση της Ουγγρικής Ραψωδίας του Λιστ -το ένα από τα 2 instrumentals- μου αρέσει πάρα πολύ και δείχνει πόσο έχει επηρεάσει ο Λιστ τον Coates συνθετικά το λέει και ο ίδιος, εξάλλου.

Επικό λυρικά female fronted έπη με κλασικότροπα στοιχεία -όπως ας πούμε στην μεγάλη instrumental γέφυρα του "Gypsy Queen". Τι άλλο να ζητήσει κανείς πια;
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
theBox
Δημοσιεύσεις: 6254
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 14:56

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από theBox »

Παντως το gypsy queen ΕΙΝΑΙ το thunder rider. There is no way around it...

Ωραιο το υλικο συνολικα, πολυ ευχαριστο το γεγονος της κυκλοφοριας του, οι ASIA εχουν ξεχωριστη θεση στην καρδια μου (οπως και σε πολλών εδω μέσα).
Εραστής του έντεχνου μεταλλικού ήχου.
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 14655
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από CountRaven »

Λοιπόν έχω ένα μικρό update.

Το CD θα βγει από PROGAOR και όχι Lost Realm, απλά η Lost Realm το έβγαλε στο site της για pre order.

Ο André από Lost Realm είναι φίλοι και συνεργάτες με τον Franscisco από PROGAOR, μάλιστα ο André έχει επιμεληθείί το artwork στο release του Solomon Kane.

Τα κομμάτια θα είναι τα εφτά που ξέρουμε -αυτά που έχει ανεβάσει ο Coates στο site του-.

TRACKLIST:
1. DIE BY THE SWORD
2. DON'T TELL ME
3. GYPSY QUEEN
4. THE ASSASSIN
5. GOD SAVE ROCK AND ROLL
6. THE HUNGARIAN RHAPSODY
7. A TRIBUTE TO CLAPTON

Το remaster το έχει αναλάβει ο ίδιος ο Mike Coates.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
LuciferSteele
Δημοσιεύσεις: 6992
Εγγραφή: Κυρ 31 Δεκ 2017, 10:24

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από LuciferSteele »

σοβαρή κυκλοφορία
We scribe in the dark of the night our Black Steele
The evil rite of the black and the light We now reveal to you
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 14655
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από CountRaven »

Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Άβαταρ μέλους
CountRaven
Δημοσιεύσεις: 14655
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 20:09

Το άλμπουμ των SOLOMON KANE στην PROGAOR

Δημοσίευση από CountRaven »



Review από τα χεράκια μου.
Ο παλιμπαιδισμός των νεώτερων μπαντών "είμαστε τόσο εκτός σκηνής αλλά ηχογραφούμε για την Metal Blade" μόνο underground δεν είναι. - Zippo190 - Forgotten Scroll Forum - 2018
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επανακυκλοφορίες”